Keresés

Részletes keresés

Béla6 Creative Commons License 2010.06.14 0 0 20594
tekintve, hogy a kamionosok 99,9%-a gps-szel rója a zutakat, az ő szempontjukból tökmindegy, hogy mi van a táblákon...
Előzmény: Jared- (20593)
Jared- Creative Commons License 2010.06.14 0 0 20593
Románia érdekesmód sehol sincs megemlitve az M0-án. Se az M5-ös környékén se az M3-nál. Ott ugye UA van. Pedig kiváncsi lennék hogy az M3-on az ukrán a több vagy az (észak) román.
Előzmény: Béla6 (20592)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.14 0 0 20592

De ha rajta van hogy A és SRB, akkor miért nincs HR és SLO?

 

mer a sok hülye E-szám miatt már nem maratt hely... :-)

 

(amúgy RO mind a 2-ről lemaratt...)

 

 

Ha rajta van az M5, akkor miért nincs M6, M7, M1?

 

detto helyhiány.

 

 

Az összes M0-ról elérhető főút közül miért pont a 11-es van feltüntetve? Szóval mi ebben a logika?

 

mer észak felé csak a 10es és 11es van, de a 10es közvetlenül még nem érhető el.

(gondolom ezért van a 11es mellett az esztergom irány...)

 

 

vagyis a fentiek alapján a következő táblicsku kellene az M3xM31be:

 

-------------------------------------------------

                       [E71][M31]

[M0][rep] [E60][M4] (RO) [E75][M5] (SRB)

       [E73][M6] (HR) [E71][M7] (SLO)

                 [E60][E75][M1] (A)

-------------------------------------------------

                Gödöllő, Szada, Vác

-------------------------------------------------

 

 

és az alábbi az M3xM0-ba:

 

-------------------------------------------------

                  [E71][E77][M0]

[M0][rep] [E60][M4] (RO) [E75][M5] (SRB)

       [E73][M6] (HR) [E71][M7] (SLO)

                 [E60][E75][M1] (A)

-------------------------------------------------

        [E77][M2](SK) Vác, Dunakeszi

    [11] Visegrád   [M10](SK) Esztegom

-------------------------------------------------

Előzmény: szutyok (20591)
szutyok Creative Commons License 2010.06.14 0 0 20591
De ha rajta van hogy A és SRB, akkor miért nincs HR és SLO? Ha rajta van az M5, akkor miért nincs M6, M7, M1? Az összes M0-ról elérhető főút közül miért pont a 11-es van feltüntetve? Szóval mi ebben a logika?

Előzmény: Béla6 (20590)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.14 0 0 20590

Mindig is rejtély volt számomra, hogypl. az alatta látható M0 lehajtó táblája milyen elv szerint lett összeállítva

 

 

nincs azzal semmi gond, max. annyi, hogy nem ilyen mezei kinyíl kéne rá, hanem 1 kunkornyíllal kombinált kinyíl...

Előzmény: szutyok (20588)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.14 0 0 20589

Elmondanám, hogy pont az m30 töltése volt az egyik ok, amely miatt Felsőzsolca víz alá került.

 

hát nemtom, nekem nem úgy tűnik, hogy az M30 sajóhídja lenne a szűk keresztmetszet,  a 3as út sajó hídja sokkal szűkebbnek tűnik...

Előzmény: Törölt nick (20584)
szutyok Creative Commons License 2010.06.14 0 0 20588
Hihetetlen, hogy sikerült az M3-M31 csomópontba egy átlátható táblát készíteni.

Mindig is rejtély volt számomra, hogypl. az alatta látható M0 lehajtó táblája milyen elv szerint lett összeállítva.
Előzmény: hotrod25 (20587)
hotrod25 Creative Commons License 2010.06.13 0 0 20587

Néhány mai M3-ról (bogarak miatt bocs:)

 

Hatvan ingyenes szakasz vége:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

M31 előjelző

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

M31 kiágazás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

M0 kiágazás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A híres "senki földje". Már nem ÁAK, de még nem Budapest. Ez az ~50m szép lassan szétesik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Épül a zajvédő:

 

 

hotrod25 Creative Commons License 2010.06.13 0 0 20586

Egész jó lett a Bosnyák tér, nincs csatorna fedő, ami növeli az élettartamot, viszont ott van a sok villamos vágány, ami -ismerve a hazai példákat- pár hónap/év után probléma lehet az út tartóssága szempontjából.

D H Creative Commons License 2010.06.13 0 0 20585

hát...

csak részben..

 

ha a drága vízügyes mérnök, aki a legnagyobb hangú volt a többi között, nem dombnak felfelé akarta volna elterelni a vizet, valószínűleg megúszta volna a falu...

Előzmény: Törölt nick (20584)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.13 0 0 20584
Elmondanám, hogy pont az m30 töltése volt az egyik ok, amely miatt Felsőzsolca víz alá került.
Előzmény: Béla6 (20526)
D H Creative Commons License 2010.06.13 0 0 20583

van abban fejlemény, hogy mikor adják át az M0 Rákospalotai határúti bekötőjét?

D H Creative Commons License 2010.06.13 0 0 20582

el sem hiszem...

(miközben nagyon örülök a hírnek..)  :-))

Előzmény: Irj ha mersz (20581)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.06.11 0 0 20581
Sorry, ha már volt:

M31-et júl. 9-én adják át a forgalomnak.
Béla6 Creative Commons License 2010.06.10 0 0 20580

hogy hova?

 

Előzmény: Törölt nick (20574)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.10 0 0 20579

és új kresztáblát is kellene fabrikálni neki, pl. ilyesmit:  :-))

Előzmény: Törölt nick (20577)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.10 0 0 20578
Pont.
Előzmény: Béla6 (20573)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.10 0 0 20577
Az ilyen turbó köröknek, de a lámpás körök esetében is, azonban egy dolgot kihangsúlyoznék. Nagyon fontos lenne az időben észlelhető tájékoztatás. Tehát jó előre legyen kitáblázva, hogy vigyázz, nem mindegy melyik sávot választod, és az a tábla a lehetőséghez mérten ne legyen túlbonyolult. Mert aki nem ismerős, úgy elmegy más irányba, vagy át a kőcicin, ahogy kell. További megfelelő útburkolati jelek használata. A félköríves nyilak pl. jó szerintem.
Előzmény: kovecses_a (20552)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.10 0 0 20576
Elnézést. :-D :D
Előzmény: AcidMan (20546)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.10 0 0 20575
Ideje volt. A sima kétsávos körforgalmak építését a magam részéről betiltanám Magyarországon.
Előzmény: kovecses_a (20540)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.10 0 0 20574
Laci, ment egy válasz a post officeba.
Előzmény: Béla6 (20573)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.10 0 0 20573

igen, ezért kell kifogást kitalálnia...

 

de a valódi ok ez.

 

a pályázáskor mond6ja ugyan, hogy túl rövid a 6áridő, de ezzel csak annyit ér el, hogy más kapja a munkát...

Előzmény: AcidMan (20572)
AcidMan Creative Commons License 2010.06.10 0 0 20572
De erre nem hivatkozhat, ezt tudta a szerződés aláírásakor is. :-)
Előzmény: Béla6 (20571)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.10 0 0 20571

Amikor meg fél év elteltével találja meg a helyét a töltés (már' úgy értem, hogy átadás után fél évvel), akkor meg a száraz idő a hibás, mert nem tudott tömörödni..? :-)

 

 

tömörödési problemmáknál jellemzően a szűk 6áridő (választásra készlegyen, 6ömör-hanem) szokott az ok lenni...

Előzmény: AcidMan (20570)
AcidMan Creative Commons License 2010.06.10 0 0 20570
Ez már csak egy ilyen kurva iparág. :-)
Az első hónapokban (években) meglátnak egy felhőt és elmegy a kedv a munkától.
Utolsó negyedévben akár eshet a hó - az sem számít...

Persze ha a fővállalkozónak nincs elég erőforrása, mert előzetesen azt gondolta, hogy bedolgozókkal majd megoldják, de azok meg ellenszolgáltatás híján (ingyé) basznak dolgozni, akkor valóban nem segít semmilyen napsütés.

Egyébként azon fílozom, hogy vajh' mik lehetnek az építők kifogásai (nem kimondottan ezen a projekten, hanem úgy általában) amikor garanciális javításokra van szükség.
Mert hogy csúszáskor mindig az esős időjárás a ludas. Amikor meg fél év elteltével találja meg a helyét a töltés (már' úgy értem, hogy átadás után fél évvel), akkor meg a száraz idő a hibás, mert nem tudott tömörödni..? :-) Vagy inkább. :-((
Előzmény: kvte (20569)
kvte Creative Commons License 2010.06.10 0 0 20569

Az a baj, hogy ez a szakasz már két éve épülget, és azért két éve nem esik folyamatosan... Szóval arra célozgattam, hogy most mitől táltosodnának meg ha eddig nem?

 

Ez volt az a kötbéres szakasz, ahol egy közművezeték késedelmes kiváltására fogták hogy nincs kész határidőre, holott láthatóan nem csak annyi híja van még. És persze erről is csak az index írt, más média nagyban kussol...

Előzmény: AcidMan (20567)
Fricy Creative Commons License 2010.06.10 0 0 20568
AcidMan Creative Commons License 2010.06.10 0 0 20567
Majd' 3 hónap. Az nagy idő. - Főleg, ha nem esik.
Előzmény: kvte (20565)
Béla6 Creative Commons License 2010.06.10 0 0 20566

(A képeket 2010. 06.08-án készítettem)

 

 

frissebb nincs? :-))

Előzmény: kvte (20565)
kvte Creative Commons License 2010.06.09 0 0 20565

NIF: Nem módosul az M43 autópálya kivitelezési véghatárideje

 

Szerintetek? (A képeket 2010. 06.08-án készítettem)

 

 

5-ös úti csp.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-ös úti csp.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-ös és csongrádi út között

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Csongrádi út

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

szintén

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

47-es úti csp.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!