Románia érdekesmód sehol sincs megemlitve az M0-án. Se az M5-ös környékén se az M3-nál. Ott ugye UA van. Pedig kiváncsi lennék hogy az M3-on az ukrán a több vagy az (észak) román.
De ha rajta van hogy A és SRB, akkor miért nincs HR és SLO? Ha rajta van az M5, akkor miért nincs M6, M7, M1? Az összes M0-ról elérhető főút közül miért pont a 11-es van feltüntetve? Szóval mi ebben a logika?
Egész jó lett a Bosnyák tér, nincs csatorna fedő, ami növeli az élettartamot, viszont ott van a sok villamos vágány, ami -ismerve a hazai példákat- pár hónap/év után probléma lehet az út tartóssága szempontjából.
ha a drága vízügyes mérnök, aki a legnagyobb hangú volt a többi között, nem dombnak felfelé akarta volna elterelni a vizet, valószínűleg megúszta volna a falu...
Az ilyen turbó köröknek, de a lámpás körök esetében is, azonban egy dolgot kihangsúlyoznék. Nagyon fontos lenne az időben észlelhető tájékoztatás. Tehát jó előre legyen kitáblázva, hogy vigyázz, nem mindegy melyik sávot választod, és az a tábla a lehetőséghez mérten ne legyen túlbonyolult. Mert aki nem ismerős, úgy elmegy más irányba, vagy át a kőcicin, ahogy kell. További megfelelő útburkolati jelek használata. A félköríves nyilak pl. jó szerintem.
Amikor meg fél év elteltével találja meg a helyét a töltés (már' úgy értem, hogy átadás után fél évvel), akkor meg a száraz idő a hibás, mert nem tudott tömörödni..? :-)
tömörödési problemmáknál jellemzően a szűk 6áridő (választásra készlegyen, 6ömör-hanem) szokott az ok lenni...
Ez már csak egy ilyen kurva iparág. :-) Az első hónapokban (években) meglátnak egy felhőt és elmegy a kedv a munkától. Utolsó negyedévben akár eshet a hó - az sem számít...
Persze ha a fővállalkozónak nincs elég erőforrása, mert előzetesen azt gondolta, hogy bedolgozókkal majd megoldják, de azok meg ellenszolgáltatás híján (ingyé) basznak dolgozni, akkor valóban nem segít semmilyen napsütés.
Egyébként azon fílozom, hogy vajh' mik lehetnek az építők kifogásai (nem kimondottan ezen a projekten, hanem úgy általában) amikor garanciális javításokra van szükség. Mert hogy csúszáskor mindig az esős időjárás a ludas. Amikor meg fél év elteltével találja meg a helyét a töltés (már' úgy értem, hogy átadás után fél évvel), akkor meg a száraz idő a hibás, mert nem tudott tömörödni..? :-) Vagy inkább. :-((
Az a baj, hogy ez a szakasz már két éve épülget, és azért két éve nem esik folyamatosan... Szóval arra célozgattam, hogy most mitől táltosodnának meg ha eddig nem?
Ez volt az a kötbéres szakasz, ahol egy közművezeték késedelmes kiváltására fogták hogy nincs kész határidőre, holott láthatóan nem csak annyi híja van még. És persze erről is csak az index írt, más média nagyban kussol...