Az M0D-n én már évek óta nem járok, csak kamionstop idején de ez is egy két évente egy alkalommal. Nekem bejött a Balatonra az Északi partra augusztus 20-a hétvége előtti mega forgalomnál lefelé a Dunaújvárosi-híd-62-Székesfehérvár-8-Veszprém-mellékutakon. Székesfehérvárnál szép látvány volt az M7-es felett áthaladni a felüljárón, miközben alattunk kilométeres kocsisor volt a Balaton felé. Viszont az M0K az már nem erről híres, ott tényleg nagy galibának kell lennie, hogy dugó legyen, ami nagyon ritka, és az M31-es megint oszlatja a forgalmat. Így az M0D majd ha meglesz 2*3+leállóval, akkor lehet megint számítani arra, hogy időben el is érhető az úti cél.
Tegnap kora este le lehetett valószínűleg zárva az M0, mert teljesen beállt az M1/M7 bevezető és az Egérút is, és mindkettő tele volt kamionnal, ami amúgy nem jellemző. Ma szintén baleset, áll az egész.
Még melóznak rajta, szóval átadás tuti nem lesz, a befejezési határidő is ki lett tolva 15-ig. Én júli 23-ról hallottam, mint tervezett forgalomnak történő átadás. A NIF vezetőség csere ezt remélhetőleg nem befolyásolja.
Hát, ez számomra kérdés. Hol vannak vajon azok a határvonalak. Egy biztos, elsőként úgyis ideiglenes forgalomba helyezési engedélyt kap. Abban még előírhatnak különféle munkálatokat. Egy biztos, még látni kanalasokat is vacakolni a rézsűkön. A két híd között, a szelvényezés szerinti bal oldalon hatalmas földkupac már egy jó ideje. Holnap meglátjuk, mindenesetre szeretnék már az M31-esen hazamenni munkából... :-/
Ennek a zajfogó falnak szerintem semmi köze az M31-hez, azaz ettől nem függ az átadás, mivel ez már az M3-as autópályán épül, amin jelenleg is zajlik a forgalom, csak a kapaszkodó sáv van elkerítve.
Hát, nekem komoly aggodalmam, hogy elmarad a július 9-ei forgalomba helyezés. :-( Amik még jelenleg is épülnek, az az M3xM31 csomópontjában a zajvédelmi létesítmények. Ha elmentek erre az oldalra, és rákattintotok az M3 webkamerái alatt a "Gödöllő térsége" linkekre (ne zavarjon meg senkit, hogy fordítva szerepel a két link), akkor Ti is láthatjátok, hogy a zajárnyékoló falaknak még csak a tartószerkezetei álldogálnak. Kérdés, hogy az NKH így forgalomba fogja-e helyezni, vagy megvárja, míg elkészülnek. Ha forgalomba fogja helyezni, akkor ezen az oldalon fog közzétenni egy hirdetményt. Pl. még látható az a hirdetmény, ami a múlt év végi M3xM31 csomópont Nyíregyháza felé eső ágainak (illetve azok egy részének) forgalomba helyezéséről tudósít. A zajárnyékoló falak épülése mellett kikerült a két hídra egy-egy a kivitelezőre utaló embléma, ahogy mostanában szokás a keresztező műtárgyakon. Nagyjából ennyi változás volt látható ezen a héten.
hát nem azt, hogy úgy "rosszul néz ki" a térképen...
persze te ezt agyilag úgysem bírod interpretálni, hiszen szerinted az utak arra valók, hogy lyól nézzenek kia térképen, és nem arra, hogy közlekedjenek rajtuk...
Igen, azt hiszem a bürokráciát Magyarországon találták fel. Még egy ilyen ország ami ennyire szereti sajátmagát tökön rugni, a világon nincs. Tényleg felháboritó amugy...
Nagyon úgy néz ki, hogy rohadna meg. 1 milliárdos beruházás további havi 1 millióba kerül őrzés gyanánt, holott az üzemeltetése állítólag "csak" havi 400.000-be! Havi 6 kilót dobnak ki megint az adófizetők pénzéből, úgy, hogy még nehezítik is a közlekedést. Finoman szólva felháborító!
"Miért nem kérdezed meg az ott lakókat, hogy mennyire szeretik a rajtuk átcaklató csak párezer autót?"
Miért nem olvasod el azt, amit írtam, ahelyett, hogy kitalálnál valamit? (Mert hogy Lacit nem lehet komolyan venni, az már nem meglepetés.)
Laci megint előjött azzal, hogy be kell fejezni a gyűrűt, mert a gyűrű befejezve szép. (De tényleg javíts ki, ha esetleg valamit rosszul értelmeztem -- itt kéne még lennie, alul.) Erről továbbra is az a véleményem, hogy tán még nem tartunk ott anyagilag, hogy emiatt építsünk utat.
Azt ne merje megpróbálni, mert akkor már tuti vérét veszik az emberek, teljesen jogosan! Nem akar kiköltözni a nyaralójába, amit a mi pénzünkből a gázművekkel, főkefével építtetett és a BKV pénzén utazott?
Egyébként pont azért csak párezer autóról beszélünk, mert sokaknak nincs cérnája azon a kanyargós, lassú úton elérni a gyűrűt, inkább a Bécsi/Vörösvárin keresztül átmennek a Hungáriára, és ott keresztezik a várost. Igen valószínű lenne ott 15-20000-es ÁNF, ha megfelelően kiépítenék, ennek negyede/harmada Üröm/Budakalászon mászik át csak azért, mert nincs út. A nevezett települések több csomópontja rettenetesen nehezen járható csúcsidőben, például a Bécsi úti-Ürömi elág, (azt nem értem, északról miért nincs balra forduló sáv, külön időzített balra lámpával) illetve Budakalász közepén a fű úti elág és a HÉV átjárónál lévő Pomázi elág...