1: Az M43-ról semmi biztosat nem lehet tudni, amíg át nem adják. Még az sem biztos, hogy a hídon kívül a többi szakasza kész lesz-e előbb.
Ha a hídon kívül kész lenne, szerintem logikusan akkor sem terelik el Algyő felé, hiszen akkor egy rossz teherbírású útszakaszon kéne Makóra vagy Makó felé visszavezetni a forgalmat.
Ráadásul a jelenlegi 43-as út már megszokott, a gyakran arrajárók ismerik és az van kitáblázva, vagyis a régi úton tartva a tranzitot nem kell semmit csinálni, míg minden más esetben munka lenne. De mondom, ez a szakasz most jár 1 év csúszásnál, és még messze van a késztől.
Felvetnék két kérdést: 1., Ha az M43 Tisza híd nem lesz kész őszre(télre?), akkor az Algyőnél lévő Tisza híd felé terelik a tranzitforgalmat az autópályáról? 2., Ha a Kisújszállás elkerülő az M4 része, miért nem 2x2-ben épült - a 2013-ig szóló tervben az M4 mindenhol autópálya, kivéve ez a 10km-es szakasz?! Ráadásul az építési ár jóval alacsonyabb, mint az EU támogatás. (Ez egyébként máshol is megfigyelhető. Pl. hasonló módon a Debrecent elkerülő 354-es utat is 2x2-ben lehetett volna folytatni)
Nem is rád céloztam. És eléggé OFF itt, de aki ennyire nem tud gondolkozni, vagy weblapot csinálni, az ne is csináljon! én csak néztem, mi a fene van, hogy az a kis kép ilyen lassan jön le. Hát kiderült, nem is kicsi kép.
az hagyján, de a tematikus forgalmi térképeknél mintha már az m6-m60 is ott zöldellne, az m43 félig kész nemrég átadott szakasza is ott piroslik. mondjuk nem lenne rossz tudni, hogy milyen időszakot ölelnek fel a statisztikák, és milyen rendszerességgel frissítik..
Kinek hogy. Tegnap is volt egy kisbuszos, aki az utolsó pillanatban vágott át a másik sávba, mert rájött, hogy amiben ő megy, az nem a 6-os út felé vezet...
Az érdi turbót kipróbáltam, 95% átlátja hogy mi merre van, sikerült pont egy bal..fszt kifogni aki a terelőbólyák ellenére elém próbált bekanyarodni a jobbszélső sávból. Inkább megálltam és beengedtem, minthogy nekem jöjjön + ne taartsa már fel a többieket, dehát úgy látom még mindig nem tudnak az emberek olvasni.
Egyébként meglepett de NINCS DUGÓ a turbó előtt pedig régebben elég nagy volt, igaz a 7-esen Tárnoktól álltam Martonvásárig, szóval lépésben lehetett menni.
Valaki nekimehetne már egy Kamazzal a martoni lámpáknak.
>reggel 8-9 között mennyire van bedugulva az MO csepel és M6 között? Az attól függ. Ha éppen nincs baleset (ami elég ritka, de azért előfordul), akkor azért lehet haladni, ha nem is túl gyorsan. Ha van baleset, akkor meg megáll az egész.
>M6 mennyire forgalmas?
Most már Dunaújig nem annyira szellempálya, mint azelőtt, de most is tökéletesen lehet rajta haladni minden napszakban.
wow, micsoda szakzsargont nyomacc te itten... :-))
Múlt vasárnap csak egy buldózert láttam parkolni, ami a soroksári duna híd és a csepeli benzinkút között letarolta a kukoricást az útpálya szélességében, de akkor is:))
a gizdának nem szótak, hogy oda mán ne vessen?
vagy csak bízott benne, hogy őszig megússza a kisajátolást? :-))
Az M0D-n az M6 és 51 közötti szakaszon elkezdődtek viszont az ún. látható munkálatok. Múlt vasárnap csak egy buldózert láttam parkolni, ami a soroksári duna híd és a csepeli benzinkút között letarolta a kukoricást az útpálya szélességében, de akkor is:)) Ma már a nagy duna híd utáni szakaszon is láttam földmunkázást.