Annyira azért nem helyes. Szépen meg kell építeni, hogy tehermentesítse kissé Budát is. Nem a tranzitnak kell, vagy legalábbis nem az M3-M1 közti forgalom kedvéért, hanem mondjuk a Pesttől északra lévő települések lakóinak ne kelljen a város belső részén caklatnia, ha mondjuk a Dunántúlon van dolga... A környezetvédelem fontos, ezért viszont a drága, de kímélő alagutas dolgot kell preferálni a hegygerincek alatt. A budai hegyek mögött már viszont semmiképp. És jön a sokaknak sértő vélemény: nem kerülne többe, mint Dunaújtól az M6-60 160-180Km-e, de sokkal többen használnák. Mondhattam volna egyéb szakaszokat is, de ez a leghosszabb, kihasználatlan egybefüggő autópálya. A többi, "kis" alacsony forgalmú szakasz együtt nincs ilyen hosszú. (M3 polgár mögött, M35, M5 Szeged után, M70, stb.)
"....Ez a sötétzöldek bosszúja, akik tolták az M31-t. Most aztán vérszemet kaptak, így soha nem lesz M0 nyugat....."
Nagyon helyes! Az M31 az utolsó (első) szög az M0-nyugat koporsójába. Azért van egy érdekes ellentmondás a gondolataidban, ha ugyanis az M31-en alig van forgalom, akkor az M0-nyugaton miért lenne? Ugyanazt az igényt szolgálja ugyanis.
A múlt héten, és ma is számos munkagép kotorászott az M31 kerepesi pihenőhelyén. A múlt héten inkább a szelvényezés szerinti jobb oldalon, ma pedig a bal oldalon láttam őket. Egyébként az egyik viaduktról eltűnt a 90-es tábla. Az ÁAK, mint a rosszgyerek, megvárta, míg elmennek a zord hatósági bácsik, aztán gyorsan lekapta. ;-)
Egyébként díjazom az ÁAK hozzáállását. Több helyen láttam, hogy leszedték az értelmetlennek tűnő helyeken lévő sebességkorlátozó táblákat, és a helyükre kikerültek más figyelmeztető táblák, pl. esőben csúszóssá váló út, stb. Ez tetszett, mert felnőttnek nézik az autóst. Ha annyi esze van, hogy felúszásveszélyes helyzetben is nyomja neki, akkor talán még jó lesz donornak.
"hát az a helyzet, hogy minden köcsögidióta illetékesnek külön-külön, száj-ba-rá-gó-san, hogy még őkis megércsék, el kell magyarázni (akár többször is), hogy a nagyvárosi körgyűrűt elsősorban a HELYI forgalom használja és nem a távolsági tranzit."
Ergo a helyi forgalom növekedésének majd tán úgy lenne érdemes helyet csinálni, hogy a távolsági tranzitnak építünk egy pályát jó messze, ahol azért nem a gémeskutak és libalegelők között menne, de mégis elférne a helyi forgalommal együtt is.
Na, hát ezt mondtam én is mindig a Bélának, meg előtte a Lacinak, akik mostanában úgy eltűntek. :-)
Hamarosan hozzálát a hídépítéshez az M0-s déli szektorának bővítését végző kivitelező Szigetszentmiklós közelében.
Első körben a munkaterület megközelítését szolgáló pontonhíd és bejáróút megvalósítása kezdődik meg, várhatóan 2010. augusztus 9-én.
Ha ezzel végeznek, a felvonulási terület kiépítése, a munkaterület kialakítása következik, majd megkezdődik a híd szerkezetépítése. A munkakezdést követően a helyszínen folyamatos kivitelezési tevékenység várható az átkelő elkészültéig, illetve a szakasz forgalomba helyezéséig.
Ennek szerződés szerinti időpontja 2012. június 30-a.
A híd építését és az előkészítő munkákat a szigetszentmiklósi lehajtótól a hídig az M0 autópálya déli oldalán kiépített bejáróúton szolgálják ki, amely keresztezi majd az üdülősor forgalmát. A meglévő híd északi oldalán elhelyezkedő üdülők tulajdonosai továbbra is megközelíthetik ingatlanjaikat az átkelő déli oldala felől.
Ha a lakosok szabálytalanságot vagy rendellenességet tapasztalnak a kivitelezés során, a 06-1-372-82-14-es számon tehetnek észrevételt. – közölte a Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő Zrt.
egyébként poénnak tűnik de biza én fúrtam volna egy 2 kilométeres alagutat ide:
még abban sem vagyok biztos, hogy nem jött volna ki olcsóbban, mint az új híd megépítése, a régi felújítása, hosszú felüljáró kibővítése, stb-stb. így a háros-sziget dzsungelét is elkerülte volna a nyomvonal. az m6-ost pedig a régi M0 nyomvonalán tovább lehetett volna vinni egészen a 6-os útig, így ha valaki a központ fele megy, annak lett volna egy direkt irány. de asszem ez a hajó már elment..
de ez még mindég csak a kishíd, a nagyról nem láttam semmit, így aztán különösen érdekes lesz, hogy 2012.06.30-ra mit is fognak átadni. a teljes szakaszt biztos nem..
víz ionált indokok: árvíz volt, túl alacsony volt a vízállás, túl koszos a víz, csődbe ment az alvállalkozsó.
egyébként pedig ha a lassan munkanélküli 4-es metró fúrópajzsát átszállítanák a keletitől ide, oszt lenne á lá gut sebtiben.
1. Nekem speciel az összes pécsi ismerősöm használja az M6/M60-t, ha már több mint Pécs-Szekszárd távot mennek.
elég csóringer ismerőseid lehetnek, ha 2x80km (retúrba) pályára sajnálnak vacak 1500 pöngőt... :-))
3. Az M60-s nyomvonalára én is tudtam volna jobban kitalálni. Csak megjegyezném ezt a szakaszt is pesti cég tervezte. Biztos csak gugli maps-ról informálódtak. :D
Ezt még az M60-s is übereli vasárnap hajnal 2-kor... :D
ali, itt nem aza kérdés, hogy lehet-e olyan fotót készíteni, ahol épp nem látszik 1 autó se a pályán, hanem az, hogy lehet-e olyat, ahol látszik azé néhány tucat...
hát az a helyzet, hogy minden köcsögidióta illetékesnek külön-külön, száj-ba-rá-gó-san, hogy még őkis megércsék, el kell magyarázni (akár többször is), hogy a nagyvárosi körgyűrűt elsősorban a HELYI forgalom használja és nem a távolsági tranzit.
ergó, ha alternatív módon távol rakjuk a várostól, akkor adunk a szarnak 1 pofontot...
ezta zsámbékimedencei tranzitutat meg nem ártana a szlovák barátainkkal is egyeztetni, mert ők még nem tudnak a dologról, pedig nem ártana...
Az érintett települések vezetői mindeközben egyértelművé tették: amennyiben a körgyűrű befejezése marad napirenden, akkor csak az úgynevezett alagutas megoldást támogatják...
eddig oké, de ezen belül is van úgynevezett "rövid" alagutas és úgynevezett "hosszú" alagutas megoldás...
márpedig az úgynevezett "hosszú" alagutas megoldás az úgynevezett "alagútlobbi" érdeke, ami erős konfliktusba van az úgynevezett "adófizetők" érdekével, akik inkább az úgynevezett "rövid" alagutas megoldással járnának lyól...
Köller János, Pilisborosjenő polgármestere szerint ki kellene szélesíteni a 10-es utat...
1. Nekem speciel az összes pécsi ismerősöm használja az M6/M60-t, ha már több mint Pécs-Szekszárd távot mennek.
2. Aki már elért Szekszárdig az M6-n, pont a legrosszabb részre térne vissza a 6-osra???
3. Az M60-s nyomvonalára én is tudtam volna jobban kitalálni. Csak megjegyezném ezt a szakaszt is pesti cég tervezte. Biztos csak gugli maps-ról informálódtak. :D
M60-ason még a Pécsiek se nagyon járnak ugyanis valami eszement oknál fogva Qrva nagyot kerül. Pécsi ismerőseim is max Szekszárdig használják, onnan 6-os út.
Nem értem a tervezőasztalnál ilyenekre nem figyelnek hogy ne járd be Tolnát Baranyát mire leérsz Pécsig?
Igen, sejtettem, mert amikor én jártam rajta oda-vissza, akkor a forgalom nem volt erős, de jelentősnek nevezhető, és ez alig másfél nappal a megnyitás után.
Igen, egyrészt az átadás utáni első szombat reggel 8-kor kifelé nincs túl nagy forgalom, másrészt mivel a telefon tokja kitakarta volna a kép felét, ezért kézben tartott telefonnal fotóztam, de csak ha nem kellett más autóra figyelnem. Ha előztem, vagy előzéshez készültem, akkor letettem a kütyüt.
Ezek a képek csalókák, nekem megvolt az M31 nyitás utáni nap délben, és sokszorosa volt az M60 forgalmának, amit július elején péntek délelőtt láttam...a szombati visszautat nem is említem, vagy pontosabban nem írom le újra, pár hozzászólással előbb olvasható, 30-40Km-en nem láttam autót.
Ezt még az M60-s is übereli vasárnap hajnal 2-kor... :D
Ez a sötétzöldek bosszúja, akik tolták az M31-t. Most aztán vérszemet kaptak, így soha nem lesz M0 nyugat. Lesz helyette M11 Esztergom-Bicske-Ercsi(M6) vonalon. Mondjuk ez elősegítné az aglós életet, na meg az É-D kapcsolatot. Így viszont spórolnánk egy M2-t határig...
érdekes a cikk azért, én magamat figyelmes vezetőnek tartom, de amikor életemben először közelítettem ehhez a körforgóhoz a Duna híd felől, bizony benéztem én is a helyes sávváltást...
Sok a néznivaló ott amúgy, és ha járatlanként nem sejted micsoda bonyolult körforgalom lesz ott, nem a sok táblát fogod figyelni, hanem arra száímtasz, hoyg a 2. kijáratnál ki kell hajtanod majd a forgóból, így maradsz a külső sávban, vagy max. a másodikban. Meglepetésre azonban mindkét sáv jobbra elmegy, így ha az Árkád felé, vagy a Budai út felé akartál volna menni, csúnyán el fog vinni a sáv tovább, az 1-es út alá, ahol megint keresheted ismeretlenül a visszafordulási lehetőséget.....