Keresés

Részletes keresés

radio100jozsi Creative Commons License 2020.12.16 0 0 53281

Az M85 alagútig tartó részszakasz mikor lesz átadva? 2021 vagy 2022?

Előzmény: rm40 (53279)
rm40 Creative Commons License 2020.12.16 0 1 53280
Előzmény: rm40 (53279)
rm40 Creative Commons License 2020.12.16 0 1 53279
Anytime Creative Commons License 2020.12.16 0 2 53278

Nagy nap ez Sopronban!

 

Gratulálok!

 

Hasznos lenne, ha a Cyberpress tudósítana a forgalmi viszonyok alakulásáról,

és továbbra is készítenének drónvideókat.

Előzmény: RadiX (53277)
RadiX Creative Commons License 2020.12.15 0 0 53277

Az a körforgalom, ahol az M85 és a 84 teljes forgalma találkozik, biztosan érdekes lesz.

Előzmény: Autobahn89 (53276)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.12.15 0 0 53276

Kiváncsi leszek mekkora plusz forgalmat fog ez jelenteni Sopronnak és mekkora torlódások lesznek Sopron-keletnél.

Előzmény: rm40 (53275)
rm40 Creative Commons License 2020.12.14 0 5 53275
gyoparOHs Creative Commons License 2020.12.12 0 0 53274
Előzmény: csalántea (53273)
csalántea Creative Commons License 2020.12.11 -1 9 53273

https://nif.hu/2020/12/matol-hasznalhatjak-az-autosok-az-m44-kondoros-es-bekescsaba-kozotti-szakaszat/

 

Annyira béna ez a NIF, hogy most is térkép nélküli cikkben jelzik az átadást ...

Nincs ott egy értelmes középvezető, aki megérteni a kommunikácios jelentőségét annak, hogy az útról készített légi felvételeken túl egy térkép is nagyon jó lenne ... különösen úgy, hogy a NIF-nek jó térképei vannak ...

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.12.11 0 0 53272

Az ilyen megoldások ideiglenesnek jók, feltéve, ha a végleges csomóponti ágak éppen építési terület még. De csak akkor.

Előzmény: radio100jozsi (53271)
radio100jozsi Creative Commons License 2020.12.11 0 2 53271

Minimum, nem ilyen körforgalmi csp-okon keresztüli vezetést. 

A gond meg nagyobb lesz, főleg így, hogy az M85 Sopronig ér már, és majd ha utána a határig, szerintem ez az útvonal forgalma tovább fog nőni. Pl. Bécsújhelyen túli ha majd járvány után beindul a síelő és turistaforgalom szerintem az M1 Hegyeshalom irányról is erre fog terelődni.

Előzmény: rm40 (53270)
rm40 Creative Commons License 2020.12.11 0 3 53270

Az M1×M85 (is) eleve egy tisztességes csomópontot érdemelne...

Előzmény: radio100jozsi (53269)
radio100jozsi Creative Commons License 2020.12.11 0 0 53269

Ha az M44-es Békéscsabai végét simán 2 sávon szűkítés nélkül bele lehet vezetni a körforgalmi csp-ba, akkor ezt miért nem lehetett megtenni az M85 Győri végén? Miért kel az M85-öt leszűkíteni 1 sávra, miközben eleve két sáv van a körforgalmi csp-ban, mert az egyik ág megy bele a körforgalomba, a másik meg az M1 felé Budapestnek közvetlenül. 

Nem értem ezeket a gyorsforgalmi útcsatlakozási szűkítéseket.

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.12.11 0 1 53268

Na utánatúrtam... az észrevételed jogos, de a Telexnek is jár -1 a facebook poszt gondolkodás nélküli plágium jellegű átvételéért a részemről.

Legjobb lenne a híd honlapjára kirakni a forgalmi elemzés eredményének legalább az összefoglalóját.

Előzmény: NAR (53267)
NAR Creative Commons License 2020.12.11 0 0 53267

A forgalmi modellezésre nem a Telex, hanem Vitézy hivatkozik - link nélkül. A -1 neki jár.

Előzmény: ÁsítóSárkány (53266)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.12.11 0 1 53266

Megnézném a forgalmi modellezés eredményét, de a cikk által linkelt NIF Facebook oldalon nem látok ilyet az elmúlt 3 hétből.

Ha lehetne -1 -et adni a Telexnek, adnék, mert a modellezés eredményét hivatkozni külső link illetve konkrét idézet vagy átvett kép nékül ködszurkálás.

Előzmény: rm40 (53264)
gyoparOHs Creative Commons License 2020.12.10 0 0 53265

Már mint 11.-én, azaz holnap...   

 

  https://behir.hu/december-9-en-adjak-at-az-m44-es-bekescsaba-kondoros-szakaszat?fbclid=IwAR1oGSbZGf4tUI_A0FMuyb-OSAsRIRx1TD6Jep3aMAUpTh7Cipw-oNaWHeI                                                                                   

rm40 Creative Commons License 2020.12.10 -2 0 53264
Jared- Creative Commons License 2020.12.09 0 0 53263

Ha te mondod...

Előzmény: nyebojsza (53262)
nyebojsza Creative Commons License 2020.12.09 -1 1 53262

ezeknek semmi nem számít, úgy csűrik csavarják, hogy az legyen amit ők akarnak

Előzmény: Jared- (53260)
rm40 Creative Commons License 2020.12.08 0 1 53261
Jared- Creative Commons License 2020.12.08 0 0 53260

Miért, lesz népszavazás erről?

Előzmény: nyebojsza (53255)
Anytime Creative Commons License 2020.12.08 0 0 53259

Bár csak 8 órával korábban linkelted volna ezt a cikket,

mert akkor nem kellett volna "keccsölnöm" a drónvideóval:-)

 

A lényeg, hogy hasonlóra gondoltam, mint amit részletesen megvilágít a cikk tartalma.

A lakópark és az ipari park ennél a körforgalomnál csatlakozik.

Lehet, 10-15 év múlva már ez is nagyon dugulós lesz, akkor hasznosabb lesz a pihenőkereszti csomópont.

Ami csak 2,8 km-re van a 84. úti csp-tól, így nem csodálom, hogy kellett "bűvészkedni."  (precedens jellegű)

 

A Shopping Centerek (Alphapark-Mömax-Tesco) csak fokozzák a konfliktust.

Előzmény: rm40 (53254)
RadiX Creative Commons License 2020.12.08 0 1 53258

Most ahogy nézem, mintha lett volna ott pont egy baleset a körforgalomnál.

 

Szerintem nem fogják hamarabb átadni ezt a részt, csak az egész szakasszal együtt, mindenesetre valóban hamarosan meg kell ott változtatni a jelenlegi terelést, talán egy ideiglenes útpálya használatával, hogy a főpálya építése folytatódhasson.

 

Egy későbbi építési fázisban azt is el tudom képzelni, hogy a leendő felüljárón át lesz terelve a teljes M4-406 összeköttetés, amíg alatta a főpálya és a többi csomóponti ág elkészül.

Előzmény: Vegyszer (53256)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.12.08 0 0 53257
Vegyszer Creative Commons License 2020.12.08 0 0 53256

Sziasztok! 

 

Az a kérdésem, hogy arról van-e elérhető publikus ütemterv, hogy Pest felől Szolnokra érkezve az M4 - 32-es főúti leválása mikor lesz legalább olyan állapotban, hogy közel normálisnak lehessen nevezni? 

 

Most ugye az M4 90-es köve után a 2x2 sáv Szolnok felé tartó oldala elég jól halad. Szemre a vízáteresz feletti rész is kapott legalább egy réteg aszfaltot. De azt látom, hogy a régi út egy ponton haránt metszi el az újat. 

Gondolom a régit el kell bontani, és annak idő, míg terhelhető lesz. És a pálya másik fele ekkor jöhet majd. 

 

De most életveszélyes a helyzet.

Naponta játok ott, és nem egy autós, kamionos vérig van sértődve, hogy a 40-es táblánál negyvennel megyek. Ahol előzni tilos, ott meg nem előzök. Ők persze igen... 

 

Mert ha csak a 32-es leválásáig koszorúzás nélkül átadásra kerülne az út, már sokat tennének azért, hogy biztonságban érkezzünk haza nap mint nap.

 

Köszönöm a válaszokat 

nyebojsza Creative Commons License 2020.12.07 -1 0 53255

"Deutschkreutz, és attól Délre eső területek elérése Bécstől vitathatatlanul az A3-M85 kombinációban jóval gyorsabb, és rövidebb, mint az S31 irányából"

 

csak amíg uniós tagok vagyunk...

Előzmény: radio100jozsi (53253)
rm40 Creative Commons License 2020.12.07 0 2 53254

Valószínűleg a csomópontok számát korlátok közé kellett szorítani. Főleg nyilván a költségek miatt, detudtommal van valami szabály arra is, hogy bizonyos távolságnál sűrűbben telepített csomópontokkal a gyorsforgalmin a megengedett sebességet csökkenteni kell.

A Sopron-Kelet csomópont kijelölésénél és priorizálásánál az alábbi cikkben jelzett szempontok is nagy szerepet játszhattak:

http://cyberpress.hu/ezen-a-teruleten-osszpontosul-sopron-gazdasagfejlesztesenek-jovoje/

Előzmény: radio100jozsi (53253)
radio100jozsi Creative Commons License 2020.12.07 0 0 53253

Ha már M85 Kópháza környéke, az nem volt tervben, hogy a 861-es Kópházi határállomásnál is legyen csomópont? Akár ide is lehetett volna a Harkáról utat bekötni.

 

Sőt azért az Osztrákok felé is lett volna egy fegyvertény az A3-as határig vitelében, mert akkor a Deutschkreutz, és attól Délre eső területek elérése Bécstől vitathatatlanul az A3-M85 kombinációban jóval gyorsabb, és rövidebb, mint az S31 irányából.

Anytime Creative Commons License 2020.12.07 0 0 53252

Köszi!

 

Gondoltam: a fotó már az elkészült állapotot mutatja, míg a rajz csak a tervet.

 

A kettő együtt: optimális a helyzet érzékeltetésére

Előzmény: rm40 (53251)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!