Annyira béna ez a NIF, hogy most is térkép nélküli cikkben jelzik az átadást ...
Nincs ott egy értelmes középvezető, aki megérteni a kommunikácios jelentőségét annak, hogy az útról készített légi felvételeken túl egy térkép is nagyon jó lenne ... különösen úgy, hogy a NIF-nek jó térképei vannak ...
Minimum, nem ilyen körforgalmi csp-okon keresztüli vezetést.
A gond meg nagyobb lesz, főleg így, hogy az M85 Sopronig ér már, és majd ha utána a határig, szerintem ez az útvonal forgalma tovább fog nőni. Pl. Bécsújhelyen túli ha majd járvány után beindul a síelő és turistaforgalom szerintem az M1 Hegyeshalom irányról is erre fog terelődni.
Ha az M44-es Békéscsabai végét simán 2 sávon szűkítés nélkül bele lehet vezetni a körforgalmi csp-ba, akkor ezt miért nem lehetett megtenni az M85 Győri végén? Miért kel az M85-öt leszűkíteni 1 sávra, miközben eleve két sáv van a körforgalmi csp-ban, mert az egyik ág megy bele a körforgalomba, a másik meg az M1 felé Budapestnek közvetlenül.
Nem értem ezeket a gyorsforgalmi útcsatlakozási szűkítéseket.
Megnézném a forgalmi modellezés eredményét, de a cikk által linkelt NIF Facebook oldalon nem látok ilyet az elmúlt 3 hétből.
Ha lehetne -1 -et adni a Telexnek, adnék, mert a modellezés eredményét hivatkozni külső link illetve konkrét idézet vagy átvett kép nékül ködszurkálás.
Most ahogy nézem, mintha lett volna ott pont egy baleset a körforgalomnál.
Szerintem nem fogják hamarabb átadni ezt a részt, csak az egész szakasszal együtt, mindenesetre valóban hamarosan meg kell ott változtatni a jelenlegi terelést, talán egy ideiglenes útpálya használatával, hogy a főpálya építése folytatódhasson.
Egy későbbi építési fázisban azt is el tudom képzelni, hogy a leendő felüljárón át lesz terelve a teljes M4-406 összeköttetés, amíg alatta a főpálya és a többi csomóponti ág elkészül.
Az a kérdésem, hogy arról van-e elérhető publikus ütemterv, hogy Pest felől Szolnokra érkezve az M4 - 32-es főúti leválása mikor lesz legalább olyan állapotban, hogy közel normálisnak lehessen nevezni?
Most ugye az M4 90-es köve után a 2x2 sáv Szolnok felé tartó oldala elég jól halad. Szemre a vízáteresz feletti rész is kapott legalább egy réteg aszfaltot. De azt látom, hogy a régi út egy ponton haránt metszi el az újat.
Gondolom a régit el kell bontani, és annak idő, míg terhelhető lesz. És a pálya másik fele ekkor jöhet majd.
De most életveszélyes a helyzet.
Naponta játok ott, és nem egy autós, kamionos vérig van sértődve, hogy a 40-es táblánál negyvennel megyek. Ahol előzni tilos, ott meg nem előzök. Ők persze igen...
Mert ha csak a 32-es leválásáig koszorúzás nélkül átadásra kerülne az út, már sokat tennének azért, hogy biztonságban érkezzünk haza nap mint nap.
"Deutschkreutz, és attól Délre eső területek elérése Bécstől vitathatatlanul az A3-M85 kombinációban jóval gyorsabb, és rövidebb, mint az S31 irányából"
Valószínűleg a csomópontok számát korlátok közé kellett szorítani. Főleg nyilván a költségek miatt, detudtommal van valami szabály arra is, hogy bizonyos távolságnál sűrűbben telepített csomópontokkal a gyorsforgalmin a megengedett sebességet csökkenteni kell.
A Sopron-Kelet csomópont kijelölésénél és priorizálásánál az alábbi cikkben jelzett szempontok is nagy szerepet játszhattak:
Ha már M85 Kópháza környéke, az nem volt tervben, hogy a 861-es Kópházi határállomásnál is legyen csomópont? Akár ide is lehetett volna a Harkáról utat bekötni.
Sőt azért az Osztrákok felé is lett volna egy fegyvertény az A3-as határig vitelében, mert akkor a Deutschkreutz, és attól Délre eső területek elérése Bécstől vitathatatlanul az A3-M85 kombinációban jóval gyorsabb, és rövidebb, mint az S31 irányából.