Keresés

Részletes keresés

Fricy Creative Commons License 2010.07.31 0 0 20965
Ebben van igazság, de nem jelentős azon autósok száma, akik valóban átjönnek Érden az M7 felől.
Előzmény: Törölt nick (20962)
cssz74 Creative Commons License 2010.07.31 0 0 20964
Mondjuk ettől függetlenül a 10-es utat valóban rendezni kéne, nem normális állapotok vannak ott. El sem kezdődött ott semmi fejlesztés, köszönhetően a rohadt Levegő munkacsoportnak és Lukács András nevű elmebetegnek, aki a fától nem látja az erdőt. Azt hiszi, ez a környezet védelem.
cssz74 Creative Commons License 2010.07.31 0 0 20963
http://www.inforadio.hu/hir/belfold/budapest/hir-369729

...elmennek a YO! büdös francba...
már megint a baromkodás, meg a barom álzöldek, mert engedték beépíteni a nyomvonalat. Szerintem még mindig olcsóbb felvásárolni az útban lévő ingatlanokat, mint 3-7Km-el hosszabb utat építeni jóval kijjebb, ami kanyargós, lassú, és nem tölti be rendesen a szerepét. Mennyivel nagyobb környezeti kárt okoz, ha mondjuk 5Km-el hosszabb lesz az út, és napi 20e autó használja? Értem én itt a többletfogyasztásból adódó nagyobb károsanyag kibocsátásra, ami nem az építés kb. 2-3 éve alatt jelent többlet terhelést, hanem évtizedeken keresztül, ha nem a "végtelenségig"...
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.30 0 0 20962
Az M7 esetében az M0-n kívüli díjmentes szakasz 1 csomópont, azaz 2 km. És amennyire követem, a táblázás nem támogatja, hogy a díjmentes forgalom az érdi csomóponton és Érd városán át jusson el a 7-es útig, hanem az a cél, hogy lehetőleg az M7-M0-7-érdi körforgalom-érdi elkerülő-7 irányt használják.

Macibb
Előzmény: Fricy (20959)
hotrod25 Creative Commons License 2010.07.30 0 0 20961

M0D ma:

 


1. M0 átkötés 5-ös útról M0*51 felé

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. 51-es felüljárót bontani kell az új M0 csp kialakítás miatt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. M6 és M7 között

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. alapozás

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. alapozás2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Meki oszlop útban van

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Keményen dolgoznak

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Komoly földmunka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. M7 csp is épül

 

radio100jozsi Creative Commons License 2010.07.30 0 0 20960
Hoppá, teljesen igaz, na akkor tényleg nincs magyarázat a matrica lehagyására az M6-nál.
Előzmény: Fricy (20959)
Fricy Creative Commons License 2010.07.30 0 0 20959
Az M7 is ingyenes az érdi lehajtóig.
radio100jozsi Creative Commons License 2010.07.29 0 0 20958
Én is erre gondolok, mivel az M0-ról az még ingyenes lefordulva, míg a többi már fizetős AP az M0-tól kezdve.
Előzmény: hotrod25 (20954)
PrintScreen Creative Commons License 2010.07.29 0 0 20957
Mindennapi volt az utolsó pillantban sávváltás, tényleg veszélyes volt.
Ma HUNGARORING jobbra(ez egy nyíl) felirattal hiedették az M31-et :)
Előzmény: Sayol_82 (20950)
Jared- Creative Commons License 2010.07.29 0 0 20956
igen, sejtettem hogy ez az oka. De valahogy szar megoldásnak tünik. Legalábbis a pálya maradék 180 kilométere fizetős...
Előzmény: hotrod25 (20954)
stevebi Creative Commons License 2010.07.29 0 0 20955
hotrod25 Creative Commons License 2010.07.29 0 0 20954
Gondolom azért, mert M6, M0 csomóponttól kb 8 km-t még ingyenes, míg a többi ap már a csomópontoktól fizetős.
Előzmény: Jared- (20953)
Jared- Creative Commons License 2010.07.29 0 0 20953

az M6 mellöl miért spórolják le mindig a "matrica" jelzést? (mint alul az 5. képen...)

 

Előzmény: hotrod25 (20952)
hotrod25 Creative Commons License 2010.07.29 0 0 20952

M31

 

1. Tegnap fél 2 körül gyenge közepes forgalom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Nincs hely leállósávnak, középen mégis kimaradt 1 sávnyi hely a viadukton. Vajon miért?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Gyönyörű a táj, élvezetes az autózás M31-en

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. M3-tól a kerepesi pihenőig, és 3-as útnál pár száz méter 130, többi 110, szerintem végig 110 sem lenne gond.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Városon keresztül vagy M31-M0 felé: városon át M1 -20km, M7 -15km, M6 -8km, M5 +20Km. Ha kész M0átkötés M5-nél további 5km nyereség

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Ottjártamkor M3 ról M31- re 10-ből 8 kamion fordult, +1 Gödöllő felől

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


7. M31*M0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. +1 régebbi. M0 péceli viaduktnál, és több helyen is találtak hasznos kijeleznivalót vjt-nek: M5 12 perc, 4-es út 7 perc, 31-es 3 perc menetidő

 

 

Bz81 Creative Commons License 2010.07.29 0 0 20951
Nah akkor ezt is kiveséztük. Én is igy látatlanba az utóbbi megoldás felé tettem le a voksomat. Örülök hogy így korrigáltak.
Előzmény: Sayol_82 (20950)
Sayol_82 Creative Commons License 2010.07.29 0 0 20950
Itt láthatod az eredeti állapotot. A péceli csomóponttól kezdődően a szelvényezés szerinti jobb pálya háromsávos. Ennek a három sávnak a legkülső, illetve az eggyel beljebbi (középső) sávja eredetileg az M31 csomópontja felé lekanyarodott, és csak a legbelső sáv haladt tovább M0-sként. Ez az egy sáv aztán kettévált a belinkelt helyen. A kamionok általában a kezdetben nagyon későn vették észre a trükköt, és az utolsó pillanatban soroltak át abba a sávba, mely nem sokkal korábban még legbelső volt, ám külső (haladó) sávvá vált. Én bírtam a helyet, mivel ismertem, és itt meg tudtam lepni a belső sávban 90-nel poroszkáló közlekedőtársakat.

Kb. bő két hónappal ezelőtt - ezen a fórumon is szóvá tették - átfestették a csomópontot, és már csak a legkülső sáv megy az 54-55-ös csomópont gyűjtő-elosztó pályája felé, és aztán az bomlik ketté, míg a két belső sáv halad tovább az M0K-n, mint annak a belső (előző) és külső (haladó) sávja.
Előzmény: Bz81 (20945)
Sayol_82 Creative Commons License 2010.07.29 0 0 20949
az M0K-n, vagy az M31-en? :-)

M0K-en. Arról vannak hosszabb távra visszamenő tapasztalataim - az M31-ről még nem is lehetnek ilyenek.

a többség sztem marad, mert nem az M3felé megy...

Ezt majd figyelem, érdekel, hogy fog alakulni.
Előzmény: Törölt nick (20942)
Sayol_82 Creative Commons License 2010.07.29 0 0 20948
tiéd a pálya... :-)

Azt hiszem, hogy az én számból (billentyűzetemből) nem volna kellően megalapozott egy ilyen összevetés. :-)

a túrót: lásd M3 folytatás.

az únió csak azt nézi, hogy nemzetközi korridor legyen, azt nagy ívben leszarja, hogy kihasználatlan, ill. sokkal hasznosabban is el lehetne költeni más útfejlesztésre a pénzt...

Írtam, hogy vannak azért kivételek...
Előzmény: Törölt nick (20938)
Bz81 Creative Commons License 2010.07.29 0 0 20947
Én is pont ezen agyaltam, mert valaki pl elbambul és miatt benézte volna a sávfelfestéseket (főleg úgy hogy nem is egyértelmű a dolog) és az utolsó pillantba váltot volna sávot akár M0 vagy M31 irányába a kamionok miatt az nagyon balesetveszélyes!!!  
Előzmény: korxi (20946)
korxi Creative Commons License 2010.07.29 0 0 20946
Ezt FÉLIG én sem értem.
Mivelhogy eddig is 2 sáv ment tovább észak felé az M0-on.
Az viszont igaz, hogy korábban a sávfelefestés szerint az M31 volt a kinevezett főirány. Ez abban a paradoxonban nyilvánult meg, hogy az M0K-n a haladó sávban (külső sáv) menve, az M31 leválási csomópontjánál befelé indexelni és sávot váltani kellett ahhoz, hogy ott maradjak ahol vagyok, tehát továbbra is az M0 külső sávjában.
Lehet hogy ezt festették át úgy, most már kifelé indexelve, sávváltással kell rámenni az M31 kiválási ágra, és erre gondol a kolléga.

Azt mondjuk furcsának tartom, hogy nem 2 évvel ezelőtt, az M0K átadásakor, hanem pont most jutott eszükbe átgondolni ezt. Kurva nagy ellentmondás, hogy akkor volt főiránynak festve az M31, amikor még egyáltalán nem is lehetett arra menni.
Most hogy megnyitották, már igazán megvárhatták volna az első tényleges forgalomszámlálási adatokat, hogy attól függően döntsék el, indokolt-e átsávozni.
Mert még az is kiderülhet, hogy az eredeti saccolás volt a jó.
Előzmény: Bz81 (20945)
Bz81 Creative Commons License 2010.07.29 0 0 20945

"Számomra igencsak jelzésértékű volt, mikor az eredeti két sáv az M31 felé, egy sáv az M0 felé leosztást átfestették a fordítottjára. Ezzel elismerték talán valamennyire, hogy változatlanul az M0 lesz a főirány."

 

 

Na ezt most igazából nemértem, mielött ráhajtok az M31-re az M0-ról 3 sávos lesz az út és gondolom a 2 M0-felé megy továbbra is a jobb szélső meg az M31-re.

Akkor mi értelme lett volna a középsőt is átfesteni M31-re,ami amúgy továbbra is az M0 nyomvonalán fog haladni továbbra is?!

korxi Creative Commons License 2010.07.28 0 0 20944
Hát ezt most azért így nem lehet tudni, meg az ellenkezőjét sem. Az biztos, hogy ténylegesen majd akkor derül ki, ha a magyar TV híradót nem néző külföldi kamionosok gpseibe is eljut a hír.

A másik kérdés amit itt már szintén felvetődött hogy egyáltalán nem köztudott dolog az, hogy díjmentes. Ha ez elterjed, akkor az nem az M0K -ról, hanem remélhetőleg a 3.asról meg más M3 és M0K déli része közötti falujáró utakról fog átvinni forgalmat.
Előzmény: Törölt nick (20942)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.28 0 0 20943

Én hiányolom továbbra is a Nagytarcsa-Isaszeg közti lehajtót...

 

 

azonnal intézkedem... :-)

Előzmény: cssz74 (20939)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.28 0 0 20942

Egyébként főként a 3. sz. főút-M3 között volt feltűnően magas az aránya a személyautóknak a reggeli és az esti órákban, mikor arra jártam.

 

 

az M0K-n, vagy az M31-en? :-)

 

 

Az talán nem gond, hogy ha a kamionokat sikerül kimazsolázni ebből az áradatból, mostanában a csömöri sikán előtt nem egyszer volt jelentős lassulás, főként, ha a lejtő aljában egy török fuvaros kihívta bolgár kartársát egy jó kis elefántversenyre.

 

 

a többség sztem marad, mert nem az M3felé megy...

 

Előzmény: Sayol_82 (20933)
attus germanicus Creative Commons License 2010.07.28 0 0 20941
>az únió csak azt nézi, hogy nemzetközi korridor legyen, azt nagy ívben leszarja, hogy kihasználatlan, ill. sokkal hasznosabban is el lehetne költeni más útfejlesztésre a pénzt.
Ezt megerősítem, teljesen így van, vasúton is, közúton is.
Előzmény: Törölt nick (20938)
korxi Creative Commons License 2010.07.28 0 0 20940
A jó qrva nnnyukat. Igaz, hogy kell a lóvé a hatósági gázár állami dotációjára meg más olyasmikre amiktől tömegesen és azonnal szereti a zembert a nép. És kigyulladt a villanykörte, hogy vajon mi az, ami helyett ezekre jó sok pénzt pacsálni.

Ebben sovány vigasz, hogy így most biztos nem lesz semmi Veres János 8 ezres forgalomnak szánt autópályájából sem.


Előzmény: cssz74 (20937)
cssz74 Creative Commons License 2010.07.28 0 0 20939
Ma én is megszexualizáltam az M31-et kíváncsiságból, ráadásul oda-vissza. :) Számottevő forgalom, szép táj, jó kialakítás, a 3. sáv valóban ráz, de túl lehet élni. Én hiányolom továbbra is a Nagytarcsa-Isaszeg közti lehajtót...
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.28 0 0 20938

És további harminc év alatt a nyugati szektor... Tényleg, van kedvetek kicsit SWOT-elemezni a nyugati szektor város határában vagy attól nyugatabbra való elvezetését? Melyik és miért, illetve milyen szempontok szerint lenne előnyös, illetve hátrányos?

 

tiéd a pálya... :-)

 


Ehhez egyébként mit szóltok?

 

 

a pöpöpö-t nagyon lyó, hogy abbafejezik, mert az elég drága konstrukció...

 

Az útfejlesztéseket pedig uniós forrásból finanszírozzák - írja a szerdai Népszava.

 

vagyis: meg lehet szüntetni a benyadót, hiszen arra ezekután nem lesz szükség...

hát ennek nagyon örülök... :-))

 

 

...amelyek fenntartása és üzemeltetése évi több százmilliárd forinttal terheli meg a költségvetést.

 

sőt! évi több1000... de még azis lehet, hogy több10.000...

 

 

 

Van az egésznek egy pozitív olvasata is: ha csak uniós forrásból épülnek pályák, akkor talán kiszűrődnek a felesleges projektötletek, ti. a támogatás igénylésekor meg kell tudni indokolni, hogy miért lenne jó annak a dolognak a megvalósítása.

 

 

a túrót: lásd M3 folytatás.

 

az únió csak azt nézi, hogy nemzetközi korridor legyen, azt nagy ívben leszarja, hogy kihasználatlan, ill. sokkal hasznosabban is el lehetne költeni más útfejlesztésre a pénzt...

 

Előzmény: Sayol_82 (20932)
cssz74 Creative Commons License 2010.07.28 0 0 20937
http://index.hu/gazdasag/magyar/2010/07/28/nem_epul_tobb_autopalya/
cssz74 Creative Commons License 2010.07.28 0 0 20936

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!