Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.08.11 0 0 21168

Hát kivonni azt nem tudnak... :)))

 

ja.

meg összeadni se.

 


[6-os főút]
78+100: 11.800 jármű/nap

előtte volt egy Kisapostag: 1591 jármű/nap

76700: 17.200 jármű/nap ????

Pontos adat: 13.400 jármű/nap

 

 

 

Előzmény: Aladár46 (21153)
cssz74 Creative Commons License 2010.08.11 0 0 21167
Én is ezt mondtam... :)
Előzmény: radio100jozsi (21136)
Jared- Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21166
Nézd, József: miután kezdek lassan kifogyni az érvekből hogy miért kéne min. 2x2-es autóút kiépitettség az autópályáinkon, ezért már csak példaként annyit tudok az M5 uccsó 10 km-re érdekében felhozni, hogy valószinüleg Kiskunfélegyházáig érne a török, szerb, albán, makedón vendégmunkások sora a határnál ha 2x1-en épült volna ez a szakasz...

De eltekintve ettől a radikális példától, akkor is baromság 2x1-es autóutat épiteni, 2x1-es főút mellé. A tökömnek van kedve egyfolytában kamiont/buszt/suzukit előzgetni (nem, nem vagyok kopasz, kigyúrt bmw-s). De egy nagyon pici szerepet azért adjunk a kényelemnek is. Tudom halálos bűn ilyen nehéz időkban ilyenről beszélni, de végeredményben ezért lettek kitalálva az autópályák/autóutak nem?

Inkább a műtárgyakon spóroljunk, ne legyen minden főldútnak hidja, legyenek szükebbek a kanyarok, kicsit meredekebbek az emelkedők stb. Ja, és persze ne legyenek rajta alagutak. Az nagyon fontos...


Előzmény: Törölt nick (21152)
Aladár46 Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21165
Megint frissítették az utadat.hu-t:

[Érd-tető---Érd-Ófalu]

6-7főút: 30393 j/nap
+M6: 19891 j/nap
================
= 50284 j/nap

hmmm... :)
kvte Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21164

Akkor Béla volt az az autópálya mániás bringázó öreg a gázpalackkal?

 

http://index.hu/bulvar/gazpalac8323/

Előzmény: Aladár46 (21163)
Aladár46 Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21163
Egyszer vetődj majd el a mostani 43-asra, még az M43 átadás előtt.

Még nincs jogsija, kerékpárral meg túl veszélyes... :-)))
Előzmény: kvte (21162)
kvte Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21162

"elég megnézni mi van a 43-ason, az jórészt mind az M5-re zúdul fel...

 

a túrót, a nagyrésze szegedre zúdul, tipikus agglós útvonal..."

 

Béla, neked az oviban fekete lyuk volt a jeled?

 

(Egyszer vetődj majd el a mostani 43-asra, még az M43 átadás előtt. Mehetsz a hét bármely napján, szinte bármely napszakban, késő este is. Félni fogsz a sok kamiontól, és a fürge román furgonostól, aki "még éppen befér". Talán nem véletlen hogy többen, akik jártak arra az elmúlt 6 évben, nem attól a szakasztól sajnálják a bővítést. Te olyan forgalmat még nem láttál a vacak kis agglós utadon, garantálom.)

Előzmény: Törölt nick (21142)
attus germanicus Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21161
Működik. Köszi :-)
Előzmény: Aladár46 (21160)
Aladár46 Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21160
OFF
Bal katt :-)
Előzmény: Aladár46 (21159)
Aladár46 Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21159
OFF
Jobb katt--->Beállítás---> [Pipa] Átlagos napi forgalom--->Mentés
Előzmény: attus germanicus (21158)
attus germanicus Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21158
OFF
Mit kell csinálni, hogy konkrétan kiírja a forgalmi adatot is a buborékban? Nekem feljön a buborék, és minden benne van, ami Neked, de a forgalmi adat nincs ott.
Előzmény: kvte (21155)
Aladár46 Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21157
Természetesen az előbb:

773700 ==> 77+700

kvte, napi 5000 autó bontása eu rekord! :)))
Előzmény: kvte (21155)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21156

Most valóban nem nagy az 55-ös forgalma, de vegyük hozzá, hogy nagyon sok szegedi, Csongrád és Békés megyei lakos az M5-M0-M7 irányt használja a dunántúli ill. horvát utazásaihoz, azért mert egyszerűen rosszak, keskenyek az utak.

 

 

és szerinted NAPONTA hány10.000 szögedi megy a dunántúlra ésaz adriára? :-))

 

 

A 2X1-es kiépítéssel (autóútként) nekem az a bajom, hogy rendkívül balesetveszélyes.

 

 

igen, ebben van valami...

ugyanis naponta járok 2x1es utakon, és hetente legalább 1x szoktam előzés közben frontálisan ütközni...

 

a fasz röndőr meg nem érti meg, hogy nem én voltam a hibás, hanem aza fasz, aki spórolt az aszfalttal... :-))

Előzmény: Pompiere (21130)
kvte Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21155

Kisapostag szélén, egy méterrel a mérési pont előtt van egy hatalmas autóbontó, más megoldás nem lehet... :-)

 

Előzmény: Aladár46 (21153)
korxi Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21154
Abban itt volt valamilyen konszenzus, hogy a félpályás ap. költsége kb. 2/3-a annak mintha teljes egészében építették volna meg.
De hogy van egymáshoz a félpályás ap. és a 2X2-es autóút (konkrétan olyanra gondolok mint a jelenlegi M2 kb dunakesziig vagy az M8 székesfvár és veszprém között) költsége?

A félpályás apnál is a véglegeshez kell építeni a csp.-okat és egyéb felüljárókat, + az ívek sugarait és a lejtők/emelkedők szögét az ap. előírásaihoz kell tartani. A 2X2 sávos autóútnál lényegében csak betonyozni kell kevesebbet (de az előbbiek folytán pl. földmunkázni már nem feltétlenül), és egy 2x2 sávosnál a távolabbi jövőbe tolódik a bővítés szükségessége, mint egy 2x1 -es félpályásnál.
Aladár46 Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21153
Hát kivonni azt nem tudnak... :)))

[6-os főút]

76+700: 17168 jármű/nap

Közben volt egy Kisapostag: 1591 jármű/nap

773700: 11837 jármű/nap ????

Pontos adat: 15577 jármű/nap


Előzmény: Törölt nick (21147)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21152

Nem baj ha van 2x2 sáv az Adriára, vagy akár Athénba, még akkoris ha néha kevesebb forgalom van rajta.

 

 

perszehogy nem.

 

a panelben sem baj egy 2m-es lapostévé, csak akkor, ha bebukod a devizahitelt, és viszi a bank a kecót... :-))

Előzmény: Jared- (21127)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21151

Amúgy a 2x1 sávos autóutainkon az M15 és M2 kivételével mindegyiken 110 a limit.

 

 

ja.

 

a 110 alá csökkentés akkor szokott előjönni, amikor már akkora a forgalom, hogy kellene a 2. félpálya, de azt basznak építeni, így egyre több az előzéses baleset.

 

erre automatikusan kibasszák a 90es táblákat...

Előzmény: Hanzi13 (21124)
kofy Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21150
Az M85 létjogosultságával kapcsolatban szerettem volna megnézni adatokat, s valamit nem értek.
Az utadat.hu oldalon mind Enesén, mind Csornán 40e feletti adatokat mutat (nálam) a színezés (vagy csak nézessem meg a szemem), míg a 2008-as táblázat 15 ezer környéki adatokat tartalmaz. Most akkor mi lehet az igaz?

Amúgy abban egyetértek, hogy a párhuzamos főút/ap. hülyeség, de már láttunk ilyet a történelemben (M35). Itt is lesz olyan forgalom mint ott.
Amúgy meg Csorna igazán megérdemli végre az elkerülőt, szegények a kamionok füstjétől fuldokolnak.
Amúgy a helyi lap szerint előbb lesz M1-Enese közötti szakasz (2011 első fele), majd az Enese-Csorna szakasz és a csornai elkerülő kb. egyidőben indulhat 2011 végén. Meglátjuk mi marad belőle.
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21149

De valaki tényleg magyarázza már el nekem hogy mi értelme a 2x1-nek?

 

 

az, hogy amíg nincs 2x2-őt igénylő forgalom, addig nem köti le a 2x2 feleslegesen azt a kevéske pénzt, amit az utakra visszacsorgatnak...

 

(majdha nagy leszel, és lesz önállóan kell háztartást vezetnek, akkor megtanulod te is, mit jelent a jutis, maradis...)

Előzmény: Jared- (21115)
kvte Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21148
Nalam a 77+333 szelveny eseten tovabbra is a 11 ezres adat jelenik meg...
Előzmény: Aladár46 (21143)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21147

kvte nem tudja használni az utadat.hu-t. :D

igen, ezt észrevettem...

 

 

Pontos adat: "Átlagos napi forgalom: 17168 jármű/nap"

 

 

hát valóban vannak marhaságok az adatbázisban, csak ezek a kkk-sok szarnak az egészbe...

Előzmény: Aladár46 (21143)
Jared- Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21146
...mármint ugy értem az egész kerülő kb +50 km.
Előzmény: Jared- (21144)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21145

Az, hogy nem borították az asztalt a minisztériumba a 4-es elkerülő folytatásának elmaradása miatt Üllő-Albertirsa között, azért van, mert a tranzit lényegében nulla ezen a szakaszon, mert mind elmegy a 405-ösön az M5 felé.

 

 

ja.

 

azonban tekintve, hogy a 405-östől befele az M5-ön már elég erős a forgalom, lassacskán jó lenne, ha ez a tranzit az (M)4en maradna.

 

így az M5 2x3-asítását is (újhartyánig) meg lehet spórolni...

Előzmény: radio100jozsi (21114)
Jared- Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21144
De, felmerült, oda is irtam zárójelben hogy Nagyvárad, Erdély stb. irányba is.
De ezt meg főleg nemtom megérteni, mert ezeknek a román, moldovai istentudja milyen autósoknak nagyjarészt már van matricájuk, mert mindegyik az M1-en jön ugyebár, ugyhogy végképp nem értem meg hogy mért nem jó az M35-ös (tudom, hogy +50 km kb. az M0-on, de szerintem simán megéri)...

Mint mondtam, nekem addig jó amig mindenki a 4-esen tolong, és iszonyatosan spórol...
Előzmény: Törölt nick (21141)
Aladár46 Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21143
6-os főút forgalma Dunaújváros és az M8 csp alatti első szakaszon: 11 837

kvte nem tudja használni az utadat.hu-t. :D

Pontos adat:

"Átlagos napi forgalom: 17168 jármű/nap"

Előzmény: Törölt nick (21137)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21142

elég megnézni mi van a 43-ason, az jórészt mind az M5-re zúdul fel...

 

 

a túrót, a nagyrésze szegedre zúdul, tipikus agglós útvonal...

 

az M5-re 13e körül zúdul, és ennek kevesebb, minta fele jön a határon túlról, a nagyobbrésze hazai termés... :-)

Előzmény: radio100jozsi (21113)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21141

Persze mindig megnyugtatom magam azzal hogy ameddig a többség önként, és vigan dalolva szopik a 4-esen hogy megspóroljon 1500 ft-ot az M3-M35 útvonalon...

 

 

azmeg nyilvánvalóan fel sem merült benned, hogy a többség a 4esen NEM debrecenbe megy... :-((

Előzmény: Jared- (21110)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21140

Sajnos a nép részéről túl nagy az ellenállás a félpályákat illetően.

 

 

hát el kell nekik magyarázni...

aki meg úgysem érti, az bekaphassa...

 

engem pölö qrvára nem hat meg apucifiacskáinak nyűgjei, hogy a 2x1 en nem tunnak a seggük alá tolt 200pacis verdával akadálytalanul suhanni...

 

az ilyenek menjenek ki germániába, oszt tolják ott a verdát...

 

 

azviszont a mindenkori qrmányok sara, hogy télleg basznak a félpályákat duplásítani, amikor annak eljön az ideje...

 

 

a 2 hüje közt meg a józan adófizető meg foghassa a fejét...

Előzmény: AcidMan (21109)
Aladár46 Creative Commons License 2010.08.10 0 0 21139
Látom, megy a találgatás, hogy milyen szakaszok fognak épülni az elkövetkező években.
Szerintem, már nem kéne foglalkozni a " Mi lett volna, ha..." mondatokkal. Ezen úgyse nagyon lehet változtatni. Ahogyan a 4-es metrón, az M35 vagy a szeretett M60-on sem. :D

Csak tanulni lehet belőle, hogy hogyan tudjuk a leghatékonyabban elkölteni következő EU-s ciklus pénzét infrastrukturális beruházásokra. Természetesen csak 2014 után.

Addig is , ami 2014-ig megépül(het):

- M2 autópályává fejlesztés ( autóút vagy pálya lesz???)
- M9 [51-54 között]
- M86 [Szeleste-Szombathely]
- M85 [Csorna és Enese elkerülő]
- M43 [Szeged-határ]
- M3 [2x1 sáv Nyíregyháza-49 főút]
- M0 déli bővítés
- M0 [51-M5]
- M4 kisújszállási elkerülő
- M60 pécsi félig elkerülő: 1.8km


esetleg még:

- M4 még nagyon terveznek, itt 2013-ig nem kezdenek bele...
- M10 nem tudom, hogy állnak a tervek
- M8 [Kecskemét-Abony]


Lehet kiegészíteni! :)))
Előzmény: radio100jozsi (21135)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!