Keresés

Részletes keresés

kvte Creative Commons License 2010.08.31 0 0 21534
.
kvte Creative Commons License 2010.08.31 0 0 21533

Hát, valószínűleg. A két pillérvédő betonszegély belső éle közt ennél a hídnál most 25,70 m mérhető, ami a matematika jelen állása szerint kevesebb, mint a 26,60 m.

 

Azt meg már többször olvashattátok, hogy a "2x2-t az autópálya helyett" című mese mennyivel "olcsóbb" szerintem. Nem írom le újra. Hát tessék, spóroltunk.

Előzmény: hotrod25 (21531)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.31 0 0 21532

Pedig milyen előrelátóak voltak, kihagyták a helyet Ecser, ill. Hekikopter út felé...

 

 

milyen helyet?

 

 

 

 

 

Előzmény: hotrod25 (21531)
hotrod25 Creative Commons License 2010.08.31 0 0 21531

Köszi!

 

TED-ről:

 

A szerződés vagy a beszerzés(ek) rövid leírása

SK016 M4. autópálya, M0 - Cegléd közötti szakaszra vonatkozó környezeti hatástanulmány készítése, környezetvédelmi engedély megszerzése, engedélyezési tervek készítése, építési engedélyek megszerzése, kiviteli tervek készítése.
A tervezéssel érintett autópálya szakasz a 24+924 km szelvénytől indul, és a 70+400 km szelvényig tart. Az érintett szakaszon meg kell tervezni a 2x2 sávos kialakítású autópályát, külön szintű műtárgy keresztezésekkel, valamint a keresztező országos közutak, illetve önkormányzati utak módosított kialakítását a hatályos a Közutak Tervezése Útügyi Műszaki előírás szerint, a kivitelezéshez szükséges engedélyek beszerzése mellett.
Főbb paraméterek:
Tervezett autópálya szakasz hossza: 45,5 km.
Közút tervezési osztálya: K.I.
Környezeti körülmény: A, B.
Tervezési sebesség: 130 km/h.
Sávszám: 2 x 2.
Forgalmi sáv szélessége: 3,75 m.
Elválasztósáv: 3,60 m.
Koronaszélesség: 26,60 m.
Műtárgyak száma: 19 db aluljáró, ebből 8 db külön szintű csomópont.

 

Félek a +3m szélesítés megpecsételi ennek a felüljárónak a sorsát. Pedig milyen előrelátóak voltak, kihagyták a helyet Ecser, ill. Hekikopter út felé, csak az autópályásításra nem gondoltak :))


Előzmény: kvte (21530)
kvte Creative Commons License 2010.08.31 0 0 21530

sávszélesség           ~3.50 m (pályaburk. szélessége ~7.80 m)

középső elválasztó sáv szélesség     ~2.55 m

korona szélesség            ~23.40 m

 

 

Előzmény: hotrod25 (21527)
korxi Creative Commons License 2010.08.31 0 0 21529
Jó, akkor végig egyről beszéltünk. Csak úgy tűnt mintha a 4es metró baross téri létjogosultságát vizsgálnátok, pusztán p+r szempontból.
Előzmény: attus germanicus (21523)
kktt Creative Commons License 2010.08.31 0 0 21528

Zalalövő kivételével (abból is ki tudja, mikor lesz valami)

 

Na a mai újságban itt is a válasz: http://www.zalaihirlap.hu/gazdasag/20100831_tervezot_keresnek

Előzmény: kktt (21512)
hotrod25 Creative Commons License 2010.08.31 0 0 21527

Néhány adatot keresek Vecsés Üllő (M4) elkerülőről, sajna a neten nem találtam

 

sávszélesség

középső elválasztó sáv szélesség

korona szélesség

 

hotrod25 Creative Commons License 2010.08.31 0 0 21526
Ha jól tudom, a Nagyvárad tér M3 állomás felett is van egy ilyesmi üres térség, még szó is volt róla pár éve, hogy p+r-nek átépítik, de azóta semmi...
Előzmény: yxcvbnmaa (21524)
hotrod25 Creative Commons License 2010.08.31 0 0 21525

5204 Kiskunlacháza -> Bugyi betonos út is elkészült

 

útminőség jobb mint az M31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vajon mi lehet a kisérleti ebben a 200 méterben? Látszólag ua mint előtte/utánna

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A régi utat a kavicsos dömperek nyomták szét

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Épül a Bugyi elkerülő is 5202 - 5206 között

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Épülő kf

yxcvbnmaa Creative Commons License 2010.08.31 0 0 21524
Ha már a metro4, és P+R. Az képen szereplő helyen vajon miért nem lehet kialakítani mélygarázst?
A nyitott építési módszerből adódóan rengeteg hely marad egyenlőre kihasználatlanul az állomások felett.
Két szint kialakítható lenne a metró feletti térben, az állomás, meg a kihúzó feletti részen, ami már több száz méter hosszú.
Lehet, hogy kimondottan P+R-ként nem töltené be funkcióját, de több száz fedett parkolóhely majdnem a belvárosban, két metró, egy vasútállomás mellett nem maradna kihasználatlanul.
Az Aréna pláza meg mesze van minden normális tömegközlékedéstől...


metro
Előzmény: korxi (21522)
attus germanicus Creative Commons License 2010.08.31 0 0 21523
Tekintve, hogy ez utas topic, a 4-es metrót abból a szemszögből vizsgáltam, hogy mennyiben tud mai autós forgalmat átvenni, azaz mennyiben tehermentesíti a belvárosi utakat. Könnyen belátható, hogy aki pl. vonattal jön, és ma buszra, a jövőben metróra száll, az tökéletesen offtopic, mivel az ő üzemmódváltása a közúti forgalmat nem érinti közvetlenül. És ebből a szempontból lehet pl. érdekes a P+R, bár - mint többen is rámutattunk - a jelentősége a 4-es metró kapcsán igen alacsony.
Előzmény: korxi (21522)
korxi Creative Commons License 2010.08.31 0 0 21522
A metró 4 itt egy kicsit offtopic, és egy kicsit rögtön be is szűkültetek gyerekek, már no offense.
mivel ez egy utas topik, azt az egyet nézitek csak, hogy a baross téren nincs p+r parkoló, és a kívánt mennyiségben nem is lehet, tehát mi értelme van ott 4-es metró (vég)állomásnak lennie.

Az mind igaz, hogy az autók inkább az örsi metróvégállomás táján parkoljanak le, mert nincs is értelme beljebb menni, továbbá a barosson igazi tömegigényes p+r a jövőben sem lehet.
De szólok, hogy a baross téren van egy keleti pályaudvar is. Oda zömében vonattal érkeznek az agglós ingázok, akiknek nem kell parkolóház, még ingyen sem.
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.31 0 0 21521
Hát azért azt lássuk be, a Baross téren egy PR már ugyan nem változtat semmit, az már majdnem belváros:)
Már az Aréna parkoló is üres (nem pláza!), mert ha odáig elmegy az ember, szinte mindegy.
Előzmény: attus germanicus (21520)
attus germanicus Creative Commons License 2010.08.31 0 0 21520

De a Baross tér lesz a végállomás.

 

Amúgy igen, lehetne oda P+R-t építeni. Szerintem meg is telne, beférne mondjuk 500 autó. Viszont ez nagyjából semmit nem ér se a belvárosi forgalom csökkentésére, se a metró megtöltésére. Napi 700 utas az semmise.

Előzmény: Törölt nick (21519)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.31 0 0 21519

szerintem a vágányok fölé gondolta...

 

de felesleges lenne oda bevinni a verdákat, a metróvégállomásokon sokkal jobb helyen lennének...

Előzmény: hegyaljai2 (21518)
hegyaljai2 Creative Commons License 2010.08.31 0 0 21518

Tényleg a Baross téren sok hely van P+R parkolóhelyekre:-(

Kinek a tulajdonában vannak ezek a telkek? Tényleg a legnagyobb üzlet itt P+R parkolót csinálni, ami egyébként a fogylom meghatározás alapján ingyenes lenne?

Nincsen véletlenül ezek alatt a telkek alatt metróalagút?

 

 

Előzmény: Törölt nick (21503)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.31 0 0 21517

a nagy M85-ösből annyi épül jelenleg, hogy Enese előtt elindult az elkerülő külön szintű csp-kal, 2*2 sávosan, majd Enese után vissza a régi 85-ösbe és kész. A csornai elkerülőnek híre hamva sincs.

 

 

de legalább foglakoznak a témával: http://www.nif.hu/kereses/results/1646

 

a 31es esetében meg összvissz annyi van, hogy majd 2013-ra meglesz a jászberényi elkerülő 3. ütemének a terve...

Előzmény: radio100jozsi (21514)
kofy Creative Commons License 2010.08.30 0 0 21516
Az M1 Enese közötti szakaszt 2011 elején kezdeni tudják, a területszerzések 80%-a kész.
Az Enese Csorna közötti szakasz következhet ezután, itt a területek 50%-a megszerezve.
A talán legfontosabb Csorna elkerülő csak 2011 végén indulhat. Ez egy politikai történet, emiatt szívnak (szó szerint) a csornaiak. Mert ugyanis nem mindegy hogy vörös földet keresztez az új út, vagy narancssárgát.
Most a legújabb probléma, hogy a terveket úgy csinálták meg, hogy a Pápa Csorna vasútvonal nincs, vagyis ott nem kell felüljáró. Aztán időközben újraindult a vonal, így újra kell tervezni/engedélyeztetni...
Előzmény: radio100jozsi (21514)
korxi Creative Commons License 2010.08.30 0 0 21515
úgy látszik létezik kresztábla lobbi is. Az M31-et meg az M6-ot is végigszórták már a kezdetekkor is nyilvánvalóan értelmetlen 110-es táblákkal, aztán persze leszedték.
Előzmény: hotrod25 (21506)
radio100jozsi Creative Commons License 2010.08.30 0 0 21514
Pénteken voltam Sopron felé vonattal, és láttam, hogy a nagy M85-ösből annyi épül jelenleg, hogy Enese előtt elindult az elkerülő külön szintű csp-kal, 2*2 sávosan, majd Enese után vissza a régi 85-ösbe és kész. A csornai elkerülőnek híre hamva sincs. Ja amúgy továbbra is csodás a Szombathely é-K-i elkerülése, azaz a meg nem épült 89-es főút normális átkötés a 86-osba, és továbbra is a határig megépült szép új 89-es főút belemegy a 87-esbe, ami utána kikerüli kissé a megyeszékhelyt, de közben van ként szintbeni vasúti átjáró, és egymás után egy rakat körforgalom, mire eléri a 86-os elkerülőt. Az egész útépítés az országban csak félmegoldás, van pár pontszerű de méreg drága, de annál haszontalanabb beruházás, és máshol meg megy a szívás ezerrel, miközben ennyi pénzforrásból többszörösét lehetett volna javítani a közúti közlekedés helyzetén.
radio100jozsi Creative Commons License 2010.08.30 0 0 21513
Ja ez tűnt nekem is fel, hogy a dunakeszii sikán kivételével nyíl egyenes az egész, még a sződligeti csp-nél sincs semmi extra ív, akkor miért csak 100-as?
Előzmény: hotrod25 (21506)
kktt Creative Commons License 2010.08.30 0 0 21512
Zalalövő kivételével (abból is ki tudja, mikor lesz valami) egyetlen zalai 86-os menti település sem kap elkerülőt, csak szélesítést, teherbírás-erősítést!
Előzmény: Törölt nick (21511)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.30 0 0 21511

A polgármester a probléma nagyságát érzékeltetve elmondta: automata forgalomszámlálást végeznek, s eszerint napi 1600-2000 kamion halad át Zalabaksán.

 

 

ez kb. 4-5e Ej/n...

 

az útadat.húú szerint meg 5.2e zalabaksán a forgalom...

 

walaki itt nem mond igazat...

 

deha télleg ekkora a teherforgalom, akkormeg mit xaroznak az átkelési szakasszal, mér nem építenek elkerülőt?

 

(jahogy arra már nem jut péz, mert az M86 2x2-os szakaszaira van elpacsálva...)

Előzmény: attus germanicus (21508)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.30 0 0 21510

ennek így nyilvánvalóan semmi értelme...

 

pályaként akarják azt végig, de első körbe a szelleM8 lobbi csak így engedte az OTrT-be belerajzolni...

(és esse kevés, mer így legalább a nyomvonal biztosítva van...)

 

az igazi nagy csapás a szelleM8 lobbira majd az lesz, amikor elkészül a 2x3-as M0D és megszünnek a mindennapos baleseti dugók...

 

aztánha úgy alakul, hogy mégtovább növexik a forgalom, de a munkáskörút építése nem halad, akkor elő lehet venni a dabas-batta "főúti mellékút" tervet... :-))

 

Előzmény: kofy (21507)
kvte Creative Commons License 2010.08.30 0 0 21509

A tervezési sebesség elsősorban az ívekre vonatkozik, és ráadásul ez nem feltétlen jelenti azt, hogy az ívekben a végén is csak ennyi lenne.

 

A mi tart 3 évig-re: még csak most szerzik a területeket, ezt írja is, és a kivitelezési szerződést 2011 végén tervezik.

Előzmény: hotrod25 (21506)
attus germanicus Creative Commons License 2010.08.30 0 0 21508
kofy Creative Commons License 2010.08.30 0 0 21507
Azt nézted, hogy az M6-ig ott van autópályaként (M11), majd "mellékút" a szigeten keresztül, aztán meg főútként folytatódik az 5-ös úttól egészen Újhartyánig (405)? Ez érdekes lenne, ha így valósulna meg. Autópálya vége után mellékúton mennének a "kamioncsordák", aztán meg főúton. Lenne ott nagy felzúdulás :)
Előzmény: Törölt nick (21495)
hotrod25 Creative Commons License 2010.08.30 0 0 21506

M2:

 

19,25 kilométer hosszon épülhet meg, 100 km/óra tervezési sebességgel, burkolt leállósávokkal, két új csomóponttal.

 

100kmh-s autópálya, na ilyen még nem volt, pedig vannak arra kilométeres egyenesek is.

T.Pisti. Creative Commons License 2010.08.30 0 0 21505
Én azt nem értem mi tart ezen a vacak kis szakaszon 3 évig? Csak szélesíteni kéne, az M3 33km-es Vajáig tartó szakaszával meg azt írja 2011 végéig végeznek.  
Előzmény: Törölt nick (21504)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!