A beta-k nál:
Visszadátumozása a rendszernek, az működik.
A teljes verzióknál:
-netz-ek kimentése,
-uninstall,
-registry-ből kiszedni a file hozzárendeléseket és a szoftverlistából (fejből nem tudom az ágakat)
-win.ini-ből kiszedni a JBSS-es bejegyzéseket
-reboot
-felinstallál, 62 nap újrakezdődik.
Időkorlát ellen: ha máshogy nem megy, az nt3-akat elmenteni (másik mappába/lemezre), maradékot letörölni majd újra telepíteni.
(ez egy kipróbálatlan 5let)
1. Sehonnan - tudtommal még nem készült el.
2. Nem, legalább is a http://www.jbss.de "honlapról" nem tölthető le ilyen.
3. A következő hozzászólásomban kifejtem :)
1., Honnan tudom letölteni a 3.81-es full verziót?
2., Létezik-e magyar nyelvü file a 3.81-hez?
3., Lehet-e letölteni újabb gépjárműveket?
A 3.81 elég sok új személyvagonnal bűvült 3.80-as verzióhoz képest. De így is keveslem például az olasz és a magyar palettát (a magyart különösen). Kimondottan sajnáltam, hogy sem a MÁV sem a GyeSEV Taurus nem szerpel a kínálatban, azt pedig méginkább, hogy egyetlen-egy EC kocsi sem kerüt be a 3.81-es verzióba. A villamos motorvonatokat már nem is említem...
Nekem 3.80-as verzió van meg ehhez kellene magyarítás. Van olyan köztetek aki lefordította. Angolul és németül hát hogy is fogalmazzak...hm hát nem az igazi.
3.81béta4c letölthető!
Eddig észlelt hibák:
* Vonatlistában dupla clickre nem megy be a vonat szerkesztésébe, hanem kilép a listából.
* Loggolás. Ha végállomáson van logpontom, de kézzel indítom (Start immadiately) a vonatot, nem jelenti.
* Ha a jelző rajzolatát megváltoztatom, azt csak OK-ra hajlandó tudomásul venni, Activate-re nem (pedig egyéb változtatások az utóbbira is rögzülnek)
* Hasonló helyzet váltóknál (peronos kombináció), ha a működésmód már be van állítva és nem akarok újra belemászni, csak Cancellel tudok kijönni, és akkor sem rögzíti a grafikaváltást.
Az új jelzőféleségek, és hogy peron mellé is állíthatók, tetszenek.
Az is klassz, hogy F12 ill. ctrl+F12-vel lehet váltani a vágány fajtáját. Még jobb lenne, ha ez a kijelölt területen egyszerre lenne végezhető!
Kevésbé előnyös, hogy a sima, peron nélüli vágányok nem rajzolhatók önállóan, hanem utólag egyenként kell átállítani a rajzolatot. (Erre majd kialakítom a megfelelő munkamódszert, hogy gyorsabban haladhassak)
Az első üzemi tapasztalatok a Bahn 3.81-el:
-A Handverfolgung (Kézi követés) nem megy, a program kilép ennek hatására. De csak akkor, ha a vonatot a Zug trennen funkcióval megosztom.
-Új járművek száma nem jelentős, de a járművek ország szerinti csoportosítása nagyon jó ötlet, bár egyes beidegződések (pl. BLS-t a B-nél keresem) most rossz útra vezetnek. :-)
-Hálózatkezelése csodás. A járművezetők logikája is sokat fejlődött.
Ha van még, akit érdekel :)
3.81 béta verzió letölthető!
Főbb újdonságok:
- Biztberek hatása megdott útvonalakra korlátozható.
- Hosszabb azonosítók (pl. kocsiszín/fűtőház, végállomás, útvonal)
- Sokkal több végállomás, biztber, adatváltoztató pont stb. telepíthető.
- A 3.80 hibái ki vannak javítva pl. vonatkövetéskor a fejlécben eddig végállomási tartózkodásnál "O" jelent meg, ezután "T".
- On-line útvonalkijelzésnél külön színnel jelzi a remizből kiálló, illetve oda beálló vonatokat.
Nekem van egy egész szép kis netz-em a 3.80-hoz, egyvágány, két vágány, usw. Télleg, nincs valakinek ötlete, hogyan lehet kicselezni a shareware verzió időkorlátját? Mert a visszadátumozás itt már nem megy ("Datenfehler") úgy, mint a 3.70, 3.75-nél...
Oké, biztos beletanulok idővel.
Egyelőre csináltam egy másik kocsiszínt, aminek a sínje egyenesen a vonalra megy, és átraktam a villamost oda :)
Most végre van egy vonalam, egy szóló Tátrával, egy megállóval.
Vagy tégy a vakvágány végére egy ütközőbakot (P betűre jelennek meg), akkor automatikusan visszafordul.
(3.80 verzióban vigyázz, nehogy buszhoz vagy hajóhoz valót tegyél oda!)