Az egy kapcsolt szálon van, csak gyújtásra kapcsol be.
A navi bölcsője az még gyanús, bár most a navi is benn volt és az fixen az akkuról megy. Nem tom mi lehet, mert rajt volt a csepptöltő, de úgy, hogy egy ilyen konnektorba dugható időzítővel csak 2 órát tölt naponta, de az nem hinném hogy annyit le tud szívni. A tádéval jártam úgy, hogy a szivargyújtós navitöltő volt bedugva, úgy hogy semmi sem volt rádugva és mégis csontra szítta az akkut.
Valszeg az akkut kéne még megnézni valami arra való műszerrel, hátha már az gyengélkedik, azé megmozgatni az 1100 köbcentit, kell nafta.
Megmaradt egy újonnan vásárolt, alig használt hátsó emelőm a TDM- korszakomból, amire már nincs szükségem- mert ugye én már kardánt használok, meg középállványom is van :-))- szóval ha valakit érdekelne, akkor 6000 ezer forintért elviheti.
( A cucc tényleg keveset használt, 2014 decembere és 2016 júniusa közt volt " hadrendben", azóta szétszedve pihen a garázsban. )
Figyelem! A kép csak tájékoztató jellegű, de pont így néz ki az enyém is! :-)
Hát kérem így néz ki Hondáéknál a 2000-es években épült nagyobbacska autó elrozsdásodott és kilyukadt hátsó kipufogódob cseréje. Mondhatjuk nem sok modularitás van benne. A leömlő és a katalizátor marad, a többi egy darabban cserélendő. Plusz még az ikerdob második fele.
Ja! Az vazzeg lehet! Mekkora marha vagyok! Hát még mekkora marha lehetett, aki akkor nyúlt mellé, mikor a 4 végére rátette a gyárban a 4db 20 centis krákágyilcsipeszt a gyertyapipa helyett!
Ez nem az indító/bika kábel, hanem a gyertyakábel.
Tessék rendesen megnézni mit veszel.
Amúgy én autónál használtam volna, há nem. Lefüstölt szépen. Abban vastagabb a vezeték, de a csipesz kötései hm..... szóval rögzítése hagyott maga után kívánnivalót.
Mai állatság:
"Most mit dugod a képembe azt a lapos fekete vackot? Haggyá napozni!!!!!"
Tegnap meg bikázni kellet a rexit, valami leszítta az akkut(navi?) vagy már lassan csereérett. Na mind1, nem az a lényeg. Aszittem legalább a motort elviszi a tacskógazdaságos "bika"kábel, autónál már futottam vele lyukra. Hánem. Szétvágtam ma a g@cibe, hát kérem akkor most a mai műszaki vicc rovatunkat tetszenek látni. Az "indítókábel" keresztmetszete talán még a 0.3mm-t is eléri. Talán....:))))))))))))))))))))
Ezt mondom én is, mindenhol van tróger is, meg rendes ember is. Csak mert "olaszból jött" még nem kell elhajtani a halál faxára egyből, csak mert német nem kell hasra esni, csak alaposan át kell nézni mint bármilyen használt motort. és még akkor is sok múlik a szerencsén.
Akkor az eddigi 5 motorral szerzett tapasztalataink alapján megállapíthatjuk, hogy egy digó motor esetében a lehetséges kimenetelek hogy jól jársz, vagy szopsz, vagy átlagos. Ez pontosan miben is különbözik bármely nemzet tagjától vásárolt használt motortól, amivel kapcsolatban szokták emlegetni hogy lutri?:)))))
Apró érdekesség ez a mai kép a rexi fészcsi csoportból, konkrétan Katsuhiro Maeda japán(tudjátok, az a nagyon alapos tökéletesre törekedő nép tagja) kolléga ügyködését követhetjük. Felhívnám a figyelmet a kép alsó részén pihenő ráspolyra meg a kencére, amik ügyesen terelik a figyelmet a zsír új szelepfedél tömítésről, ami elvileg mindenféle kence használatát feleslegessé tenné ott, ahol Katsuhiro pont keneget. Meg hogy nem szokás az alu tömítő felületeket kemény fém szerszámmal baxtatni, mert az ilyesmi gányolás leginkább pl a digók szokása ugyebár.... :D
Rexi a harmadik "digo" motorom. Köszöni szépen, csillog villog hasít. :))))))))))))))) És a tehén is hasított 9 évig, meg a zizi is 3 évig, az ráadásul a legapróbb hiba nélkül. Ugyanakkor láttam már 10 éves szétütött "gondos osztráktól" motort, pl 2 hete egy kollégának véleményezett kilenccázat, ami már kép alapján se volt bizalomgerjesztő az idős osztrák tulajdonos ellenére, aki aztán fénysebességgel engedett többször az árból, oszt mégis a nyakán maradt....