Egy ilyen Budapestbe én is belekezdtem valamikor, de belefáradtam, pedig még csak a XV. kerület egy részét sikerült megcsinálnom (és ha belegondolok, hogy ott alig van valami tömegközlekedés...). Viszont beletettem az elveszett síneket (felhagyott villamosvágányok) is és folyamatosan aktualizáltam a végállomási indulási időket (pedig jármű még sehol se volt rajta...).
Szépen alakul!
Nekem az elején elég nagy gondot okozott az irányváltás, de mostanra már jól megy.
Comtom:
én csak mostanában kezdek járműveket rajzolgatni, ha van tudnál küldeni Bikát?
Na, hát kicsit átépítettem a témát, most már van "nagyállomás", meg "kisállomás" is! A nagyállomásról már töltöttem fel képeket ide. Hamarosan jön a többi is.
Ahoj! Nálam egy átlagos ("poszt-szocreál") szlovákiai város épülget, de tervezés nélkül, kb. úgy, ahogy éppen a kedvem tartja. Egyelőre a Fő utca (Hlavné ul.) egy része, a buszállomás (autobusová stanice), a vasútállomás (eleznicná stanice) és a majdani tejüzemhez tartozó iparvágány. Egyébként megpróbálok a vasútnál egy új koncepciót kidolgozni, miszerint a jelzőket nem a vonatközlekedés befolyásolja, hanem különböző időpontokban állnak szabadra, a vonatközlekedés menetrendjének megfelelően. Ehhez persze rengeteget kell majd számolni, méregetni, anyázni... De nem lesznek olyanok, hogy vonatmentes időszakban az összes jelző szabad jelzést mutat, hanem mindegyik vörös lesz, mint az a valóságban is lenni szokott. Főleg ezekkel az új jelzőkkel fog faszán kinézni! Egyedül talán a bejárati jelzők lesznek úgy megoldva, hogy a haladó vonat állítja szabadra magának. Ja, egyébként lesz olyan busz is, ami a buszpályaudvar és a vasútállomás között fog járni, kb. 7 perc lesz a menetideje, mivel a vasútállomás előtti Vasút utca (eleznicná ulica)
burkolatlan földút, szóval ott még a Karosa is csak 10-zel! :)))
A beta-k nál:
Visszadátumozása a rendszernek, az működik.
A teljes verzióknál:
-netz-ek kimentése,
-uninstall,
-registry-ből kiszedni a file hozzárendeléseket és a szoftverlistából (fejből nem tudom az ágakat)
-win.ini-ből kiszedni a JBSS-es bejegyzéseket
-reboot
-felinstallál, 62 nap újrakezdődik.
Időkorlát ellen: ha máshogy nem megy, az nt3-akat elmenteni (másik mappába/lemezre), maradékot letörölni majd újra telepíteni.
(ez egy kipróbálatlan 5let)
1. Sehonnan - tudtommal még nem készült el.
2. Nem, legalább is a http://www.jbss.de "honlapról" nem tölthető le ilyen.
3. A következő hozzászólásomban kifejtem :)
1., Honnan tudom letölteni a 3.81-es full verziót?
2., Létezik-e magyar nyelvü file a 3.81-hez?
3., Lehet-e letölteni újabb gépjárműveket?
A 3.81 elég sok új személyvagonnal bűvült 3.80-as verzióhoz képest. De így is keveslem például az olasz és a magyar palettát (a magyart különösen). Kimondottan sajnáltam, hogy sem a MÁV sem a GyeSEV Taurus nem szerpel a kínálatban, azt pedig méginkább, hogy egyetlen-egy EC kocsi sem kerüt be a 3.81-es verzióba. A villamos motorvonatokat már nem is említem...
Nekem 3.80-as verzió van meg ehhez kellene magyarítás. Van olyan köztetek aki lefordította. Angolul és németül hát hogy is fogalmazzak...hm hát nem az igazi.
3.81béta4c letölthető!
Eddig észlelt hibák:
* Vonatlistában dupla clickre nem megy be a vonat szerkesztésébe, hanem kilép a listából.
* Loggolás. Ha végállomáson van logpontom, de kézzel indítom (Start immadiately) a vonatot, nem jelenti.
* Ha a jelző rajzolatát megváltoztatom, azt csak OK-ra hajlandó tudomásul venni, Activate-re nem (pedig egyéb változtatások az utóbbira is rögzülnek)
* Hasonló helyzet váltóknál (peronos kombináció), ha a működésmód már be van állítva és nem akarok újra belemászni, csak Cancellel tudok kijönni, és akkor sem rögzíti a grafikaváltást.
Az új jelzőféleségek, és hogy peron mellé is állíthatók, tetszenek.
Az is klassz, hogy F12 ill. ctrl+F12-vel lehet váltani a vágány fajtáját. Még jobb lenne, ha ez a kijelölt területen egyszerre lenne végezhető!
Kevésbé előnyös, hogy a sima, peron nélüli vágányok nem rajzolhatók önállóan, hanem utólag egyenként kell átállítani a rajzolatot. (Erre majd kialakítom a megfelelő munkamódszert, hogy gyorsabban haladhassak)