A felsorolasbol kimaradt a mercedes citaro szolo illetve csuklos valamint a vanhoolA300 ami a legfontosabb hogy a palyan utemes menetrend van a jarmuvek megvarjak egymast ha nincs dugo
Én is már egy ideje dolgozom a Földvár3 nevű térképpel és már annyira át lett módosítva mint járműileg mint szerkezetileg hogy már a készítője nem nagyon ismerne rá! Egy-két példa
Ahol villamos járt ott most busz ahol busz járt ott villamos
Kis Összegzés a pályáról:
1719 járat van eddig ebből:
849 autóbusz 574 Villamos 164 Trolibusz 68 metró 49 Vasút
És további 15 egyéb Jármű
A Pályában helyet kapott a legujabb Gysev Flirt az Új Alstom metró és a Volvo 7700A buszok is. De meg találhatóak még az ikarus 260,280,415,435-ös buszai is!
A térképen Jelenleg 7 Autóbusz Garázs, 6 Villamos Garázs, 2 Trolibusz Garázs, 2 Metró Járműtelep, és 4 Vasúti Járműtelep Található!
Fejlesztés nem áll le mert cél az hogy ahol még nem közlekedik semmi oda új busz villamos vagy troli járatot inditani! Jelenlegi Paraméterkönyvem meg egyezik vagyis részben meg egyezik a BKV-éval!
Jól érzékelem, hogy a 3.87-re konvertálással vannak gondok?
Sztem tedd azt, hogy betöltöd 3.87-be és gyorsan leállítod a szimulációt.
Ha túl nagy a sebesség, a következőt teheted: betöltöd 3.81, de legújabb 3.83-ba, lelassítod és úgy kimented, utána töltöd 87-be.
Ha ez megvan, kézzel kell megépíteni a hiányzó alagútszakaszokat. Utána mehet tovább.
A konverzió akkor akad el, ha egymást keresztező alagutak vannak, és nem tudja a progi automatikusan mélyebb szintre vinni az egyiket (sem). Ezért lehet, hogy a kézi helyrehozásnál a lejáratok helyét is módosítani kell.
Ha a betöltés pillanatában a kritikus szakaszon vonat van, akkor a progi jó eséllyel ledöglik - nem tud mit kezdeni vele.
Ebben az esetben is megoldás lehet az apróbetűset végig csinálni, megtoldva azzal, hogy mentés előtt megvárod, amíg a vonat a kritikus szakaszról kihalad.
Először szólok hozzá a fórumba, de én már régi -kb 0,5 éves BAHN felhasználó vagyok. Van egy nagy projectem, amit szeretnék mgosztani mindenkivel, nevezetesen a korábban itt már megemlített Földvár3-as térképet szeretném a 3.87-esre frissíteni és további újításokat bevezetni.
Legfontosabb tervezett újítások:
- A 4-es, 6-os villamosok vonalán van egy alagút, amit ha még az első használatkor nyitjuk meg a térképet, az az újabb verzióknál a progi nem gyártja le az alagutat, így a vonalak ott bedugulnak, ami a teljes város forgalmára kihat.
- A térkép 3.81-es változatra készült, ami azóta elavult. Frissíteni szeretném a 3.87-re, a jelenlegi, mindennapos hétköznapi menetrend helyett új menetrend lesz minden vonalon (hétköznapi, szombati és vasárnapi).
- A városban látható nagy, üres helyeket betölteni kívánom újonnan épített lakótelepekkel, gyártelepekkel, villamos- és egyéb garázzsal, stb.
- A városra kiróvom Budapesti példára a Paraméterkönyvet, amelyben minden fontos változás benne lesz (csak pár azok számára, akik ismerik a térképet: a 18-as és a 23-as villamosok összevonása, a 35-ös és a 65-ös villamosok összvonása, több, mint 15 villamosvonal meghosszabbítása, távolsági autóbuszok beindítása, több helyi autóbusz- és trolibuszjárat beindítása, az éjszakai villamosok helyett éjszakai buszok, de a jelenleginél bővebb hálózatban, 1 helyett 4 metróvonal - 2 ebből éjszaka is közlekedhet, de ez még átgondolás alatt, stb.-) A paraméterkönyvet készítem el először, így ha az elkészül, akkor ezt teszem először nyilvánosságra.
- Új, általam készített festésű tömegközlekedési járművek lesznek (minden helyi jármű kék színű lesz, oldalaikon a magyar trikolor felfestésével, mely jelképezi, hogy a pálya magyar készítésű).
Nagyjából ezek lesznek a főbb változtatások.
A paraméterkönyv- ami az alapja ennek, egy-két nap múlva kiadásra kerülhet, mivel egy jó ideje dolgozom vele.
Remélem, felkeltettem az érdeklődést ezzel a hírrel, ha minden jól halad (heti 1-2 napos munkával), ez év végére elkészülhet. Későbbiekben a város bővítésével tervezem egyébként, de az még nagyon messze van.
Aki sokat játszott már a JBSS BAHN nevű játékkal, annak bizonyára feltűntek a játék bosszantó korlátai. Ebből a legszembetűnőbb, hogy a beépíthető játéktér 16*16 méteres négyzetekre van osztva, egy négyzetbe pedig csak egy elem helyezhető el. Emiatt az egyvágányú vasút[...] Bővebben!Tovább »
Ma fedeztem fel, hogy a JBSS Bahn -nak, mely az egyik kedvenc játékom, hosszú szünet után, 2013 március 5-én új verziója jelent meg! Az újdonságok nem épp eget rengetőek, sajnos igazi jelentős fejlesztés már évek óta nem történt!
A megváltozott nyitókép
De azért[...] Bővebben!Tovább »
Erre mit mondjak... ha megcsinálod megköszönöm, cserében nem tudok mit adni :) Fészbukon érdemes megnézni ezt is, szoktak lenni hasznos dolgok: www.facebook.com/bbssbahnmagyarjatekosokegyesulete
Ez a cikk 2012 április 11-én jelent meg az Iho.hu weboldalon. Már többen, többször kérdezték tőlem, hogy hogyan lehet új járműveket rajzolni a JBSS Bahn programhoz. A sok magyarázás után úgy döntöttem, inkább írok erről egy igen részletes cikket. A leírás igencsak[...] Bővebben!Tovább »
A 6;7-es építőelem nem takarja a vágányt, így csak 45°os pálya építhető. (vagy én csinálok vmit rosszul?) A 8;9-esre pedig nem tudok rájönni, hogy mi az, de nem is hiányzik sehonnan, így első ránézésre.
Köszönöm:) Nagyon hiányzott a hegyvidékről, egész pofás lett:
Megcsináltam, hogy üzemzáráskor megálljon egyszerre mind ott ahol van. Van a vonalon arányosan elosztva annyi timing point, ahány kocsi van, indulási időpontok nélkül, ha a járatra érvénytelen, áthalad, és egy időkorlát, mi szerint estétől reggelig érvényes a járatra. Néha összecsúszik két kocsi is egy ponthoz, de mégse tűnnek el a pályáról éjjelre :)