A VW konszern gyári navigációival, térkép szoftvereivel kapcsolatos kérdések és válaszok topicja.
Jöhet bármilyen téma, ami a címben szereplő készülékekkel kapcsolatos!
Arra képes-e a Columbus (vagy RNS-510), hogy a GPS-jel alapján számított valós sebességet kiírja, esetleg a MaxiDot-ra is? Mivel kommunikáció van oda-vissza, elvileg nem lenne akadálya...
Sziasztok.nem tudja véletlenül valaki,hogy a 3c-s passat könyöklőjébe milyen telefon van gyárilag.etkában csak olyat találtam,hogy nokia 6021 de szerintem azt nem megy be oda.
Köszönöm a válaszokat, de sajna már mindent megpróbáltam.
Frissítést is letöltöttem a NAVTEQ oldalról. kb. 10 óra volt. (minden úgycsináltam, ahogy az utasításokban volt)
A kártyát, amit kaptam a Skodától (fontos, hogy eredeti és logós) azt még formázni sem tudom, mert fel se ismeri a számítógépem.
Saját kártyával is próbálkoztam- Erre tettem fel a frissítést, amit letöltöttem. Ugyan az a helyzet, hogy nem tudja olvasni az autó kártyaolvasója. Itt viszont a számítógépem tudta olvasni a cuccot.
Én már csak arra tudok goldolni, hogy egyszerre két dolgot kellene csinálni az autón, mi szerint bedugom a kártyát, közben az autóval egy külső egységgel kommunikálnia kellene, így a kettő jelenlétében aktiválódna a navi.
Érdekes amit írsz. Nekem is ilyen van, csak be kell tenni a kártyát a helyére és működik. A számítógép gond nélkül olvassa, az előbb megadott linkről letöltött frissítéseket simán rátöltöm és működik. Elég rejtélyes. Esetleg próbáld meg letölteni a legfrisebb verziót, (a kártyán úgyis régit találsz), egy másik kártyára formázás után rámásolni. Ha az olvasó jó, működni fog.
Ha Budapesten jársz -és van kedved- kipróbáhatjuk az enyémmel.
- 2 hete vettem át az új gyártású (2013.04.-) Skoda Octavia Combi autómat.
- Gyárilag Amundsen navigáció van benne
- Rögtön az átvétel után vettem észre, hogy nem adtak hozzá navigációs SD kártyát.
- Ezt a nyíregyházi Platán autószalon pótolta 1 hét múlva. Eredeti!
- Betettem az SD2 kártyafoglalatba a kártyát és a kijelzőn hibát jelzett, miszerint nem tudja olvasni a kártyát. (A számítógépem a kártyát fel sem ismeri, mintha nem is lenne benne semmi.)
- A kártyaolvasó működik, mert a médiakártyámat szépen, hiba nélkül lejátsza.
- Visszavittem a szalonba, kaptam egy újat, amivel ugyanaz a helyzet mint a fentivel, nem olvasható visszajelzést kaptam. Szerintük csak be kell digni a kapott kártyát a foglalatba, majd el kellene indulnia a navinak. Teljes káosz a szalonban, senkinek fogalma sincs róla mit is tegyen.
Van-e valakinek valamilyen ötlete, hogy végre működhessen ez a navi.
Kell-e valamilyen segédeszköz, vagy szoftver, hogy élesbe állítsam a navit?
Előre is köszönöm a segítségeket, ha tudtok egyáltalán segíteni.
Nem írom be ujra, a lényeg úgyis az volt, hogy az én típus ismereteim már nem naprakészek, mert kb. 4 éve elégedetten használom a Columbust a gyári kihangosítóval és a hátsó monitor vezérlésehez szükséges RGB-RCA átalakítóval és kivezetéssel, azóta nem bújom a netet ebben a témában.
Amugy az RNS-510 teljesen azonos a Columbussal, csak annyiban tud többet, hogy a szinvilag (talán skin-nek hívják szaknyelven) 3 hangulatú lehet ill. a gombok megvilágítása piros és a kezdő képernyő VW-s.
A "K" verzióról és az éppen aktuális szoftver ill. térkép verziószámokról nem tudok nyilatkozni.
(ellenben nekem éppen most van szervizben a 2., hibásan vásárolt Columbusom, javítás után az eladó lesz, ha tudsz rá várni)
Sziasztok, van valami pénztárcabarát módja Audi A3-ason (új, 8V modell) az MMI navigáció aktíválásának? A navigáció előkészítés természetesen benne van (Connectivity Paket) az antennával és minden hardver elemmel együtt, van "NAV" gomb is a kezelőpanelen. Egy német fórumon láttam (http://www.motor-talk.de/forum/navi-freischalten-t4300237.html), hogy valami €600-ért kapcsolja be a szervíz (persze ebben benne van a térkép is SD kártyán) – azt azért nem kicsit sokallom.
Tőlem azt írsz ide amit akarsz, engem nem zavar...a témagazda írta, hogy elvileg itt a gyári cuccokról megy a diskurzus.
Azt meg, hogymennyire jó - és ezt most írom le 5434. alkalommal - olvass vissza, hogy a kollégám minként vélekedett róla, amikor a kínai high tech cucc elfüstölt - szó szerint - és azon gondolkodott, hogy vajon van-e poroltó a kocsijában, ha esetleg a cucc ki is gyullad.
Szoval ha nem adom el a kinait akkor a kocsi azzal lesz eladva.. Es az RNS-t kulon adom el mert igy tobbet er.. A kocsiert ugysem kapok tobbet csak az RNS miatt..
amikor megvettem a kocsit volt benne egy kinai utangyartott. Tok halvany volt a kepe. 90 ezerert kicsereltem egy kinai 2013 modelre. Amit meg mindig arulok..
viszont a kepe jobb lett de meg mindig tukrozodik a naptol. Rengeteg elonye van: iphonnal osszekapcsolhato, magyar navi ami mindig fejlesztheto stb..stb..us. Csatl. Alapvetoen szeretheto.. Viszont a kommunikacio csak egyiranyu: csak olvassa a kocsi adatait. nem irja ki az mp3-t, se a navigaciot a fokonzolra.
egyik nap total felidegesitett ahogy a fokijelzo visszatokrozpdott. 220.000 ert belerakattam a LED RNS510-rt. nincs iphone csatlakozas csak ha veszel egy 60.000 ert egy bluetooth atalakitott. Angol/nemet zart navigacio. De kijelzo imadni valo, es a fomenun is visszaadja a navit.
sok tevedessel elentetesen sem a kinai, sem a gyari a B6 miatt nem fog tudni grafikus kijelzest adni a tolatasnal hol csipog, illetve a klimat sem. Sajna a kocsi nem tudja. Viszont mindket fejegyseg tudja.
Osszesegeben mi a kulombseg: 130.000 forint es esetleg egy bluetooth adapter 60.000 ert.
Mindenki eldontheto hogy kinek mi fontos Es mit enged a penztarcaja.
En naponta jarok ide.. Olvasgatni .. mindig lehet valami ujjat talalni..
De nem ertem mi ez a hatalmas GYARI ragaszkodas.. napok, hetek mennek el a forum hasznalatatol.. Hol mashol ha nem itt kellene egymast segiteni akar utangyartott akar gyari navaigacioval. Nekem momentan mindketto van. Es itt a forumon sok segitseget kaptam mindketto hasznalatarol..
A vegeredmeny: mind a kinai - mind a gyari egy kocsiba fog mukodni..
Szoval nem ertem miert nem lehet itt mas - nem gyari navigaciokrol beszelni..
Vagy akkor teljenek el hetek a forum hasznalata nelkul es akinek nincs penze 200.000 forintos gyari fejegysegere az meg kapja be?
Olvass itt vissza szerintem. Nem ajánlja itt senki a kínai navigációkat, sok a probléma velük, sokszor gagyi megoldásokat tartalmaz. Nem véletlenül drágábbak a drágábbak..mint ahogy valszeg kínai autót sem szívesen vennél...gondolom...
Én ha az RNS-510 nem talál műholdat, akkor időnként előveszem a telefont, de rájöttem, mikor olyan intézményeket, iskolákat kellett felkeressek, amik a megadott postai címet követve néha 500-600 méterrel is arrébb vannak a térképen szereplő ponttól, az autóval való megközelíthetőséget nem is említve, na ilyenkor tök jól jön, hogy a WAZE szépen odaírja a "zöld területekre" az ott található nevezetesebb pontokat, pl. ovi, iskola, egyéb.
Tudtam, hogy 5 saroknyi távon belül kell legyen a cél, szépen húztam párat jobbra meg balra a képernyőn, és meglett.
Ja, és ha összeomlik az alkalmazás (ratyi Android gyenge hardveren), akkor restart után ugyanonnan folytatja, míg mondjuk a Google navi nem.