hali szerintem a gázkar bowdennél ahogy halad lefele a kormánynál van egy hosszukás anya vagy mi ,azt kell tekergetni,nekem legalábbis csöndesebb lett tölle amugy nekem is a szerviz magasról szart az én fejemre is...bár én csak 10000 ft-ot fizetünk azthiszem.a kipufogo érdemes meghuzogatni a csavarokat,nekem majdnem sikerült elhagynom a végén lévő korong szerüséget amin egy kis kipufogó csonk van azon 1 csavar meg 1 anya van azt is jól meg kellet húznom,nekem mondjuk 1 idő után fáj a fenekem az üléstől ha sokat megyek vele :-D,jó kis gép ez szerintem amugy a hegesztésnél szét jött a kipufogom 1 kollégám segitett meghegeszteni azota jobb mint az ujj, én kerepesről járok be vele(jó időben) újpestre.kb 1 litert eszik...+- 2 deci...oda vissza természetesen a második tartályt meg nem is töltögetem fel tul gyakran.én most lánc problémával küzdök ugyhogy ha valakinek van fogalma arrol mi a tipusszáma neve megnevezése akkor irja már meg valaki...köszi :-)
Segítségre lenne szükségem yakimoto freeride 300b-vel kapcsolatban.
Beinditás után sztenderre rakva alapjáraton a hátsó kerék nagyon gyorsan elkezd forogni,ha fékkel megfogom akkor szinte rángat a motor de van hogy menet közben is berángat.Mi lehet ennek az oka szerintetek?
Azt ne írjátok hogy vigyem szakszervízbe,mert elegem van belőlük.Csabán üzemeltetem be kötelezően 13000ft-ért hogy a garancia megmaradjon.Azotta már vissza kellett vinni mert a kipufogónak olyan hangja volt mint egy rendes simsonnak,de úgy kivágtak velle hogy csak néztem.A válaszuk csak ennyi volt"kínai" ez ilyen nem tudnak mit csinálni vele.
hello mindenki nem tudjátok hogy mi a megnevezése a láncnak a bfb-01 es kinai robbanómotoros kerékpáron? én valami 415 -ös megnevezést hallottam csak nem vagyok benne biztos hogy ez hellyes....köszi
Komolyrafordítva a szót,én ezt egy vékony gumigyűrűvel oldottam meg,amit a rugó,és a gumitömítés közé raktam!Így kissé IZMOS lett a dolog,alig lehet lezárni,de ha egyszer sikerül,fejre is állhatsz vele!
Az akksi problem meg benne volt a pakliban,és a felsorolásban is!
A hátsó tanksapkánál szivárog a benzin, a kulcsos sapka bepattintós egy rúgó szorítja össze és a legkisebb behatásra, döccenőkre egy picit elmozdul és enged. Mit lehet vele csinálni?? Előre is kössz a segítséget Amúgy az önindító hibája az akkumulátor volt, nem volt feltöltve. Ennyit ér
Sajnos közvetlen tapasztalatom nincs,amit láttam,hallottam,hogy nagyon csendes!!!A kerékcsapágyazás is kellőképpen megoldott,és az áttételezés sem a nagy hajtja a kicsit című műsor hanem ahogy egy motoron is van azaz kicsi hajtja a nagyot!Valaki szedett itt szét egy 4T blokkot,Ő azt írta hogy kb 10000km lehet majd benne aztán kuka,és hogy egy kicsit túl van bonyolítva,ezáltal több lehet a hibaforrás!
Van egy rossz hírem!NINCS BENNE ÖNINDÍTÓ!!!!Dinostarteres!Azaz a dinamója indítja,ha feszültség kerül rá!Szerintem az akksi krepált be(van hogy 1 hónapot bír ki a kíválló kínai minőség)!!!
Javaslat:Bikakábel,személyautó,és szó szerint megpróbálod bebikázni!Ha arra indul akkor egyértelmű az akksi gond!Ha arra sem akkor a gyakori hibák:
-Meglazult akksisaru
-félig eltört akksisaru
-meglazult önindító relé saru (az kis hengeres kütyü a burkolat alatt)
-beégett önindító relé!!!
-és ha elég régi és sokat használt a gép akkor a lendkerékben a szénkefék (ugyanis van benne 4 darab) kopása,vagy meglazulása!!!
-utolsó eset az alaplapon a kommutátor hibája!Ez a legköltségesebb,mert egy új alaplap kb 20000Ft,mondjuk a lendkerék is annyi,de kefét lehet benne cserélni!
yakimoto300 2 hetes önindítóval nem hajlandó indúlni. Indító gombot megnyomva "fúj" egyet, megmozdúl a lenkerék és leál, nem forgatja meg. Na akkor most mi lehet a baj???
szia nekem 4 hónapja van meg 1300km van benne minden nap megyek melóba vele 2t yakimoto a tuning itt levan irva én csak ezt csináltam meg rajta a hangja youtube on keres rá én raktam fel esöt én szakadó esöbe sokszor jöttem haza volt mikor 20 km át de biztonság kedvéért egy két csatlakozót leszigeteltem látni fogod hol fogyasztás 2 liter 100 on nekem enyi és 54 km/h nyomom neki az asszonyak van egy yamaha mint azt lövi 100x vanak apró bosszantó dolgok made in kina csavarok 3 4 naponta valami leesik róla duda stb :) ami müanyag az el is törik rajta rendesen meg izzócsere stb de megbizható és igen én 84 kg vagyok az asszony 55 és kettönk alat se kellet rátekerni hogy elinduljon szoval szerintem jó kis gép
Sziasztok! Körübelűl egy hónapja láttam egy 2 ütemű kerékpárt és nagyon megtetszett. Hogy bírják ezek az esőt, ha én elmegyek dolgozni napsütésben és miközben dolgozok esik az eső nem lesz semmi baja? Mivel én inkább a 4 ütemű felé húzok ismeri valaki a lofty hibrid kerékpárt vagy az ugyan olyan motorral felszerelt yakimoto bfb 01 4 ütemű változatát. A véleményetekre lennék kiváncsi motorikusan megbízhatóak-e és mire kell odafigyelni karbantartás szempontjából és mi a gyengéje. Be kell-e járatni ha igen hogy és mikor kell olajat cserélni és milyet. Tuningolni lehet-e és hogyan.Esetleg videót rakhatna fel valaki hogy milyen a hangja. Előre is köszönöm.
Amelyik hátrébb van az az alapjárat,a másik az üresjárati levegő csavar. Úgy állítsd be,hogy az alapjáratot vedd le viszonylag kicsire,majd kezd el a levegő csavart tekerni befelé,ha csökken a fordulat akkor kifelé!A lényeg az hogy egy adott alapjáraton a levegőcsavarral elérd a legnagyobb fordulatot!Magyarul alapjárat levesz,hogy éppen hogy pöfögjön,majd a levegőcsavart addig tekered lassan még az alapjárati fordulat fel megy jelentősen!Ahol a legnagyobb az alapjárati fordszám ott hagyod a csavart majd ismét beállítod az alapjáratot kényed kedved szerint!
Kérdeznék még valamit,amit autos boltban lehet kapni azon is két ki állás van vagy több,kb milyen árban van,esetleg kissebb vagy nagyobb amperos jó e. Ha több kiállás van melyikre kell kötni,a városomban végig jártam azt a három boltot de sehol nem kapni.
Azt szeretném kérdezni az alapjáratot hogy lehet beállÍtani, és mikor megfelelő, a jobb oldali burkolaton két lyuk van,a hajtókar felett. Azok közzűl melyik??
Köszi a tanácsot,ha lessz idöm holnap megnézem láttam azt a relét de nem csináltam rövidre zárást.
Ha megoldódik a baj akkor jelzek vissza.
A lánc le esést megprobálom megoldani a blok elejének a rögzitésével amit láttam itt fotokon.
De azért köszönöm előre is a tanácsokat. Egyébként az 1400 km után én meg vagyok elégedve,igaz zörgések vannak de vannak ennél hangosabb robogok a városomban ami nagyon idegesít akkor is ha a lakásban vagyok.
A láncleesés lehet a blokk kimozdulás eredménye is,ezt neked kell látnod,az önindító pedig lehet az indító relé hibája is!(rendszerint az szokott)Burkolat leszed,és az ülés alatti tartály alatt fogod megtalálni a ventillátor felőli oldalon!Ez egy hengeres kialakítású relé!A hiba kiszűrése egyszerű,meglátod a két 6-os csavart a relé tetején,és egy csavarhúzóval rövidre zárod!Ha elkezd forgatni akkor ott a hiba(megoldás:autósbolt,veszel egy 40amperes relét és kicseréled,vagy cserélteted)!Ha nem akkor lehet a valamelyik vezeték szétcsúszott,a blokkból feljövő kötegben(ebben 4 vezeték van az egyik vastag a többi egyforma vékony)A maxi hiba az pedig a lendkerékben ha a szénkefék elkoptak!(ugyanis van benne 4 darab)