Keresés

Részletes keresés

Sinbiciklis Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171076
Az milyen? Nekem TIR vizsgám volt.
Előzmény: gw (171075)
gw Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171075

Neked is van kis narancssárga papirocskád? :)

 

Előzmény: Sinbiciklis (171071)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171074
De ezt bárki elolvashatja, de többször leírásra került itt a topicban is. A BZ prosija hasonló jókat írt.
Előzmény: Törölt nick (171073)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171073
Iker sínbusz

Ganz-MÁVAG-Ikarus sínbusz személyszállító jármű kisforgalmú, kis tengelyterhelésű vasúti mellékvonalakra lett tervezve. A sínbusz ikerjármű, mely a Ganz-MÁVAG által gyártott futóműből és főkeretből, és az Ikarus által a főkeretre gyártott busz szekrényből áll. A jármű hajtott és nem hajtott részből áll, a két rész között félállandó kapcsolattal. A sínbusznak van egy három egységes változata, mely két hajtott és egy motor nélküli köztes részből áll. 

A sínbusz hajtásrendszerét a főkeret alá építették. A fekvő dízelmotor mindkét rész hajtott kerékpárját a kapcsolt végek alatt hidraulikus hajtásházon keresztül hajtja.. Kardántengelyes áthajtás a részek meghajtott kerékpárjai között van.

Az utastér 2. osztályú, buszülésekkel van berendezve, de opcionálisan bármilyen más üléselrendezés is lehetséges. A belső részek kényszerszellőzésűek és légfűtöttek. A fűtést olajégős fűtőberendezés valósítja meg, mely a főkeret alá van szerelve. Az utastér légkondicionálóval is felszerelhető. A légkondicionálót a tetőre építjük, a nem motoros rész főkerete alá szerelt segédüzemi dízel áramfejlesztő látja el villamos energiával.

A futóművek nem tartalmaznak kopó vagy elhasználódó alkatrészeket, és kiemelkedő futásjósággal rendelkeznek. A futómű kialakítása lehetővé teszi, hogy a kerékpárok beálljanak a pályaívekbe, így csökkentve a nyomkarimakopást. A villamos vezérlőrendszer lehetővé teszi több sínbusz együttes üzemét.

A Ganz-MÁVAG-Ikarus sínbusz-rendszer sikeres bemutatón és tartóssági vizsgálaton ment keresztül, és a Maláj Vasút (KTM) különböző vonalain 1985-1986-ban, több, mint 180.000 km-t tett meg.
 "

Forrás: rg7

Előzmény: Törölt nick (171070)
scsabi Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171072
Tévedtem. Ez van :-((
Előzmény: Sinbiciklis (171071)
Sinbiciklis Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171071
Bocsi, .(pont) forditva:
Előzmény: Sinbiciklis (171069)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171070

Egy példány üzemben tartása drágább, mint tízé.

A dömpingáron adott Bzkkel lehet, hogy a Ganz nem tudott versenyezni.

 

Van kereső a bal oldali menüsorban, használd (BZMOT 601-re keress).

Előzmény: Törölt nick (171068)
Sinbiciklis Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171069
1000 vagy 3000 literig tartáNY. Onnan tartály.
Előzmény: Törölt nick (171052)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171068

Legalább azt az 1 kisérleti példányt megtarthatták volna...

Most a Bz-k uralják a placcot de azt is vagy 6 szor alakították át.

Bz max 80 al megy ez a sinbusz ment volna 100 al a Palóc Ic re ez az egy pont jó lett volna...

Előzmény: Törölt nick (171065)
scsabi Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171067
A tartály túlnyomásnak tartósan kitett nyomástartó edény. A tartányban a túlnyomás csak átmeneti lehet (pl. túlnyomásos lefejtésnél).

(amennyiben jólemléxem az ezeréve tanultakra)
Előzmény: Törölt nick (171052)
Csupa fül vagyok Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171066
Csak csupafül meg ne hallja...bár ő úgy is ott lesz.

Hol leszek?
Előzmény: Törölt nick (171042)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171065

Hát ez van....most jön a miért nem vettünk, amikor nekünk még GANZ volt, meg Ikarus, világhíres, stb :)

Előzmény: rg7 (171064)
rg7 Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171064
Pedig már szinte csend, béke, nyugalom volt...:(
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171063

Nézd át: http://rg7.try.hu oldalon, MÁVAG rész.

 

Előzmény: Törölt nick (171062)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171062

Igaz vagy csak kitaláltad?

100 km/h mehetett volna /Nagyvasuti Vonatójárművek/ a Bz meg csak 80 max mehet.

Jó lett volna megtudni a 1983 as Ganz Sinbuszról valamit...

Előzmény: Törölt nick (171061)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171061

Fehérnégyzet....

Eladták Malajziába.

Előzmény: Törölt nick (171056)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171060
Áááá, ilyen gyorsan lelőni... :)
Előzmény: Törölt nick (171012)
maczko Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171059

RA2-0001

 

Jaj, rögtön hányok!

Bocs.

 

Előzmény: 2M62U-0386 (170193)
rg7 Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171058
Kíváncsi lennék Z.Z. és Vendégsín véleményére, ebben: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9121587 a topikban rejlő Andráskeresztes témával kapcsolatban. (A 200-as hsztől indul)
Infós Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171057
Attól függ, hogy melyik században használod. Illetve a század melyik felében. Megtörténhetik, hogy a vasútas perron mellett tartányt lát. Szerintem egy szép mondat.
Előzmény: Törölt nick (171052)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171056
Ikarusz Ganz motorkocsival mi lett a Nagyvauti vonatójárművek Magyarországon 1984 albumba láttam ő hova lett v_Peti???
Előzmény: v_peti (171041)
Infós Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171055
Én valami PFT-s Utasításban olvastam, hogy "átmenő ésmegelőző vágányokban", meg "egyéb fővágányokban" st.. Vagy valami hasolnó. Szvsz az átmenő melletti vágány a megelőző vágány.
Előzmény: Z. Z. (170940)
Infós Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171054

Internetes jegyrendelés:

Van (illetve lesz, de már lepróbálva: működik). Ugyanez igaz az sms-esre is.

A Központi Információ dolgozói (t.i. Call Center - CC) 2005.09.30-ig biztos Máv-os dolgozók lesznek, valszeg utána egy Kft. (talán a Keisys Kft.??) veszi át az addig alvó és emiatt el nem menekülő dolgozókat szerintem ezek az újjítások csak a Kft/Rt/Bt stb. idejében várható legkorábban... :(

Előzmény: rg7 (171045)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171053

100-as vonal?

 

Azt hiszem örülnék, ha a 264-es szelvényben Vecsés-Üllő között ilyen szép UIC60-as lenne a vágány, bár a dombokat el kéne onnan tüntetni.

 

 

Előzmény: Törölt nick (171009)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171052

Szakállas kérdés:

Tartály vagy tartány? Vagy mikor melyik?

Törölt nick Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171051
Nnnna, lebuktam :) Miért nem jöttél oda? Isaszegen még 10 percet állt, Pécel-Isaszeg között bal vágányon felsővezetékesek dolgoztak, így megvárta a szembemenetet.
Előzmény: Dash 9 (171046)
Infós Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171050

, de az ingyenesen hívható 06-40-49-49-49-es telefonszámon is lehet érdeklődni.

 

Érdekes, én eddig azt hittem, hogy a zöld számokat lehet ingyen hívni, a kékekért a helyi hívás díjját kell fizetni...

Előzmény: Törölt nick (171017)
v_peti Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171049

Tova Szilárd szerintetek létező személy, aki ráadásul a MÁV Informatikánál dolgozik?:)))

Én még azt sem hiszem, hogy rg7 létező személy...:)

 

Én egy szóval sem mondtam ilyent...

 

 

Előzmény: rg7 (171045)
Infós Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171048
Mert D F T kolléga már unja a sok Mávos gépet, Biztos osztrák és szlokák gépen sem régen volt (talán) és gondolta, kicsit NoHAB-ozik.... :DDDD
Előzmény: davidbosi (170910)
Dash 9 Creative Commons License 2005.04.03 0 0 171046

Sziasztok!

 

Gödöllőn majdnem lekéstem.

 

 

Előzmény: Törölt nick (171007)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!