Csatikat mindenképpen szedd szét(tisztíts ha kell) ,kicsit lapigasd meg fogóval a nőstény részt aztán vissza.Így is el fog veszni néhány tized a voltokból.Én azt vettem észre hogy ha leállítom a motort akkor a műszerfalon mutatott érték megegyezik a pillanatnyilag akkuban lévővel.Viszont ugye a töltés ekkor leáll,az akku veszít némi teljesítményt(az világítás miatt is) és ez után már nem stimm a feszkó.Csak a leállítás után rögtön.
A kedvemért ne:))Csak ha azért nemmert modernebb és azAmerikai és Olasz oldalakon isezt ajánlják...én ezért váltottam.Az eredeti is tölti ,DE! az is csakaplusz kiegészítő vezetékekkel tölti az akkut 14volt felett!
Ha nem szeretnélkiadni egy modernebbért 30ezret akkor először javaslom a plusz vezetékeket!
Rosszul modtam a helyét. A bal oldalon van, a kiegyenlítőtartály és a kürt alatt. Két vastag zöld, 3 sárga, 2piros vezeték megy rá. A tank felett van egy csati, 3 sárga vezetékkel. Jobb oldalon az akku mögött a vezérlőelektronika van.
A jobb oldali idomot, meg a térd felé eső idomot kellett műanyag hegesztőhöz vinnem, most hoztam el a Szakitól, egész jól megcsinálta. Emiatt szedtem ennyire szét, egyszerűen nem jött ki máshogy a térdidom. Kb 2,5 óra elsőre. Másodjára már jobb a részidő....de ennyi imbusz fejű csavar a világon nincs...:-)
Igen, ott találod. A kontaktok ellenőrzése jó 5let, én is azzal kezdem. Bár a vége lehet az lesz, h megrendelem a makói márkatárs által javasolt fesszabályzót.
Kérdésem is volna: Ha a feszszabályzót cserélném, az jobb elől található? az akku másik felén? jól látom?
Az elektromos csatik is ott vannak?
Néztem egy videót a feszültség szabályzó hiba kiszűrésére.
Abban az volt a hivatalos adat hogy a töltés jó akkuval felkapcsolt lámpánál, minimum 13,7v nek kell lenni és max 15 volt lehet!
Így most elgondolkodtató mi legyen, azt is elemezte a szaki a videóban hogy lehet csak kontakt hiba miatt is kevés töltés, így előbb azt kellene ki szűrni!
Az biztos, h ripityomra kellett szednem, h a térdnél levő burkolatot leszedjem. Még a kormánycsövet is feljebb kell húzni, mert nem fér ki. De volt egy dominatorom anno. A gyertyát konkrétan tükörrel kerestem meg benne. A karburátort leszedni....fél nap után abbahagytam, inkább a helyén lekaptam az alját, és kitakarítottam ott.
Nem rossz,de továbbra is mondom ,véleményem szerint a töltés egy gépjárműnél 14.3 körül a jó.Ez nem azt jelenti hogy a 13 .8 nagyon gáz,de a fél volt az elég sok difi.
Használd aztán eldől az tölti e az elektromos rendszert megfelelően.!
Nyomja meg, vagy tartsa folyamatosan nyomva a "SET" (3) gombot és állítsa be a pontos idô perceit. Nyomja meg a "W" (2) gombot, hogy nyugtázza a perc beállítást Az órát ezennel beállította, ami már a beállított idôt mutatva normálisan mûködik tovább. A dátum beállítása: Nyomja le a "W" (2) gombot legalább három másodpercig, hogy a dátum beállítási funkciót bekapcsolja (CSAK AKKOR, HA A KIJELZÔN A DÁTUM LÁTHATÓ). Nyomja meg, vagy tartsa folyamatosan nyomva a "SET" (3) gombot és állítsa be a napot. Nyomja meg a "W" (2) gombot, hogy nyugtázza a dátumbeállítást: az óra automatikusan átvált a hónap beállítási módba. Nyomja meg, vagy tartsa folyamatosan nyomva a "SET" (3) gombot és állítsa be a hónapot. Nyomja meg a "W" (2) gombot, hogy nyugtázza a hónap beállítást A dátumot ezennel beállította, így a kijelzô normálisan mûködik tovább.
Értem. Valamit kezdeni kell az enyémmel, zavar, h pont a sisakra terel.Az előző tulaj leszedte az ülést, csináltatott egy szivacsot és a tankon ülve motorozott, így befért a plexi mögé. :-)
Annyira, hogy mindenkinek megérje. Te makói vagy eljössz vagy elszaladok és megbeszéljük, nézünk az Árukeresőn egy olajarat azt jól megakciozzuk, és megegyezünk.