Megjelentek az első hivatalos fotók az idén debütáló új 207-esről. Érdemes elmazsolázni a részleteken. De úgy egészben is gyönyörű a kocsi.
Nagyon attraktív kisautó. Komolyan vásárlásra csábít :)
Mindjárt prezentálok pár fotót.
Sajnos ezt így látatlanba nehéz megmondani, főleg, ha a szerelő sem tudta. Lehet jeladó probléma vagy elektronikai, amit esetleg nem jelez a komputer hibakóddal. Amúgy biztos a hűtőventillátor az, nem a klímáé?
Boldog tulajdonosa vagyok egy 2008-as CC-nek. Viszont van egy aggasztó dolog, mégpedig a hűtő ventilátora. Még jóformán be sem indítom az autót, a hűtő beindul, és ezerrel pörög. Leállítás után még pontosan 5 percig zúg. Szerelő átnézte, számítógépre feltette, és semmit nem tudott mondani. Valakinek van esetleg ötlete, tapasztalata? Van olyan is, amikor nem kapcsol be, de ez random... és ritka :-)
A dot 18 gondolom az ET szám akar lenni. Elvileg 23-24-es a gyári, ahelyett elmegy. Az egyéb méretek (osztókör, lyukszám, agyméret) jók. A gyári lemezfelni csavarja valószínűleg nem lesz jó hozzá, az acél felnik kúpos illesztésűek, az alufelniket jellemzően az agy központosítja, és lapos alátétes a rögzítőcsavar. Abból, hogy a gyári felnije acélfelni, gyanítom, hogy az is 15-ös volt, 16-os helyett nem tudom, jó-e a 15-ös a nagyobb első féktárcsák miatt.
Szia!sikerült megtalálni a próbléma forrását? Nekem kb ugyanezt produkálja, de a szerelő nem talál semmit, ami rossz lenne, illetve a számítógép se mutat semmi hibát.
P207 (2007/11) vásárlásban vagyunk. Szeretném megkérdezni, hogy van egy garnitúra, 95%-os 195/65/R15 téligumi szettünk az előző autóról. Használható lesz ezen vagy adjuk el, mert csak a 185/65/R15 működik rendesen rajta?
Sziasztok.Segitségre lenne szükségem.Páromnak a peugeot 207 ben eltörték az inditókulcsot valahogyan.Rendeltünk egy kulcs házat egy kinai oldalrol,és átpakoltuk bele az elektronikát,a kulcsot is sikerült rátenni.Az ajtó nyilik is vele(centrálzárral) de az autó nem indul vele.Mi lehet a gond szerintetek ha átraktunk (szerintünk) minden látható részt.??Köszönöm
Szia, gondolom ebben a módban lekapcsolja a nagyfogyasztókat is a rendszer. A tartalék akku biztos hogy tuti? Ha nincs meg a kellő indítóáram, simán blokkolhat az indításgátló. Bikázásra sem indul? Próbáltátok? Valamelyik fórumon olvastam, hogy a fordulatszám-jeladó hibája is csinálhat ilyet.
Tudom hogy így képtelenség diagnózist felállítani, de azért megkérdezem hát ha találkozott valaki ezzel: Vettünk egy 207-est, 1.4 16 szelep benzin, 2006-os évjárat. Első tulajos, kisebb karcok, semmi extra. Kipróbálva, megvéve. Másnap (tegnap) nem indít. -17 fok, "energiesparmodus aktiv". Egyáltalán nem teker. Tartalék akksi beledob, feszültség ~14 V, semmi különbség. Bal oldalon alul a biztosítékdoboznál hallatszik egy relé kattanása, és ennyi. Van ezekben gyárilag valami indításgátló varázslat ami feszültségvesztés után blokkol? A volt gazdája (kevés műszaki érzékkel megáldott hölgy) nem tud ilyesmiről. Ötlete valakinek? Előre is köszönöm!
Huuuuhhh... :D hát akkor neked ráfizetés autót venni...mindig az új design-ba szeretsz bele és azért cseréled új autóra?
Elhiszem,hogy márka hű vagy...a 207 SW mellet "Suzuki szinten én is márka hű vagyok :D de az ignisem 11 éves és 180E km-en ballag,az első problémája most volt, a jobb hátsó rugó törött el,ami érthető a rengeteg utánfutózás és magyar utak állapota miatt,de egyébként semmi baja...előtte swift volt,annak sem voltak problémái... ezen a vonalon lehet a következő egy Grand Vitara lesz a befutó..
De szeretem a "pizsót" :D is... egyenlőre marad mindegyik...
Peugeot 2008 a tervem, de az a fránya hitel ne lenne 😁 én ilyen hülye Peugeot mániás vagyok. Első autóm 206 os volt, azt 4 évesen adtam el 12 000 kmel 😁
Akkor csak ámulnál,hogy mennyivel olcsóbban kihozná ugyanazt, egy márka független szerelő...de mivel nincsen összehasonlítási alapod...azok közt is van ám rendes...sőt...márka szervizekben lehet a legjobban "orcára esni"...
Hát az komoly baj lenne ha a megtett 35E km-nél az akku cserén kívül más is lett volna... :D
"pözsóéknál" egyébként mennyi egy aksi csere szereléssel együtt?Vagy egy műszaki vizsga?
Igen első tulaj vagyok, és persze az olajcsere rendszeres, azért hülye nem vagyok 😁😁 és mindig Peugeot szervizbe viszem, még műszakira is. Köszönöm a tanácsot viszem is vezérműszíj cserére. Ja és a 11 év alatt még csak egy akksi csere volt 😉
Illetve azért nyugtass meg, hogy az új Pugok 30ezres első gyári olajcseréjéből kiindulva a 11 év alatt legalább 1x lecserélted a motorolajat : -))))))))
Szia Rius. Hááát, irigylem a nyugalmadat, több autógyártó is levitte pl. a 120 ezres csereperiódust 80 ezerre, illetve max 6 évre. Gondolom nem véletlenül.
Persze lehet hogy elketyeg még 5 évig, de mi van ha mégsem? Ha szakad, egy rendes motorfelújítás min. 10x annyiba fog fájni, mint a vezérléscsere...
Attól, aki a km miatt nem javasolja a cserét a 10 év ellenére meg kellene kérdezni, hogy a javítási költséget fedezi-e, ha esetleg a korából adódóan szakad a szíj.