Megnéztem a Keletiben az új metróállomást.
Nem akarom azt mondani, hogy ez az állomás jellemzi ezt a metróátújítást, de ez valami tragédia.
Arra kérem, hogy most szakemberként viselkedjünk és beszéljük meg ezt az egész témát.
Először is, a Keleti 10 km hosszú és nem hiszem el, hogy 10 hét alatt fel lehet újítani. Azaz fel lehet újítani, de csak Búbele Balázs módjára. A 10 km az heti 1 km. Az 1000 méter. Vagyis 5 nap dolgoznak, akkor az napi 200 méter. Napi 20 órával is csak egy 10 métert lehet átfelújítani, lehetetlen. Hova tart ez az ország? Már nem látják az elejét csak a végét ezeknek a fene nagy átújításoknak.
Arról nem is beszélve, hogy én nem láttam annyi munkást, amennyi ezt a nagy állomást meg tudta volna átújítani. Én véleményem, hogy ehhez több munkás kellett volna. Persze, persze elhiszem, hogy vannak gépek, de ha gépek dolgoznak minek a csákány meg a lapát? Mert az is volt az aluljáróban!!! LÁTTTAM!!!
Minden csapot meg papot lezártak ahogy szokták mondani, az ember azt hitte, hogy itt egy európai állomás épül, erre nem érdekes szép, ezért nem jönnek majd ide a külföldiek, nem változatosak a magyarok, mert rittig ugyanaz a Keleti mint a Blaha.
Hibák is vannak ugye, nem is egy, a jobbra nyíl elmegy jobbra, a balra meg jobbra. Kinek kellett ez a demokratizmus?
Nem beszélve arról, hogy a lemezeken ujjnyi repedések vannak, akkor a mennyezetet hogyan fogjuk használni? Összeáll ez szerkezetileg? Ez hogy bírja el a buszt meg a villamost? És a munkásokat?
Ez egy Bummbelebalázs munka!
Mindenki nagyon jól tudja, mert ott voltunk a városban, nem mehetünk vidékre tömegközlekedni, ha Budapesten élünk!
Mikor csinálták a feltúrásokat? Mert a felszínt is feltúrták, nem csak az alagutat! De mikor? Mert azt nem a munkások végezték, hanem gépek. Ha pedig a gépek végezték, akkor minek kellett ásó meg csákány?
Merem azt mondani ezek után, hogy veszélyes a metró, életveszélyes, mert a mennyeten rések vannak, mert fent járnak a tömegközlekedési terhelések, ott dübörögnek, mi meg lent be vagyunk szorulva.
Ez a dominó- elv, ami azt jelenti, hogy ha egy kártya eldől, akkor az egész beomolhat.
Akkor a véleményem:
A keletit csak szegények használják. A gazdagok és a külföldiek a kék metróval járnak vagy autóval. Biztos azért csinálták ezt így, hogy ne éljenek annyit a szegények, hanem szoruljanak be a Keletinél a felszín alá.