Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2003.09.01 0 0 116
Fantázia, egy német városka használ Ikarus 260/280-as gépeket a Netz-emen. Az "állami" cég a volános festés?ekkel megy, az egyik magánzó a 7-173 Gy kocsikkal, a másik pedig a "szimpla" BKV-s festés?ekkel. A trolihálózaton most jelenleg ugyan nincs kint, de a cseh oldalon majd lesz.

A gy?jteményed elküldenéd? Kíváncsi vagyok reá, te hogy raktad össze a Zikarusokat.

Thx. (Mél jöhet az indexes címemre.)

Előzmény: at3sz (112)
at3sz Creative Commons License 2003.08.31 0 0 115
a jbss.de-n megtalálod
Előzmény: zany (114)
zany Creative Commons License 2003.08.31 0 0 114
A jármű rajzoló érdekelne. Van hozzá linked?
Előzmény: at3sz (112)
at3sz Creative Commons License 2003.08.31 0 0 113
miért milyen a pályád ?? van róla kép ????
Előzmény: bObO (109)
at3sz Creative Commons License 2003.08.31 0 0 112
De milyen tipus érdekelne ????

Csak úgy fantázia "ÖSSZEÁLLÍTÁST" bütykölsz, vagy valami valós helyet modellezel...
Nekem BLV-s ikarusok vannak 260 280 415 412 405 435 411T 412T 280T Ziu9 Renault Agora
Volán Ikarus 260 280 250 256 415 435 E94 E94G
Rába Contact Mercedes Conecto MAN Sl 222/223/262/263/282/283

Mert ha ilyen kell küldhetek....

A járműrajzoló prgramot ismered ???? Azzal csináltam Az a legjobb, ha mindenki a saját szája ize szerint bütyköli a dolgokat... Feltéve, a van kedve és idegzete, főleg ügyessége járműveket rajzolgatni...

Különben egyálltalán nem nehéz .....

Előzmény: Törölt nick (106)
roosevelt Creative Commons License 2003.08.30 0 0 111
Nekem megy az is.
Előzmény: Blöky (110)
Blöky Creative Commons License 2003.08.30 0 0 110
Eddig 1etlen bug: a viszonylatlista (route list) a Cancel-re kattintva nem lép ki (de lehet Esc-et nyomni)
Előzmény: Törölt nick (107)
bObO Creative Commons License 2003.08.30 0 0 109
sikerült atteni a SZÁVA KOCSISZINT AZ ŐT MEGILLETŐ HELYÉRE, VAGYIS A PÖTTYÖS UTCÁHOZ
Előzmény: zany (101)
bObO Creative Commons License 2003.08.29 0 0 108
mi az az internt cim amin feltörések vannak jatekokhoz tobbek kozott a JBSS BAHNhoz?
Törölt nick Creative Commons License 2003.08.29 0 0 107
Jut eszembe: kinek mi a tapasztalata a Bahn 3.81-el? Én személy szerint megelégedten vettem tudomásul, hogy ismét van Bahnsteigverlanerung - külön. És nem a "kopasz" vágányokból kell fabrikálni. De ez a funkció is megmaradt, ami különösen jó.

Egyéb tapasztalat?

Törölt nick Creative Commons License 2003.08.29 0 0 106
Az Ikarus-okból én is kérnék, ugyanis én is bütykölök Ikarusokat für JBSS Bahn.
Előzmény: at3sz (105)
at3sz Creative Commons License 2003.08.29 0 0 105
Off ment a pálya....

Az enyém, a Miskolci Ik 280-t a többi pesti busztól ... :p

Meg felismeri az Ikarust, MAN-t

Szereti nézni, és dirigálni, hova mit tegyek .... :p

Előzmény: zany (104)
zany Creative Commons License 2003.08.29 0 0 104
A nôk már csak ilyenek! Az én barátnôm is néhányszor próbálkozott a progival, de ô is csak házakat, fákat, egy darab villamost, meg persze mindenféle teheneket meg lovakat telepített... De azért már jó úton halad a közlekedési témakörben. A legegyszerűbbre már sikerült megtanítanom: messzirôl megkülönbözteti a Bova-t az össze többi busztól. (Na, nem nagy cucc, tudom).
Előzmény: at3sz (103)
at3sz Creative Commons License 2003.08.29 0 0 103
Fura a barátnőm meglátta ezt a játékot, kijelentette hoy Ő imádja a Comodor 64-es szintű játékokat és elkérte tőlem a progit... Valamit fabrikált, de jórészt csak házak lettek berakva, meg egy busz megy körbe .....
Előzmény: zany (80)
zany Creative Commons License 2003.08.29 0 0 102
OFF

Bocsi at3sz! Sajnos innen Párizsból a internet szolgáltatóm nem enged a free.x3.hu -ra, úgyhogy nem megy a letöltén (mindig connection timed out). Elküldenéd a bp.zip -pet precsenyi@hotmail.com -ra? Köszi!

ON

Előzmény: at3sz (100)
zany Creative Commons License 2003.08.29 0 0 101
Azt megköszönöm. Sokminden van, ami nem olyan, mint valójában. Pl. Obudán a Bahn sajátosságaiból kifolyólag elég free style lett az 1-1A-17 vá. Vagy a Haller utca-Mester utca keresztezôdés is az egyszerűség kedvéért a valósághoz képest több váltóval is meg van toldva. Ugyanez van az Europarknál, az Orczy téren, a Hungária kocsiszín mellett, a Mexikói útnál, stb. A Blaha sem tökéletes. Vagy pl. a Moszkva téren az 59-es/61-es végállomás váltói kicsit el vannak tolva, mert átlós vágányoknál ugye négy váltót keresztbe csak egy angol váltóval lehet megoldani (mint ahogy pl. a Lehel téren csináltam), akkor meg furcsa lett volna az átkötés a 4-es 6-os Széna téri megállója felé... Meg aztán Gellért tér: észak felé két peront csináltam (18/19 + 47/49), mint régen volt. Stb.

Különben szívem szerint én is mindent kiegyenesítenék, mert úgy szebb, meg élvezetesebb is a látvány. Ez amolyan kivétel volt. A most alakulgató fantázia projektemben minden szép egyenes.

Az uploadot meg várom!

Előzmény: at3sz (99)
at3sz Creative Commons License 2003.08.29 0 0 100
at3sz Creative Commons License 2003.08.29 0 0 99
Háát lehet, hogy én rosszul csinálom, de én szeretem kiegyenesíteni a hullámos pályát....

Az ok, hogy általában nem ott van a kanyar ahol akarom, de szeretem, azt hogy egyenes legyen inkább......

Nos én Pesti vagyok. ismerem a hálózatot... Átnéztem jobban, több hiba is van.... Majd segíytek kijavatani .....

Mindjár töltök föl .......

Előzmény: zany (97)
at3sz Creative Commons License 2003.08.29 0 0 98
Háát lehet, hogy én rosszul csinálom, de én szeretem kiegyenesíteni a hullámos pályát....

Az ok, hogy általában nem ott van a kanyar ahol akarom, de szeretem, azt hogy egyenes legyen inkább......

Nos én Pesti vagyok. ismerem a hálózatot... Átnéztem jobban, több hoba is van.... Majd segíytek kijavatani .....

Mindjár töltök föl .......

Előzmény: zany (97)
zany Creative Commons License 2003.08.29 0 0 97
Hát a Népligetnél mindkét ok közrejátszott. Egyrészt nem is tudtam, hogy hol van (és mivel egy ideje Párizsban vagok, nem is tudtam elmenni megnézni). Másrészt kényszer is volt, mert különben az üllôi úttól az mtk pályáig kellett volna mindenféle sebességkorlátozást, váltót és hármas vágányt beiktatni. Igy aztán inkább kipakoltam a végállomást a busz- meg troli hurkok helyére.

A hullámosság pedig általános probléma a térképes koordináták alapján való szerkesztésnél (mint pl. a demo Chemnitz és Drezda hálók a külvárosi szakaszokon)... Sajnos.

Végül az építés alatt álló pályád: engem mindenképpen és minden érdekel. Ha nem sikerül feltölened, küldd el mélbe!

Előzmény: at3sz (96)
at3sz Creative Commons License 2003.08.29 0 0 96
Hmm, a vonalvezetése fura, így "hullámosan"...

Az 1A vá dikert lett oda félre rakva a Népligetnél? Vagy nem tudtad, eredetileg hol van ....

Más Az én építés alatt álló pályám érdekel valakit, mert akkor feltölthetem valahova ....

Előzmény: zany (94)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2003.08.29 0 0 95
Rájöttem, én voltam a hülye! A "maximum counter value" és "maximum train count" értékek helyett összevontam a kettőt, ami persze azt eredményezné (most így utólag elképzelve), hogy a jelzőknek semmi értelmük nem lenne, úgyis össze-vissza állnának... :)
Előzmény: zany (94)
zany Creative Commons License 2003.08.29 0 0 94
Várjál, már össze is zavarodtam. Az én agyamban úgy nézett ki a dolog, hogy:

Max counter value = 2
Max train count = 1
Current = 1

Ha "current = 0", akkor "current < max train count", tehát szabad a jelzô

Ha "current = 1" vagy "current > 1", akkor "current >= max train count", és a jelzô tiloson áll.

Vagy elszámoltam magam? ;o)

Előzmény: SÜNÖCSKe (93)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2003.08.29 0 0 93
Miért, én nem ezt írtam?

Current változik 2-ről 1-re

Max=2

És matematikai ismereteim szerint 1<2. Vagy megint sikerült félreértenem valamit... :)

Előzmény: zany (92)
zany Creative Commons License 2003.08.29 0 0 92
Vigyázz! A jelzô csak akkor vált szabadra, ha "current counter value < maximum train count"
Előzmény: SÜNÖCSKe (89)
zany Creative Commons License 2003.08.29 0 0 91
Jogos az észrevétel. Azt a problémát, hogy a számláló nem megy negatív tartományba, azt meg lehet oldani:

Maximum counter value = 3 (vagy bármely n>=3)
Maximum train count = 2 (vagy n-1)
Alapállásban Current counter value = 2 (vagy n-1)

De így is marad egy kritikus eset: mikor a két szembejövô vonat a két állomásról pontosan egyidôben indul el, mert akkor együtt haladnak át a két szabad jelzôn, és félúton kész a baj. De ezt azt hiszem már tényleg csak gondos idôzítéssel lehet elkerülni.

Előzmény: Blöky (88)
zany Creative Commons License 2003.08.29 0 0 90
Jogos! Viszont ha a probléma csupán annyi, hogy a számláló nem megy a negatív tartományba, akkor úgy is meg lehet oldani, hogy:

Maxiumum counter value = 3
Maximum train count = 2
És alapállásban current counter value = 2

Igy az általad leírt helyzetben mikor a két vonat beáll, akkor a számláló 2-rôl 0-ra vált. Mikor az egyik elindul, akkor ismét felmegy 2-re, és a másik oldalon tilosra vált. Mikor megérkezik oda az elsô vonat, akkor 2-rôl visszamegy 1-re, a szembejövô elindul, visszaállítja 3-ra, és végül alapállásra (2-re), mikor a túlsó oldalon távozik. Egyetlen kritikus eset van: ha a két vonat pontos

Előzmény: Blöky (88)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2003.08.29 0 0 89
De ha a számláló értéke 2-ről 1-re változik, akkor a jelző szabadra vált, nem?
Előzmény: Blöky (88)
Blöky Creative Commons License 2003.08.29 0 0 88
Én is így gondoltam, de sztem nem jó.
Képzeljük L, h két szembejövő vonat nagyjából 1×re haladja meg a két (-)-t.
Az első 0-zza a számlálót, a második már nem csinál semmit.
Amelyik először éri L a kijárati jelzőt, az mehet, a másik vár.
Amíg az állomásközben halad, a szl. értéke 2, ha beér az állomásra, az 1-re csökken.
Utána már nem történik semmi, az ellenvonat fel lesz tartóztatva - na nem az idők végzetéig, csak amíg az első vonat irányából újabb érkezik.
(kivéve, ha az a feltartóztatott vonat szerelvényéből fordul...)
Előzmény: zany (87)
zany Creative Commons License 2003.08.28 0 0 87
Ugyanolyan paraméterezés, és a következô szerkezet:


menetirány<------- <---- <--------------

<1 <1 <1 <1
/===========(-)=\ /=(+)=(OOO)=(-)=\
== ======== ==
\=(-)=(OOO)=(+)=/ \=(-)===========/
>1 >1 >1 >1

menetirány----- <---- ------------

Előzmény: Blöky (86)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!