Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

merciabc Creative Commons License 2018.06.24 0 0 4166

Szerezz, esetleg akár kölcsönbe is egy próba elejéig másik akksit! 

Állítólag "csodát" tesz!  :)

Előzmény: Kadar 90 (4165)
Kadar 90 Creative Commons License 2018.06.24 0 0 4165

nemreg vettem az autot most nezem csak 65 AMPERES az nem lehet baj ugy tudom 74 jar bele

Előzmény: merciabc (4162)
kiitos_1 Creative Commons License 2018.06.24 0 0 4164
Előzmény: Hablicsek Ákos (4160)
merciabc Creative Commons License 2018.06.24 0 0 4163

Ja, annyi külömbséggel h nekem az abs-srs ég, olaj nem, de le is tilt az az autó...

Előzmény: merciabc (4162)
merciabc Creative Commons License 2018.06.24 0 0 4162

Szia! 

Én is ilyen hibával szívok, csak az enyém 1.2 tdi! 

Ugyan ezt produkálja az enyém is!

Addig dugd rá gépre kiolvasni a hibát, míg van kommunikáció az ecu-val, mert ha már nem lesz, jön a vadászat, tippelgetés! 

De először is szerezz egy jó akkut, és próbáld ki úgy!

Előzmény: Kadar 90 (4161)
Kadar 90 Creative Commons License 2018.06.24 0 0 4161

Sziasztok!Valaki talalkozott mar olyan problemaval audi a2 1.4 tdi nel kigyul az abs,srs es pirossan villog egy felkialtojel,neha sargan kigyul a szervo meg pirosan az olaj meg ingadozik a fordulatszammutato mi baja lehet?maskor meg ujragyujtom mukodik minden rendesen

Hablicsek Ákos Creative Commons License 2018.06.23 0 0 4160

Sziasztok!

 

Van valakinek itt a forumon egy dokumentaciója 1.4 TDi audihoz pd elemek kiszereléséhez,visszaszereléséhez,beàllítàsàhoz?

merciabc Creative Commons License 2018.06.22 0 0 4159

Ha azt érzékeli hogy nyitva az ajtó, nem húzza fel zárás után az ablakot.

Előzmény: fzolko82 (4158)
fzolko82 Creative Commons License 2018.06.22 0 0 4158

Igen, a mikrokapcsoló is lehet, bár egyre nagyobb  a gyanúm az ajtókábelekre. Nem csak a kpzár nem megy, hanem az el.ablak sem, sőt a tanksapka nyitás sem.

 

Érdekes, mert tegnap délután, a nagy melegben amikor kimentem a kocsihoz 30°C felett volt jóval, világított a piros led az ajtóban, működött a kp zár a belső kapcsolóval is. Nagy meleg->hőtágulás->vezeték éppen érintkezik. Most ez a teoriám. Ma reggel megint semmi nem ment. Csak lenne időm szétszedni.

Előzmény: merciabc (4157)
merciabc Creative Commons License 2018.06.21 0 0 4157

Ja, és az ajtózárban a mikrokapcsolók! 

Azok el tudnak romlani, de van hozzá javító készlet!

Előzmény: merciabc (4156)
merciabc Creative Commons License 2018.06.21 0 0 4156

A vezérlés ritkán adja meg magát(ha csak nem puffos volt az autó), stabil a vw csoport elektronikája. 

Reléket-csatlakozókat megmozgatni, ajtó átvezetésnél szakadást ellenőrizni.

Előzmény: fzolko82 (4152)
merciabc Creative Commons License 2018.06.21 0 0 4155

Szó ne érje a házuk elejét, csak már óvatos vagyok. 

Az a6-ommal már ráfaragtam annak idején így, pedig az ország legjobb pdtdi specialistájához hordtam-vittem az autót. 

630e.-be fájt a tippelgetés, mire a mozaik utca gyári online szervere 14+fáért másnapra megmondta az igazságot... 

Már biztosan drágábbak..

Előzmény: Octi19 (4149)
merciabc Creative Commons License 2018.06.21 0 0 4154

Saját tapasztalat! 

Annak idején a húgom bele ejtette a fél éves peugeot 206-om a kopaszi-gátnál, atomokra szedtük, de elkezdett erősen oxidálódni az összes kadmiumozott csatlakozó! 

Ezt a trükköt egy vegyészmérnök mondta nekem, mivel a wd40-ben van petróleum, ami feloldja a csatlakozók tüskéin az oxidréteget! 

Igaza lett! Soha nem volt kontakt hibám! 

Azóta is ha motorteret mosok gőzzel, hagyom lecsöpögni, és széthúzva az összes csatlakozót, amit csak elérek, befújom! Semmi bajom soha sem! 

Te a 220voltra gondolsz, arra tényleg nem szabad használni, mert szikránál gyúlékony lehet!

Előzmény: Octi19 (4150)
freeeride Creative Commons License 2018.06.21 0 0 4153
fzolko82 Creative Commons License 2018.06.21 0 0 4152

OK, megnézem a csatlakozásokat.

 

Az ajtó és az A-oszlop közt, az A-oszlopon tudom hogy van egy csatlakozó sor.

Ezentúl az ajtóban van még valahol csatlakozás?

Arra gondolok hogy ezen csatlakozók, és az ajtóban lévő csatlakozások közt kellene megmérnem, hogy van-e szakadás

 

Ma reggel felszedtem a vezető ülés alatt a szőnyeget, van alatta egy alu lemez. Ezt kiszedve ott van két vezérlő, a felső a komfort elektronika vezérlője. Ez vezérli az ajtókat is? Központi zárat, ablakemelőt, stb?

A csatlakozók stabilan a helyükön vannak, ránézésre semmi extra.

Van ott még pár relé, meg biztosító is. Szóbajöhetnek ezek is?

 

Remélem nem a vezérlő lesz hibás...

Előzmény: merciabc (4146)
TamiBT Creative Commons License 2018.06.21 0 0 4151

 - ezen allitasokat mi alapjan irod? :o

Előzmény: merciabc (4148)
Octi19 Creative Commons License 2018.06.21 0 0 4150

A WD-40 NEM kontakt-tisztító spray!!!!! Nem arra való, hogy elektromos érintkezőfelületeket fújkáljanak vele!

Előzmény: merciabc (4146)
Octi19 Creative Commons License 2018.06.21 0 1 4149

Doniék nem tört programmal dolgoznak! Én egy nagyon hozzáértő és korrekt szerelőnek ismerem Donit, ráadásul az 1.2 TDI-nek és a hozzákapcsolt robotváltónak is elismert specialistája.

Előzmény: merciabc (4148)
merciabc Creative Commons License 2018.06.20 0 0 4148

Félek tőle hogy csak tippelgetés, kísérletezgetés lesz belőle, az én kontómra. 

Doniék is ezzel a tört programmal dolgoznak, de így nem fog mondani semmit a kommunikáción.

Talán az audi márkaszervíz gyári programja megmondja. 

(?)

 

Előzmény: Octi19 (4147)
Octi19 Creative Commons License 2018.06.20 0 0 4147

Most olvastam vissza, hogy ez egy automata autó. A tanácsom: Vidd el egy hozzáértő diagnosztához! (személy szerint Donit ajánlanám, de itt van olyan akinek rossz tapasztalatai voltak vele)

Előzmény: merciabc (4145)
merciabc Creative Commons License 2018.06.20 0 0 4146

Én az ajtó test (-) barna színű kábelre, csatlakozására gyanakodnék! 

Oxidáció, kábel törés... 

WD40-el fújd át a csatlakozókat is az átvezetésnél!

Előzmény: fzolko82 (4143)
merciabc Creative Commons License 2018.06.20 0 0 4145

Szia! 

Vadi új benne az akku.  :( 

Az abs-srs + sárga felkiáltójel villogott míg hazaértem. 

Kb. 15km. 

Most már nem égnek ezek, csak ezzel a hibával 10méter után leáll. (Totálra megáll!) 

Előzmény: Octi19 (4144)
Octi19 Creative Commons License 2018.06.20 0 0 4144

Nem merült le mostanában az akku? Akkor szokott ilyen hiba előfordulni ha a feszültség egy pillanatra a kritikus szint alá csökken. (néha észre sem lehet venni, mert attól még beindul csak amikor a kompressziót küzdi le az önindító akkor egy pillanatra sok áramot vesz fel amitől az akku feszültsége is leesik)

Előzmény: merciabc (4142)
fzolko82 Creative Commons License 2018.06.20 0 0 4143

Sziasztok!

 

Valakinek lenne tippje központi zárral kapcsolatban?

 

Egy jó ideig a bal első ajtón néha nem zárta le a közpoti zár (nem távirányítós!) az összes ajtót, csak saját magát. Nyitáskor nyitotta mindet.

Most ott járok, hogy a bal első ajtón van hogy nem megy a közpoti zár, se ablakemelő, ajtónyitásra nem kapcsol a lámpa és nem jelzi a nyitott ajtót a műszerfalon. Aztán van hogy ugyanezek jól működnek.

 

 

merciabc Creative Commons License 2018.06.19 0 0 4142


Vagy mi lehet hiba?

Ez mi lehet?

Előzmény: merciabc (4141)
merciabc Creative Commons License 2018.06.19 0 0 4141

Eddig tartott az öröm! 

Megint ugyanazt csinálja, leáll! Azaz letilt 10méteren belül! 

Meg lett olvasva, és ezt írta a gép! 

Hol keressem a hibát?

merciabc Creative Commons License 2018.06.13 0 0 4140

Ui.: 

Azért hozzá teszem, hogy vettem bele egy új bos.h akkut, és azt is kicseréltem, az a biztos!  :)

Előzmény: merciabc (4139)
merciabc Creative Commons License 2018.06.13 0 0 4139

Hurrá!  Meg van a hiba! 

A féklámpa kapcsoló volt a hibás! 

Hiába azt látod hogy ég a féklámpa ha rálépsz a fékre, és nem kapcsol az autómata váltó, mivel ez a kapcsoló két áramkört kapcsol egyszerre! 

Az egyik kör a féklámpa körét zárja, addig a másik kör a váltót nyitja-az az egyszerre kapcsol! 

Megvettem a hella kapcsolót, lekötöttem az akkut, beraktam, és vissza az akku sarut. Próba, és jó lett!!! 

Pedig már ki akarták cseréltetni velem a robot váltót egy vagyonért! 

Remélem a jövőben ez segít másnak is!  :)

Előzmény: lamathosz (4138)
lamathosz Creative Commons License 2018.06.13 0 0 4138

Szia!

 

Nekem is Audi A2 3L van. Lehet a hogy a kuplungmunkahengered halt meg nem biztos hogy nyomástároló. Egyébként nyomástárolót nem nehéz cserélni van róla videó youtube-on. Szerintem inkább nézesd meg a Doni-Motorsnál Budaörsön. Ők meg tudják csinálni a robot váltót. Ha üresben van a kocsi akkor vontathatod. Ha beindul akkor szervód és fékszervód is lesz biztonságosan oda húzathatod valakivel. Váltó alapbeállítás is fog kelleni ők azt is megcsinálják.

Előzmény: merciabc (4137)
merciabc Creative Commons License 2018.06.13 0 0 4137

Sziasztok! 

Nagy a gyanúm, h a hidraulikus szivatyú nyomástarolója a hibás, h nem kapcsol semmit sem a 3L robotváltó. 

Van vmi trükkje kicserélni a tartályt? 

Segítsetek légyszi!

Előzmény: merciabc (4131)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!