Sziasztok!Valaki talalkozott mar olyan problemaval audi a2 1.4 tdi nel kigyul az abs,srs es pirossan villog egy felkialtojel,neha sargan kigyul a szervo meg pirosan az olaj meg ingadozik a fordulatszammutato mi baja lehet?maskor meg ujragyujtom mukodik minden rendesen
Igen, a mikrokapcsoló is lehet, bár egyre nagyobb a gyanúm az ajtókábelekre. Nem csak a kpzár nem megy, hanem az el.ablak sem, sőt a tanksapka nyitás sem.
Érdekes, mert tegnap délután, a nagy melegben amikor kimentem a kocsihoz 30°C felett volt jóval, világított a piros led az ajtóban, működött a kp zár a belső kapcsolóval is. Nagy meleg->hőtágulás->vezeték éppen érintkezik. Most ez a teoriám. Ma reggel megint semmi nem ment. Csak lenne időm szétszedni.
Annak idején a húgom bele ejtette a fél éves peugeot 206-om a kopaszi-gátnál, atomokra szedtük, de elkezdett erősen oxidálódni az összes kadmiumozott csatlakozó!
Ezt a trükköt egy vegyészmérnök mondta nekem, mivel a wd40-ben van petróleum, ami feloldja a csatlakozók tüskéin az oxidréteget!
Igaza lett! Soha nem volt kontakt hibám!
Azóta is ha motorteret mosok gőzzel, hagyom lecsöpögni, és széthúzva az összes csatlakozót, amit csak elérek, befújom! Semmi bajom soha sem!
Te a 220voltra gondolsz, arra tényleg nem szabad használni, mert szikránál gyúlékony lehet!
Az ajtó és az A-oszlop közt, az A-oszlopon tudom hogy van egy csatlakozó sor.
Ezentúl az ajtóban van még valahol csatlakozás?
Arra gondolok hogy ezen csatlakozók, és az ajtóban lévő csatlakozások közt kellene megmérnem, hogy van-e szakadás
Ma reggel felszedtem a vezető ülés alatt a szőnyeget, van alatta egy alu lemez. Ezt kiszedve ott van két vezérlő, a felső a komfort elektronika vezérlője. Ez vezérli az ajtókat is? Központi zárat, ablakemelőt, stb?
A csatlakozók stabilan a helyükön vannak, ránézésre semmi extra.
Van ott még pár relé, meg biztosító is. Szóbajöhetnek ezek is?
Doniék nem tört programmal dolgoznak! Én egy nagyon hozzáértő és korrekt szerelőnek ismerem Donit, ráadásul az 1.2 TDI-nek és a hozzákapcsolt robotváltónak is elismert specialistája.
Most olvastam vissza, hogy ez egy automata autó. A tanácsom: Vidd el egy hozzáértő diagnosztához! (személy szerint Donit ajánlanám, de itt van olyan akinek rossz tapasztalatai voltak vele)
Nem merült le mostanában az akku? Akkor szokott ilyen hiba előfordulni ha a feszültség egy pillanatra a kritikus szint alá csökken. (néha észre sem lehet venni, mert attól még beindul csak amikor a kompressziót küzdi le az önindító akkor egy pillanatra sok áramot vesz fel amitől az akku feszültsége is leesik)
Valakinek lenne tippje központi zárral kapcsolatban?
Egy jó ideig a bal első ajtón néha nem zárta le a közpoti zár (nem távirányítós!) az összes ajtót, csak saját magát. Nyitáskor nyitotta mindet.
Most ott járok, hogy a bal első ajtón van hogy nem megy a közpoti zár, se ablakemelő, ajtónyitásra nem kapcsol a lámpa és nem jelzi a nyitott ajtót a műszerfalon. Aztán van hogy ugyanezek jól működnek.
Nekem is Audi A2 3L van. Lehet a hogy a kuplungmunkahengered halt meg nem biztos hogy nyomástároló. Egyébként nyomástárolót nem nehéz cserélni van róla videó youtube-on. Szerintem inkább nézesd meg a Doni-Motorsnál Budaörsön. Ők meg tudják csinálni a robot váltót. Ha üresben van a kocsi akkor vontathatod. Ha beindul akkor szervód és fékszervód is lesz biztonságosan oda húzathatod valakivel. Váltó alapbeállítás is fog kelleni ők azt is megcsinálják.