Keresés

Részletes keresés

dimelo Creative Commons License 2023.09.05 0 0 56531

Köszi az aktualizálást?)))

 

A VG.hu kirmányközeli, a cikk dátuma 2023.08.18.

hirdetmény feladásának dátuma: 28/08/2023

Beadási határidő:12/10/2023  

 

Az látható, hogy a kivitelezések megkezdése a szerződés aláírása után több, mint egy év.

A határidő kényelmes: 36 hónap

és a román oldalon is múlik.

 

egyébként láttad, hogy Lázár elment Kenderesre?

 

 

Előzmény: Aladár46 (56530)
Aladár46 Creative Commons License 2023.09.04 0 0 56530

Miért ne lenne kiírva? Megy a demagógia. :)

 

M49-es II. szakasz kivitelezési közbeszerzése:

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:529092-2023:TEXT:HU:HTML

Előzmény: dimelo (56529)
dimelo Creative Commons License 2023.09.03 0 0 56529

vagy az sem?

vagy az is hazudik...

 

Az M49 épülő szakaszának közbeszerzésének eredményét 2022 04. 07-én tették közzé.

A szerződés végleges összértéke: 138 046 671 674 Ft nettó

munkaterület átadásra 2023 január.

valós munkakezdés 2023.június

 

Lázár ezt nyilatkozta:

az M49-es munkálatai ötszázalékos készültségnél tartanak, a befejezési határidő az első szakaszra 2026 ősze, a másodikra pedig 2026 decembere lehet.

 

A II. szakasznak még ki sincs írva a kiviteli közbeszerzése!

https://www.vg.hu/vilaggazdasag-magyar-gazdasag/2023/08/megszereztuk-lazar-janos-feltve-orzott-listajat-ezeket-az-uj-beruhazasokat-inditja-el-a-kormany-tenyleg-a-videk-jon

 

"M49 gyorsforgalmi út Ököritófülpös–Csenger (országhatár) közötti szakasz, amelynél folyamatban van a kivitelezésre vonatkozó közbeszerzési eljárás megindítása"

 

Tehát a II. szakasz építése is legalább másfél évet késik

Előzmény: adiaboli (56527)
adiaboli Creative Commons License 2023.09.03 0 0 56528

Nyilván a kosárfülű híd felé, de tudjuk, miről lenne szó. Ez tényleg jó, az M5-öt Röszke irányában tehermentesítő opció (mert az M43-on átlépő tranzit így is, úgy is azon marad). Jó opció: feltéve, ha 130-ra építik ki a meg nem lévő szakaszokat.

Előzmény: dimelo (56520)
adiaboli Creative Commons License 2023.09.02 0 0 56527

A román kormány:) Vagy az sem...

Előzmény: RadiX (56526)
RadiX Creative Commons License 2023.09.02 0 0 56526

van olyan opció, hogy egyik sem?

Előzmény: dimelo (56525)
dimelo Creative Commons License 2023.09.02 0 0 56525
dimelo Creative Commons License 2023.09.02 0 0 56524

Rendben :(((

Kár, hogy az M200-at nemigen érhetjük meg...

Előzmény: adiaboli (56523)
adiaboli Creative Commons License 2023.09.01 0 0 56523

Tegyünk téteket, hogy a magyar szakaszok (M81, de legyen M200, ha már bohóckodunk, és M60 vagy M9 a leágazással, nevezzék akárhogy is) vagy a "vajdasági balmosoly" készül-e előbb?

A magamé megvan :)

Előzmény: dimelo (56520)
egyszervolt.holnemvolt Creative Commons License 2023.09.01 0 2 56522

Minden ilyennek örülni kell, függetlenül attól, hogy legalább 15 évet késtek az átadással.

Előzmény: 20-as vonal (56521)
20-as vonal Creative Commons License 2023.09.01 0 4 56521
dimelo Creative Commons License 2023.08.30 0 1 56520
Előzmény: adiaboli (56517)
Gyurma73 Creative Commons License 2023.08.28 0 1 56519

ja értem mire gondolsz😃

Előzmény: adiaboli (56517)
Gyurma73 Creative Commons License 2023.08.28 0 0 56518

ha az M6 on mész nem kell elmenni az M5 csomópontig az M0 áson.

Pont azon a szakaszon szokott lenni a legtöbbbaleset.

Előzmény: adiaboli (56516)
adiaboli Creative Commons License 2023.08.28 0 1 56517

Természetesen az M0/M6 csomóponttól. (Ezért kár, hogy legalább még az első 10 percben nem lehet saját magunkat kijavítani...)

Előzmény: adiaboli (56516)
adiaboli Creative Commons License 2023.08.28 0 0 56516

M0/M5 csomóponttól az A1 verbászi csomópontjáig jelenleg (M0, M5, A1) 260 km, a most kitárgyalt, M6, majd mohácsi-hidas kombináción Hercegszánó/Béregig, onnan a "Vajdaság mosolya" nyugati szakaszán  pedig kb. 300 km lenne.

Mintegy 40 km különbség, az M5 bevezető és az M0 zsufira tekintettel éppen határeset. A kényelmesebb vezetőknek egyértelműen jó opció. 

 

Előzmény: Troll Heyerdahl (56515)
Troll Heyerdahl Creative Commons License 2023.08.28 0 0 56515

ha meglesz az M6 akkor nincs plusz 100 km,csak most a.kerülőkkel.

Bwr az sem mindegy honnan indul valaki.

nyugatról jőve kihagyja az M0 ás hidat.

Előzmény: RadiX (56508)
csalántea Creative Commons License 2023.08.28 0 0 56514

A folyamatosan épülő hidaknak biztos van politikai jelentéstartalma, de nem kell túlértékelni ... ezzel szemben van szakmai és közgazdasági tartalma ... ha létrejött, mert létrejött ismét egy komoly és eredményes hídépítési kapacitás (mérnök, anyag, logisztika, technológia ...), akkor annak fenntartása megőrzése vitathatatlan nemzetgazdasági érdek ... ehhez pedig folyamatosan megrendelni és építtetni kell , ... nem túl sokat, nem túl keveset, pont annyit, amennyi pénz folyamatosan van és amennyivel a képesség és készség megőrizhető ... kiszámíthatóan ... nem pedig politika által rangatni ...

Előzmény: dimelo (56513)
dimelo Creative Commons License 2023.08.28 0 0 56513

Szerintem a szúk keresztmetszet a Mohácsi hídhoz vezető 20-22 km-ea útszakasz,

még áttervezhető 2x2-re, csak akkor még +2 év.

Mindenesetre szerb együttműködést feltételezve, így a legrövidebb az M6-hoz,

De mi lesz az M9 sorsa?

 

Előzmény: adiaboli (56512)
adiaboli Creative Commons License 2023.08.27 0 0 56512

Rajta van Lázár-listán.

Igaz, de nem pontosan így, és főleg nem végig 2*2 gyorsforgalmiként. Bár ennek az átírása csak tollvonás kérdése.

bár a Mohácsi hidat megígérték 2026-ra, de kiírt közbeszerzést még nem láttam. Megvárják a kalocsai finist?

Akárki is a megcélzott befutó (ha van ilyen), amennyiiben egymással folyamatos beruházásokban gondolkodnak (van szimbolikus jelentősége is, most él nélkül írom: "nálunk mindig épül egy új Duna-híd"), úgy a közbezt azért illik a kalocsai átadás előtt legalább egy évvel kiírni.

Ha a szerbek diktálnak,mert gyorsabban megépítik, akkor az M9 meghiúsulhat.

Ebben nagy igazság van. Ezért kellene a Dombóvár-Szekszárd (legalább 2*1) lobbistákat teljes mellszélességgel támogatni.

Előzmény: dimelo (56511)
dimelo Creative Commons License 2023.08.27 0 0 56511

Rajta van Lázár-listán.

bár a Mohácsi hidat megígérték 2026-ra,

de kiírt közbeszerzést még nem láttam. Megvárják a kalocsai finist?

Ha a szerbek diktálnak,mert gyorsabban megépítik, akkor az M9 meghiúsulhat.

Előzmény: adiaboli (56510)
adiaboli Creative Commons License 2023.08.27 0 0 56510

Így igaz. Ha pedig a két ország között valóban annyira kiváló az együttműködés, akkor ennek illene "kikényszerítenie" egy M6/M60 elválás - Mohácsi híd - Hercegszántó közötti 2*2 gyorsforgalmit. Már csak ezért is:

https://hu.wikipedia.org/wiki/Vajdas%C3%A1g_Auton%C3%B3m_Tartom%C3%A1ny#/media/F%C3%A1jl:Vojvodina-Ethnic-2011.GIF

Előzmény: dimelo (56509)
dimelo Creative Commons License 2023.08.27 0 0 56509
Előzmény: csalántea (56505)
RadiX Creative Commons License 2023.08.26 0 0 56508

Bár plusz határátlépés nincs benne, de azért az M6 felé az 100 kilométerrel hosszabb. 

Előzmény: Gyurma73 (56507)
Gyurma73 Creative Commons License 2023.08.26 0 0 56507

M6 elöbb lesz kész ,azon végig autópálya lesz a horvát szerb határ felé.

Előzmény: csalántea (56505)
adiaboli Creative Commons License 2023.08.26 0 0 56506

Gyanítom, ez részemről is csak egy másik, egyelőre feltételezett mezőben történhet majd...

Előzmény: dimelo (56504)
csalántea Creative Commons License 2023.08.26 0 0 56505

Ennek lenne értelme ... épül a Szabadka nyugati elkerülő, onnan Tompán át lényegében lakott területen kívül lehetne eljutni az M6-ra ... csökkenne az M5 zsúfolt forgalna, lenne forgalom az M6-on és Röszke határátkelő is fellélegezne ... nem baj, hogy csak 2x1 sáv, de új, egyenes ... összességében haladós ... előbb meglehet, mint az M8, ami most megint a végtelenbe csúszik a koncessziós társasággal ...

Előzmény: MCA-001 (56482)
dimelo Creative Commons License 2023.08.26 0 0 56504

Jó volna megbeszélni 2040-ben:) Részemről csak óhaj:(

Előzmény: adiaboli (56503)
adiaboli Creative Commons License 2023.08.25 -2 2 56503

Elkönyveltem, legközelebb már nem is folytatom, csak rögzítem: 2040-ig a nyomunkba sem fog lépni a közúti infrájuk. Azok a lengyelek lesznek. Pont.

Arra pedig csak most figyeltem fel, hogy a hivatkozott propaganda-cikk kelte 2022. január 19., azért abból eddig valaminek meg kellett volna valósulnia. Nem történt meg, de legalább működik az EU-ügyészség...

De biztos akad valami frissebb románfényezés is.

Előzmény: dimelo (56501)
adiaboli Creative Commons License 2023.08.25 0 0 56502
Előzmény: berva1 (56500)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!