Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Volt ma a KZX-524, de katasztrófa a 3. ajtaja. Alig lehet becsukni, láttam több percet állni egy megállóban emiatt. Nem csoda ha később már nem volt kint, de nagyjából 13-14 körül láttam még. MRP-098 utasként persze más, de a fűtés azon viszont nem volt épp a legjobb, megértem ha ez az egyik bajuk a sofőrőknek is.
És kérdésedre a válasz, a JXW most azt a fordát csinálja folyamatosan (kb. csak 3-asok, 23-as), amit alapból az MRP-098, annak ellenére, hogy a 098 is kint van. KZX-524 is volt ma kint állítólag.
Igen, mindig változik. A sofőrök azt hozzák ki, ami a telepen van, és megy (vagy ami nem nagyon megy de más nincs szóval kihozzák). NOS-033 helyett volt már kint pl. KLF-149, KZX-524, -525, MRP-086, MRZ-354 (ez csak az elmúlt 1-2 hétben)
Egyébként a JXW nem a NOS-033 miatt van kiadva helyibe. Helyette a KZX-524 van. Az MRP-098 helyén van a JXW, mert a gazdái nem hajlandók kivinni az MAN-t mert olyan sok baja van és nem bírják megcsinálni és elegük lett, JXW meg egyébként Brennbergbe jó, fűtés is full oké.
KPK-293 7010 - esen egyszer biztosan megfordult, és a városban is lehet látni időnként. Mellette van a kettő LKC. Többi tartalékot viszont a 3 csuklós Ikarus jelenti, mert a többi KPK-t nem igen látni továbbra sem.
Győrben tudna nekem valaki helyzetjelentést adni a 4 db KPK rendszámos helyközi Volvóról? Eddig igaz az, hogy szeptember óta csak a 293-ast sikerült kiadni?
Múlt hét pénteken és még egy azelőtti napon sem kizárólag azt a 11-es oda-vissza és 1-es járatokat csinálták vele, hanem 3-ast többször is és 10-es járatokat például, bár az szünetes menetrend volt ne felejtsük. Nekem úgy fest, ahogy épp esik.
Én azt nem értem hogy van az MRZ-374 ma. Reggel is volt. Elküldték erre Győrbe, és a reggeli helyijét így egy Credo Inovell csinálta. Ebben mi a logika?
A saját kocsival dolgozás és az idegen kocsival dolgozás közötti meghibásodási százalék különbség 20-30%-os de nincs olyan üzemegységvezető vagy műszaki főnök aki a +50%-on fenn akadna vagy csodálkozna rajta.
Évtizedes tapasztalat.
A kivülállónak ez busz-busz, sárga-sárga akkor miért nem ül át a másikra?
Ha megparancsolom átül.
De azon a másikon a dolgok negyede nem úgy működik mint a sajátján.
Még akkor se ha aonos típusról van szó.
Ha szigorúan üzemeltetési, költség szempontból nézem, akkor a lehető legrosszabb közép vezető megoldás a buszvezetőket hol erre ültetni, hol arra.
Lehet ilyet csinálni hisz hatalmuk, joguk meg van rá, de járatkimarásokkal, lerobbanásokkal fizet érte az üzemegység.
S nem azért mert aki átült szándékosan elrontotta volna a kölcsön buszt.
Csak egy észrevétel. Ha a JXW-458 Credo EC 11, NOS-033 hiánya miatt jelenleg huzamosabb ideig rászorul a helyizésre Sopronban, akkor nem lenne logikus ez időre kicserélni az MRZ-374-gyel, amelynek van egy nap 2-3 helyi járata, többit helyköziként közlekedi le. (?)
Vagy mindenáron csak saját kocsival dolgozhat a sofőr?
Korábban rendszeresen láttam, hogy az egyik BYD-en a tetőről az ablakon keresztül megy be az utastérbe egy kábel. Aztán egyszer utasként is kifogtam. Mi célból van? Nem tudom, hogy most is ilyen-e még, december 19-i a kép, csak elfelejtettem korábban megkérdezni.
Adnak a kért helyszínre, a kért időpontra engedélyt, viszont annak a feltételei közt is szerepelnek személyhez fűződő jogokra kiterjedő megkötések. Magyarán, legalábbis ahogyan én értelmeztem, álló buszt fotózhatsz azzal korlátlanul és büntetlenül, minden mást az épp a képen látható vagy épp belesétáló személyek megítélésének megfelelően. Közterületre persze nem adnak engedélyt, mivel oda nem kell. Mondjuk idejét nem tudom már, hogy mikor fotóztam utoljára állomáson, legtöbbje amúgy is teljesen lőhetetlen.