Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

qtc Creative Commons License 2025.10.16 -1 0 151554

Sohasem voltam értékesítő, de szerintem mindenhol screening-elik, azaz felmérik az aktuális érdeklődő megjelenése szerint a státuszát.

Ennek megfelelően reagálnak.

 

Nem ismerjük a reklamált eset paramétereit, így csak feltételezésekkel élhetünk.

 

Ha valaki úgy írja le az adott szituációban a jelenlétét, hogy "lábatlankodott", az 

alátámaszthatja azt a feltétezést, hogy hogy nem triggerelte az ott levő alkalmazottakat arra, hogy szóba álljanak vele.

 

Talán nem kívánták megzavarni Őt a nézelődésben. Ha valóban érdekli valami, akkor úgyis kérdez, ha csak nézelődik,

avagy 'lábatlankodik', akkor ne zavarjuk meg ebben.

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: mica-r (151551)
Hooshee Creative Commons License 2025.10.16 0 0 151553

Akár, ettől még a kereskedőnek legalább egy jó napot, segíthetek a minimum lenne.

 

És ettől függetlenül az Omoda nem lesz jobb, a Kia meg rosszabb autó... Szóval ezért kisétálni és otthagyni, nem a legbölcsebb döntés. 

Előzmény: qtc (151549)
MZ/Y Creative Commons License 2025.10.16 0 3 151552

Nyilván nem az van a munkaköri leírásában, hogy ránézésre döntsön, kivel hajlandó szóba állni.

 

Ráadásul már csak azért is adná magát, mert kurva unalmas lehet a kollégával beszélgetni nonstop, legalább történt volna valami. De ha nekik így jó... 

Előzmény: mica-r (151551)
mica-r Creative Commons License 2025.10.16 0 4 151551

Az értékesítőnek valószínűleg mindenkivel szóba kellene állni.
Van nekem olyan ismerősöm, hogy zöldeskoszos kertésznadrágban megy 8-9 számjegyű összegért holmit vásárolni.

Előzmény: qtc (151549)
MZ/Y Creative Commons License 2025.10.16 0 0 151550

Szerintem teljesen jó a fapad, aki - akár messzebb - ingázik, és évi pár hosszabb útra keres gépet, bőven elég ez az akku. Aki hosszabbakat megy, annak meg ott a LR.

Előzmény: R. Scherbotsky (151528)
qtc Creative Commons License 2025.10.16 -1 1 151549

A 'lábatlankodás' nem minősít érdemi vásárlónak.

 

Ha esetleg úgy ballagsz be, hogy érdekel és esetleg vásárolsz is, akkor talán szóba álltak volna veled.

 

Az is számít(hat), hogy milyen a megjelenésed (ruházat, arckifejezés, testtartás és a többi).

 

PL:. Úgy léptél be a kereskedésbe, hogy a testbeszédeddel folyamatosan elnézést kértél, hogy zavarod Őket. Stb. ...

 

Attól tartok, hogy ez utóbbi fordulhatott elő.

Előzmény: napoli008 (151530)
kiggyo Creative Commons License 2025.10.16 0 1 151548

Ja most hirtelen 200-al megyünk pályán, az előbb meg városban botorkáltunk. 

Gondolom ez a csoda dízeled nem modern euro6-os volt amiről beszélgettünk. 

Na mindegy, szerintem ne offoljunk itt, ez egy villanyos topic.

Előzmény: naiv_ (151542)
Capt.IQ229 Creative Commons License 2025.10.16 0 0 151547

 Már párszor leírtam prémium PHEV SUV-val járok 

Az alacsony kategóriájú villanyautók egyelőre messze nem érik el ezt a szintet

 

 

 

A fenti 2 mondat tőled származik ugyanabban a témában.

Ezt nem neked írom, hanem annak aki -esetleg újként komolyan szeretne venni téged.

Előzmény: naiv_ (151544)
mica-r Creative Commons License 2025.10.16 0 0 151546

4,5 -től indulnak (Mitsubishi) és jobbak, mint a kínai minimál elektromos autók

Előzmény: tfe_tng (151545)
tfe_tng Creative Commons License 2025.10.16 0 2 151545

Mutatsz egy 5-6 millás benzinest manapság ? 6,5-től indul a swift, miről beszélünk ?

Előzmény: naiv_ (151541)
naiv_ Creative Commons License 2025.10.16 -3 1 151544

Már párszor leírtam prémium PHEV SUV-val járok, otthoni tankolással, s ezt ajánlom mindenkinek (limoként is, akinek nem kell all rad hajtás).

De akinek kevés pénze van, az ne EV-t vegyen, hanem jó minőségű, kényelmes dízelt (151533).

Előzmény: VéPeti (151543)
VéPeti Creative Commons License 2025.10.16 -1 2 151543

Városi ev-t összehasonlítani használt benzinessel.... Sok értelmét nem látom. 

Ha neked a benzines jön be vidéki/külföldi közlekedéshez, akkor hajrá, neked azt kell venni. Nekem ugyanezekhez az utakhoz a Tesla tökéletesen megfelelt.

Aki meg az autóiról esetleg hajlandó egy tco számítást végezni, az meg teljesen átláthatóvá teszi maga előtt is, hogy mit érdemes vásárolnia.

Szerencsére nálunk már jó ideje gyűlnek az adatok, és lassan nem a benzines győz, épp ezért a használati szokás alapján 2 mérnök kollégát is kinéztem, akinek legközelebb nem benzines autót fogunk lizingelni, ha jövő évben leketyeg az autójuk.

Előzmény: naiv_ (151542)
naiv_ Creative Commons License 2025.10.16 -2 2 151542

2 dízelt használtam vagy 7,5 évig, gondmentesen.
Az egyiket sok évesen vettem(közép. kat. limuzin), s másfél évig használtam Berlintől (de elsősorban Bp-en) Dubrovnikig - no problem - 5-6.5l-es fogyasztással, 200-as (időnként igénybe vett) végsebességgel. A másik egy új SUV volt, 6 évig - mese jó volt, 0 szerviz, óriási raktérrel Ausztria - Dubrovnik körletben(de elsősorban Bp-en), egyiket sem bántam meg.

Az alacsony kategóriájú villanyautók egyelőre messze nem érik el ezt a szintet(ezért a pénzért).

Előzmény: kiggyo (151534)
naiv_ Creative Commons License 2025.10.16 -2 1 151541

Bármelyik 5-6 millás benzines autóval is elmehetsz a világ végére.

Előzmény: Panzerbear (151535)
Ubulaköbön Creative Commons License 2025.10.16 0 0 151540

Asszem én is megtartom a dízel ceed-et, a Renault 5 mellé, igazából lófasz pénzt ér, és a világon semmi baj nincs vele, hosszabb távra jó, akkor is, ha csak havonta egyszer indítom be.

Előzmény: kiggyo (151534)
mica-r Creative Commons License 2025.10.16 0 0 151539

Ezek a legújabbak tényleg elég kockázatosak. 
Azért van olyan, amit meg szabad venni, de tényleg nem feltétlen öröm a modern euro6d autó

Előzmény: kiggyo (151534)
Panzerbear Creative Commons License 2025.10.16 0 0 151538

Ah bocs. A Leapmotor annyi, de a kis BYD is 8 alatt van éppen egy kicsivel.

Előzmény: Panzerbear (151537)
Panzerbear Creative Commons License 2025.10.16 0 0 151537

Na de nem 10, mint írtam, a hivatalos lista ár átszámolva 6,6 M Ft Ausztriában..az azért nem vészes. Annyi egy új Swift is.

Előzmény: kiggyo (151536)
kiggyo Creative Commons License 2025.10.16 0 1 151536

Újonnan sajnos egy hidrid Yaris is 10 Milla, hozzá kell szoknunk az árakhoz.

10 milláért én sem vennék kis BYD-t, inkább egy használt M3-at pár évesen.

Előzmény: Panzerbear (151535)
Panzerbear Creative Commons License 2025.10.16 0 0 151535

"nem olcsó, mer 8-10 millióról beszélünk" --A T03 nálunk 16990 Euro ami 6,6 M Ft....

És egyértelmű, hogy nem utazó autónak való, ahogy a kis benzines kisautók sem...

Előzmény: naiv_ (151533)
kiggyo Creative Commons License 2025.10.16 0 1 151534

"elegáns középkategóriás dízeleket ajánlom,
sok örömük, s kevés bosszúságuk lesz vele"

 

Jaja, valóban kevés bosszúsàg. A látókörömben lévő összes fiatal Diesellel gond van amit vàrosban használnak. 

Előzmény: naiv_ (151533)
naiv_ Creative Commons License 2025.10.16 -1 2 151533

Olcsó villanyautóval vidékre – ki meri utánunk csinálni?

 

https://villanyautosok.hu/2025/10/09/olcso-villanyautoval-videkre-ki-meri-utanunk-csinalni/

 

Érdemes elolvasni a cikket. Ellentétben a szerzővel mások a végkövetkeztetéseim:

 

- az olcsó egyáltalán nem olcsó, mer 8-10 millióról beszélünk

- az "olcsó" kis villanyautó városba való, hosszabb úton igen kellemetlen meglepetések érhetnek,

- amellett kényelmetlen, nehézkes

- hosszabb távra igenis kaland (szívás lehet) - persze aki mazochista, csinálja....

- nem ajánlom senkinek, persze aki II. autónak játszadozni veszi, vagy városi futkosónak, szánja rá nyugodtan a 8-10

  millát, meg a II garázs helyet, 10-15 év alatt visszahozza az árát...:)

 

Értelmesebbnek, kényelemszeretőknek továbbra is ezért a pénzért a jó minőségű, elegáns középkategóriás dízeleket ajánlom,
sok örömük, s kevés bosszúságuk lesz vele.

Vagy plugin hibridet, ez a városi rövidtávú olcsó villanyautózást és a hosszútávú kényelmes, felhőtlen túra autózást is megoldja(lásd az utolsó sort).

Akinek pedig van pénze és mindenáron villany-autózni akar vegyen top minőségű magas hatótávú villanyautót, a pénz sem tankolásnál sem vételnél nem számít jeligére.

 

Aki emellett még spórolni is szeretne s nem mindenáron a pénzét kidobni, csak akkor vegyen bármilyen villanyautót, ha OTTHON tud tankolni, kis költségen.

Panzerbear Creative Commons License 2025.10.16 0 0 151532

A bácsi komp akart lenni , de nem komp lett...

Értem én az adatokat, de hogy valaki ilyen logikátlan, kesze-kusza következtetéseket tudjon levonni, az már-már súrolja a művészet határait..

Előzmény: QuantumSingularitas (151531)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2025.10.16 0 0 151531

https://youtu.be/unc4xqVBZ7k Dr. Gelencsér András akadémikus előadása a Fenntartható? Fejlődésről. 

 

napoli008 Creative Commons License 2025.10.16 0 0 151530

Tegnap bent voltam a szekszárdi Kia márkakereskedésnek csúfolt boltban!

 

Megnéztem volna az EV 4-et és érdekelt volna az EV 3 komolyabb szándékkal pl beleültem volna.....

 

Udvaron lábatlankodtam az EV3 mellett vagy 10 percet, majd a "szalonban" az EV4 mellett vagy 10 percet. Látták, hogy ott vagyok, néha oda is pillantottak, gondolom nézték okozok e kárt vagy valami, de SENKI nem volt rám kíváncsi, hogy mi a francot akarok!!!!!

 

Fogtam magam, kisétáltam- vissza se néztem!

 

Omoda nézéskor pár perc után odapattant valaki és megpróbált válaszolni, tájékoztatni, rábeszélni a vásárlásra!!!

 

 

VéPeti Creative Commons License 2025.10.15 -1 0 151529

Hát ha jövő nyárig nem lesz elérhető valami valós tesla killer, akkor számomra is az Y marad, de mondjuk nem a fapad, hanem az LR.

Előzmény: R. Scherbotsky (151528)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2025.10.15 0 0 151528

Nekem most eléggé úgy tűnik, hogy aki olcsón akar Teslát, azokat a 3-as felé terelik, az Y vásárlóit pedig inkább a drágább kivitelek felé. Bár lehet, a Standard bejön majd a flottásoknak.

Előzmény: VéPeti (151527)
VéPeti Creative Commons License 2025.10.14 0 0 151527

Most azt látom hogy az alap 3-as fillérre ugyanannyi mint a fapad Y. 16,6M.

Előzmény: R. Scherbotsky (151526)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2025.10.14 0 0 151526

Egy modulsort vettek ki az USA modell NMC-akksijából, így adta ki szük 70 kWh-ra a kapacitás.
Egy mai cikkben azt olvastam, hogy az EU-s modellben az Autopilot és a motoros tükörbehajtás mellett (ezek már ismertek voltak) benne hagyták a rádiót is, de nekem ez még mindig nagyon kevés kompenzáció a kis akksis Premium RWD megszüntetésére. Talán ennek a kompenzálására is most visszahozták az ötezer eurós beszámítási felárat, ami ezúttal csak a 3-asra érvényes (júliusban egy hónapig már volt ilyen, akkor még az Y-ra is adták).

Előzmény: VéPeti (151525)
VéPeti Creative Commons License 2025.10.14 0 0 151525

Így van, az eu verzió 60-as lfp-vel fog érkezni. Usának egyenlőre nincs lfp-je, csak az nmc-t tudja beletenni, az meg ott nagyobb akku méretet eredményez.

Előzmény: R. Scherbotsky (151523)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!