Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Stetten Creative Commons License 2018.09.20 0 0 4332

Gondolkodtam a párna cserén is, de anyagilag már nem éri meg. Gyertya + párna szállítással együtt 130€. Komplett égőtér tömítésekkel, csavarokkal szállítással 160€. 

Előzmény: merciabc (4331)
merciabc Creative Commons License 2018.09.20 0 0 4331

Ezt jó tudni!

Minden nap tanul valamit az ember! 

 :) 

Előzmény: Stetten (4330)
Stetten Creative Commons License 2018.09.20 0 0 4330

Köszönöm.

 

Én is ki tudom cserélni, csak eddig az volt a gond hogy mit. Az állófűtés topicban az a választ kaptam hogy elvileg ki lehet cserélni a gyertyát, de javarészt a párologtató párna hibájàból megy tönkre. Tehát komplett égőteret érdemes cserélni.

Előzmény: merciabc (4329)
merciabc Creative Commons License 2018.09.19 0 0 4329

Szia! 

Solymáron van egy kifejezetten álló-kiegészítő fűtéssel foglalkozó cég, nyugodt szívvel ajánlom! 

Nekem sok minden olyat megoldottak, amire másoknak lövésük sem volt! 

(Elektronika javítás, égőtér bélés csere, stb..)

Előzmény: Stetten (4328)
Stetten Creative Commons License 2018.09.19 0 0 4328

Szia!

 

Sajnos a hír igaz, úgyhogy a gyertyacsere felejtös. Megkérdeztem mi kell a cseréhez, és azt linkelte a forgalmazó.

 

https://www.standheizung-braun.de/produkt/webasto-brennereinsatz-fuer-standheizungen-thermo-top-e-c-p-diesel/

 

Szállítással együtt 160€.

Előzmény: dzoltan82 (4326)
Stetten Creative Commons License 2018.09.19 0 0 4327

Egy másik forgalmazónál is ugyan ezt olvastam. Kíváncsi vagyok mit mondanak az állófűtés topicban.

Előzmény: dzoltan82 (4326)
dzoltan82 Creative Commons License 2018.09.19 0 0 4326

Kivancsi leszek az eredmenyre!

Előzmény: Stetten (4324)
Stetten Creative Commons License 2018.09.19 0 0 4325

Az más, nálatok ehhez megvan az infrastruktúra. Magyarországon meg Ausztriában nincs. A téli-nyári-négyévszakos gumi meg nagyrészt anyagi okokból kérdés. Én az A2-t csakis munkábajárásra használom, (2x12km) eszem ágában nincs évente kétszer cserélgetni a kerekeket. Semmi hátrányát nem látom. A hosszútávos autón van téli télen, de azzam minimum 500-1500km egy átlag út.

Előzmény: A2TSI (4323)
Stetten Creative Commons License 2018.09.19 0 0 4324

Ha minden igaz akkor a 2004 előtt gyártott Termo Top Z/C/D-ben nem lehet csak gyertyát cserélni , hanem komplett égésteret. Ennek még utána járok, bár egy állófűtés alkatrészeket forgalmazó oldalán olvastam. 

Előzmény: dzoltan82 (4307)
A2TSI Creative Commons License 2018.09.19 0 0 4323

A Webasto 450.000 Ft lett volna.

 

Errefelé megvan rá az infrastruktúra, mindenhol vannak konnektorok. Amíg a külvárosban volt a munkahelyem, ott minden parkolóhelyhez tartozott egy. A házak, sorházak beállóihoz alap, de még a 10-emeletes panelházak parkolójában is ott vannak ezek a fejek. Majdnem minden autóban Defa van, a kályha viszonylag ritka. Még Helsinkiben is használják, ahol mostanában olyan operett-telek vannak, hogy az autósok kezdenek leszokni a szöges gumi használatáról (érdekes olvasni, hogy míg Magyarországon arról szól a vita, hogy négyévszakos vs téli-nyári, itt a szöges vs. nem szöges megy). Itt északon viszont elengedhetetlen.

 

 

konnektor

 

Előzmény: Stetten (4322)
Stetten Creative Commons License 2018.09.18 0 0 4322

Az, szintén a Duett-nél 189.750 Ft-ba került ugyanakkor.

Közel ennyiért már egy kályhás fütést is be lehetett volna szereltetni nem?

Előzmény: A2TSI (4316)
Stetten Creative Commons License 2018.09.18 0 0 4321

Nekem olyan fura dolognak tünik ez a hálozati áramról müködö fütés. Volt egy autóm amibe szereltettem utólag állófütést, akkor iben találkoztam ezzel a megoldással. Otthon még esetleg meg tudod oldani hogy a 220-ra csatlakozz (én otthon sem), de mit csinálsz máshol? Egyébként az elekromos fütések nem olyan drágák, csak ugye a használhatósága erösen korlátozott.

 

 

Előzmény: zsolie (4314)
h.c.s Creative Commons License 2018.09.18 0 0 4320

Szia!

Lennél szíves?

Egy virtuális kézfogást én is szívesen adnék érte.

köszönöm.

Előzmény: zsolie (4318)
vidi313 Creative Commons License 2018.09.18 0 0 4319

Köszönöm, ez nagyon kellemes meglepetés volt. :-)

Előzmény: zsolie (4318)
zsolie Creative Commons License 2018.09.18 0 0 4318

Mail ment.

Előzmény: vidi313 (4317)
vidi313 Creative Commons License 2018.09.18 0 0 4317

Sajnos nekem is csak német nyelvű van. Nem tragédia, de azért nekem is tetszene egy magyar nyelvű, a 2003-as évjárathoz.

Előzmény: cybercide (4315)
A2TSI Creative Commons License 2018.09.18 0 0 4316

A Duett-nél szereltettem egy alap Defa motormelegítőt 2014 januárjában, ez akkor 69.750 Ft-ba került. Konnektorba kell dugni, és a motorblokkot melegíti fel kb 30 fokra. Az autó 2003-as évjáratú (2002 novemberi) 1.4 benzines. Így indul hidegen:

 

https://vimeo.com/266095660

 

A feleségem 2.0 dízel Seatjában is van, abban van utastér-melegítés (csak hajszárítónak hívom a belső egységet), és az aksit is tölti közben. Az, szintén a Duett-nél 189.750 Ft-ba került ugyanakkor. Karbantartani nem kellett, állítólag 8-10 év után érdemes a fűtőelemet kicserélni, mert veszít a hatékonyságából.

 

Előzmény: zsolie (4314)
cybercide Creative Commons License 2018.09.18 0 0 4315

Sziasztok!

2002-es Audi A2 1.4 PDTDI Komfort-hoz magyar nyelvű kézikönyv valakinek?

Köszi.

Üdv.

zsolie Creative Commons License 2018.09.18 0 0 4314

Ezzel teljesen egyetérttek. Akinek szüksége van az átalakítható állófűtésre, illetve vállalja a rendszer karbantartását  annak a 2003 elötti autót kell választania. Habár ezen a fórumon van olyan felhasználó aki kifejezetten hideg éghajlati körülmények között használja a 2003 utáni autóját és utólagosan beszerelt állófűtést használ ami elektromos. Jó lenne tudni, hogy milyen költséggel járt ennek a beszerelése és milyen karbantartást igényelt az elmúlt években. Igaz, ez elektromos árammal működik, tehát ha fűteni kell akkor csatlakoztatni kell..

Előzmény: Stetten (4313)
Stetten Creative Commons License 2018.09.17 0 0 4313

Ez jó is, meg nem is... Jó, mert ha elromlik olcsón javítható. De ezzel az elönyei ki is merültek.

Én pl nem cserélném el egy müködö kályhára. A kályhás megoldást át lehet alakítani állófütésre is, nekem is így van. Jó volt hogy a hideg reggeleken nem jégkaparással kellett kezdeni, csak beülni a kellemes meleg autóba. (Nyáron meg jól jön a szellöztetö funkciója) A kályhas megoldással ki lehet iktatni a motor számára káros hidegindítást, az elektomos fütéssel nem. Nekem nincs kétségem benne hogy a költséghatékonyság jegyében lett kályha helyett elektromos fütés. Szóval ezen az alapon nekem nem kellene 2003 utáni autó.

Előzmény: zsolie (4312)
zsolie Creative Commons License 2018.09.17 0 0 4312

Milyen jó, hogy a 2003-as 1.4 tdi-ben már elektromos a kiegészítő fűtés..

Korábban valaki kérdezte, hogy miért érdemes a 2003-as évjárattól vásárolni az 1.4 dizelt. Hát ezért is. És nem az aero ablaktörlőért :)

Előzmény: Stetten (4309)
Stetten Creative Commons License 2018.09.17 0 0 4311

Olcsóbban nem nagyon van. Az a helyzet hogy az utángyártott (pl ukrán) izzítógyertya meg semmit sem ér... Gondolkodom rajta hogy veszek egy használt, de müködö kályat 80-100€-ért, de az is lutri.

Előzmény: dzoltan82 (4310)
dzoltan82 Creative Commons License 2018.09.17 0 0 4310

azt hiszem ezt a telet kihuzuk webasto nelkul...

ugyse nagyon fog menni az auto ezen a telen.

 

Mjad nezelodok Alin, Wish-en kozben.

Előzmény: Stetten (4309)
Stetten Creative Commons License 2018.09.16 0 0 4309

Nem biztos hogy az Audi-nál tudsz csak gyertyát rendelni, lehet hogy csak egész kályhát. A Webasto-nal biztos hogy be lehet szerezni. Ha szétszedem akkor viszont már komplett égésteret cserélek, kb 50000Ft. Ebben benne vagy a gyertya is meg a tömítéskészlet is, meg a fémszövet is.

 

https://www.ebay.de/itm/Original-Webasto-Brennereinsatz-Ersatzbrenner-f-Thermo-Top-E-C-P-neu-Diesel/202046179157

 

Az is lehet hogy így hagyom, már semmi kedvem erre az öreg járgányra költeni, meg egy csomó idöt elcseszni a szerelgetéssel. Majd alszom még rá néhányat.

 

Itt van csak a gyertya, az is kb 30000Ft szállítással.

 

https://www.ebay.de/itm/Webasto-Gluhstift-mit-Dichtungssatz-fur-Thermo-Top-E-C-oder-P-fur-Standheizung/202121611929?epid=20017015763&hash=item2f0f630a99:g:PAgAAOSwmhJZsl0P

Előzmény: merciabc (4308)
merciabc Creative Commons License 2018.09.16 0 0 4308

Holnap úgy is megyek be az audi hungáriába, megkérdem! 

Előzmény: dzoltan82 (4307)
dzoltan82 Creative Commons License 2018.09.16 0 0 4307

Hol lehet rendelni hozza?

 

Nekunk is kellene.

Előzmény: merciabc (4304)
merciabc Creative Commons License 2018.09.16 0 0 4306

Én gázüzemű készülékek szervízelésével foglalkozom, és van "egy kis" autós múltam. 

Jó párszor előfordult már, h a testzárlat időszakos problémát okoz a készülékben! 

Egyszerűen fogalmazva, hol jó-hol nem jó! 

Ez függ az áramerősségtől, hőmérséklettől, páratartalomtól! 

Cserélj gyertyát, utána nézd meg VSCD-vel!

Előzmény: Stetten (4305)
Stetten Creative Commons License 2018.09.16 0 0 4305

Adresse 18: Standheizung        Labeldatei: Keine
   Teilenummer: 8Z0 815 071
   Bauteil: Standheizung Diesel D49ˆ  
   Codierung: 00002
   Betriebsnr.: WSC 02154  
   VCID: 78F8595E586B988419-4B94

3 Fehlercodes gefunden:
01409 - wiederholte Flammenunterbrechung                               (ismételt lángkialvás)
            35-00 - -
01406 - keine Flammenbildung                                                   (nincs lángképzödés)
            35-00 - -
01412 - Glühkerze mit Flammenüberwachung (Q8)       (izzítógyertya testzárlat- alkalomszerüen)
            29-10 - Kurzschluss nach Masse - Sporadisch

 

 

Azért érdekes ez a gyertya dolog, mert füst az képzödik, söt elég keményen. Ha a gyertya halott lenne, gondolom nem lenne füstölés sem.

Előzmény: merciabc (4304)
merciabc Creative Commons License 2018.09.16 0 0 4304

Cserélt gyertyát benne, 90%-ban az szokott lefáradni benne!

Előzmény: Stetten (4303)
Stetten Creative Commons License 2018.09.16 0 0 4303

Sziasztok!

 

Szerelt már ki valaki állófütést A2-böl? Már tavaly is szenvedett, mostanra teljesen megadta magát...

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!