Keresés

Részletes keresés

dhpage Creative Commons License 2011.01.31 0 0 13875

OFF

 

ilyen a topgear-ben is volt. :)

ott az volt a díj, hogy amennyit megspórol a dízeles (egyforma autók), azt mind levásárolhatja a benzinkút shopban. :)

na a dízeles tudott venni valami kicsi játékautót, vagy figurát. ezért cserébe végig belső sáv, semmi gyorsítás, stb. :)

 

na, itt is van, kiskakas figura :)))

 

Előzmény: Fuxa (13874)
Fuxa Creative Commons License 2011.01.31 0 0 13874

ja pont 7végén volt 5th gear abban teszteltek vmi kis japot és az jött ki városban a diesel uanabban a kocsiban többet evett mint a kis ccm benzines (6,1 és 6,8 volt az érték) tehát akkor jó csak a diesel ha végig egy gázon lenyomod a bamakot ohne tötymörgés ;o))

Előzmény: Törölt nick (13865)
KTMSzepy Creative Commons License 2011.01.31 0 0 13873

Ha a tádéknak a KTM-hez hasonlóan ótvar kis szűk nyomatéktartományuk lenne (ami esetünkben kb. a tartomány 1/3-a), akkor egy szavam sem lenne, de ezt inkább 1/6-od környékére saccolnám a dízeleknél. Turbó alatt nincs semmi, hátbarúgás, aztán 1 másodperc múlva megint semmi. Ehhez képest a KTM böszme széles használható tartománya egy álom. :)

 

Itt az ideje, hogy a kényelmes benzinesedből kicsit kiszállj, megtapasztald mi a "való világ" a dízelek környékén. :)

 

Ja, a 3l-es TD-nál, másfél tonna feletti saját tömegnél ezt nem érezni? Ott van köbcenti és tömeg a kikompenzálására. Ez az ami motoron nincs.

Szóval jó az a dízel, de ugyanabban a lóerőben, mint a V2 benzines jelenleg motorba dízelt rakni szerintem nem reális. Használhatatlan lenne.

Előzmény: Törölt nick (13870)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.31 0 0 13872

De az tákolmány, az nem az igazi. Az soha sem lesz olyan, mintha a Béjemvé vagy KTM mérnökei pont oda terveznek egy blokkot. Persze a nagy teljesítményű diesel blokkok meg már nem olyan megbízhatók mint a régieg, érzékenyek mindenre, meg olyan kevéssel sem érik be. Az végkép behalna az üzemahyagtól valahol a világ végén. (vagy 5 percenként kellene szűrőt cserélni, tisztítani)

Előzmény: Fuxa (13871)
Fuxa Creative Commons License 2011.01.31 0 0 13871

na ugye csináltak mocit belerakva a smart vagy melyik fos diesel kertyegőjét, ennek elolvasnám egy hosszabb tesztjét azért, mondjuk az más kérdés ezt mo-n lepapírozni...

 

Előzmény: Törölt nick (13865)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.31 0 0 13870

Béjemvé?

Nem azt mondtam, hogy beszerelik fűbe fába, csak hogy kb. ott tart a technológia. (de ugye egy motnak nem kell 200 ezret elmennie, kicsit mások a követelmények. Utcára 180-200LE/liter teljesítményű benyásakat sem raknak autókba, azt a motorkerékpárokban teljesen jól üzemelnek. (kivéve a kawa, de azt elbaszták)

Miért? Az LC8 pont nem megy 3000 alatt, ha oda leengeded vége van. Felül sem megy ugye. Mintha dízel lenne, ezért is utálom a V2-őt, mert mindig egy dízelre emlékeztet.:)))

Előzmény: KTMSzepy (13868)
KTMSzepy Creative Commons License 2011.01.31 0 0 13869

Ja és azok nem kéthengeresek. Külön móka lehet egy S4-es blokk a vasba. Akkor már inkább az R1-ét szereld át. :)

Előzmény: KTMSzepy (13868)
KTMSzepy Creative Commons License 2011.01.31 0 0 13868

Turbóval esetleg, ha nagyon kifilézed. Ismerve a tádékat, nagyon nem szeretnék egy ilyen karakterisztikájú blokkot a motoromba... :)

Bár túl sok 2l-es, 200Le-ős gyári TD-t nem ismerek.

Előzmény: Törölt nick (13867)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.31 0 0 13867

Azért a diesel technika LE-ben már az LC8 szánalmas Le/liter teljesítményénél tart. Az meg valóban gond lenne, hogy nehéz. De hátha fejlesztenek a fijjuk egy kicsit.

Előzmény: KTMSzepy (13866)
KTMSzepy Creative Commons License 2011.01.31 0 0 13866

Az, hogy 100 helyett csak 50 lóerő lenne még nem jelentene akkora gondot, mint hogy másfélszer-kétszer nehezebb lenne a blokk. :)

Előzmény: Törölt nick (13865)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.30 0 0 13865

Egy kis diesel blokk milyn lenne? Tudom szentségtörés, de benzin sincs mindig mindenhol. Gázolaj viszont kapható. És olyan szép fekete füstje lenne.:)))

Előzmény: KTMSzepy (13862)
"Okta" Creative Commons License 2011.01.29 0 0 13864

Kedves ismeretlen/ismerős motorosok!

 

2011 május 28. – 29.-én egy „nagyendurós” találkozót szervezünk DINO RALLY néven a nagycenki off-road pályán. (GPS: 47.567434, 16.728487)

 

Erre a találkozóra sok szeretettel várjuk azokat, akik nagy, nehéz, gyenge, lassú – azaz a mai kor igényeinek megfelelő kifejezéssel élve: „semmire se való” motorokkal terepeznek, tesznek meg hosszabb vagy rövidebb túrákat, napi ingázásra használják, stb. Jellemzően 600ccm lökettérfogatnál nagyobb és 160kg-nál nehezebb motorok tartoznak ide. Ahogy a találkozónk neve is mutatja, motorjaink olyanok, mint a dinoszauruszok: lassan kihalnak, mert nem alkalmazkodnak a körülményekhez. (Értem ez alatt a piaci elvárásokat!) Csakúgy, mint az élővilágban, a motorok világában is vannak dínó leszármazottak, de egyre kisebb számban. Mi, ezen típusok kedvelői tartjuk még „életben” őket. Ezért gondoltam, hogy egy márkafüggetlen találkozó keretében járassuk meg a nagyvasakat.

 

Helyszín a nagycenki off-road pálya, ahol valószínűleg mindenki megtalálhatja a neki tetsző szakaszt. A pályadíj HUF1.000,-/nap/motor és ez tartalmazza a sátorozási lehetőséget is. A bütykösebb gumi ajánlott a pályára. (Itt egy megjegyzést tennék: az örök dilemma a gumi. Ajánlatos utánaszámolni, hogy a messzebbről érkezőknek nem éri-e meg egy furgont bérelni, amibe befér vagy három motor. Így az üzemanyagon is lehet spórolni, az aszfalton sem kell koptatni a bütyköket és a sátor alternatívájaként a furgont szállásként is lehet használni.) Étkezést is meg tudjuk közösen oldani, miután a várható létszámmal kapcsolatban már valami kialakul fogok tudni gondolkodni ezen.

 

Jó lenne, ha minél több motortípus képviseltetné magát. Egy hétvégére összehozzuk az Endurassic Parkot. ;-)

 

Kérlek jelezzétek a drbig-club@freemail.hu e-mail címre, ha jönnétek (pár adat kíséretében, pl. név, motortípus, stb.), hogy körülbelül tudjuk a létszámot.

 

Fuxa Creative Commons License 2011.01.28 0 0 13863

akko wazz vigyé neki benzint :oD

Előzmény: KTMSzepy (13862)
KTMSzepy Creative Commons License 2011.01.28 0 0 13862

Hm... Mit számít az az 5km? Barátok között? ;)

Előzmény: Fuxa (13861)
Fuxa Creative Commons License 2011.01.28 0 0 13861

waz, ha még szomszédok is lennétek rosszra gondolnék ;o)))

 

 

Előzmény: KTMSzepy (13858)
KTMSzepy Creative Commons License 2011.01.28 0 0 13860

Ez van, valakinek a rosszabbik végén is állni kell... Az utóbbi években ezt már amúgy is megszoktam. :)

Előzmény: Törölt nick (13859)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.28 0 0 13859

Te viszont ne nagyon dicsekedheccc vele.:)))

Előzmény: KTMSzepy (13858)
KTMSzepy Creative Commons License 2011.01.28 0 0 13858

Akkor megint ugyanarról beszéltünk, nemde?
Franc. Ha még horkolni is tudnék simán összetévesztenének minket, ami jó hír rád nézvést. ;)

Előzmény: Törölt nick (13857)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.27 0 0 13857

Nekem olyan kéne ami nem eszik ott többet 6-nál. A Béjemvé meg ehet 5-öt. Mindenesetre Logan rentkívül ritkán tankolt. Ami felettébb bosszantó volt.:)

 

Előzmény: KTMSzepy (13856)
KTMSzepy Creative Commons License 2011.01.27 0 0 13856

A BMW pontos adatait nem ismerem (már azon kívül természetesen, hogy a propelleres jel termeli a benzint, akkor is ha biciklire rakják :) ), de én egy bamakói terepen kb. 6l-es átlagot elfogadhatónak éreznék a mi tempónkban. Azzal egy 25-30l-es tank (2v 4 felé bontva jól el lehet osztani) elég lenne, tartalékokkal együtt.

Az LC4 mennyit evett ott?

 

Persze optimális lenne a 0 fogyasztás és a gondolattal vezérelt gázreakció, de ugye vannak realitások, annyira meg nem vagyok gépészmérnök, elméletben sem, hogy megsaccoljam, hogy a BMW +1l-es fogyasztással mennyivel venné jobban a tüzet. :)

 

Szepy

Előzmény: Törölt nick (13855)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.27 0 0 13855

Én nem, 1 liter még elmegy a gázreakció javítása miatt, de több nem. 500km-nél a 2 liter 10 liter üzemagyag. Az sehol sem fér el pluszban, mert azzal meg ugye nehezebb, és főleg magasan nehezebb.

Előzmény: KTMSzepy (13854)
KTMSzepy Creative Commons License 2011.01.27 0 0 13854

Simán elviselek 2l-rel nagyobb fogyasztást a GS-hez képest, ha ezért cserében "KTM"-es (nem 2006-os injektoros 990-es! :) ) a gázreakciója. Cserében viszont legyen min. 26-27l-es tankja, vagy úgy mondom, hogy aszfalton minimum 500km, terepen min. 400km hatótávolsága.

 

 

Előzmény: Törölt nick (13852)
Mcemru Creative Commons License 2011.01.21 0 0 13853

ezek regadós árak vajon?

na mind1, mire tönkre megy a 675R, még egy 654R is lehet belőle :)

Előzmény: faki (13847)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.21 0 0 13852

Azért fogyiban a kis GS követendő példa.

Előzmény: KTMSzepy (13851)
KTMSzepy Creative Commons License 2011.01.21 0 0 13851

Azért remélem, hogy nem az említett modellek szolgálnak példájául, de én is nagyon várom a "kis" V2-őt.

Előzmény: Törölt nick (13845)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.21 0 0 13850

Na igen, vezető nélkül hova is mennék.:)

Előzmény: Fuxa (13849)
Fuxa Creative Commons License 2011.01.21 0 0 13849

legalább rá lehet fogni, ezért nem motorozol ;o))

 

Előzmény: Törölt nick (13848)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.20 0 0 13848

Ez nem hangzik túl jól kérem. A TÚRAVEZETŐ-nek (csak így nagybetüvel, hogy érzékeltessük a lényeget:)) nincs motorja? Hát hova süllyed a világ???

 

Előzmény: faki (13846)
faki Creative Commons License 2011.01.20 0 0 13847
faki Creative Commons License 2011.01.20 0 0 13846

Hát gondban is lennék új motor vásárlásakor, hogy mi legyen? Talán majd ez! Persze e miatt még nem kell kapkodniuk a fejlesztéssel. :-)

 

Amúgy köszi megvagyok, motortalanul, ez mostanában nem nagyon fog változni.

Előzmény: Törölt nick (13845)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!