Sziasztok. Régebben énis nekiálltam egy gokartnak de abba maradt. Addig jutottam el hogy kormányozható, gurul, blokk van hozzá csak nincs benne és még szétkell szedni, vagy vonalakban ennyi de még nagyon sok munka van vele. Azért maradt félbe, mert közbe 2 haverral elkezdtük folytatni a homokfutóm épitését(amit szintén korábban kezdtem el kb 3 éve). Miután ez kész lesz, befejezzük a gokartot is. Erről mutatok nektek pár képet. Tudom hogy nem gokart, de ugyan akkora élményt nyujt és valamennyire csak 'rokonok'.
Félre ne érts, nem kritika akar lenni, csak kíváncsi vagyok. Miért jobb egy ilyen kis motorka egy 160-as négyüteművel, mint egy robogó blokkal? Ezt eleve esélytelen közúton legálisan használni...
Szia! Igen,pont annyi volt,semmi nem"jött" rá plusszként...! Nem gokartot,mocit építek,egy ilyesmit..: Ez,amit vásároltam,pont "ide" van kitalálva,azaz 1800-nál nyit.../ Előtte körbejártam néhány drehást,de vagy nem válalták,vagy dupla ennyiért és nem biztos,hogy jó lett volna.../ Üdv:Laci
Érdeklődnék, hogy milyen szervízintervalluma van egy 270ccm honda motorral szerelt gokartnak, gondolok itt az olajcserére, esetleges alkatrészek elhasználódására. Választ előre is köszönöm.
Segitséget szeretnék kérni.Nem tud valaki olyan hátsó kerék agyat ami 20mm tengelyre jó.Csak 30mm eseket találok a neten vagy nagyobbat :( ,Vagy nem tudtok valakit aki esztergálna nekem kettöt.Segitségeteket nagyon köszönőm
Ettől megbízhatóbb és alacsonyabb karbantartás-igényű motort nem találsz a piacon. Nem véletlenül használják szivattyúkban, áramfejlesztőkben, stb. Kopással kapcsolatban egy bérgokart-üzemeltető biztos tud infót tud adni. De szerintem, ha nem egy extrémen leharcolt motort veszel, hamarabb megunod a gokartozást, mint ahogy a motor elromlana.
160-ért nagyjából árában van a gép, ha jó állapotú. De próbáld ki, hogy könnyen indul-e a motor, és ha hidraulikus a fék, nincs-e berohadva.
Annak idején 30-as hátsó tengely mellett döntöttem, mert azt gondoltam, hogy úgyis esztergáltatom hozzá a kerékagyat. Most azt látom ám, hogy mire megveszem hozzá az anyagot (alumínium), plusz a munkadíj, a végén jóval többen van, mintha készen vettem volna. :(
Igen ám, de 30-as tengelyre nem nagyon lehet (használt) kerékagyat találni, 40-esre meg van rengeteg. A standard felniméretekhez biztosan lehet keríteni. Tehát, akinek még nem késő, inkább válasszon 40-es tengelyt.
Hát nehéz kérdés.Ezek közül az első négy fixes/be kell tolni!/,tehát sok odafigyelés és műszaki érzék kell,de csak akkor ha te akkarod karban tartani. Az ötödik az egy váltós,na ne ezzel kezd.
Ez az én véleményem nem kell megfogadni.
Ha van egy kicsit több pénzed vadászál egy rotax 125-öst kevésbé érzékenyek és hosszabb az élettartalma.
A vázak pedig lutri mindegyik.Fék kormány legyen jó,nézd körbe nincs e repedés-törés.