az én motorom 1,5 éves és 6240km van benne igaz ebböl 2 hónapja csak áll szegény szétszerelve de az aksi az teljesen jó fulra visszatölti ami érdekes hogy az enyémbe 25 wattos izzó van ami nem kicsi mert a foncsor kiégette felül :D még 1-2 hét és kész lesz de sokkal másabb lesz majd rakok fel fotót róla... amugy miért kell elrakni télen ez nem elektromos bicaj. én télen nyáron rajta ülök és nincs baja....
Ma kapott újabb olajcserét a Polymobil BFB 4T-m 6409km-er van benne. Nem sajnálom tőle a friss olajat bízom benne, hogy egy darabig kiszolgál. Meghát a motorolaj a motor vére. 1 éves és 3 hónapos a lelkem. A múltkori hátsó defekt után most az akkumulátor kezd betegeskedni. Veszi a töltést a világítás ugyan világít index duda stb. De leállított motornál nem a megszokott erősséggel. Az indító motorral nincs gond de azt már nem bírja. Úgy olvastam, hogy 6 hónap garancia van a kis akksira ( 12v 4Ah ). Akkor mondhatni hogy megszolgálta az idejét, de örülnék neki ha nem lenne vele gond. Sajnos a héten délutános leszek biztos hogy azzal kell mennem, utána lassan lassan el kell raknom télire. Megjöttek a hidegek sajnos.
szia. igen ez is egy megoldás lenne, de ügye akkor a rendőr mit látna simsonnal vagy babettával megyek és leszarná milyen blokk van bennne ezt megakartam én is csinálni csak romat kadett vázzal de inkább elfelejtettem.... egyenlőre ott tartok hogy jobban járok ha vadi uj vázat épitenék neki vagy a régit erősitem meg és ujjitom fel kicsit másképp de az rengeteg idő sajnos.... jogsim az meg a holdon van még jelenleg. amugy a4t simson egy jobb kipuffancsal nagyon jól nézne ki meg a hangja is keményebb lenne. ha vennék ezt megcsinálnám rajta egyből nagyon komoly lenne :D az én mocimon a kipufogó az már szét lett kapva kibelezve és kicsit rezonátoros dobra hasonlit a hangja mint egy 125 kis pitbike-nak föleg üresben ha felpörgetem és elengedem a gázt oyan hangja van.... :D
Próbáld meg belerakni a blokkot valami más vázba (simson, babetta) az még masszívabb is, vagy pedig nézzél használtan hátha találsz ilyen vázat. De egyébként más is csinált már simsonból csak nem ugyanilyen blokkal de hasonlóval. http://redhotmotors.hu/spd/redhot_123842/Simson-4T-E85-Etanol
elvagyok szomorodva... most néztem hogy ez a váz billával 41000 ft békéscsabán a recordmobilba... ennyiből már majdnem kapok egy simson rollert, szóval vicc... nemtudom mitévő legyek most?
Ja igen tévedés ne essék amit az előző hozzászóló küldött képeket az a polymobil váz és hátsó villa,az enyém yakimoto.A különbség csak annyi,hogy még a polinak a felfüggesztés 4cm hosszú a yakinak 16-18cm.Vagyis ha úgy nézzük és a villát mint erőkart tekintjük a poli ebből a szemszögből bukta...másrészt nem javítható mert préselt hegesztett valami,még a yakinál perselyes a történet,és persze szétszedhető.De kis ügyességgel rá lehet varázsolni bármilyen felfüggesztést persze megfelelő eszközökkel,és tudással.
Nem.Csak helyre kellett húzatni (elvágni,beállítani,majd újrahegeszteni,és megerősíteni) mivel nekem a eltekerte a megnövekedett "erő" és nekem is elég csálén állt.Ezt leginkább akkor lehetett észrevenni mikor a láncot húztam,és a kerék úgy futott egyenesen,hogy kis túlzással keresztbe volt a villában :) .Kis méricskéléssel rá jöttem hogy nem a villa volt a gáz hanem felfüggesztés,de az nagyon.Ezért erősítettem meg laposvasakkal minden oldalról.
Lehet hogy igazad van de nekem nem is volt szivató karom mikor megvettem és így csak egy bovdent vezettem ki ott alul a blokknál és ott szoktam húzni, mikor jó idő volt akkor meg nem is volt még szivatóm de akkor is nehezen indult szivató nélkül de majd kiderül mit csinál ha jobb idő lessz. Itt vannak a képek csináltam inkább többet mert nem tudtam hogy pontosan melyikre gondoltál :D
nekem is volt ilyen gondom.. szarul zár a szivató, ha leveszed a légszűrőt akkor látod hogy van a karbiban egy lapocsak amit egy bofdennel húzól akkor zár és nyit na ott lesz a gond. megoldás vagy szivató kart cserélsz vagy bovdent rövidebre... nekem ez megoldotta. amugy meg télen nehezebben indul mindegyik motor mert hideg van szóval légy türelmes vele... cserébe lenne egy kérésem, raknál fel képet a hátsó villád tartókonzoljáról tudod azt ami odafogja a vázhoz a hátsóvillád.... köszke
Valaki tudna nekem segíteni abban hogy miért indul hidegen nehezen a poly 2t-m? Hidegen akármit csinálok önindítóval nem tudom beindítani meg nem is akarom gyilkolni az akksit, egyébként tekeri normálisan. Ha pedállal indítom arra is rá kell rugni párat hogy beröffenjen. De melegen viszont pöccre indul. Miért csinálja ezt?
Api a hátsó lengővillatartót azt te csináltad? Neked nem volt görbe a hátsó villád mert most nézemtem hogy az enyém az sajnos az és most bajban vagyok vele....
a kilóméter óra gond megoldódik mostmár itt egy sablon ezt mindenki kénye kedve szerint szinezheti... 1 órám ment rá de tuti jó lesz a számok elosztása. kilóméter számláló nincs benne helyette indexeket raktam be mert ugyis szarúl mér.... csak nyomtatni kell bekötni a ledet és jól mér... :) hamarosan lesznek képek még 1-2 hét és kész lesz a gépezetem nemgyengén átalakitva....
Sziasztok. Lenne nekem egy olyan problémám bfb-01 2t vel hogy amikor önindítózok akkor valamikor olyan mintha visszarugna a motor és nem bír indítani, de ez csak néha fordul elő. Lehet hogy rossz lenne a relé és nagy áramot vesz fel? Vagy másnak is szokott ilyen problémája lenni? Az akksi egyébként 4ah-ás és még fél éves sincs.
sziasztok!!!ha valaki tud akkor segitsen!! van egy bangam nevü 2t motors kerékpárom és rossz a gyujtása na most a gyári gyujtás nagyon drága!! hogy lehet azt megoldani hogy más gyujtással is müködjön mondjuk egy yamaha bws 50ccm gyujtást szeretnék ráá rakni de ha egy simson gyujtást is rá lehetne rakni az is jo lenne csak nem tudom hogy lehet ezt megolda aki tud segiteni az irja le imélben a válaszát
neketek normálisan mér a kilóméterórátok vagy csal? most vettem észre hogy az enyém mérföldben mér és mikor 40-el megyek az a valósáhban 60km/h... lehet ezen változtatni vagy alul kellene buuherálni a meghajtást a kerékben? ötleteket meghalgatnám amugy most készül a a kismocim némi átalakitáson esik majd át ha kész arkok fel fotókat...
Polymobil BFB01 4T-ben meg van a 6045km-ma meglett az első defektem. Egy jó félcentis lyuk lett rajta. 17es helyett egy 16os Simson belsőt sikerült bele raknom kényelmesen. A külső helyett terveztem a Simson 16os külsőt, de maradt a gyári 17es amit alig birtam vissza cincálni. A külső belsejébe ragasztottam egy foltot. Kénytelen vagyok holnap munkába menni vele remélem kibírja. Az ülést már korábban lekelett cserélnem egy Babetta ülésre mert a ülés tartása eltört.