Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csillés1 Creative Commons License 2020.03.07 0 0 55971

Adtak hozzá összenyomható csatit, asszem avval rakta össze a fiam. Ez még németben volt, még ő használta a kocsit, azt mondta hogy már volt cserélve.

Előzmény: MDominik (55970)
MDominik Creative Commons License 2020.03.07 0 0 55970

Köszönöm.

És ilyenkor lehet csak magát a csatlakozót cserélni vagy a kábelt is ki kell?

Vagy a másik végét(a kábelt) forrasztani kell?

Előzmény: csillés1 (55969)
csillés1 Creative Commons License 2020.03.06 0 0 55969
Előzmény: MDominik (55968)
MDominik Creative Commons License 2020.03.06 0 0 55968

Mint kiderült nekem is ez a probléma. A 3-as 4-es hengernél van eltörve a füle. Most délután visszaraktam nagyjából a helyére és most jónak tűnik a helyén van minden, és nem is rángatott.

Előzmény: csillés1 (55966)
Törölt nick Creative Commons License 2020.03.06 0 0 55967

Sziasztok!

Keresnék nagyon profi megbízható korrekt villamossági szerelőt Pesten,illetve vonzáskörzetében,van egy kis elektromos gondom P0018 c1.

Köszi a segítséget

csillés1 Creative Commons License 2020.03.02 0 1 55966

Nálunk két hengernél le volt törve a csatlakozók egyik füle és ezért rángatott. hiba kód nem volt. Az ebay-rol rendeltünk csatitt, amíg nem jött meg gyors kötözővel oldottuk meg hogy jó legyen.

Előzmény: MDominik (55964)
pegasus66 Creative Commons License 2020.03.02 0 1 55965

Alap betegsége a 3.henger befecskendezőjének csatlakozó stecker problémája.Belűl megy tönkre,javíthatatlan csak csere.Nézz rá jó e a stecker,járó motorral próbáld meg mozgatni,esetleg mérd ki.Belül ég össze a jó ég tudja miért.Lehet ez a hengered hektikusan jár emiatt,végűl nem is fog menni.

Persze,ha ez a hiba. A tünetek igazából nagyon hasonlítanak.

Előzmény: MDominik (55964)
MDominik Creative Commons License 2020.03.02 0 0 55964

Sziasztok!

Adott egy Opel Vectra C 1.9cdti 120le z19dt motorkód.

Már 1-2 éve küzdünk egy olyan problémával, hogy kb negyed gázon gyorsítás közben 1800-as fordulat körül elkezd rángatni. Ilyenkor jobban nyomva megszűnik. A szerelők állandóan EGR-re gyanakodtak cserélték is meg tisztították de semmi javulás.

Pár héttel ezelőtt jobban meg lett hajtva kb 170ig 1-2 percig és mikor visszalassítottam az alapjárati fogyasztás megnőtt 0.6ról 4fölé, elkezdett füstölni és az alapjárat olyan volt mintha 3 henger járt volna csak.

Utána még hazamentem kb 3 km és ez teljesen megszűnt.

Azóta az autó járása nem a legjobb, mintha sokkal többet is enne.

Ezek után a befecskendezőre gyanakszunk.

Esetleg valaki járt már így vagy tudtok valami megoldást erre, vagy hogy hol keressük a hibát?

Előre is köszönöm a segítséget.

csillés1 Creative Commons License 2020.02.28 0 1 55963

Egy EGR és MAP szenzor takarítás megoldotta.

Előzmény: csillés1 (55962)
csillés1 Creative Commons License 2020.02.26 0 0 55962

Sziasztok.

2006 Opel zafira b 19cdti, ki lett cserélve a részecske szűrő (p242f hibakód volt) nem volt hajlandó regenerálni. Szétvágtuk a szűrőt ténleg elvolt tömődve. Most nincs hibakód, de az autó még mindíg gyenge kb 2000-es fordulat környékén jön meg az erő. Most nincs hiba kód.  
differential pressure diesel particulate filter értéke -2 . Ez lehet gond ? Mert a csere előtt úgy emlékszem
1-el kezdődött.  Lehet valami vezeték, vagy érzékelő gond? Vagy "csak" programozni kell.

pegasus66 Creative Commons License 2020.02.22 0 0 55961

Hááát jó kis oldalakat találtál :-)

Ezért jó ez a fórum.Az élet írja és egymástól tanulunk.

Én eszerint kezeltem a váltót 6 évvel ezelött.Most is kiválóan működik.Lehet kis szerencsével :-),de megy.

 

Előzmény: csillés1 (55960)
csillés1 Creative Commons License 2020.02.20 0 0 55960

Én is sokat nézelődtem és itt ezt találtam ezért gondoltam hogy ez jó bele

https://applications.castrol.com/oilselector/de_de/c/recommendation?vehicleType=pkw&manufacturer=opel&model=vectra-c-z02-(2002-2009)&modelType=vectra-c-1-9-cdti-dpf-(110-kw)-(2004-2009)

 

de közben rákérdeztem a magyar castrol oldalán is, nagyon gyorsak és segítőkészek voltak de ott mást  2.2l   Castrol Syntrans V FE 75W-80 ajánlottak, de már lecseréltük addigra és úgy gondoltam hogy amennyi lejön

annyi megy vissza. Most megyek vele, aztán meglátom.

Érdekes azért hogy az F40-nel azt javasolják kevesebb olaj kell, volt olyan fórum ahol 2l írtak. Az M32-nél meg hogy töltsük túl 2,6-28l-er. A sógoromnál egy zafirában már el szált egy M32 de hazahozott úgy hogy csak 1-ől 4-ig volt sebesség (400km-er). Ki is tört a váltó fala a csapágynál.

 

Ez az oldal az M32-vel foglalkozik

https://tech2.guru/vauxhall-m32-6-speed-manual-transmission/

Előzmény: pegasus66 (55959)
pegasus66 Creative Commons License 2020.02.20 0 0 55959

Szia!

2.4 l miatt utána néztem,mert keveselltem.Emlékszem,hogy kb 2 dl-rel többet tettem bele,mert gyárilag is kevés ez a szint.Van egy hátsó csapágya az F40-es váltónak,ami kevés kenést kap,de ez is csak a fórumokon derült ki.

Tehát ez a csapágy megy ki idő elött a nem megfelelő kenés miatt.Tudom,hogy az irodalom megosztott,hol kevesebbet,hol többet ír,de most a szerviz programba mentem bele a kontroll miatt és bizony a 3,2 L az F 40 váltó szintje.Már emlékszem,hogy én is ezt a szintet választottam+ 2 dl.Azóta minden váltó problémám megszünt,pedig teszteltem többször is huzamos 2000 km-el (nyári nyralások) nemkevés hegymenettel.

Ez ugyan nem az általam nézett szerviz program,de itt is 3,2 L a megadott mennyiség.

http://autokotua.com/sebessegvalto/opel/vectra.html

 

Szóval,szerintem 1L kell rá és + 1 adalék.

Előzmény: csillés1 (55958)
csillés1 Creative Commons License 2020.02.20 0 0 55958

Lecseréltük az F40-es váltóban az olajat, castrol ment bele 2,4liter meg a  Mos2 váltóolaj-adalék.

50km-ert mentem vele kb., rosszabb nem lett :) az is valami. Piros olaj volt benne és kb. az is 2.4L-er.  A többit majd az idő eldönti. Nem kellett kiszedni az aksit, csak a szívótoroknak a gumicsövét szedtük le.

Törölt nick Creative Commons License 2020.02.12 -1 0 55957

Ismerős opel váltó szerelő erre esküdött és minden általa javitott váltóba öntött.

Nekem jobban kapcsolt és elhalkult.


Előtte persze olajcsere és a ráirt arányban adagolni.


Ja, és egész korrekt az ára is :-)

Előzmény: pegasus66 (55947)
DE LUXE 64 Creative Commons License 2020.02.11 0 0 55956

Hali !

Ha én is megkaphatom , eddig csak angol nyelvűt találtam . warbi74@gmail.com

Köszi !

Előzmény: csillés1 (55955)
csillés1 Creative Commons License 2020.02.11 0 0 55955

Vectra c-hez van kézikönyvem, de általános .  Ha érdekel kell egy gmailos cim.

Justitio Creative Commons License 2020.02.11 0 0 55954

Sziasztok!

Tudna valaki egy kinket dobni,az 1.8-as Vectra (2002-2005) benzinesk kézikönyvének letöltéséhez?

Justitio Creative Commons License 2020.02.09 0 0 55953

Most néztem,minden lámpa oké

Justitio Creative Commons License 2020.02.09 0 0 55952

De ez a fordulatszám mérő alján van,ahol a nyitott ajtót is jelzi...egy szőrős lombik,,,1.8 Sedan,2004-es....

Előzmény: csillés1 (55951)
csillés1 Creative Commons License 2020.02.09 0 0 55951
Előzmény: András Péter Császár (55950)
András Péter Császár Creative Commons License 2020.02.09 0 0 55950

Sziasztok! SOS segítség kéne kigyulladt ez a lámpa és nem tudom mi ez....

Vectra C 2004 ,1.8-as és a fordulatszám mérőben lévő nagy lámpa ég....Olyan lombikszerű lámpa...

 

readytogo Creative Commons License 2020.02.08 0 0 55949

A faceliftes Vectra lökhárítóban ez a 2 típusú keret van:

 

1. Nem sportos kivitel:

 

2. Sportos kivitel (GTS, kivéve OPC, OPC line):

De használható a krómgyűrűs Signum keret is.

Előzmény: gianni7910 (55944)
csillés1 Creative Commons License 2020.02.08 0 0 55948

Köszi. Lehet kipróbálom, nézegettem már. 

Előzmény: pegasus66 (55947)
pegasus66 Creative Commons License 2020.02.08 0 0 55947
Előzmény: csillés1 (55942)
pegasus66 Creative Commons License 2020.02.08 0 0 55946

Helló!

Én ezt tettem bele és nagyon szereti.Könnyű lett minden fokozat.Azonnal is érezni lehet,de fokozatosan fog felépülni.Nem emlékszem mennyi olajat tettem bele,de Castrol volt azt tudom.Tedd ezt mellé bátran és meglátod minden ok lesz. 

Előzmény: csillés1 (55942)
csillés1 Creative Commons License 2020.02.07 0 0 55945

Hibakód kiolvasás. Utána jobban lehet tippelni. Ha kereskedőtől vetted nem rég (hat honap aszem a szavatosság), vidd vissza nézesd meg. Esetleg a szervó folyadékot nézd meg.

 

Előzmény: tsabee89 (55943)
gianni7910 Creative Commons License 2020.02.07 0 0 55944

Sziasztok!

Nemrég tulajdonosa lettem egy 2006-os vectrának amelyben gyárilag nincs első ködlámpa. Szeretnék utólag bele tenni. A kérdésem az lenne hogy milyen ködlámpa keret jó hozzá, mert rendeltem vectrához valót de az nem stimmel. Előre is köszi a segítséget. 
Szép napot mindenkinek. 

tsabee89 Creative Commons License 2020.02.06 0 0 55943

Sziasztok. Előre is bocsi, ha hosszú lesz, nemrég vettem az autót, nem igazán ismerem még a típust. 2003as 1.8 benzin vectra olyat produkál, hogy

1-a távirányítós központi random nem nyit/zár. Van, hogy zárni zár, egyből rápróbálok, és nyit, aztán megint rendben zár, de ha pihen kb 10 percet, már csak kulccsal tudom nyitni, a távirányító "nem működik "Ekkor egy motor beinditás leállítás után ismét működik a központi a kulcsról, egyébként beinditás nélkül az ajtón lévő központi zár gomb, illetve a csomagtér nyitó sem működik. Ezek a gombok az ajtón egy indítás után ismét működnek általában :) 

2-Továbbá random feldobja az ESP visszajelző, hogy vmi nem tetszetik neki, de ha melegebb az idő, akkor nem jön elő, ami érdekes. 

3-a hibajelző ablakban néha felvillan egy autó villáskulccsal, vagy a kormánykerék felkiáltójellel, ami szintén random idő után eltűnik.

4-az "ajtó nyitva" figyelmeztetés is csak random jelenik meg, nem minden alkalommal. 

A gyári rádió cserélve lett egy valamilyen kínai érintős "rádióra" (7010B csoda), ezt még az előző tulaj rakta bele. Nem tudom, hogy ennek esetleg lehet e köze a távirányítós központi random működési hibájához, vagy inkább az ajtó kábel csatlakozó kontakthibája lehet a felelős ezért. 

A computer fel volt újítva, de erről sincs mélyebb infóm, hogy mi lett rajta javítva. 

Bocs, ha bármi hülyeséget írtam, remélem azért érthető. 

Üdv ;) 

 

csillés1 Creative Commons License 2020.02.06 0 0 55942

Köszi a választ.  Én is azt érzem hogy 1-2-3 ba egy kicsit nehéz a váltás felfelé főleg 3-ba. Valószínűleg most a castrol lesz belerakva mert ez most van. Ha úgy érzem nem javul megy bele az eredeti opel.

 

Előzmény: csakhogymegmondjamII (55941)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!