Keresés

Részletes keresés

Jared- Creative Commons License 2014.06.28 0 0 30020
RIKA424 Creative Commons License 2014.06.28 0 0 30019

Az M35 továbbvezetési terveit ismerem.

 

De ennek a zöld izének nem sok értelmét látom.

 

 

Előzmény: dimelo (30017)
RIKA424 Creative Commons License 2014.06.28 0 0 30018
dimelo Creative Commons License 2014.06.28 0 0 30017

Nagyjából erről szól...

 

 

Előzmény: RIKA424 (30016)
RIKA424 Creative Commons License 2014.06.28 0 0 30016

térkép ?

 

 

Előzmény: stelar (30014)
dimelo Creative Commons License 2014.06.27 0 0 30015

Elvi hozzájárulás, ahhoz, hogy külön szakaszban megépülhessen...

Derecske-Berettyóújfalu szakasz sorsától függetlenül...

 

Mint legutóbb jeleztem: összesen 300 milliárd jut  nemzetközi utakra 2014-2020 között.

 

Az 150 km, összesen, vagy M0Ny-re az egész:(((

 

Ergo: talán 25-30 milliárdot "kiszorítanának" Debrecen elkerülésére.

 

Jó estét, harangoznak.... Mr. 20% távirányít,

amíg ott volt, nem volt neki sem fontos.

Előzmény: stelar (30014)
stelar Creative Commons License 2014.06.27 0 0 30014

Hozzájárult a debreceni közgyűlés az M35-ös sztráda tovább- és az elkerülő út megépítéséhez. Jóváhagyták a debreceni önkormányzati képviselők azt a rendezési terv módosítást, amely nélkül nem épülhetne meg az M35-ös autópálya 12,4 kilométer hosszú új szakasza, illetve az 5,3 kilométeres déli elkerülő út. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. által készített terv szerint a most a 4-es főútnál véget érő M35-ös sztráda dél, délkelet felé halad majd tovább Derecskefelé. A város határában ebből ágazna le az a kétszer egysávos elkerülő, amely Debrecen és Mikepércsközött csatlakozna be a 47-es főútba. Az elkerülőn külön csomópontot kapna Szepes, így Szabó Gyula (Fidesz-KDNP) képviselő szerint ezzel megszűnne a városrész jelenlegi viszonylagos elzártsága.

Bővebben itt: http://www.haon.hu/rabolintottak-az-autopalyara/2585784

klimakiraly Creative Commons License 2014.06.26 0 0 30013
MCA-001 Creative Commons License 2014.06.26 0 0 30012

Ma megkezdték a 68 –as főút és a Marcalit elkerülő út csatlakozásának építését az a város északi végén. Észak felé haladva a jobboldali sávot több száz méter hosszan lezárták és jelző lámpával szabályozzák a forgalmat.

A helyszínen érdeklődve megtudtam, egy ideiglenes elkerülő utat építenek az első ütemben. Ez azt jelenti, hogy az elkerülő út végleges nyomvonalában építenek ideiglenes burkolatot. (Megkerüli a termőföld „hegyet"- az majd a legvégén lesz visszadolgozva a rézsűkbe, hogy a fű kinőjön!)

Amikor az elkészül, akkor a most lezárt szakaszon elvégzik a szükséges munkákat, és ha kész akkor kerül sor a másik sávra. 4-6 hét biztosan kell a munkákhoz, és persze az egész időjárás függő! Úgy gondolom 10-15 perccel, több idővel kel számolnunk!

http://marcaliportal.hu/index.php/varosunk/21457-sok-tuerelemre-lesz-szueksege-a-koezlekedoknek

RIKA424 Creative Commons License 2014.06.26 0 0 30011

Két év múlva indulhat az új tivadari Tisza-híd építése

 

2014. 6. 25. 17:29|

 

 

 

Legkorábban 2016-ban indulhatnának el egy új Tisza-híd kivitelezési munkálatai a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Tivadar és Kisar között - közölte a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) kommunikációs vezetője az MTI-vel szerdán.

 

Loppert Dániel elmondta, a tervek alapján egy 342 méter hosszú, háromnyílású acélhidat építenének a meglévő átkelő mellé. A csatlakozó úthálózat korrekciója mellett a két folyóparti településen az érintett utcák körforgalmi csomóponttal kapcsolódnának az átvezetett állami kezelésben lévő úthoz.

 

Hangsúlyozta, a folyami átkelő korszerűsítése vízügyi szempontból is kiemelten fontos, mivel a folyómederben és az ártéren elhelyezkedő támaszok jelentős visszaduzzasztást okoznak az árvizek levezetése során.

 

Az érintett folyószakasz szabályozásának, a Tivadar térségében lévő "szűkület" megszüntetésének, valamint a Tisza-híd átépítésének előkészítése az Országos Vízügyi Igazgatóság (OVI) beruházásában kezdődött meg - mondta Loppert Dániel. Hozzátette, mivel a Tisza-híd állami közúthálózatot vezet át a folyón, így a fejlesztésben a NIF-nek is szerepet kell vállalnia.

 

Tájékoztatása szerint a beruházói feladatok megosztásáról jelenleg is zajlanak az egyeztetések a NIF Zrt.-vel, a pénzügyi forrás rendelkezésre állása esetén a kivitelezés legkorábban 2016-ban indulhatna el.

 

Szerző: MTI

M tiszteletes Creative Commons License 2014.06.25 0 0 30010

van itt szakértő kollega, aki elmondja, mi kerül ebbe a tervben több mint 1 milliárdba?

 

A munka ellenértékének becsült összege nettó 1 milliárd 340 millió forint.

 

Kell előzetes talajvizsgálatot csináltatni és az ilyen drága?

M tiszteletes Creative Commons License 2014.06.25 0 0 30009

illetve legalább egy 2,5 kilométer hosszú, kétjáratú országos közúti alagút tervét, amely szintén rendelkezik építési engedéllyel.

 

 

hány ilyen cég lehet???

Előzmény: MCA-001 (30006)
klimakiraly Creative Commons License 2014.06.24 0 0 30008

Szép magyar nyelv. Felüljáróépítő vagy hídépítő. :-) Szóval cölöpöket fúrtak valaminek .. felüljáró aluljáró esetleg híd. :-)

Előzmény: stelar (30007)
stelar Creative Commons License 2014.06.24 0 0 30007

Híd Törökszentmiklósnál? A mostani 4-es elkerülő mellett? Inkább valamilyen csomópont földmunkái lesznek. És biztos, hogy nem álltak, mert sok munkagép volt és dolgoztak.

Előzmény: klimakiraly (30001)
MCA-001 Creative Commons License 2014.06.23 0 0 30006

 

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. nyílt közbeszerzést írt ki az M0 autóút északi szektor 11-es számú főút és a 10-es számú főút (Budakalász és Solymár) közötti szakaszának tervezésére, valamint az építési engedély megszerzésére - a felhívás a hétfői Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

http://www.origo.hu/itthon/20140623-kiirtak-az-m0-eszaki-reszenek-tervezesi-tenderet.html

cymylau Creative Commons License 2014.06.23 0 0 30005

régészkedés miatt állanak a földmunkák

Előzmény: klimakiraly (30001)
v_peti Creative Commons License 2014.06.23 0 0 30004

Bár ez most már elvileg tilos. De a gyakorlatban passzolnám...

 

Előzmény: v_peti (30003)
v_peti Creative Commons License 2014.06.23 0 0 30003

Még mindig jobb, mint a 82-vel menő kamiont előző 85-tel menő kamion.

 

Előzmény: MCA-001 (29989)
v_peti Creative Commons License 2014.06.23 0 0 30002

Tegnap-tegnapelőtt a vonatablakból láttam az M86 építkezését, Hegyfalu környékén a leendő vasúti felüljérónál. Hát mint mondjak, még igen sok munka hátra van, még csak a földmunkáknál tartanak, és nem álltak még nekik a töltés építésének.

klimakiraly Creative Commons License 2014.06.22 0 0 30001

Ha jól láttam, csak a hidak épülgetnek. Nincs ott még "semmi" föld munka. Pedig máshol nyáron földmunka télen hidépités.

Előzmény: stelar (29999)
stelar Creative Commons License 2014.06.22 0 0 30000

30000. :-)

stelar Creative Commons License 2014.06.22 0 0 29999

Sziasztok! Létezik, hogy ma Törökszentmiklós felett a 4-es elkerülő mellett az új szolnoki elkerülő (M4) földmunkáit véltem felfedezni?

klimakiraly Creative Commons License 2014.06.22 0 0 29998

Ez inkább poli-dili-be való.

Előzmény: BBCápa (29997)
BBCápa Creative Commons License 2014.06.22 0 0 29997

Mert miért?

Előzmény: klimakiraly (29996)
klimakiraly Creative Commons License 2014.06.21 0 0 29996

És igaza is van.

Előzmény: Fradista Utazó (29995)
Fradista Utazó Creative Commons License 2014.06.21 0 0 29995

A Scandlines komp-társaság beperelte az EU-nál a dán államot. A per tárgya a Fehmarn-szorosnál Dánia és Németország közé építendő mega-alagút. A Scandlines szerint versenykorlátozó, hogy az alagutat az állam építi, míg a kompforgalmat nem támogatja.

Fradista Utazó Creative Commons License 2014.06.18 0 0 29994

Az A1 leverkuseni Rajna-hídján hónapok óta 60 km/h korlátozás van, és még hónapokig úgy is marad. Viszont ma éjjel kiraktak rá egy "3,5t" táblát is.

ghosty9 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 29993

"Ha feltartasz valakit engedd el."

 

Ha befejeztem az előzést, természetesen el fogom engedni (írtam is). Addig meg várjon, én is azt teszem, mikor ilyen helyzetbe kerülök.

 

(Nem OFF ez egy kicsit nagyon?)

Előzmény: klimakiraly (29981)
MCA-001 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 29992

Én csak azt várom, hogy ne minimális sebességkülönbséggel kezdjenek bele az előzésbe:)

Ha mindenki 120-al megy, én nem tolom le a többieket az útról. Megvárom míg fellazul a sor, aztán megyek tovább.

 

Előzmény: pirosalmabumm (29991)
pirosalmabumm Creative Commons License 2014.06.18 0 0 29991

tőled meg a tempomat 145-tel menő kap idegbajt...

 

mégis mit vársz? hogy miattad menjen mindenki gyorsabban a megengedettnél?

vagy hogy mindenki aki 140-nél lassabban megy az álljon be az előtte még lassabban menő mögé a külsőbe, csakhogy neked ne kelljen lemondani egy pillanatra sem a "tempomat 140"-ről?

 

 

Előzmény: MCA-001 (29989)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!