Hozzájárult a debreceni közgyűlés az M35-ös sztráda tovább- és az elkerülő út megépítéséhez. Jóváhagyták a debreceni önkormányzati képviselők azt a rendezési terv módosítást, amely nélkül nem épülhetne meg az M35-ös autópálya 12,4 kilométer hosszú új szakasza, illetve az 5,3 kilométeres déli elkerülő út. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. által készített terv szerint a most a 4-es főútnál véget érő M35-ös sztráda dél, délkelet felé halad majd tovább Derecskefelé. A város határában ebből ágazna le az a kétszer egysávos elkerülő, amely Debrecen és Mikepércsközött csatlakozna be a 47-es főútba. Az elkerülőn külön csomópontot kapna Szepes, így Szabó Gyula (Fidesz-KDNP) képviselő szerint ezzel megszűnne a városrész jelenlegi viszonylagos elzártsága.
Ma megkezdték a 68 –as főút és a Marcalit elkerülő út csatlakozásának építését az a város északi végén. Észak felé haladva a jobboldali sávot több száz méter hosszan lezárták és jelző lámpával szabályozzák a forgalmat.
A helyszínen érdeklődve megtudtam, egy ideiglenes elkerülő utat építenek az első ütemben. Ez azt jelenti, hogy az elkerülő út végleges nyomvonalában építenek ideiglenes burkolatot. (Megkerüli a termőföld „hegyet"- az majd a legvégén lesz visszadolgozva a rézsűkbe, hogy a fű kinőjön!)
Amikor az elkészül, akkor a most lezárt szakaszon elvégzik a szükséges munkákat, és ha kész akkor kerül sor a másik sávra. 4-6 hét biztosan kell a munkákhoz, és persze az egész időjárás függő! Úgy gondolom 10-15 perccel, több idővel kel számolnunk!
Két év múlva indulhat az új tivadari Tisza-híd építése
2014. 6. 25. 17:29|
Legkorábban 2016-ban indulhatnának el egy új Tisza-híd kivitelezési munkálatai a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Tivadar és Kisar között - közölte a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) kommunikációs vezetője az MTI-vel szerdán.
Loppert Dániel elmondta, a tervek alapján egy 342 méter hosszú, háromnyílású acélhidat építenének a meglévő átkelő mellé. A csatlakozó úthálózat korrekciója mellett a két folyóparti településen az érintett utcák körforgalmi csomóponttal kapcsolódnának az átvezetett állami kezelésben lévő úthoz.
Hangsúlyozta, a folyami átkelő korszerűsítése vízügyi szempontból is kiemelten fontos, mivel a folyómederben és az ártéren elhelyezkedő támaszok jelentős visszaduzzasztást okoznak az árvizek levezetése során.
Az érintett folyószakasz szabályozásának, a Tivadar térségében lévő "szűkület" megszüntetésének, valamint a Tisza-híd átépítésének előkészítése az Országos Vízügyi Igazgatóság (OVI) beruházásában kezdődött meg - mondta Loppert Dániel. Hozzátette, mivel a Tisza-híd állami közúthálózatot vezet át a folyón, így a fejlesztésben a NIF-nek is szerepet kell vállalnia.
Tájékoztatása szerint a beruházói feladatok megosztásáról jelenleg is zajlanak az egyeztetések a NIF Zrt.-vel, a pénzügyi forrás rendelkezésre állása esetén a kivitelezés legkorábban 2016-ban indulhatna el.
Híd Törökszentmiklósnál? A mostani 4-es elkerülő mellett? Inkább valamilyen csomópont földmunkái lesznek. És biztos, hogy nem álltak, mert sok munkagép volt és dolgoztak.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. nyílt közbeszerzést írt ki az M0 autóút északi szektor 11-es számú főút és a 10-es számú főút (Budakalász és Solymár) közötti szakaszának tervezésére, valamint az építési engedély megszerzésére - a felhívás a hétfői Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
Tegnap-tegnapelőtt a vonatablakból láttam az M86 építkezését, Hegyfalu környékén a leendő vasúti felüljérónál. Hát mint mondjak, még igen sok munka hátra van, még csak a földmunkáknál tartanak, és nem álltak még nekik a töltés építésének.
A Scandlines komp-társaság beperelte az EU-nál a dán államot. A per tárgya a Fehmarn-szorosnál Dánia és Németország közé építendő mega-alagút. A Scandlines szerint versenykorlátozó, hogy az alagutat az állam építi, míg a kompforgalmat nem támogatja.
mégis mit vársz? hogy miattad menjen mindenki gyorsabban a megengedettnél?
vagy hogy mindenki aki 140-nél lassabban megy az álljon be az előtte még lassabban menő mögé a külsőbe, csakhogy neked ne kelljen lemondani egy pillanatra sem a "tempomat 140"-ről?