A user kérdez, a moderátor válaszol.
A Modus Moderandi egyes részeinek magyarázata illetve iránymutatások a problémák esetére a Tace-pao topikban lelhetők fel. Kéretik felkészülten vitába szállni és a Modus Moderandit is elolvasni a nagyhangú észosztás előtt.
Elég az egyszerű link a hozzászólásra, sőt, sokkal jobb...
Tilos minden olyan hozzászólás, ami egy közlekedési dolgozó esetleges/vélt szabálytalanságát jeleníti meg, illetve ahol a dolgozó személye beazonosítható. Értsd: nem szeretnénk, ha valaki elveszítené az állását egy félreértés következtében. Az igazságtevés és jogszolgáltatás nem a fórumok hatásköre.
Telephely (fűtőház, kocsiszín, garázs, karbantartó- és javítóműhely stb. ) területén készített kép feltöltése tilos! Kivétel: nyílt napon, szervezett látogatásokon készült fotók, illetve az adott közlekedési társaság hivatalosan közzétett képei.
Ez a topik, nem vitatopik ! Nem megyünk bele vitába senkivel, kizárólag a moderátorral folytatunk érdemi társalgást.
A moderációs topikokban történő ámokfutás külön figyelmeztetés nélküli (általában elég szigorú) tiltással szokott járni.
A miskolci tömegközlekedés topicban "csak" -20-30 között szoktam kapni mostanában, és mások is járnak így rajtam kívül, akarsz cserélni? (csak vicc volt) :)
Börze topikban felfűtötték a szokásos vitát a V43 jelenlegi piaci értékével kapcsolatban, mostanra kezd személyeskedésbe csúszni a dolog. Előbb-utóbb szerintem lesz mit moderálni...
Biztos valamelyik madafaka lesz az a modellvasutasok közül. Ott már az a furcsa ha nem nyomkodják. Némelyik gyökér három nicket is tart csak ezért. Ne foglalkozz vele!
Nem tudom, igazából mi a szöszre jó a hozzászólások plusz- és mínuszolási lehetősége, de van egy idióta, aki a Skoda Octavia és Skoda orrmotor, Favorittól Fabiaig topicban az összes hozzászólásomat mínuszolja. Mindet, kivétel nélkül. És nem csak az enyémet, hanem még két fórumtárs hozzászólásait is.
Nem, nem azért, mert nem ért egyet vele, hiszen azzal, hogy leírom, mit tapasztaltam egy szervizben vagy mit láttam a gumisnál, azzal nem lehet nem egyet érteni, ez saját tapasztalat, nem vélemény. Péládul:
Ezt írtam egy hozzászólásra amelyben azt kérdezték, mit lehet tenni a büdös klímával?
"Ha rájössz, feltétlenül szólj nekem is!
Csak nekem nem csak eső után, hanem mindig."
Erre is jött mínusz.
A mosógép topic-ba is utánam jön, de egyelőre máshol nem láttam.
Ki az a retardált?
Senkivel nem vagyok haragban és ordas vitám sem volt senkivel, nem az a típus vagyok.
Igen, a 66597 továbbra is olvasható, és az is marad. A topiktársad kb. 25 sorban ír egy mozdony történetével kapcsolatban, aminek csak az utolsó mondatában szerepel az általad idézett véleménye. Remélem így érthető, miért marad benn. Amit te írtál, az meg csak és kizárólag a topiktársadról szólt. Tudomásul kéne már venni, hogy nem basztatjuk egymást. Hsz-ed hasznossága a 0-val volt egyenlő. Ajánlom még figyelmedbe a Moderációs alapelvekben ismertetett "OFF" hozzászólás sorsát is. Mert a tied vastagon az is volt. És nem ez volt az egyetlen.
Szerintem pedig a moderátornak van "értelmezési zavara". Egy válasznak jobb helyeken ugyanazon a platformon kell megjelennie, ahol a vitaindító kijelentésnek!