Keresés

Részletes keresés

20-as vonal Creative Commons License 2021.04.27 0 0 54142

Ez is egy jó dilemma:hol csatlakozzon a 83-as a 8-ashoz? Jánosháza?Devecser?vagy Városlőd esetleg Ajka?Szerintem mindegyiknek megvan az előnye meg a hátránya.De majd az utódaink eldöntik.

Előzmény: dimelo (54141)
dimelo Creative Commons License 2021.04.27 0 0 54141

A nagyon kompetensek még nem tudták eldönteni. Vagy lesz, vagy nem, vagy nem úgy...

De távlatban szinkronizálni kívánják a 83. és 8. utak kapacitásbővítését.

Előzmény: 20-as vonal (54140)
20-as vonal Creative Commons License 2021.04.27 0 0 54140

Herend- 84-es főút közt a 8-as szerepel a főutak,meg a gyorsforgalmik közt is.Ahogy sikerül,vagy valami elírás.

Előzmény: dimelo (54138)
dimelo Creative Commons License 2021.04.27 0 0 54139

Ez az egész M0-Ny szakasz "óccóbb" lenne, mint a Fudan egyetem...

(Nehogy már velük építtessék meg, ha úgyis idejönnének.)

 

Valamiért mégsem fontos - ingatlantulajdonosok ellen-lobbiereje mindent visz?

Előzmény: ÁsítóSárkány (54135)
dimelo Creative Commons License 2021.04.27 0 0 54138

Viccnek tűnik, de a bennfentes infók rávilágítanak a szándékokra.

 

Ki lehet kompetens 2050-ről dönteni?

Előzmény: 20-as vonal (54133)
dimelo Creative Commons License 2021.04.27 0 0 54137

Rendben, értem.

De ha azonnal folytatni akarják az M6 felé, akkor nem érdemes műszaki tartalmat redukálni...

Előzmény: NAR (54134)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.04.27 0 0 54136

Pláne M10 2052-re?? (Ha csak a 1133-Kesztölc szakaszra értenék, akkor még elmenne)

Előzmény: 20-as vonal (54133)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.04.27 0 0 54135

na ez különösen izgalmas kezd lenni az M0NY, M10 kapcsán megjelent évszámokkal.

https://168.hu/itthon/megis-megepithetik-az-m0-as-nyugati-szektorat-meghozza-2034-re-203376

https://telex.hu/belfold/2021/04/25/2052-re-lehet-kesz-az-m10-gyorsforgalmi-ut

 

az M100 M6 még viszonylag érthető szerintem... részben TEN-T folyosót akarhatnak, részben V4-es turizmus. Ha azt várják, hogy Budakeszin ettől lesz jobb, az viszont nagy tévedés, az agglomerációs forgalomnak az M100 nem fog segíteni.

(Az M100 az 1-es útig épül, az végképp érthető, ha az 1-es a csomópontnál délebbre halad az M1-nél -- olyasmi közös csomópontra számítva, mint az M0 déli szektor M1-be kötésénél)

 

Ami szerintem gáz, hogy egyes települések már most fulladoznak és vagy nagyon meg fogják ezt a sorrendet szívni.

Pártpolitikától függetlenül az érintett önkormányzatok helyében beszállnék a környezetvédelmi engedélyezési eljárásba ügyfélként, és azt követelném, hogy csak a listán hátrébb szereplő elemekkel együtt lehessen átadni, ha nem kapnak valami workaroundot legalább.

 

A 1133 a jelenlegi állapotában könnyen neuralgikus helyzet lehet az M100 átadása után. Szerintem hiba volt külön kiadni az engedélyt, hozzá kellett volna kötni az M100 átadását a 1133 elkerülő átadásához. Őszintén, legalább 2x1 sávon egy Budakeszi-dél - Petneházy rét szakaszt meg kellene csinálni az M0NY-ból.

Előzmény: dimelo (54132)
NAR Creative Commons License 2021.04.27 0 2 54134

"M100 Esztergom (miért 1. főútig?)"

 

Meddig kellene? Az 1-es bő 1 kilométerre van az M1-től azon a vidéken, adná magát a hosszabbítás, így se Bicske, se Herceghalom, se Etyek felől nem kellene kerülnie annak, aki arra megy. Ha az utolsó 1 kilométert már nem autópályának csinálják meg, hanem csak 2x1 sávos útnak és az 1-es kereszteződés is sima szintbeli, akkor még annyira csillagászati sem lesz az ára...

Előzmény: dimelo (54132)
20-as vonal Creative Commons License 2021.04.27 0 1 54133

Remélem ezekek 2050-es dátumokat csak viccből írták.Addig mi a f.-t csinálnak?

Előzmény: dimelo (54132)
dimelo Creative Commons License 2021.04.27 0 2 54132

Amikor decemberben zajlott a tárgyalás az EU 7 éves költségvetéséről,

majd kiderült mennyi is lesz a pénzforrás,

posztoltam arról, hogy 2022-2024 között alig van épülő szakasz, illetve nem tették közzé a projektlistát.

 

Projektlista azóta sincs (közzétéve), ellenben néhány helyen megjelentek részletfoszlányok...

Az elmúlt hetekben cikkeztek az M6, M49, M8, M100,  67. 2x2-ről.

 

Egy észrevétel az M49-ről:

"Az Innovációs és Technológiai Minisztérium az M3 autópályától az országhatárig tartó M49 autóút és Szatmárnémetiig vezető folytatása megvalósításáról szóló

magyar-román megállapodás kihirdetéséhez kéri az országgyűlés egyetértését. A megállapodás a fejlesztések összehangolt megvalósításáról szóló szándék megerősítése mellett

a határmetszéspontot is rögzíti. Az új útkapcsolat Csenger térségében, a Szamostól délre keresztezheti az országhatárt."

 

Feje tetejére állt a világ?

mert a cikk kifejti: A kiviteli tervek leszállítása egy éven belül várható.   

 

Úgy folytatták le a környezetvédelmi eljárást és kapta meg az engedélyt, hogy még nem volt határmetszésponti megállapodás?      

 

De van ettől is cifrább:    

M8 (M7-M6 között) Környezeti Hatástanulmány beadásra került 2021. január 25. dátummal.      

A média így tudósított: 

"Előreláthatólag 2022 márciusára megszületnek a jogerős építési engedélyek, ezt követően 6-8 hónap alatt a kiviteli tervek is elkészíthetők, így 2023-ban elindulhatnak a munkálatok."

 

Ez aztán a tempó!  (erről megint az M4 jut eszembe, ahol 2015-ben volt Kv. engedély, majd 2018-ban újratervezés, és még mindig nincsenek készen a kiviteli tervek...)

 

De ez a 444. oldalas M8 Hatástanulmány meghökkentő részleteket tartalmaz, például a hiányolt projektlista fontos elemeit!!!  

Figyelmetekbe ajánlom a közeljövő célkitűzéseit:

2024

M1 2x3 sáv Győrig

M100 Esztergom (miért 1. főútig?)

2025

M100 az M6-ig !?! (egy éven belül)

2028

M0 Északi szektor

 

Mint mindig: az ördög a részletekben van (erről legközelebb)

                                                                     

MCA-001 Creative Commons License 2021.04.26 0 0 54131

Végre nekiálltak a 6704-es út felújításának Marcali és Szetsey tanya között.

 

A felújítást három szakaszra bontották.(+Marcali belterület)

Ebből a Marcali - Csömend szakaszt a Magyar Közút Zrt újítja fel saját forrásból.

És ők nem totyognak.

Múlt hét szerdán elkezdték felmarni a kb. 2 kilométeres szakaszt és ma már aszfaltoznak is.

 

De az út alapjának megerősítésére egy fillért sem fordítanak.

Simán a zúzottkő alapig felmarják az aszfaltot és máris jöhet rá a két réteg aszfalt.

 

Ennek így mi értelme?

 

https://marcaliportal.hu/varosunk/51472-jovoheten-ha-az-idojaras-engedi-aszfaltoznak-boronkanal

https://marcaliportal.hu/varosunk/51548-aszfaltoznak-boronkanal

https://marcaliportal.hu/kozelben/51423-dolgoznak-csomendnel

 

 

rm40 Creative Commons License 2021.04.26 0 0 54130

Nyilván, de attól még beindította a fantáziát. :)

Előzmény: Tamas(Ottawa) (54128)
rm40 Creative Commons License 2021.04.26 0 1 54129
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2021.04.26 0 0 54128

Jót kacagtam a "karácsonyfán", hát még a kommentelőn! De, hát másképpen nemigen lehetett volna kijelölni az elkerülő utat...

Előzmény: rm40 (54127)
rm40 Creative Commons License 2021.04.26 0 1 54127
20-as vonal Creative Commons License 2021.04.26 -1 2 54126

160-as tempó felett nem lehet szintbeni kereszteződés.Az ETCS-re várnak( meg a megfelelő járműparkra).

Előzmény: Landsmann_ (54124)
dimelo Creative Commons License 2021.04.26 0 1 54125

Ez egy másik topic témája...

 

EU pénzlenyúlás: 5 év eltelt (Szajol - P.ladány)

és működnek-e az ETCS berendezések?

Anélkül nincs 160 km/h.

Vagyis Vecséstől - Debrecenig sem lehetséges,

mennyi a kárérték?

Előzmény: Landsmann_ (54124)
Landsmann_ Creative Commons License 2021.04.26 -1 1 54124

Marad is így, hiába lett a pálya átépítve, 160-as tempó itt nem lesz. Úgy tudom ott már szintbeli kereszteződések nem lehetnek. De mivel vannak, így nem lesz száguldozás a 100-as vonalon.

Előzmény: dimelo (54123)
dimelo Creative Commons License 2021.04.26 0 0 54123

Ez már csak ilyen: én írok az elmaradt fejlesztésekről,

                             Te pedig megírod a kirívó jó példát...

 

A Debrecen körül zajló beruházásokat nem azonos mércével mérik...

A vasútrekonstrukció során ez kivételes. (Meg a karcagpusztai felüljáró)

 

A hiányzó átjárók további évtizedekig fognak életveszélyt okozni.

Előzmény: Landsmann_ (54114)
rm40 Creative Commons License 2021.04.25 0 0 54122
rm40 Creative Commons License 2021.04.25 0 0 54121
rm40 Creative Commons License 2021.04.25 0 1 54120

https://www.kisalfold.hu/kozelet/helyi-kozelet/hamarosan-elkeszul-az-m85-os-feluljaroja-sopronnal-10881274/

 

"Látványosan épül az M85-ös autóút Sopron, kelet–Fertőrákos csomópont közötti szakasza. Emellett megkezdődött a Sopron belterületét is érintő Fertőrákosi út új nyomvonalra helyezése a Pozsonyi út és a 84. számú főút között, a Szent Mihály-temetőt megkerülve, a jelenlegi Mély út nyomvonalához igazodva. A Fertőrákosi út nyomvonala az autópálya keresztezésénél is megváltozik, a gyorsforgalmi fölött halad majd át.

A felüljáró már majdnem kész, a forgalom jelenleg jelzőlámpás irányítással, szakaszosan halad a régi és az új pályatest találkozásánál. Várhatóan legkésőbb a jövő hét végén felvezetik a forgalmat a felüljáróra. A Fertőrákosi út korrekciójának kezdeténél és végénél továbbra is marad a félpályás jelzőlámpás korlátozás. Erre azért van szükség, mert a korrekciós szakasz régi nyomvonalhoz történő csatlakozását csak így lehet befejezni. A Fertőrákosi út régi nyomvonalát a továbbiakban elbontják, és a helyén az M85-ös autóút főpályájának az összekötése történik meg – tudtuk meg a NIF Zrt. szóvivőjétől.

Az autóút Sopron, kelet és Balf csomópont közötti szakaszára sem kell sokat várni, hamarosan megindulhat rajta a gépjárműforgalom. A pótlólagosan tervezett zajvédő falak is elkészültek, várhatóan június elején megtörténik az újabb sztrádaszakasz átadása. Ezzel tovább javulnak a közlekedési feltételek, főként a városba bevezető Győri úton mérséklődhet majd a forgalom."

Hírfigyelő Creative Commons License 2021.04.25 0 0 54119

jav.: Másfelől pedig, egy napi egy-kétszeri esetben lezárt állapotban megeső tiltott közúti átkelés is ugyanakkora tragédiát okoz, ha ott egy gépjármű vonattal ütközik,

Előzmény: Hírfigyelő (54118)
Hírfigyelő Creative Commons License 2021.04.25 -2 0 54118

Szerintem mindegy az, hogy mekkora egy vasúti átjáróban a vonatforgalom. Egyrészt, mert egy kisebb személyvonatot is ugyanolyan vonóerejű elektrodiesel-mozdony húz, mint egy tehervonatot, mivel a MÁV legtöbb mozdonya kb. egyformán nagy teljesítményű. Másfelől pedig, egy napi egy-kétszeri esetben lezárt állapotban megeső tiltott közúti átkelés is ugyanakkora tragédiát ha ott egy gépjármű vonattal ütközik, mint egy napi 8-10, vagy egy ennél nagyobb vonatforgalmú vasúti átjáró esetében, ui. az eset súlyossága szempontjából a vonattal való találkozás gyakorisági esélye nem számít, mivel a már bekövetkezett közúti-vasúti baleset esetén a kár 100%-osan következik be (1 esetben nem figyelt oda, ebből 1 esetben lett baleset, tehát ez így 100%-os!). Más szavakkal élve: mindegy hogy egy kis forgalmú, vagy egy nagy forgalmú vonalon történik meg a katasztrófa, ha már egyszer bekövetkezett, akkor a baj mindig 100-os mértékű!!!

 

A nehezen belátható helyeken pedig kiegészítésként lehet tenni forgalombeláthatóság-javító tükröket, és olyan monitort is, amely az átjáróhoz közeli eltakart helyeket egy kamera + monitorrendszer segítségével a járművezetők számára időben egyidejűlegesen szinkronban teljesen láthatóvá teszi. Ezeken a monitor szélén kis táblán lévő feltűnő színű és vastagságú nyíl mutatna oda a monitorral láthatóvá tett (de addig kitakart) helyre.

 

Oda nem figyelő, fáradt, hülye járművezetőből mind a kis forgalmú helyekre, mind a nagy forgalmakra jut bőven elég (akikből egy is sok!!!). -- Ezért a legfontosabb teendő a megelőzés!!!

 

(Egyébként ez a téma itt nem OFF, mivel a vasúti átjáró másik eleme mindig a közút. És... a vasúti átjárók biztonságosabbá tétele egyúttal közút-építési téma is.)

Előzmény: zirtz (54117)
zirtz Creative Commons License 2021.04.25 0 1 54117

Bocsáss meg - és lassan OFF lesz ez a téma itt -, ha odafigyeltél volna, én a nagyforgalmú vasútvonalak szintbeni kereszteződéseinek felülvizsgálatáról írtam. Az általad feltett fotók nem ilyen nagyforgalmú (többnyire kétvágányú, nagysebességű vontatásra alkalmas) vasútvonalakat keresztező közutakról készültek. 

Túlzásokba esel az összefoglalásként általad írt jövőkép tekintetében - forgalom elől elzárt települések, stb. - ilyet én sem kívánok. Azt pedig kétségbe vonom, hogy a nagyforgalmú vasútvonalak szintbeli közúti kereszteződései számának csökkentése "csak és kizárólagosan a vasút érdekei miatt" lenne szükséges. Az újfehértói balesetnél mozdonyvezető és utasok sérültek meg, a sérüléseik következményeit lehet, hogy életük végéig viselni fogják. Gondolom, ha felszállsz egy vonatra, Te is szeretnél biztonságban célba érni? 

Előzmény: Hírfigyelő (54113)
Hírfigyelő Creative Commons License 2021.04.25 0 0 54116

Mint ez itt*: >> Hírfigyelő (54113)

Előzmény: Hírfigyelő (54115)
Hírfigyelő Creative Commons License 2021.04.25 0 0 54115

Nagy forgalmú közúti főútvonalak mellett fekvő és az oda ráhajtást biztosító vasúti átjárók esetében ez a megoldás valóban észszerűen megfontolható, mert bár költséges, de az átkelési biztonságosság számottevő mértékű megnövekedése okán messzemenően megér(het)i.

 

 

Viszont az ettől kisebb forgalmú közutak forgalmát biztosító vasúti átjárók, ill. a földúti vasúti átjárók esetében ez a megoldás gazdaságtalan, mivel nem éri meg mindenhová felüljárót és körforgalmat kiépíteni (milliárdokat pazarolnának el feleslegesen így).

   Az ilyen helyekre sokkal biztonságosabb a fénysorompóval is kiegészített teljes sorompós* vasúti átjáró, mivel a sorompórudak és a fényjelző berendezések telepítése -- a közúti felüljárókétól -- sokkal kevesebb költséggel is megoldható. A biztonságos átkelés lehetőségére viszont minden ilyen helyen szükség van, és mivel nagyon sok ilyen tökéletesítendő átjáró hely van, ezért nagyon sok helyen ezt sokkal olcsóbb (lenne) így ezen a módon (Hírfigyelő (54113))* (!!!) megoldani.

Előzmény: Landsmann_ (54114)
Landsmann_ Creative Commons License 2021.04.25 0 2 54114

Debrecen előtt két átjárót is megszüntettek. Mindkettő a 4-es főútból ágazott ki. Az egyik Hajdúszovát felé, a másik ettől az átjárótól Debrecen felé 5-600 méterrel. Az előbbi helyett felüljáró épült körforgalommal. Így biztonságosabbá vált Hajdúszovát-Debrecen Szepes felől a 4-es főútra fel és lehajtani, valamint tovább a Határút felé. Sötétben nagyon rossz volt, mert közvilágítás nem volt, a hajdúszováti leágazás a 4-es főút balra ívelő vonalvezetősőből ágatzozz ki. Igaz, 70-es tábla kint volt, de minden szabály annyit ér, amennyit betartanak belőle. A vasút felől kihajtani a 4-esre mindkét irányba jól belátható volt az út, viszont a Határ út felé már nem. Onnan kihajtani nem volt egyszerű dolog a nagy forgalom és az ív, valamint az út menti fák, bokrok takarása miatt. Nyilván ezen okok vezettek oda, hogy egy komplex átépítés keretében ezt a 4-es kereszteződést felüljáróval, ki és besoroló sávval, körforgalommal oldották meg. Lámpás forgalomirányítás került a kereszteződéshez. 

 

 

 

https://www.google.com/maps/@47.5008016,21.5778468,3a,75y,75.22h,74.96t/data=!3m7!1e1!3m5!1sLyKhekNI2SZAi01owWUgqA!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3DLyKhekNI2SZAi01owWUgqA%26cb_client%3Dsearch.revgeo_and_fetch.gps%26w%3D96%26h%3D64%26yaw%3D284.6498%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i16384!8i8192!5m1!1e1

A képen még csak épül, de már jóideje átadták, lényegesen biztonságosabbá téve a közlekedést. 

Előzmény: dimelo (54111)
Hírfigyelő Creative Commons License 2021.04.25 -1 0 54113

Nézd: lehet, hogy a vasút veszélyes üzem. Éppen úgy, ahogy a közút is az. De amit itt javasoltál, az a létező legrosszabb "megoldás".

Miért is? ---> Azért, mert:

1. A legkisebb forgalmú földúti átjárókra is szükség van, különben a csak így megközelíthető termőföldeket a mezőgazdasági gépek nem tudnák megközelíteni (mivel elvágná az útjukat a vasút).;

2. Ha megszüntetik a kis átjárókat, és csak a nagyokat hagyják meg, akkor -- ezen az "alapon" -- számtalan olyan 5 számjegyű bekötőút vasúti átjáróját is meg kellene szüntetni, amelyek olyan zsákfalvakat kötnek be a közúthálózatba, melyek -- más módokon -- sehogy máshogyan nem közelíthetők meg. Ezzel falvak százait vágnák el a külvilágtól, amit pedig egyáltalán nem lehet megtenni!;

3. Ahhoz hogy az így megszüntetendő átjárókat felszámolhassák, ahhoz nem elég leszerelni a biztosítóberendezéseket és egy állandóra záró acélsorompóval lezárni az átjárót, mert emellett a megszüntetés teljessé tételéhez még tetemes mértékű földmunkákra -- ((árokásásra, azért, hogy a vasút szélesen el legyen árkolva a közutaktól azért, hogy az illegális átkelés ezeken a helyeken fizikailag is teljességgel lehetetlen legyen, vagyis hogy teljesen forgalombiztos(!) legyen a lezárás)) -- is szükség lenne a felszámolásukhoz, hogy valóban ne lehessen ezeken a megszüntetett "átjárókon" át semmilyen közúti járművekkel sem átkelni, amely földmunkák pedig tetemes pénzösszegekbe és rengeteg munkaidőbe kerülnének bele. Ezenfelül figyelembe kellene venni azt -- a nemkívánatos! -- lehetőséget is, hogy ezeknél a megszüntetett "átjáróknál" egyes helyeken úgyis akadnának olyanok, akik illegálisan elbontanák az ilyen lezárósorompókat azért, hogy a földjeikre rá tudjanak hajtani a mezőgazdasági gépeikkel, mivel a mezőgazdasági termelés nem állhat le egy ilyen bugyuta és gyermeteg "intézkedés" miatt, és a lezárósorompók illegális eltávolításával hamarosan még a jelenleginél is sokkal veszede3lmesebb helyzet állna elő (biztosítás nélkül illegális vasúti "átjárók").;

4. Összefoglalva mindezt: a te általad vázoltak szerint el kellene vágni egy csomó falut és termőföldet -- csak és kizárólagosan a vasút érdekei miatt! -- a külvilágtól, amely az ellehetetlenülésüket vonná maga után, és erre a mesterséges kártételre még temérdek állami pénzt is rá kellene "áldozni". Ez a létező legszomorúbb és legnevetségesebb "megoldás" lenne, amit nemhogy végrehajtani, de mégcsak megtervezni, sőt mégcsak kigondolni sem szabad!!!;.

 

Sokkal kevesebbe kerül az általam javasolt fénysorompóval kiegészített teljes sorompós vasúti átjáróvá történő átépíttetésük, mivel ez esetben csak a sorompórudat és annak segédberendezéseit (acélcsöves sorompórúd, bebetonozott forgásponti villa, bebetonozott záródásponti villa, mozgatómotoros láncmeghajtás, vonatérzékelő sínáramkörök, és az állomásokról is -- visszajelző áramkörök segítségével -- könnyen visszaellenőrizhető intelligens vezérlőáramkörök, vagyis olyanok amelyek a mai fénysorompókat is működtetik) kellene kiegészítésként odatelepíteni a már meglévő, de -- a jelek szerint! -- nem elégségesen biztosított vasúti átjárókhoz, mert ezt -- a bontásos lezáráshoz képest -- egészen minimális költséggel is meg lehetne valósítani.

 

A lezárt helyzetben lefotózott átjárók önmagukat magyarázzák, hogy miért teljesen kijátszhatatlanok: >>

A lezárt átjárók kitrükközésének az esélye nulla. A bármilyen járművet vezetőknek a sorompórúd áthatolhatatlan lezárást jelent, míg a gyalogosoknak és a kerékpárt gyalogosként tolóknak az egy,- vagy kétoldali átkeléslassító "labirintus"-kerítés pedig a szabálytalan átkelést meg nem érő lassúságúvá teszi (vagyis: megállnak a korlát mögött és megvárják a sorompórudak felnyitását).

[!!!] Én ezt az átjárótípust korszerűsíteném meg annyival, hogy kiegészíteném fénysorompós jelzőberendezéssel is, hogy a tilos jelzés már nagyon messziről is jól észlelhető lehessen. Tenném ezt azért, hogy a gyorsabb és nagyobb fogalmat lehetővé tevő lakott területen kívüli útszakaszokon, vagy a települések szélén az ilyen útszakaszokhoz közel eső kivezető/bevezető útszakaszokon lévő vasúti átjárók esetében nehogy megeshessen az -- az egyébként ritkán várható -- helyzet, hogy egy-egy, lakott területen kívüli szakaszra megengedett sebességgel (90 km/h-val!) közeledő nehéz tehergépkocsi vagy kamion -- !a fénysorompó hiányában! -- nehogy a sötét éjszakai vezetés közben már csak későn észlelhesse a már lezárt vasúti átjárót, és abba a tilos jelzés és a lezárás ideje alatt belerohanhasson, nagy erővel áttörve a sorompórudat, majd emiatt rögtön ezután belecsapódhasson az átjárón éppen áthaladófélben lévő vonatszerelvény(ek)be!

 

 

Ilyen vasúti átjárók (csak példaképpen):

Hajdúnánás, [3323] ök. út -- [109] vasúti szvn. (nyitott helyzet)

 

Tiszalök, [3632] ök. út -- [109] vasúti szvn. (lezárt helyzet)

 

Tiszalök, [3632] ök. út -- [109] vasúti szvn. (nyitott helyzet)

 

Előzmény: zirtz (54107)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!