Keresés

Részletes keresés

klimakiraly Creative Commons License 2014.07.14 0 0 30110

Ha jársz arra megtudod. Ott olyan lassú forgalom hogy jó lenne egy előző sáv. 

 

A győzike falva felé vezető útón is van 2-3km-es átúgró szakaszok.

 

 Minden lakott terület vége után lenne akkor böven elég lenne a kétszámú úthálózat. Minimum 10km-t ha nincs sűrű lakosság.

Előzmény: ghosty9 (30109)
ghosty9 Creative Commons License 2014.07.14 0 0 30109

"Valaki tudja hogy az 55 az M5 és 502 között négysávos lesz?"

 

Amúgy annak mi értelme lenne?

Előzmény: klimakiraly (30105)
klimakiraly Creative Commons License 2014.07.13 0 0 30108

Köszi. Akkor valószínű a kerékpárútnak alapoznak oly szélesen ... szerencsére ritkán járok a Szeged - Mórahalom szakaszon az belül is az 502-M5 szakaszon. Ott szoktam idegbajt kapni a tötyörgéstől. Szerencsére a 60-as táblát leszedték és most már ritkább a körforgalomig 60 menés ...

 

https://www.google.hu/maps/@46.254011,20.099376,3a,75y,258.49h,80.81t/data=!3m4!1e1!3m2!1st5kQK6PmkRPmjqhx2ADWUg!2e0

Előzmény: BBCápa (30106)
Pompiere Creative Commons License 2014.07.13 0 0 30107

Finoman szólva is sz......g, hogy nincs egy olyan útja Szegednek, amely 2x2-ön vezetne ki valamelyik autópályára...

Előzmény: BBCápa (30106)
BBCápa Creative Commons License 2014.07.13 0 0 30106

Valaki tudja hogy az 55 az M5 és 502 között négysávos lesz? Vagy marad 2 sávos csak kicsit szélesedik.

 

„12,4 km hosszon (kivéve az M5 autópálya csomópont, 1,3 km hosszon) 2x1 forgalmi sávos szakasz 115 kN-s burkolat-megerősítés és 3,1 km párhuzamos kerékpárút,…”

 

in: https://www.competitionline.com/en/tenders/153175

 

Előzmény: klimakiraly (30105)
klimakiraly Creative Commons License 2014.07.13 0 0 30105

Tegnap sikerül az 55 és 62-es utakon menni és látni ahogy átépülnek. A 62-esen azt láttam na ezt így kell csinálni. Az 55-őn pedig hogy úristen ebből mi lesz és legfőképpen mikorra. A múltkori 31-es építése meg a félúton a kettő között. :-)

 

Valaki tudja hogy az 55 az M5 és 502 között négysávos lesz? Vagy marad 2 sávos csak kicsit szélesedik.

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.13 0 0 30104

Persze, nem is kell ezt híresztelni, had szopassák magukat, megérdemlik.

Vidéki kisvárosokban is megvan ám a jelenség, lámpáknál a belső sávban 10 autók állnak sorban, külsőben senki, röhögve lehet akár 50-el is egyszerre tizenautókat kikerülni. Átmegyek a városon úgy, hogy 1x sem állok meg, ezek meg ott nyomorognak mindnél.

Előzmény: radio100jozsi (30102)
dimelo Creative Commons License 2014.07.13 0 0 30103

Azért írtam...

Ezen az útvonalon naponta 1200-1400 belföldi tgk. halad. (+1600-1800 tranzit)

Ha nem számít ez a kormánynak, akkor kerüljenek M3 felé és támadják hátba Füzesabonynál a 31-esen Szolnokot?

Na ugye, hogy nem járható a pályára terelés.

 

Mert nincs is pálya.

 

Épülget az M4.

Ahogy mondod: épülget. (Drágán és lassan, szégyenszemre...)

Off - De legalább Szalai büszke lehet, már el is felejtette, hogy 2002-ben megígérte, aztán akkor nem nyert...

Csak 16 év telik el átadásáig az ígérgetése óta. És ez a legfontosabb szakasz!

On

Mi lesz a továbbiakkal?

Még 20 év, addig csak el lesznek a környéken szenvedők és elszegényedettek, vagy ha nem tetszik: ki lehet vándorolni?

 

Ehhez képest 300 milliárdot hagynak hálózatfejlesztésre, de másik 300 milliárdot adnak új határátkelőhelyek kiépítésére.

 

Tud valaki többet a kapcsolódó úthálózatok nélküli határátkelőkről?

Vagy csak trükköznek odafenn már megint?

 

Előzmény: v_peti (30101)
radio100jozsi Creative Commons License 2014.07.13 0 0 30102

Évek óta nem voltam az M7-esen, de tegnap Ságvárra volt az utam, így menni kellett, ráadásul szombaton reggel le, este vissza. Reggel 6:15-ös Népligeti indulással 1 óra alatt lent is voltunk Ságváron, a forgalom folyamatosan halad, simán tudtam menni 135-el Siófokig, de azért szépen folyamatosan volt telítettség a sávokban, de nem volt vész. Visszafelé este negyed 9-es indulással szintén 1 óra alatt a Néligetnél voltunk. Szintén volt forgalom, de jól lehetett haladni. De ami a lényeg, ahol már 3 sávos Fehérvártól, na onnantól volt kényelmes, végig a tök üres szélső sávban fel tudtam jönni 135-el, 1-2 kocsit kellett csak előznöm. Eközben a középső sávban egymás nyakában mentek az autók, meg a legbelsőben is egymást érték. Ennyi hülyét sem láttam még, hogy egymás fenekében menni a középső sávban miért biztonságosabb, mint a totál üres szélsőben haladni fel nem fogom. De annak ellenére, hogy húztam el a szélsőben mindenki mellett, visszanézve senki nem húzódott ki továbbra sem. Én örültem ennek, kényelmesen fel tudtam jönni, senkitől nem zavartatva az M7-esen.

v_peti Creative Commons License 2014.07.12 0 0 30101

Debrecen-Szolnok-Cegléd: Na itt pont nincs autópálya. De ha lassan is, de épülget az M4-es autóút!

 

Előzmény: dimelo (30100)
dimelo Creative Commons License 2014.07.12 0 0 30100

Várjál, várjál...

 

Most is km alapú, de addig, míg legalább 4000 km "főútnak" nevezett 2-3 számjegyű ökörh.gyozás is van,

nem "célszerű" a kiegyenlítés az autópálya és főút díjai között.

 

Kitiltani.... na ez megy mostanában, mint Tokajnál.

 

Egyszerűsítsünk:

Ma már annyival több kamion megy a 4-42-n,

hogy kérdezném, milyen tiltás teremtené meg a "harmóniát"?

 

Ha a fuvar Debrecen-Szolnok-Cegléd közötti, akkor mi a megoldás?

 

Mint ahogy a németek variálnák a szgk-knál, fizessen csak a külföldi?

 

Bevételt akar az állam, akkor teremtsen hozzá elegendő autópályát is!

Ausztria 2x hosszabb pályahálózata mellett már megszoríthatóak a főutat használók.

 

 

Előzmény: v_peti (30096)
RIKA424 Creative Commons License 2014.07.12 0 0 30099
v_peti Creative Commons License 2014.07.11 0 0 30098

Ja nem terelőautó, hanem rendőrautó. Ezt elnéztem! (Terelőautó: ami egy jobbra vagy balra kitérős táblával halad lassan előre, mert előtte munkagép mozog.)

Előzmény: v_peti (30097)
v_peti Creative Commons License 2014.07.11 0 0 30097

Ha jól látom, most zajlik a bővítés, ott a terelőautó, és az ideiglenes korlát. Lehet, hogy csak azért más a szín, mert ca. 10-20-30 éve készült a többi sáv, és közben változtattak az aszfalt összetételén?

Előzmény: radio100jozsi (30093)
v_peti Creative Commons License 2014.07.11 0 0 30096

Na ez az, jól elrontották az útdíjat. Km-alapon kellene, függetlenül attól, hogy autópálya vagy országút, vagy pedig kegyszerűen kitiltani a tranzitot az országútról, ahol van autópálya. (Műholdas követésnél ez megoldható még utólagos ellenőrzéssel is.)

Előzmény: dimelo (30091)
v_peti Creative Commons License 2014.07.11 0 0 30095

Erről az jut eszembe, hogy az oroszoknál van Moszkvában egy speciális sáv a reptérre vezető úton. Ott csak állami vezetők mehetnek. Nem érdemes kockáztatni, mert hamar jönnek a hivatalos szervek.

Előzmény: radio100jozsi (30093)
klimakiraly Creative Commons License 2014.07.11 0 0 30094

BRIC vagy már BRICS országok egyike ...

Előzmény: Fradista Utazó (30092)
radio100jozsi Creative Commons License 2014.07.11 0 0 30093

Szándékosan sötét a legbelső sávok? Esetleg ez valami extra díjas sáv, mint van Amerikában is ilyen. DE annak ellenére, hogy 2*5 sávos, középen még bőven van hely bővítésre.

Előzmény: Fradista Utazó (30092)
Fradista Utazó Creative Commons License 2014.07.11 0 0 30092

Egy kis Brazília:

dimelo Creative Commons License 2014.07.11 0 0 30091

"Csendélet a 42. főúton...

 

Azért szükséges a videó, mert a fotókra bárki mondhatja:

pillanatnyi helyzet, nem ilyen a valóság.

 

Pedig ezt hozta az útdíj...

Előzmény: radio100jozsi (30088)
dimelo Creative Commons License 2014.07.11 0 0 30090

Vannak mobilrögzítő technológiák:)

 

 

Sajnos az útadatot még sokáig várhatjuk:

1. 2013. félévkor vezették be az útdíjat, tehát nem teljes év, a változás nem pontosan követhető.

2. mikor mértek, az rejtély...

3. hol mértek (Legtöbbször sehol, csak felszorzás 3-4 évvel ezelőtti mérésekből)

 

Ezért fontos a tapasztalat és a videó!

Előzmény: radio100jozsi (30088)
klimakiraly Creative Commons License 2014.07.11 0 0 30089

Azt harsogta a rádió hogy sose volt ennyi bevétel az útdíjból. Arról persze hallgat hogy mennyit szenvednek újra akik fizetős út mellett laknak.

 

Nem inkább azzal kéne politizálni hogy alig van teher és átmenő forgalom lakott terűleten. De ehhez ugye az autópálya használatnak kéne olcsobbnak lenni a főútnak meg drágább.

 

Mondjuk pálya meg kevés azon csak az átmenő megy azok sarcolása volt a cél.

Előzmény: radio100jozsi (30088)
radio100jozsi Creative Commons License 2014.07.10 0 0 30088

Már volt eszembe, csak vezetés közben mobilt tartva nem könnyű. ÉN az útadatra lennék kíváncsi majd, mert abban kellene látni a forgalom növekedését.

Előzmény: dimelo (30082)
v_peti Creative Commons License 2014.07.10 0 0 30087

Mi az értelmetlenebb beruházás? Méregdrága hídcsere felújítás helyett, vagy egy Kondoros-Kisszénás vasútvonal 120-asra való felújítása és villamosítása?

 

Tényleg ennyire vacak ez a híd? És ezt az Únió is elhiszi?

Előzmény: RIKA424 (30055)
v_peti Creative Commons License 2014.07.10 0 0 30086

Na de rongálják az utakat, onnantól meg abszolút ON! :)

 

Előzmény: RIKA424 (30085)
RIKA424 Creative Commons License 2014.07.10 0 0 30085

Van kamionos topik.

 

ez itt OFF !

 

 

Ez Útépítés topik.

 

 

v_peti Creative Commons License 2014.07.10 0 0 30084

Na ezért kellene szigorú szabályozás, pl. a normaidőket limitálni kellene, és ezeket a cégek dokumentumaiban ellenőrízn! Aki ezeket túllépi, azokat drákói szigorral megbüntetni!

Pl. Meg lenne határozva egy X-Y útvonalra a minimális időkeret, ennek nem szabadna alámenni! Aki alámegy, azt szigorúan büntetnék!

 

 

Előzmény: Jared- (30067)
Fradista Utazó Creative Commons License 2014.07.10 0 0 30083

Senki sem a dánokért aggódik, hogy szegények mennyit fizethetnek majd. A kutyát sem érdeklik Németországban a dánok problémái. A határ német oldalán lévő német boltosokért aggódnak, akik bezárhatják majd a boltot, mert a dánok nem fogják megvenni 105 euróért az éves matricát, és inkább majd Dániában vásárolnak.

Ez részben pszichológia persze, mert megérné nekik így is átjárni, de nem fognak. A német boltosnak meg tönkremegy az üzlete.

Előzmény: BBCápa (30080)
dimelo Creative Commons License 2014.07.09 0 0 30082

Elég konkrét tapasztalat!

Tudnád rögzíteni egy videón? Köszönettel!

 

Egy éve beszéljük az útdíj árnyoldalait.

Így a főút és autópálya különbözet ilyen vadhajtásait.

 

Majd lesz M4, majd... lesz... M... 4....

Előzmény: radio100jozsi (30081)
radio100jozsi Creative Commons License 2014.07.09 0 0 30081

Közben, hogy mi lesz itt Albertirsa-Üllő között a falujáró kamioncsordákkal, az senkit nem érdekel. Ma reggel is tele volt egymás után konvojokban kamionnal a 40-es út, miközben pár napja a 405-ösön csak személyautók mennek, azok is többségében a turisták.

Előzmény: dimelo (30071)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!