Keresés

Részletes keresés

wakond83 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2468

Üdv.

 

csak olyannal menj, aki szemre, érzésre tudja, hogy jó-e!

 

Üdv.

Előzmény: Janiscara (2455)
wakond83 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2467

Üdv.

 

Zoli kihagyott egy alátétet:-)))))

viccet félre téve, meg kellene hallgatni, dekli nélkül is.

vagy az még jobb lenne, ha levennéd a szíjat.

 

Üdv.

Előzmény: Janiscara (2465)
wakond83 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2466

ne felejtsük, hogy nem ok nélkül bontanak el egy motort!

sok a típushiba a rotaxnál, és ezek miatt rizikós egy másik ki tudja mennyit futott himbát, hengert, karbit,

főtengelyt, hengerfejet venni.

persze lehet azt is, hogy van egy tuti zsír motor, (nuku rendszám)és elbontja, így jóval több kijön mintha simán eladná.

bár az utóbbival még nem találkoztam:)

 

amúgy is szeretek túlzásokba esni, ha valami már nem a gyári hangot adja ki, az cserés!

 

pl. a kuplungot a kymcom-ból már más használja gond nélkül, nekem már hangos volt.

és az említett scarabeo-nál már 11 ezer km ezelőtt vezérműláncot akartam cserélni!

 

nem véletlen az sem, hogy kb. tudom mennyiért lehetne teljesen újjá építeni az egészet:))))

 

Előzmény: conair2 (2456)
Janiscara Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2465

Üdv

 

Ma munkába jövet-menet elkezdett szólni egy bizonyos fordulat tartományban a oldaldekli mögül valami. Rezgő hangot hallok. Nem tudom mi lehet, de zavaró ,mert ahogy húzom a gázt úgy erősödik majd 50-től  eltűnik a "muzsika". 40-50 -ig hallom, pont amennyivel közlekedem a belvárosban mikor nagy a forgalom.

Jani

Szere28 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2464

Udv!

Azt en sem tudom. En sem vagyok minden tudo. Hat lehet evjaratul fugg milyet raktak bele.

Udv!

Előzmény: Alkapánó (2463)
Alkapánó Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2463

Egy angol Aprilia oldalon (www.apriliayorkshire.co.uk) ezt írják a 200-as rotaxoshoz:

 

Pin roller 12g 200-E2


Pin roller 10g 200-E1

 

Nem tudom, az E1 és E2 jelölés mit jelent.

Előzmény: Szere28 (2462)
Szere28 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2462

Udv!

Azt en nem tudom meg soha nem jatszottam nehezebb gorgokel mind a gyari. Azt neked kell kitapasztalni. Venni kell jo par gorgoszetett es jatszani veluk. Mert az h valaki azt mondja h neki ugy jo masnak meg az nem tetszik. Szoval en nem tudom.

Udv!

Előzmény: Alkapánó (2461)
Alkapánó Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2461

Van választék, csak tudni kéne, milyet érdemes tenni bele.

 

görgők

Előzmény: Szere28 (2460)
Szere28 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2460

Igen ezt tudom. Azert nem mondanam h ritka de teny nincsen belole annyi mind a kistesobol. Nehezebb gorgo hat en nem igen talalkoztam 10g vagy nehezebb gorgot.

Udv!

Előzmény: Alkapánó (2459)
Alkapánó Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2459

Megtaláltam UCB Zoli írta:

 

"UCB Zoli 2012.11.26 06:21:20 ©
586

Hello.

 

Ritka motortípusod van, remélem tudod. Ugyanaz a blokk, mint a 125-150, csak a tiednek 1-cm-el hosszabb a lökete. Használhatsz nehéz görgőket, mert szereti az alacsony fordulatot...."

Előzmény: Szere28 (2458)
Szere28 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2458

Udv!

Elvileg 9.5g legalabb is en annyit mertem. Hat a 200-asnak nagyobb a lokete az teny de h len erosebb lenne a fene tudja jo porgos blok az is.

Udv!

Előzmény: Alkapánó (2457)
Alkapánó Creative Commons License 2014.05.12 0 0 2457

Valaki írta korábba, hogy a 200-as Scara inkább az alacsony fordulatot kedveli, így nagyobb súlyú görgőket érdemes bele tenni.

Milyen súlyút érdemes venni?

Sajnos nem találtam infót a gyári görgők súlyáról sem.

 

 

 

conair2 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 2456

Használtan lehet kapni pici pénzért mindent. Nekem repedezett volt a hátsó gumi 10 rongy kerekestől... meg van oldva... fel se kell rakatni. Annyi bontott van belőle mint az állat. Persze a 250-es piaggio blokk az már tészta. De rotax-al tömve a net használt alkatrésszel. Helybe jön minden...

Előzmény: wakond83 (2453)
Janiscara Creative Commons License 2014.05.11 0 0 2455

Üdv

 

Ahogy szere is írta ennyiből inkább veszek motort, illetve kiegészítem még pénzzel. (Persze az újnak nincs párja, de sok értelme tényleg nem lenne ennyit költeni felújításra. )
Amúgy bontottan tudok beszerezni szelep himbát meg membránt is. Nagyon maximum membránt raknék bele újat, de talán fellelhető jó állapotú még.
Jövő héten megyek siófokra, most ott bontanak egy 200-as rotax scarát.

 

 

Jani

Előzmény: wakond83 (2453)
Szere28 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 2454

Udv!

Vaki tulzasokba ne essunk annyi penzert nem azt kell felujjitani. Hanem venni egy masikat ami jobb es marad is. Vagy venni egy nagyobb motort. A membran amit mutattal nem scaraba valo. Az nem jo belle. Himbabol meg venni kell bontottat ami jo. Uj alkatresz a tizedet nem eri mind amit kernek erte. Masz vesz egy bonyott komplett hengerfejet.

Udv!

Előzmény: wakond83 (2453)
wakond83 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 2453

Üdv.

 

azért készülj egy kis ráköltésre:

 

szelephimba

 

membrán

 

kontraszt rugó, olyan 2-5000ft, a csúszka még ennyi sem.

 

viszont ezeket cseréled, jó darabig nem lesz gondod!

én lehet cserélném a másik himbát is, bár ugye az megint egy százas:((

 

sőt.....én lehet a szelepeket is megsasolnám.

 

annó kiszámoltam,olyan 400 ezer környékén totál újra lehetne gyári alkatrészekkel építeni.

persze az összes csapágy, szimering, főtengely, henger, hengerfej, meg vízpumpa, variátor, kuplung bla-bla-bla....:)))))))

 

marha sok, de viszont van egy vadi új motorod!

 

 

 

Előzmény: Janiscara (2452)
Janiscara Creative Commons License 2014.05.11 0 0 2452

Szia

 

Júliusban az is cserélve lesz a csúszkákkal , kontrasztrugóval és a kipufogó szelephimbával együtt!
Ez már biztos!

Jani

Előzmény: UCB Zoli (2450)
Janiscara Creative Commons License 2014.05.11 0 0 2451

Szia

 

Hangja az gyönyörű, zörej mentes ismét ennek örülök a legjobban. A malossi 8,5 grammos görgők pedig jobban teszik a dolgukat mint a régiek. Egyenletesebb most, észrevehetően jobban megy. Szuper lett.
Nagyon megvagyok elégedve az eredménnyel. :)

 

Jani

Előzmény: UCB Zoli (2449)
UCB Zoli Creative Commons License 2014.05.11 0 0 2450

Hello.

 

Ne feledd, hogy kopott a membránod,  de nagyon. Fallsot kap!

Előzmény: Janiscara (2448)
UCB Zoli Creative Commons License 2014.05.11 0 0 2449

Hello.

 

Köszi a bort. Borravalónak köszi a sárga malossi rugót! Pont rövid pálya lesszz a kkövetkező verseny. Kapóra jött a kontrasztszt rugó. Hogy tetszett a kis versenygép? Mennyivel jobb most a motorod?

 

Üdv

Előzmény: Janiscara (2448)
Janiscara Creative Commons License 2014.05.11 0 0 2448

Szia

 

Nem érdekes. Használd egészséggel egy verseny erejéig. :)

Köszi a hozzáértést és hogy időt szakítottál a motorra. Nagyon jó lett a gép. És hasznos tapasztalatokkal gazdagodtam. A következő szervizt majd megbeszéljük.  A képeket holnap délután dobom fel, több időm lesz erre.

 

Jani

Előzmény: UCB Zoli (2446)
UCB Zoli Creative Commons License 2014.05.11 0 0 2447

Hello.

 

Jó benne az a vas!  Csak vastagon heggeszetek. Nekem az sr-nél volt ilyen bajom. Megy a moci?

 

Üdv.

Előzmény: Janiscara (2445)
UCB Zoli Creative Commons License 2014.05.11 0 0 2446

Hello!

 

Nem jól számoltunk el!  Adtál nekem egy kontraszt-rugót, malossit! Legközelebb vonjuk le!

 

Üdv

Előzmény: Janiscara (2440)
Janiscara Creative Commons License 2014.05.11 0 0 2445

Üdv

 

 

Egyszer már merevítettük  az első törésnél, de ezt már nem tudom újra felhasználni, rossz állapotban van már a második törés után. Bontóból szerzek egyet és ahogy te is írtad, meg lesz jól merevítve.

 

 

Jani

Előzmény: Szere28 (2441)
UCB Zoli Creative Commons License 2014.05.11 0 0 2444

Hello.

 

Ha kimondottan tocsog az olajban a légszűrőd, akkor membrános vagy. Négy csavar, általában sima imbusz. Vissza is durrant néha, gondolom. elég bontós, piszkos munka lessz! 2500 körül van a komplett membrán, de a malossi kevlár-membrán 4000?-talán. Dob a motoron rendesen!

 

Üdv

Előzmény: Nám Mihály (2442)
Szere28 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 2443

Udv!

Nos nezuk csak. Mikor csopog? Sokat all a motor egyhelyben? Mert ha akkor akkor olajpumpa problemais lehet. Vagy a karbinal a kis olajszelep vacakol. Ha menet kozben vagy utana pl lehet membrangond a szivocsonknal. H visszafele is enged. A membran lapok kikoptak vagy meghajoltak. Ezek szoktak lenni.

Udv!

Előzmény: Nám Mihály (2442)
Nám Mihály Creative Commons License 2014.05.11 0 0 2442

Nemrég vettem egy Aprilia Scarabeo 50 2T 1999 évjáratú robogót .Kitakarítottam a karburátort és a levegőszűrőt tiszta olaj volt minden .Most megint észrevettem ,hogy csöpög az olaj .Gondolom ,hogy megint olajos a levegőszűrő .Mi lehet a probléma ?

Szere28 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 2441

Udv!

Hat ha ilyen gyenge volt az eredeti szerinted az uj nem lesz az? Nekem is tort mar le a 250-rol igaz en meghegesztettem azota nem volt gondom vele. De volt olyan h gyarilag ennyi gyengen volt h az uj megvasarlasa utan a merevites mellett dontottunk. Utana jo volt. 

Udv!

 

Előzmény: Janiscara (2440)
Janiscara Creative Commons License 2014.05.10 0 0 2440

Üdv

 

Sikeresen eltörtem a középsztendert :S 
Magasabb részre állítom mint a talaj (kb 10 cm)  és nem bírta ezt a plusz erőkifejtést a lábam részéről.  De már másodszorra. Azt hiszem itt az ideje venni egy bontottat ami ép és persze egyenletes talajra kell állítani a gépet.

 

 

Üdv

UCB Zoli Creative Commons License 2014.05.10 0 0 2439

Hello.

 

Ha reám hallgatsz, vegyél 1998-as minarelliset! A gyújtásra figyelj! Nehogy ducati legyen! Én toltam bele pénzt, de megy is! Kontraszt-rugót már heti szinten cserélek a versenyzés miatt! Iszonyatosan jól lehet játszani a beállításokkal. Tárcsafékesre keress inkább! Hátul tárcsásra! Brutál!

 

Ha jócskán vissza lapozol, láthatod a verseny vasam. Wakond tette fel. Százat bőven belepakoltam a gépbe, de brutál!!!

 

Üdv

Előzmény: mucden (2437)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!