750 kilós magas ponyvás futóval 10-12 liter, 2 tonnás magas ponyvás futóval ellenszélben 15 liter alatt esélytelen. Mindez persze megrakodva, 750 kilós futó legalább 1 tonnával :))
Tanácsotokat szeretném kérni. Vásároltam egy 2007-es Trafic 2.0-ás buszt. Pár dolog már kiderült. A legbosszantóbb, hogy elcsepegett a fékolaj, kuplung beesett, kedvesem gyerekekkel lerobbant (nagy köszönet Vargamunkának a telefonos segítségért!). Hétvégén kinyomócsapágy csere. Másik, amit észrevettem, így ezer km után egy kerregő hang. Szerintem a váltó hangja. Kezdő dieselesként és trafikosként érdeklődöm, hogy mennyire normális ez. Indulásnál is jelentkezik, valamint 1700-as fordulatnál egy rezonancia kezdődik és tart kb 2000-ig. Egyébként szeretjük, hamar belaktuk a gyerekekkel. Így hogy 9személyes, még a két nagyi is befér :)
A kérdés is mutatja: laikus Trafic-tulajdonos vagyok. Bal első index izzót kell cserélnem. Hogy férek hozzá legjobban és leggyorsabban? Köszi a segítséget. Tibi
A hengerfej története a szokásos. Én saját magam szedtem le egy garantált 150E km-es kocsiról porlasztóhiba miatt. Nem lehetett kivenni ezért elküldtem Taszárra a Kacsógép kft-nek és ők kivették, és "kifőzték" a motort (kitakarították) ha már ott volt lenyomáspróbázták, de nem kellett volna mert hibátlan. Lesíkolva sem lett mert hibátlan az alja is. Szóval makulátlan a hengerfej. Ahogy nézegetem 70 és 100 között mennek a bizonytalan eredetűek. Hogy olcsó legyen az ára, legyen 60E ft
Juteszembe! Ma kivettem 1 porlasztót kereken egy nap alatt. Hozzávalók 1 személyre. 1db Peugeot stabilizátorrúd, egy sin darab ami kevésnek bizonyult és egy Ford Tranzit kerékagyra kellett növelni az ütleg méretét. Valamint kellett egy hegesztőgép is :)
Nekem is 2.0 vivarom van ,hasonló problémával.Tavaly én is írtam már róla.Azt mondják a szakemberek ,hogy valószínű hengerfejes lesz a gép.Nézd meg ,hogy mennyire ingadozik a hűtővíz szintje,és van -e túlnyomás a rendszerben. Az is lehet ,hogy a fűtőradiátor koszolódott el.