Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Stetten Creative Commons License 2018.11.21 0 0 4553

Egy jól müködö ETKA-t vagy ELSA-t honnan lehetne szerezni? Volt nekem, de csak feltört verzió ami korlátoltan müködött. Rakás xart nem ért, mondjuk pont annyit is fizettem érte. Az eredeti viszont valami brutál sokba kerül ha jól értesültem. Kár, mert én eredeti szoftver párti vagyok, a VCDS-em is eredeti. Persze van egy határ, százezreket nem adnék ki érte.

Előzmény: zsolie (4552)
zsolie Creative Commons License 2018.11.21 0 0 4552

Az alkatrész keresésre, karbantartásra-javításra, programozásra külön progik vannak. Etka, Elsa, VCDS, stb.  Viszont ha eddig nem találkoztál ezekkel a programokkal akkor nem lesz könnyü dolgod.

Inkább egy jól karbantartottad vegyél és akkor azt nem kell javítani.

Előzmény: agezuu (4547)
dzoltan82 Creative Commons License 2018.11.21 0 0 4551

Atlalaban nem 2km/h-n szokott mulni a csekk ;)

Előzmény: cybercide (4546)
Stetten Creative Commons License 2018.11.21 0 0 4550

Még meg sem vetted de már javítani akarid?

milyen javítási segédletre gondolsz?

Előzmény: agezuu (4547)
Octi19 Creative Commons License 2018.11.20 0 0 4549

...ha 75 lovas, akkor azon fix turbó van aminek nem számít nagyon a korom...

Előzmény: freeeride (4548)
freeeride Creative Commons License 2018.11.20 0 0 4548

Sziasztok, még egy adalék a vészprogram problémakörhöz amit pár napja írtam.. amikor megvettem a kocsit csináltam egy olajcserét, azóta közel 8000km-t nyomtam bele. Az olaj nem fogyott semmit és úgy tűnik nekem, hogy a 75 Le nagy része biztos megvan, elég jól megy és a fogyasztása is nagyon jó. Turbóhibára ezek miatt nem gondolnék, persze koromlerakódások lehetnek...

agezuu Creative Commons License 2018.11.20 0 0 4547

Sziasztok !

Új vagyok itt és segítséget szeretnék kérni:

Audi A2 1.2 TDI vásárlás előtt állok, javítási és alkatrész-keresési doksikat keresek PDF formátumban.

Tud valaki segíteni, hol találhatok ilyesmit ?

A mélcímem és mobilszámom publikus.

Köszi és üdv Mindenkinek:

AG

cybercide Creative Commons License 2018.11.20 0 0 4546

Igen, viszont a sebességhatárok betartásánál vedd figyelembe, hogy a kétféle abroncs átmérőjének a különbsége +12 mm, így a sebesség mutató 100km/óra valós sebességnél 98 km/órát fog mutatni.

Előzmény: Number-1 (4544)
Octi19 Creative Commons License 2018.11.19 0 0 4545

Fel. Nekem is ez a méret van fent téliből, mondjuk a felni nem A2-é hanem A3-é. A nyári van A2-es eredeti felnin de az 16-os és 185/50-es egyébként a gyári méretek:

165/65R15

175/60R15

185/50R16

és téliben: 155/65R15

Előzmény: Number-1 (4544)
Number-1 Creative Commons License 2018.11.19 0 0 4544

Sziasztok!Egy kérdésem lenne.Felrakhatok a mostani 175/60 as gumi helyett 185/60-asat a gyári könnyüfém felnire?Nagyobb a választék ebben a méretben.

Octi19 Creative Commons License 2018.11.19 0 0 4543

Nem olyan bonyolult a dolog, ...kért/megvalósult étrék... pláne a fix geós AMF/BHC motoroknál. Itt gyakorlatilag csak egy határérték van aminél magasabb szívócső nyomást nem enged a rendszer és ilyenkor vészüzembe kapcsol. (...pontosan nem tudom az értékeket de valami 1700mBar rémlik, persze lehet, hogy ez úgy hülyeség ahogy van, szóval nem kell komolyan venni!)

Előzmény: zsolie (4541)
zsolie Creative Commons License 2018.11.19 0 0 4542

Passatnal és Skodánál már találkoztam ilyennel, A2-es nél még nem. Igaz az elöbbieknek a turbója változó geometriájú és a koromlerakódás volt az ok.

Előzmény: zsolie (4541)
zsolie Creative Commons License 2018.11.19 0 0 4541

Valószínű, hogy a turbó kért érték és a megvalósult érték nem egyezik, ezért tilt le a  turbó. Vákumcső vagy kopott turbó hibára gyanakodnék. VCD-es el ezt pontosan meg lehet nézni, illetve hibakódot is beír.

Előzmény: Octi19 (4540)
Octi19 Creative Commons License 2018.11.18 0 0 4540

Igen, és egy újabb újraindítással megint helyre fog állni időlegesen a dolog. ...ez már csak ilyen...

Előzmény: Stetten (4533)
freeeride Creative Commons License 2018.11.18 0 0 4539

elvileg elment

h.c.s Creative Commons License 2018.11.18 -1 0 4538

gmail-ból el tudod küldeni mellékletként.

A gmailos címem kukac előtt: hcsacc

Előzmény: freeeride (4537)
freeeride Creative Commons License 2018.11.18 0 0 4537

e-mailben gondolom a mérete miatt nem küldhető, a le/feltöltésekben viszont nem vagyok otthon, de ha adtok tippet felteszem valahova. De szívesen odaadom cd-re kiírva is.. 

 

h.c.s Creative Commons License 2018.11.18 0 0 4536

Nekem jöhetne, ha valahova fel tudnád rakni.

Köszi

Előzmény: freeeride (4535)
freeeride Creative Commons License 2018.11.18 0 0 4535

Köszönöm a hozzászólásokat, igazából egy emberesebb kihuzatás után jött a "tiltás". Egyébként egy rövid időre meg kellett állnom, majd indultam tovább, igaz csak városban, de érzésre megint ment normálisan... mint a golyó:) Ha lesz egy kis időm, megvizitálom a turbó környéki csöveket..

Webasto.. elolvastam a kezelési útmutató erre vonatkozó részét, 5 fok alatt indul be, akkor ha a klímapanelen az econ nincs benyomva.. ha működik akkor a kipufogóján jönne valami égéstermék ha jól sejtem.. majd figyelni fogom. 

Ha valakinek kell a kezelési útmutató, beszkennelt formában megvan, 160MB..

h.c.s Creative Commons License 2018.11.18 0 0 4534

Így igaz. Hónapokig észre sem vettem. Nem nagyon húzatom eddig. Egy előzéskor ért a meglepetés. 4-ben 100 körül tiltott. Utána autópályán 5-ben 130 körül.

Újraindításkor amíg nem éri el ezeket a fordulatszámokat, addig rendesen megy.

A cső összedugása után rendbejött.

Az N75-ös szelep és a nyomásszabályozó közti cső volt szétcsúszva

Előzmény: Octi19 (4532)
Stetten Creative Commons License 2018.11.18 0 0 4533

De akkor ha eléri megint a tartományt megint vészüzem lesz a vége.

Előzmény: Octi19 (4532)
Octi19 Creative Commons License 2018.11.18 0 0 4532

Amikor vészüzembe áll, akkor azt reseteli egy újraindítás és amíg el nem éri megint azt a tartományt a figyelt érték addig rendesen működik. A kollégának valószínűleg egy N75-ös szelep vezérlési hiba miatt megszaladt a turbónyomása és amikor ez előfordult (azért a jelzett fordulatszám értékekhez és sebességi fokozatokhoz már elég komoly sebességek tartoznak, szóval viszonylag ritkán üzemel így egy motor), akkor jött a vészüzem és a pacik kb.: fele szét is szaladt hirtelen.

Előzmény: Stetten (4531)
Stetten Creative Commons License 2018.11.18 0 0 4531

Ezt most nem értem. ha szétv olt csúszva a vákuum csö, akkor mitöl javult meg újraindítás után?

Előzmény: h.c.s (4530)
h.c.s Creative Commons License 2018.11.18 0 0 4530

Semmi hibajelzést nem ad a műszerfalon, viszont beírja a hibatárolóba.

Nemrég volt ilyen gondom. szétcsúszott az egyik vákuumcső a turbó és a nyomásszabályozó között.4-ben 3200 körül, 5-ben 3000 alatt tiltott. Kellemetlen volt előzés közben....

Újraindítás után ment tovább rendesen.

Előzmény: Stetten (4529)
Stetten Creative Commons License 2018.11.18 0 0 4529

Ha vészüzemmódba kapcsol akkor világítania kellene a check engine lámpának is. (Persze csak akkor ha valaki ki nem kötötte, le nem takarta, stb...) A leg biztosabb egy hibatároló kiolvasás lenne, ott kiderül mi a helyzet.

Előzmény: freeeride (4527)
h.c.s Creative Commons License 2018.11.18 0 0 4528

Szia!

 

A hosszú melegedés természetes.

A Webasto 4 fok alatt kapcsol be, külön nem kapcsolható.

A turbó 3e fordulat körül tilt 5.-ben. többféle oka lehet. alacsony ill magas turbónyomás. ki kell olvasni. 

lehet nyomásszabályzó szelep, vákuumcsövek tömítetlensége, esetleg turbóhiba.

Előzmény: freeeride (4527)
freeeride Creative Commons License 2018.11.18 0 0 4527

Sziasztok, nemrég vásároltam egy A2-est, tdi 75le, lenne néhány kérdésem.. Az első, hogy nagyon nehezen melegszik a motor. Mostanában reggelenként amikor indulok 5-6fok körül, mire beérek a munkába (csak 7km, országút ~70-el begurulok) nem vagy csak éppenhogy megmozdul a vízhőmérséklet jelző ami 60 foktól indul.. cseréltem termosztátot, de azzal sem lett jobb. Ez normális, vagy nézzek egy újabb termosztát után, esetleg más probléma?

A másik, hogy van a kocsiban valamilyen kiegészítő fűtés, annyit tudok róla, hogy webasto és 5KW.. ez mit tud, és hogyan lehet életrekelteni? 

A harmadik kérdésem, hogy pár napja előfordult, hogy autópályán kicsit megküldtem, 130-140 20km-en keresztül, és azt tapasztaltam, hogy elgyengült a kocsi, mintha valamiféle vészüzemmódba kapcsolt volna, alig ment 100-110 fölé, az érdi emelkedőn vissza kellett kapcsolni 4.be.. tipp?  köszönöm..

 

Stetten Creative Commons License 2018.11.16 0 0 4526

A szervizben általában a longlife olajjal dolgoznak. (Castrol Edge Titanium FST 5W-30 LL) De nem lenne egyszerübb megkerdezni a biztonság kedvéért?

 

Előzmény: cybercide (4525)
cybercide Creative Commons License 2018.11.16 0 0 4525

Márkaszervizben cseréltek olajat az autómban. Kérdeztem utána, hogy milyen olajat tettek bele. Azt mondták, hogy Castrol Edge 5W-30-at. Gondoltam veszek utántöltésre belőle, de ennél a típusnál van több altípus, ami elbizonytalanított. A Castrol oldalán lehet autótípusra keresni, ahol kétféle olajat javasol:

Castrol Edge Titanium FST 5W-30 C3

Castrol Edge Titanium FST 5W-30 LL

Ezek szerint a kettő közül valamelyiket tehették bele.

Esetleg tudja valaki, hogy szervizben melyiket szokták bele tölteni?

Olyat vennék, ami benne van.

Köszi.

A2TSI Creative Commons License 2018.11.13 0 0 4524

Ma a szervizben rátöltötték az 5949-es verziót a vezérlőre, kíváncsi leszek, hogy érzek-e változást. A korábban felsoroltakból a gyorsabb indítózás megvolt. Engem leginkább két dolog zavart, a bekapcsolt légkondi melletti gyors elindulás illetve a sok fogyasztó rákapcsolásakor tapasztalt fesz ingadozás. A légkondi tesztet nem egyhamar fogom tudni megejteni, mert ugyan ma 7 fok volt, és bekapcsolt, de 30 fokban más a terhelése, mint most.

Előzmény: A2TSI (4521)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!