Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
"Igen jelenleg a krawtexel van szerzodese,kedvezmenye."
A Kisalföld Volánnak a Kravtexhez -buszbeszerzés tekintetében- annyi köze van, mint mondjuk a Van Hool-hoz. Ha kiír egy tendert, indulhat rajta a cég. Az, hogy nyer-e, vagy nem, az nem függ semmilyen szerződéstől, lévén, hogy ilyen nem létezik.
Ellenben érdemes megemlíteni, hogy a Kisalföld Volán Ipar utcai műhelye végzi a Credok fényezését, alvállalkozásban. Ennek azonban nem lehet köze ahhoz, hogy a helyi Volán vállalat milyen buszokat szerez be. Pont.
"A kravtvex viszont nem gyarthat csuklost,mert nem adtak ra nekik engedelyt."
Ezt abszolút nem értem. A Kravtex most készítette el a megújult homlokfalú BN 18-ast, ami típusbizonyítvánnyal /ha úgy tetszik, engedéllyel/ rendelkezik és forgalomba helyezhető Magyarországon.
Tavaly 10 darab készült belőle, 4 a Vértes, 6 darab pedig a Kisalföld Volánhoz került. Minden nap találkozhatunk velük Győr útjain.
Igen jelenleg a krawtexel van szerzodese,kedvezmenye.A kravtvex viszont nem gyarthat csuklost,mert nem adtak ra nekik engedelyt.Merci es Volvo csuklost szerintem azert nem vesz a ceg mert nincs rá kerete.(pénze.).Azt hallottam a jövöben a 280-asokat is elakarják lassan tuntetni Győrből.Pár éven belul allitolag a rosszabb álapotuakat leselejtezik, a felujitotakat pedig eladja más vollánoknak.Csak a Rába,,Ikarus417 es a pár eddig legyártott credo maradna csuklosnak,mert az okosok szerint ez a pár csuklos elbirja a várost.Ikarus 415 a gyenge féke miatt nem vettek többet,és szerintem 435 is azert nem vehettek mert a 415 nem nagyon valt be a Kisalfold volannak.
Sziasztok!!szeretném megkérdezni, hogy a buszokat mi alapján (fajtájuk szerint) választják ki,és veszik meg??pl hogy budapesten és más városokban van Ikarus 435-ös(csuklós),nálunk nincs,csak Ikarus 415-ös(kisbusz)!?ez hogy van?tehát arra lennék kiváncsi hogy más busztípust miért nem vesz a Kisalföld Volán? Vehetne Volvo-t is ,meg Mercedeszt,helyi járatra!!Remélem azért érthető volt!!:) Vagy most a Krawtex-szel van szerződése a Volánnak?És akkor csak azt vehet, vagy most hülyeséget mondtam??:)lehet ám ,mert nem értek hozzá,csak ezáltal szeretnék felvilágosodni!
Szeretném megkérdezni, hogy már hetek óra miért nem jár a 16:19-es 11A????? Ma a szemem láttára egy sofőr kiírta relációs táblán a 11A-t, befutott a forgalmi irodába, kijött, kitörölte a vonalat, és elment szolgálatiba. Helyette nem ment 11A. Ez hogy lehetséges, hogy csak úgy kihagynak hetek óta egy járatot, ráadásul az egyik legforgalmasabb útvonalon???
Közel 1200 menetrendi lapot kell kitenni, ami sajnos nem megy 1 nap alatt. Az ideális persze az lenne, ha a szombatról vasárnapra virradó éjjel cserélnék mindet, de ezt nehéz lenne kivitelezni. Bár az is igaz, hogy a régi menetrendet szinte mindenki fejből tudja, és inkább az újra kíváncsiak, lehetőleg még azelőtt, hogy érvénybe lépne. Ettől viszont még igazad van, de jobb megoldás pillanatnyilag nincs.
A változásokról még csütörtökön volt egy sajtótájékoztató, ezért én is csodálkozom, hogy a Kisalföld miért nem írt ma semmit. Gondolom, majd holnap.
Sziasztok!!!ma láttam a Révai utcában hogy már kint vannak az új menetrendek a buszmegállókon!!!én hülyeségnek tartom,mert még van aki a régi menetrendet tudja ,de ha megnézi a táblát akkor már az újat látja ami csak vasárnaptól lesz érvényben,ez összezavarhatja őket,de ha megnézi h mikortól lesz érvényes akkor nem jár "pórul". Vannak figyelmetlen emberek!!épp ma is láttam egy embert a 11-es buszmegállójában aki az új menetrend szerint számplta a perceket! A másik meg hogy a Kisalföld c. napilapban is kéne valamit mondani róla h más lesz a menetrend,mert nem biztos h mindeki tudni fogja,szóval egy kis figyelemfelhívás kéne,mint ahogy a soproni buszok új menetrendjének változásait is leírták!!
Egy jó hír: sikerült megtalálni a rossz táblaképeket (2, 19, 37) okozó hibát. És egy kevésbé jó: egyelőre várni kell a javításra, viszont előbb-utóbb mindenképpen sor kerül rá.
(A szerkesztőprogram egy igen alattomos hibájáról van szó, amit ki lehetett volna kerülni, de mivel én nem találkoztam vele eddig, nem tudtam védekezni ellene. Nagyon bosszantó :(.)
Pedig az egysoros oldalkijelzőknél régen is csak a végállomás fért ki, és akkor is elég zavaró volt a rossz beállítás. Viszont egyelőre az utazók 90%-a helyi, rendszeres utas, akiknek igazából csak a vonalszám érdekes, minden mást fejből tudnak. Viszont ha Győr nagyobb város lesz, több látogatóval - akik igénybe veszik a buszközlekedést -, elengedhetetlen lesz a precíz tájékoztatás.
Egyeseknek nagy problémát okoz úgy néz ki egy Cél és 2-es gombok megnyomása... S ide sorolhatnám pl. az indításjelzőt is (bár van ahol muszáj).......csak azt nem értem, hogy aki ennyire nem akar semmit se az miért nem maradt otthon...
Egyébként a régi kiírásoknál is a vezetők többsége nem állította át a másik végállomásra, csak akkor ez még nem okozott különösebb gondot.
Nagyon jó hogy ezeket visszahozták. Hiszen a Révaiban is voltak régen ilyen táblák, csak az újak felszerelésével ezek eltűntek. Remélem a Városházához is teszenek, mert ott még nekem mindig gondot okoz megtalálni, hogy honann fog indulni a buszom...;-)
Nagyon örülök ezeknek a fejlesztéseknek. Úgy néz ki a Volán felébredt a hibernáltáságából és rájöttek, hogy már 1980-ban vagyunk:):)
Még a díjsazbási rendszeren kellene változtatni, bár tudom ez Városházi hatáskör...
Azért ma láttam néhány buszt, amelyen a rossz irány volt beállítva. (Sőt, amin kimondottan meglepődtem: volt olyan eset, hogy az oda irányú járaton szerepelt a vissza irányú kijelzés!) Remélem, hogy az ilyen esetek előbb-utóbb teljesen meg fognak szűnni (de úgy látom, hogy már most is jelentősen javult a "morál" ezen a téren). Az új fordalapok alján nagy betűkkel rajta lesz, hogy minden járat előtt be kell állítani a megfelelő célállomást, bízom benne, hogy ez is segít majd valamennyit.
Én úgy hallottam, hogy kinti, "meleg" váltást a szakszervezet fúrta meg. Fogalmam sincs, hogy miért, ill. miért pont most, őket kellene megkérdezni...
A gyengén kihasznált járatok szólósítása általános célkitűzés, az Általad írt járatok feltehetőleg ennek a törekvésnek lettek a vétlen áldozatai. Gondolom, hogy az ehhez hasonló tapasztalatok alapján a kollégák korrigálni fogják majd az esetleges "túlkapásokat".
Kérlek szépen, SZVSZ egy új norma szerint lasascskén feltöltögetnek az összesbuszba újk szoftvereket amik már így írják. Én ma már láttam 22-est is MARCALVÁROS és 38-ast IPARI PARK felirattal. Úgylátszik kezdenek rátérni a normális nagyvárosi utastájokoztatásra.
Újabb feljesztés: a Révaiban, a Városháza, Megyeháza és Honvéd liget megállókban ki van téve egy táblára, hogy melyik járatok állnak meg az adott helyen. Így már nem kell annyira keresgélnie egy nem helybéli embernek (és a helyieknek is könnyebb persze).
Freehill nem tudod mit akarnak mar?Mi ez az allado keveres?Megakarjak szuntetni a kulso telephelyeseknek a kinti valtast is.Nem tudom mért akarnak minket egyre jobban megszoritani.Most megint utas szamlalas is lessz.Meg akarjak szuntetni lassan de biztosan az egesz volant.?Ja az meg a hab a tortan,hogy szolonak adja a Csuklost is kitomott munkas jaratott.Ugylatszik arra megy ki a játék hogy a maradék utast is leszoktassak a buszrol. PL:Hetkoznap 22:15-ös 15G Auditol.Szombat 5:25 15A.Szombaton is 7-eket adott csuklosnak mikor azon alig vannak.