Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
nem kell olyan nagyot sétálni??? Végülis nem olyan nagy ez a város, Adyvárosból sem kell nagyot sétálni a belvárosig, gyorsan szüntessünk meg minden buszt, és akkor legalább nem lesz probléma a végállomás rossz elhelyezkedés!
Ezen én is csodállkoztam,hogy nem azért háborogtak hogy nem megy be a belváros szivébe,hanem mert szabadhegyen 2 cm (képletesen értve)nem volt busz azon háborogtak.Még ha a 4-est hiányolták volna a rendelő miatt meg is értettem volna.De a 4-est senki nem hiányolta.Csak a 7-es hiányzott ami elérhetö volt.
Igazad van,erre mar en is gondoltam.Mindegy majd az okosok megint kitalalnak miajd valamit.Eddig ez a terv,azt mondtak a kozpontba eddig ugy nezki igy lessz.Majd meglatjuk mi lessz a vege.1 megallo maradna ki ha az 5 maradna ahogy most és mindig is volt,a 7 pedig visszaáll eredeti utvonalára.Csak hat ugye az 1 meggállo környeken is laknak.Szerintem a legjobb megoldas az az lett volna ha a 4-es napközbeli menetrendje marad,csak estenkent es hetvegente ritkitottak volna meg 1 orasra.Es akkor mindenkinek lenne busza,es nem kellett,kellene ennyit keverni.
Sziasztok!!!hát ha "lizsonak" igaza lesz,mármint h a menetrend a 7-es ,5-ös buszoknál úgy változik!!!!szerintem ez az új menetrendje a 7-nek sokkal jobb és az is jó h nem megy be Adyvárosba,hanem elmegy végig a József A. utcán!!!sokkal jobb.A másik vége is jobb,mivel régen is a révaiban állt meg a 7-es ,most is jó lenne,nem kell oly nagyot sétálni a belvárosig,csak az öregeknek úgy jobb volt!!!a révai utca is szinte a belvárosban van!szóval ez az útvonala sztem tökéletes,ha visszaállítják az előzőt hát akkor .......nemtom mi lesz,megint .Elkényelmesedtek az emberek! Az 5-nél meg h minden 2., 3. bemegy a Zöld utcába,az meg egyenesen bar.....ság!!!! akkora kerülő mint az állat!!inkább állítsák vissza a 4-est még nyáron is ,mivel ugyebár év közben is jár csak csúcsidőben és ritkán!,de lehetne nyáron is csak csúcsidőben és ritkábban,ugyan az!
és most megint fizethetünk az új menetrendkönyvekért meg minden?
na és aki kismegyerről munkába megy és pl: más busszal is pl: ipari parkba akkor azért menjen el az előző busszal otthonról mert az a rohadt busz bemegy szabadhegyre, és hogy nehogy lekésse...... meg a jó büdös.....
na és aki suliba megy? meg ehhez hasonló dolgok?
eddig a sok hülye szabadhegyi szerint egy busz se ment le a jereváni útra most meg ott van a (38as mellett ) 7es meg az 5ös
amire bemegy, megfordul, visszajön az 10 perc akkor ha éppen 12 percenként jár a busz és az egyik éppen bemegy ebbe a sz*rba akkor megyerről majdnem ugyanakkor indul két busz!
A térképes plakátokat egy külső cég készíti a Komszol megbízásából, a Volánnak csak annyi köze van hozzá, hogy átadja a megállók nevét és az érintő vonalak listáját (ezt is csak kb. fél éve kéri a gyártó, és sajnos nem is mindig sikerül hibátlanul átmásolnia a kapott adatokat, lásd pl. "Aradi vértanuk útja").
A "Kunsziget"-et legalább 5-ször jeleztem az illetékesnek. Mindig megígérte, hogy majd a következő sorozatban javítják, a régieket meg felülragaszták, de nagy ívben fütyül rá... Ennél csak az durvább, amikor egészen máshová teszik ki a különben jó plakátokat. Pl. a Mécs László utcát a Gerence útra, vagy a Fehérvári út - Ipar utcát a stadionhoz... Az is bosszantó, hogy annyira sajnálják a ragasztót, hogy a plakátok egy-két hét alatt "összeesnek" (pl. Likócs, Szentvid utca). Az utasok persze emiatt is a Volánt szidják, holott nem ő a felelős.
Ez még nem 100% ,de biztos forrásbol tudom,ha valaki más ötletet nem fogadtat el akkor a következö menetrend változás lép érvenybe.Jelenleg 85-90% hogy igy lessz. A 7-es visszakerul eredeti (Ady-Viragpiac utvonalra).Az 5-ös marad a jelenlegi suruseg,de minden 2-3ik 5-ös valami 5A vagy valamilyen jelzessel Kismegyer fele menet is bemegy a Jozsef Attilla ut,Jerevan ut,Zöld utcai forduloig (19 volt fordulojaig).ott megfordulna es ugy menne ki Kismegyerre.Ugyanezt visszafele jovet is megteszi,ezt a beterot.Minden masodik-harmadik 5-ös.A 4-es marad megszuntetve,a jelenlegi menetrendben szereplö 4-es jaratok nem kozlekednenek.Ez a jelenlegi tervezet,es ugy nezki ez lessz.Most ezt mondgyak.Ebbol megint háboru lessz.Kismegyerieknek fel varost korbe kell utazniuk,ezert fognak morogni.Remélem nem baj hogy ennyit infot megosztottam.
Sajna meg nem tudni.Azt mondtak iparba,hogy itt lessz Győrbe,a relacio tablaja is Győri programot kapott,de hogy melyik es hogy mikor all munkaba azt nem tudni.En a AFF-653-ra tippelek.
(((((most legallább leírtam, hogy mit pofázik minden kismegyeri, hogy-hogy nem tudják így megcsinálni, szerintem jólenne, de azoknak az okosoknak akik csinálják az egészet ennyi eszük nincs.....)))))
most ezen a 4-es, 7-es vonalakon minek variálni megint?
a 4-est hagyják úgy ahogy jelenleg van, és ha az emberek annyira akarják a 7-es menjen le a jereváni útig azt ott a körforgalomnál meg megfordul.....
ha kakasnál is megtud fordulni akkor ott is megtud, onnan meg megy tovább amerre most, a 7-snek van/lenne ott megállóhelye aki meg pl. be akar menni adyig az majd gyalogol addig vagy megvárják a 38-ast, nem fognak belehalni.
ha valaki kismegyerről orvoshoz akart menni akkor kellett a 4-es, de arra meg nem volt csatlakozás, na most 20(v hány) perceket kellett egy beteg embernek várnia a buszra az kellemetlen nagyon
A szerződés vagy a közbeszerzés(ek) meghatározása/tárgya: 4 db +50% azonos típusú új városi kivitelű alacsonypadlós csuklós autóbusz zártvégű pénzügyi lízingje.
A SZERZŐDÉS IDŐTARTAMA VAGY A BEFEJEZÉS, A TELJESÍTÉS HATÁRIDEJE: Befejezés: 31.12.2007.
Bírálati szempontok: Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint az alábbiakban megadott részszempontok 1. 1. Ellenszolgáltatás összege. Súlyszám: 0,5. 2. 2. A felépítményi részek rozsdásodástól mentességéért vállalt jótállás időtartama. Súlyszám: 0,2. 3. 3. A 60/1992. (IV. 1.) Korm. Rendelet 1/A melléklete szerint számolt fajlagos üzemanyag felhasználás. Súlyszám: 0,1. 4. 4. A jótállási kötelezettség vállalás időtartama a teljes autóbuszra vonatkozóan. Súlyszám: 0,05. 5. 5. A főegységek főjavítás nélkül vállalt futásteljesítménye km-ben. Súlyszám: 0,15. 6. Az 5. pontnál az egyes főegységek műszaki értéküknek megfelelően a következő súllyal szerepelnek: 7. motor. Súlyszám: 0,05. 8. nyomatékváltó. Súlyszám: 0,04. 9. hátsó futómű. Súlyszám: 0,03. 10. első futómű. Súlyszám: 0,02. 11. kormánymű. Súlyszám: 0,01.
Az ajánlattételi, illetve a részvételi határidő: 22.8.2007 - 10:00.
Aha.Köszi a valaszt,mostmar ertem.Mit szoltok ahhoz,hogy ujra targyaljak a 4,7-es ugyet.Ma olvastam az ujsagban.Azt igerik szeptemberre az utasok keresere valtozas lessz.Kivancsi leszek mit valtoztatnak.Visszarakjak a 7-est Ady-Viragpiac uvonalra?Majd meglatjuk.
Hát délután mondjuk,mivel már általában a legtöbb diáknak(még a szakközepeseknek is,én is az vagyok) 7 órája van,ezért úgy gondoltam h fél 3-kor!szerintem az megfelelő lenne,de ha délután nem is,mivel akkor azért általában már jobban ráérünk,ezért inkább mindenképp reggel legyen!Remélem egyszer valahogy meg tud valósulni! Hát köszi a mégegyszeri tájékoztatásért is!:)
Erre egyszer már válaszoltam részletesen. A fő kérdés az, hogy lenne -e annyira kihasznált egy ilyen iskolabusz, mint most a 11-es és a 22-es. Ha nem, akkor azokkal szúrnál ki, akik utóbbiakon utaznak, mert a kocsit tőlük kellene elvenni, azaz még zsúfoltabbakká válnának ezek a buszok. Ettől függetlenül lehet, hogy reggel lenne értelme egy ilyen járatnak - meg kellene vizsgálni. Délután mikor indítanád? Mindenki máskor végez az iskolában.
Azért, hogy változatlan kilométer-keretből sűrűbben járhasson (pl. vasárnap is). Tudjuk, hogy az átszállás nem kényelmes, de még mindig kényelmesebb, mint közel 2 kilométert gyalogolni Csanakon - főleg olyan meredek úton, mint a Győzelem utca. A sűrítés két módon lehetséges: nagyobb teljesítmény kibocsátásával, azaz plusz pénzből, VAGY a vonalak "megkeverésével". Előbbit a város nem finanszírozza, ezért marad utóbbi. (Mellesleg az sem baj, ha így kihasználtabbak lesznek a csúcsidőn kívüli járatok. Nincs annál bosszantóbb, mint mikor közel egyszerre indul hasonló útvonalon két üres busz.)