Keresés

Részletes keresés

atinform Creative Commons License 2007.07.24 0 0 5300

Valószínűleg holnap áll forgalomba a Kisalföld Volán első, Euro 4-es autóbusza, amely az új homlokfalas BN 12 egy példánya lesz.

A busz járt már a Tököli Autóbuszfesztiválon és egy ötnapos utasteszten is, Komlón.

 

A jármű pénteken került átadásra a Kravtexben, öt klímás IC 12-essel együtt.

A helyközi járművek már végleges rendszámaikkal, a városi viszont még egy ideiglenes, próbarendszámmal fog utasokat szállítani, külön engedéllyel.

Végleges azonosítóját a harmadik negyedévben kapja majd meg a többi BN 12-es átadásával egyidejűleg.

 

ati

 

 

 

 

 

 

(A képekért köszönet a Kravtexnek!)

 

ati

pocok2007 Creative Commons License 2007.07.23 0 0 5299

Már megint az EZY-623!

Múltkor a kismegyeri megállónak ment neki!

Ez a ****** sofőr nem tud vezetni!

(((((szerintem ő lehetett akire gondolok)))))

Előzmény: bzbx (5298)
bzbx Creative Commons License 2007.07.23 0 0 5298
Ma reggel úgy 3/4-ed 8 körül EZY-623 részese volt egy kis balesetnek az Aradi vértanúk úti megállónál. Mikor odaértem, akkor ment el a mentő. Nagy baj nem történhetett, a helyszínen balesetből származó nyomokat nem láttam, a volános helyszínelő azt fényképezte, hogy a sofőr mit látott a tükörből.
Freehill Creative Commons License 2007.07.23 0 0 5297
Jump424 topictárssal már sokat gondolkoztunk ezen a problémán. Ha az utolsó járat az 1-es út - Ipar u. - Szigethy A. út - Kodály Z. u. - Vasvári P. u. - Lajta út - 821-es út útvonalon érné el az autóbuszállomást, akkor a város lakosságának több mint felét(!) - a nagy lakótelepeken élőket - közvetlenül haza is szállítaná.
Dtomesz Creative Commons License 2007.07.23 0 0 5296
Elment a "sátáni" busz... :-(
Előzmény: DINOTWENTY (5294)
Távos Creative Commons License 2007.07.23 0 0 5295

Az a baj, hogy Bp-ről Győrbe nem érdemes 20:30 után (leglésőbb 20:45-kor) buszt indítani, mert a későbbiek érkezése után már nem biztosított sem a városon belüli, sem a helyközi továbbutazás. Persze ha lenne "értelmes" éjszakai járat"...

 

Előzmény: Freehill (5290)
DINOTWENTY Creative Commons License 2007.07.22 0 0 5294
AFF-666-ot is utolérte a végzet... R.I.P.
Freehill Creative Commons License 2007.07.21 0 0 5290
Bocs, természetesen az utolsó Győr-Bp járatra gondoltam. Az utolsó Bp-Győr marad, sőt újra minden nap 20.30-kor lesz. Mondjuk még ezzel sem lehet színházból hazajönni :(. De a jelen körülmények között még ennek is örülhetünk.
Előzmény: Freehill (5289)
Freehill Creative Commons License 2007.07.21 0 0 5289

Ha valaki még nem találta volna meg, itt van minden információ a Volánbusz honlapján:

http://www.volanbusz.hu/content.php?page=helykozi&menu=2&submenu=1&p=maing.htm

 

A közleményben szerényen hallgatnak arról, hogy az 1264-es (Bp-Beled) és az 1269-es (Bp-Mosonmagyaróvár) mező teljesen megszűnik. Ebben a felsorolásban már nem is szerepelnek...

 

Ahogy Jump424 is látta a fenti menetrendben, a korábbi kb. egyenletes járatelosztás megváltozik. Ha jól látom, a Kisalföld Voláné lesz a 8 Bp-Győr járatpár, míg a Volánbuszé marad 1 Bp-Csorna, 2 Bp-Sopron és 1 Bp-Pozsony, összesen tehát 4 pár. Úgyhogy aki nem szereti a VB 256-osait, az fellélegezhet :). Viszont ezután érdekes, hogy az 1260-as mező a Volánbuszé marad, hiszen gyakorlatilag ilyen vonalszámmal egyetlen járata sem lesz...

 

Az utolsó Bp-Győr járat nekem is fáj, bár engem személyesen már nem érint. De egy időben sűrűn használtam, és bár kitömve nem volt (vasárnap kivételével), azért 15-20 utas mindig volt. Ezek után nem tudom, kinek szánja a pozsonyi járatát a VB. Az egynapos pozsonyi kirándulás már eddig is csak cipőkanállal fért bele a menetrendjükbe, de ezután szerintem senki sem fogja őket választani. Csak az a szomorú, hogy Béccsel ellentétben Győr és Pozsony között a vasúti közlekedés is kritikán aluli. (Mondjuk az sem kicsit idegesítő, ahogy Pozsonytól a határig a busz lépésben halad, mert ki kell várnia az előírás szerinti határátlépési időt, hiszen utána belföldi járatként megy tovább.)

 

Vicces, hogy a fenti lista Győrhöz hozza a 760-as (Bp-Bécs) mezőt is, miközben egyetlen busz sem jön be Győrbe.

Előzmény: Jump424 (5287)
Sanya_ Creative Commons License 2007.07.21 0 0 5288
Két hónapja járok rendszeresen Győr és Budapest között vonattal, igaz IC-vel. A tapasztalatom az, hogy általában a késések 5-10 percen belül maradnak (igaz gyakoriak ezek a kis késések, főleg odafelé, bár eddig még legtöbbször elértem a 8 perc múlva induló csatlakozást a Délibe). Az 1-es vonal jó ilyen szempontból, ebben a nagy melegben se késtünk, illetve egyszer igen, de az is a Báthory miatt volt.

Komárom átépítése egy hétig okozott problémát de az lezajlott.

Ha viszont nem IC-vel mennék (ami jóval gyorsabb a busznál) akkor nehéz döntés lenne választani. Azt hiszem a gyorsvonatnál valóban megbízhatóbb a busz.
Előzmény: Jump424 (5287)
Jump424 Creative Commons License 2007.07.21 0 0 5287
Ja. Bérletet fogok venni augusztusban, csak nem tudom, buszt vagy vonatot-e.

busz: most mar ritkan, es koran megy az utso busz pestre (mar eddig is koran volt, dfe ez mar arcatlansag) iszont legkondis, kenyelmes, es nem all eg sehol, azaz a kivivott poziciot az ember megorzi a vegallomasig
vonat: Komarom es Tatabanya bizberet lepesenkent kaparjak, 30 perces keses az atlagos, de az ember semmilyen idopontban nem lehet biztos, hogy meg is erkezik. Utso vonat Pestre eleg komfortos, es eleg keson van, viszont a tobbi eleg meleg es reszben nagyon fapados (foleg a szolnoki piros csikos, un. posta bhv-kra gondolok).

Szoval nem tudom eldonteni per pill, hogy melyik szivast valasszam... miert nincsen kozos berlet? (koltoi volt). Vegulis a dontesem alapjan egy ceg olyan 70ezer forinttal lesz gazdagabb :) Ja, mivel a VB ritkitotta ki a jaratokat, ezert az egyertelmu, hogy ha busz berletet veszek, akkor az csak Kisalfoldes lehet (igaz, eddig is az volt, mert a KV nagysagtrendekkel tobbet tesz a Bp-Gyor utasokert, mnt a VB).
Előzmény: Távos (5286)
Távos Creative Commons License 2007.07.20 0 0 5286

Kedves....

Legjobban a 17:30-as utolsó busz tetszik Bp-re :-(

Nembaj, ott a vonat mégha soszor nem is lehet rá felférni+ nyáron csak 30 fokkal van rajta melegebb mint a buszon...

Előzmény: Jump424 (5285)
Jump424 Creative Commons License 2007.07.20 0 0 5285
Fent van a teljes uj menetrend a volanbusz menetrend honlapjukon....

gyors volt...
Előzmény: Freehill (5284)
Freehill Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5284

RTL Klub: Vandálbiztos menetrendtáblák Győrben

http://www.rtlklub.hu/hirek/hazank/?id=0707277526

bobalt Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5283
Igen, csak megelőztél. :-)
Elhamarkodott dolog volt a döntés, de hogy ennyire? Sajnáltam volna, elég jó kocsikat járatnak felétek. Bár, az még változhat, mostanában bármi megtörténhet náluk.
Előzmény: Freehill (5282)
Freehill Creative Commons License 2007.07.17 0 0 5282

A módosítások oldaláról törölték a hírt: http://www.volanbusz.hu/content.php?page=modositasok&menu=2&submenu=4

Előzmény: bobalt (5281)
bobalt Creative Commons License 2007.07.16 0 0 5281
Gondolom azért, hogy fog még változni.
Előzmény: Freehill (5280)
Freehill Creative Commons License 2007.07.16 0 0 5280

Várjuk ki a végét...

Előzmény: bobalt (5279)
bobalt Creative Commons License 2007.07.16 0 0 5279
Üdv.!
Volánbusz, de azért Titeket érint...
Augusztus 1-től járatritkítás Bp-Győr-Bp között.
bzbx Creative Commons License 2007.07.15 0 0 5278

KLF-474 -> FLR-365 Credo EN 12

ottokl Creative Commons License 2007.07.14 0 0 5277
azota egy kicsit többen lettünk
Előzmény: Törölt nick (5273)
KEX-595 Creative Commons License 2007.07.13 0 0 5276
HPD-151 -> KOW-053
Előzmény: busfanatic (5275)
busfanatic Creative Commons License 2007.07.13 0 0 5275

Üdv!

 

Bocs, ha már volt: KOW-053-ra mondana nekem vki előző frsz-ot?

Más: 1726 Sopron-Nkanizsa járaton van állandó kocsi?

 

köszönöm

Törölt nick Creative Commons License 2007.07.09 0 0 5274
Csanakiaknak azt kellene inkább kibalhézniuk,hogy ne kelljen a 83-as főutra kikanyarodni hanem előtte balra az ujonan nemrég megcsinalt uj lakotelepi utra kelljen bekanyarodni,oda valahova megallot tenni.Ezt kene kibalhézniuk.Akkor nekek is jobb lenne,mert közelebb lenne,meg a soföröknek is jobb lenne.Nem kene 2 perceket elaldogalni a föutnal.Minimum 2 percet biztos nyernenek vele.Gyorsulni azzal is kicsit a menet idö.
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.09 0 0 5273
Bejuttok Győrbe,meg haza is juttok.Csanakiak kaptak par evvel ezelőtt valamit,ami addig nem volt,most meg tőbbet akarnak.Hát kapnak meg többet ha nem csak balhezo ovodas fiatalokkal lessz tele a busz.Még nem volt kulon jarat addig senki nem követelözött,most van,de persze rögtön többet akarnak.
Előzmény: ottokl (5267)
Freehill Creative Commons License 2007.07.08 0 0 5272

Utcát neveztek el a Volánról Sashegyen :)

http://www.kisalfold.hu/cikk.php?id=1000190&cid=2018364

Jump424 Creative Commons License 2007.07.08 0 0 5271
Jaja. Ha a 40-es betérne Marcalvárosba, akkor rögtön a tűznél átszállhatnátok a 26-osra.
Előzmény: ottokl (5269)
Jump424 Creative Commons License 2007.07.08 0 0 5270
Az lemaradt, hogy ez meglátásunk szerint akkor képzelhető el, ha a 14-es és a 23-as végállomást cserél. Azaz 23-ast Adyvárosban végállomásozuik, a 14-es meg Marcalvárosban. A lényeg ezzel, hogy a 14-es gyakraban járna Ady és Marcal között, mint a 23-as, és ezzel is segítve azt, hogy aki a Tihanyira menne a 40-es vonaláról, kisebb mértékben legyen hátrányosan érintve, mint így lenne. Viszont ezzel a többségnek, ainek nem Adyban van dolga, nagyságrendekkel jobb lenne. Szóval érdemes érte küzdeni!
Előzmény: Freehill (5268)
ottokl Creative Commons License 2007.07.07 0 0 5269
az ipari pakban melozok ezért kissé necces a közlekedés a vidéki kolegák hamarabb hazaérnek hát nem röhely     2007
Előzmény: Freehill (5268)
Freehill Creative Commons License 2007.07.07 0 0 5268
Csanakon alapvetően úgy lehetne segíteni, ha a buszoknak nem kellene a Tihanyi Árpád út felé kerülniük, és pl. bele lehetne integrálni a 40-eseket a 22-es vonalba, ahogy a VEKE is javasolta. Még ezzel sem lehetne csodát tenni, de kisebb mértékű fejlesztések (pl. 20 helyett 15, 30 helyett 20, 40 helyett 30 perces követés, 1-1 gyorsjárat reggelenként) lehetővé válnának. Viszont ettől mindenki fél, mint a tűztől, mert akkor elveszne a közvetlen kapcsolat a temetőhöz és a kórházhoz, és bár ez az utasok 1-2%-át érinti csak, valószínűleg ők igen hangosan tiltkoznának. Tehát a válaszom a kérdésedre: igen, hisztizzetek, mert különben a kisebbség (pontosabban a tőlük való félelem) örökké akadályozni fogja a többség érdekének érvényre jutását.
Előzmény: ottokl (5267)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!