Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Típusa Ikarus 412, hasonló kivitelűből még egy darab van, az HSX-396 "néven" fut. Valamint itt van nálunk az első, magyar 412-es is, ami a híres/hírhedt "tulipános busz", ennek a rendszáma GAT-377.
Holnap megnézem neked,és vasárnap délelöt pontosan megtudom neked irni melyik decentrumba hány kocsi van vezényelve.Azt hogy mikor melyik hol van azt nem tudom meg mondani,mert mindig mozognak.Kivéve az 9 darab külső telephelyes kocsikat.Azok állandoan réveiban vannak.(IDZ-512,,HUB-044,,HPK-982,,IFF-311,,EVL-432,,HCC-831,,ISF-351,,KDA-242,,EZY-623).
Kérdezném pl.révaiba létezik az ,hogy melyik kocsik vannak beosztva mivel többszöri alkalommal láttam ...512!Különben hány db.van ide és atöbbi decentrumba beosztva!
Már egy csomó helyen meg van bontva lángvágóval. Kb. 2003 körül láttam először, akkor is Pesten, a GJSZ felé ment a Sibrik felüljárón, de már sárga fényezéssel (a régi, sötétebb árnyalatúval). Az ajtóelrendezéséből gondolom, hogy helyközi volt.
Nem biztos, de lehetséges. Sajna leánykorából nincsenek képek, így nem tudni kapott-e fehér színt. Az a helyzet, hogy a vázszáma alapján lehetne beazonosítani. Hol találtad?
Kár, hogy viszonylag kevés készült belőle... Nem olcsó kategória, de le a kalappal előtte. Utaztam a Kisalföldes példányokon, nagyon rendben van ez a típus.
Sokat gondolkodtunk rajta, hogy az E94-esről van-e szó.
Nade 70 millió forintért, egy utolsó darabos típust beszerezni, mikor az előzőek megálltak 53 millió körül...?
Kicsit soknak találom.
Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés: 1 db használt nyújtott elővárosi kivitelű autóbusz beszerzése lízing konstrukcióban.
Bírálati szempontok: Az összességében legelőnyösebb ajánlat a következő részszempontok alapján 1. 1. Ellenszolgáltatás összege. Súlyszám: 0,5. 2. 2. A felépítményi részek rozsdásodástól mentességéért vállalt jótállás időtartama. Súlyszám: 0,2. 3. 3. A 60/1992. (IV.1.) Korm. Rendelet 1/A melléklete szerint számolt fajlagos üzemanyag felhasználás. Súlyszám: 0,1. 4. 4. A jótállási kötelezettség vállalás időtartama a teljes autóbuszra vonatkozóan. Súlyszám: 0,05. 5. 5. A főegységek főjavítás nélkül vállalt futásteljesítménye km-ben. Súlyszám: 0,15. 6. Az 5. pontnál az egyes főegységek műszaki értéküknek megfelelően a következő súllyal szerepelnek: 7. motor. Súlyszám: 0,05. 8. nyomatékváltó. Súlyszám: 0,04. 9. hátsó futómű. Súlyszám: 0,03. 10. első futómű. Súlyszám: 0,02. 11. kormánymű. Súlyszám: 0,01.
A NYERTES AJÁNLATTEVŐ NEVE ÉS CÍME: CIB Lízing Zrt.,
A SZERZŐDÉS ÉRTÉKÉRE VONATKOZÓ INFORMÁCIÓ Az ellenszolgáltatás eredetileg becsült értéke: Érték 70 000 000 HUF.
Kisalföld: Négy keréken megyénkben, a sógoroknál és a szlovákoknál
Azzal valószínűleg minden olvasónk tisztában van, hogy autóval ma már szinte olcsóbb közlekedni, mint busszal vagy vonattal. Azt viszont tán nem gondolnák, hogy a bécsi helyi busztikettek ára gyakorlatilag egy kategóriában van a győri jegyárakkal.