A küszöb alján vannak apró lúkak,vékony dróttal piszkáld ki mert lehet hogy el vannak tömődve.a küszöbbe pedig a hátsó kerékdobnál szokott befolyni mert a sárvédő nincs hozzáhegesztve a kerékdobhoz csak ragasztják de az elenged.
Üdv. mindenkinek!Egy kis segítséget szeretnék kérni,. 2003-as Traficom van(101le), 304.000km.Az utóbbi időben hidegben nehezen indul, illetve pár mp. után néha le is áll, nehezen pörög föl a fordulat.Előfordul hogy ingadozik az alapjárat, gyengébbnek is érzem mint eddig volt.A szokásosnál jobban füstöl, gázadásra.A műszerfalon nincs hibajelzés.Visszaolvastam itt és én légtömegmérőre gondolok az általatok leírtak alapján.A porlasztók nemrég lettek bevizsgálva ill. javítva(cserélve), EGR szelepet is tisztítottam. (nem az a hiba miatt)Lehet a légtömegmérőt bevizsgálni, vagy csak csere után derül ki h. ő volt-e a ludas? Szakadás nem látszik a szálakon. Csak a VDO-t ajánljátok? Segítségeteket előre is köszönöm.
Sziasztok! Uj vagyok a fórumon, a segítségetek kérném. 2006-os 1.9-es hosszu 9 személyes Traficom van. 2 dologra lenne szükségem: szervoszivattyu, és bal oldali hátsó üveg. Ha valakinek volna elado irhat privátban vagy 30/210harminckettő19.
A közepső üvegből van nyitható is, látott valaki a hátsó üvegből ilyet? Gondoltam ha már kitörött akkor ilyenre cserelném, mert nekem az oldalüvegeim nem nyithatóak. Hatul panaszkodnak hogy keves a levegö....
Az adásvételin percre pontosan rajta van, hogy mikortól a Tied. És sajnos igaz, hogy attól a perctől a régi tulaj biztosítása nem érvényes és Neked kell lennie. Az már egy másik kérdés, hogy ki az a kretén aki 1-2 óra miatt megbüntet... Elmész személyesen megkötni egy biztoítást egy brókerhez és azzal az időponttal megköti ami az adásvételin van. Ők 1-2 nappal még tudnak játszani
Ne is mondd kifogtam 2 büdös kö..ög rendőrt a minap: Megvettem a kocsit 16-órakor, elindultam haza, 18-kor megállítottak nem kötöttem rá biztosítást. 2 percre voltam a házamtól. Mi az hogy egyből nem kötök rá biztit, kérdezték??? Hol kötöttem volna? A volt tulajnak még volt rá.
Mondhattam bármit, nem érdekelte....Feljelentett!!
Helló hát nekem is volt ilyen problémám és úgy orvosoltam azokat a kis csöveket a feketéket le szettem és ki fújógátam hogy mitől vagy a levegőztetéstől de meg javult.
(azt mondod bambán, hogy a tiédben háló volt gyárilag. :)
Leállítanak (nálatok). Mit visz? Mondom: semmit. Mondja: nyissam ki a rakteret.
Mondom: nyitva van. Erre kiabálva: Nyissa ki maga! (Ja, ez nem rendőr volt. NAV.)
Máskor szintén állítanak. Iratokat kértek, forgalmit... Adtam nekik az utóbbiból is egyet. Odasétált a forgalmival a kezében az autó elé, összehasonlította a rendszámot. Stimmelt.
Úgy látszik, ő volt az írni tudó. (azt nem mondta, hogy az autó forgalmiját értsd: amelyikben éppen ülök. :D). A kártyán 076 volt, az autón meg 168 (és betűk)
Szerintem a kérdés az, hogy a tiéd kisteherautó, vagy személygk.? Ha az első, akkor fix térelválasztó kell, a háló nem elég. Ha személy, akkor nem kell, de saját kedvedre tehetsz bele.
Mondom, a helyi jogszabályokat kéne ismerni (behozott a tiéd, vagy magyarországi első üzembe helyezésű? Kisteher, vagy személyként lett honosítva? ) Kell, /nem kell.
Mifelénk is ment egyidőben a szőrözés a ÁFA miatt (de változott a jogszabály: ÁFA-t már személykocsi után is vissza lehet igényelni). o-rbánisztánban azt hiszem valami forgalomba helyezési díjról lehet szó, azért a cseszegetés.
Fico-istánban ez másként van, tehát nálatok nem ismerem pontosan, honnan fütyül a rigó.
Igazából így nem szállítok vele semmit, amikor cuccolok vele ki kell vennem amúgy is az üléseket. Rendőrök szempontjából gondoltam a hálót, hogy szólnak/büntetnek-e érte ha nincs az ülés mögött/fölött háló. Pláne ha üres a csomagtartó , vagy nem lóg a támlák fölé a szállított árú gondolom akkor azért nem kérik a hálót, vagy mindig ott kell lennie a kocsiban?
No látod, én "hivatalosan" nem tudom. Nekem 3-személyes van, pléh - ablakos - elválasztó fallal. Fogalmam sincs, hogy milyenek a magyarországi előírások, vagy hogy vannak-e egyáltalán. Pláne 6-ülésesnél.
Mivel a háló az "áru" előre borulását hivatott megakadályozni az ülésekre, szerintem a felső felébe elég. Attól függ, mit akarsz a plafonig pakolni. A háló a könnyebb holmihoz jó. Itt az a kérdés, hogy az üléstámlák magasságában tudod-e a háló alját mihez rögzíteni. Alul a beépített rakományrögzítő fülekhez lehet (hogy a tiedben van-e, nem tudom. Nekem 6 db van, ebből kettő középen - a raktér hosszában -, lent.) Itt még kérdés, hogy az ülés hátulját akarod-e védeni, vagy úgyis jó, ha a rakomány "nekidől".
A nehezebb rakományhoz szerintem fém-hálós térelválasztó lenne jobb. Valahol láttam olyat, hogy középen lenyitható: vagyis alul az ülések támla-magasságáig fix, a felső rész pedig hátrafelé lenyitható 180 fokban. Kerítés-elemből megoldható, a kívánt belső méret szerint merevítő vázat, rögzítőpontokat kell ráhegeszteni, középen pedig nyitható pántokat ráhegeszteni. Ez értelemszerűen 2 részből van megoldva.
Találtam egy céget aki háló gyártással foglalkozik. 6-fős Traficba a hátsó üléssor mögé szeretném. Csak azt nem tudom hivatalosan elég a támlák, és a tető között, vagy le kell hogy érjen a padlóig?
Rángatást, keménységet, nekem is csinálta, plusz nagyon lent fogott a kuplung. Gondoltam nem várom meg, hogy szétessen alattam, kicseréltettem szerkezetet, tárcsát, kinyomót. Az összes kellemetlenség elmúlt, nagyon frankó a kocsi. Csak az bosszant, hogy a kiszerelt alkatrészeken nem látok semmit, ami okozhatta volna a bajokat. Nekem kuplungszett volt 95000, váltóolaj 2700, munkadíj kb. 20000 Ft.
Köszi, ez elgondolkodtató, ha szereznék még egy hátsó üléssort, akkor gyakorlatilag az ülések teteje használható lenne pakolásra, a fő gondom az, hogy egyedül kivenni ezeket az üléseket azért nem egyszerű!