Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

PinkBull Creative Commons License 2021.07.15 0 5 118820

A 10 millios 3as sem fapados egyreszt, masreszt meg a videoban elmondja, hogy a hasonlo motorteljesitmenyu modellekhez lovik be az arakat. 

Előzmény: Pomber Béla (118814)
Pomber Béla Creative Commons License 2021.07.15 -5 1 118819

Nem, nem többe kerül hanem többet kérnek érte.

 

Belekúrnak tök fölösleges csellentyűcskéket és bevetítik azt, hogy ez a 20 milliós 3-as kategória és mitadisten, pont annyiba is kerül. Holott még a faszomnak sincs szüksége ultrahangos herezacskó masszírozóra, csak éppen belerakják, nem választható opcióként és ártatlan szemekkel a gyári ár kb. 170-szeresén beszámolják és sápítoznak, hogy sajnos ez ennyibe kerül.

Előzmény: mica-r (118816)
mica-r Creative Commons License 2021.07.15 0 0 118818

Mi a gyakorlat?

Előzmény: Pomber Béla (118815)
PinkBull Creative Commons License 2021.07.15 0 5 118817

Tenyleg?

Akkor hogyan tudnak olyan taviranyitos autokat epiteni, amik 2 masodperc korul gyorsulnak szazra? Mert ez szerinted lehetetlen....

Előzmény: Pomber Béla (118815)
mica-r Creative Commons License 2021.07.15 -1 1 118816

Nyilván többe kerül az ev valójában. Támogatásokkal, meg felszereltségi manőverezésekkel biztos lehet valamennyit spórolni a "nagyker" árán.

Előzmény: Pomber Béla (118814)
Pomber Béla Creative Commons License 2021.07.15 -5 1 118815

Valamit kifelejtettel az egyenletbol. Ha nincs tomeg, akkor nem is kell akkora leszoritoero a gyorsitashoz.

 

Elméleti fizikából jeles. Gyakorlatból bukta.

Előzmény: PinkBull (118813)
Pomber Béla Creative Commons License 2021.07.15 -4 1 118814

3-as sorozatú béjemvéből 10 milliótól 40 millióig van autó.

 

Ha "az EV autók ugyanannyiba kerülnek mint az ICE autók", akkor azt azt a csúsztatást is tartalmazza, hogy a 3-as ICE kategóriát enyhén szólva sem fedi le a 3-as kategóriájú EV kínálat, magyarul a felszereltséggel marketingelik meg ezt a süket dumát, azaz a 20 milliós 3-as lesz az összehasonlítási alap, "mert hát a felszereltség..."...

 

Úgyhogy nem lesz 10 millióért 3-as kategóriájú EV BMW.

Előzmény: PinkBull (118811)
PinkBull Creative Commons License 2021.07.15 0 5 118813

Valamit kifelejtettel az egyenletbol. Ha nincs tomeg, akkor nem is kell akkora leszoritoero a gyorsitashoz. 

Előzmény: Pomber Béla (118807)
toromon36 Creative Commons License 2021.07.15 0 2 118812

Arra vannak aerodinamikai eszközök. 

Előzmény: Pomber Béla (118807)
PinkBull Creative Commons License 2021.07.15 0 3 118811

" a fapados, másfélhengeres, kézi kurblis kiadással nem lesz gyártva"

 

Nem nagyon vannak mar ilyenek.

Előzmény: Pomber Béla (118808)
mica-r Creative Commons License 2021.07.15 0 2 118810

De akkor megállapíthatjuk, hogy a versenygokartok sem alkalmasak gyors haladásra, ugye?

Előzmény: mica-r (118809)
mica-r Creative Commons License 2021.07.15 0 2 118809

Én nem játékautóra gondoltam ....

Előzmény: Pomber Béla (118807)
Pomber Béla Creative Commons License 2021.07.15 -4 1 118808

A BMW egy áron fogja árulni az elektromos és hagyományos autóit.

 

Itt a termékpaletta is érdekes, mer ezt azt jelenti így, hogy EV-t csak a felextrázott, alapból is kurva drága kategóriában fognak csak gyártani, a fapados, másfélhengeres, kézi kurblis kiadással nem lesz gyártva villanyautó egy kategóriában.

Előzmény: toromon36 (118806)
Pomber Béla Creative Commons License 2021.07.15 -5 2 118807

Ember...

 

A futómű rugózik. Legyen 20 kiló az egész futómű. Ha 50 kiló fölötte a kasztni, akkor az nem rugózni fog hanem az egész autó fog pattogni tőle és egyszerűen kiesik a kanyarból. Magyarul kell a tömeg a futómű fölé, hogy futóműként viselkedjen, különben elszáll az autó.

 

Aztán... ha el is akarsz indulni, nem árt, ha valami erő odanyomja az aszfalthoz a kereket, különben kapar egy helyben.:-)

 

Az eddigi versenyautó/sportkocsi tömegek alapján ez a tömeg valahol 600 kiló körül lehet optimális. Ezen belül viszont minél alacsonyabban legyen az a súlypont, különben nagyon megbillenti a kasztnit a futóművön/rugóstagon.

Előzmény: mica-r (118805)
toromon36 Creative Commons License 2021.07.15 0 0 118806

A BMW egy áron fogja árulni az elektromos és hagyományos autóit. 

https://www.youtube.com/watch?v=FG8uWFwCUDI

mica-r Creative Commons License 2021.07.15 -1 3 118805

"A tömeg önmagában nem ellenség"  

De, ellenség. (lassítás, gyorsítás, stb...)

Előzmény: Pomber Béla (118800)
Pomber Béla Creative Commons License 2021.07.15 -4 1 118804

Kezdjük el sarkítani...

 

Te beleülnél egy olyan versenyautóba, aminek 50 kiló a tömege és 300-zal tud menni? Tudod mi történne azzal kanyarban?

Előzmény: toromon36 (118802)
mica-r Creative Commons License 2021.07.15 0 0 118803

De alacsonyan lévő tömeg rosszul fogja látni...

Előzmény: vitéz Ebőváry Nyüglönc (118801)
toromon36 Creative Commons License 2021.07.15 0 0 118802

Nyilván nem mindegy, hogy 1, vagy 2,5 tonnát kell megfékezni kanyar előtt. 

Előzmény: Pomber Béla (118800)
vitéz Ebőváry Nyüglönc Creative Commons License 2021.07.15 -1 0 118801

Kevesebb néző előtt kell versenyezni..

Előzmény: Pomber Béla (118800)
Pomber Béla Creative Commons License 2021.07.15 -4 2 118800

Colin Chapman óta köztudott hogy tömeg ellensége a verseny járműnek

 

Ezt még ő sem így mondta.

A tömeg önmagában nem ellenség, csak:

1. Ne forogjon

2. Alacsonyan legyen

Előzmény: QuantumSingularitas (118778)
Pomber Béla Creative Commons License 2021.07.15 -5 2 118799

SEHOL nem mondta vagy irta a VW hogy nem keresnek penzt az EVvel.

 

Baszki... a Tesla is pénzt keres az EV-vel...:-)))

Előzmény: PinkBull (118796)
WooDoo Creative Commons License 2021.07.15 -1 0 118798

Egy ismerősömnek van egy 500-as Pista-ja, meglepően jól megy az is.

 

Én egy 500-as pickupnak örülnék a legjobban, a régi 500-ból volt platós változat is, de az ritka mint a fehér holó. Nincs a piacon olyan pickup, amiből stílusos fagylaltos kocsit lehetne építeni, jobb híjján marad a Piaggio Ape, de az csak installációnak jó, ha menni is kell vele, megeszi az ember idegrendszerét.

Előzmény: R. Scherbotsky (118794)
tfe_tng Creative Commons License 2021.07.15 -1 1 118797

...vagy azt, hogy innentől veszteséges lesz a csoport.

Előzmény: PinkBull (118796)
PinkBull Creative Commons License 2021.07.15 -1 4 118796

En meg azt ajanlom tanulj meg vegre olvasni. Az utolso abra a szoftverre vonatkozik, nem az EVre. 

 

SEHOL nem mondta vagy irta a VW hogy nem keresnek penzt az EVvel. 

 

 

Előzmény: szilvatövis (118795)
szilvatövis Creative Commons License 2021.07.15 -4 1 118795

VW bemutatta elektromobilitási terveit. Nagyjából a már eddig is körvonalazódó irányt erősítették meg azzal, hogy a szoftver még nagyobb hangsúlyt kap, egyenrangú bevételi forrássá válik.

Két érdekesség, két-három éven belilülre teszik az EV/ICE margin kiegyenlítődését.

Másik, hogy (nahááááát, hogy mik vannak) a következő évek az invesztíció időszaka, és valahol 2025 után várható, hogy nyereségessé válnak ezek a ráfordítások. :-)

 

https://e-cars.hu/2021/07/14/minden-masodik-uj-gyartmanya-elektromos-lesz-a-volkswagennek/

 

Csak azoknak az olvtársaknak a figyelmébe ajánlom az utolsó ábrát, akik negyedévenként habzó szájjal kérik számon a Teslán az általuk vélt veszteségességet, hogy a VW-nél is igaz: először vetnek, aztán aratnak. Fontos apróság, ha esetleg nem tűnne fel valakinek a párhuzamos kis vonalak, melyek ferdén átmetszik az oszlopokat. Ez jelzi, hogy az invesztíció mértéke nem meghatározott, kvázi a végtelenbe tart és az aratási fázis kezdetéről is csak annyit tudni 2025 után.

R. Scherbotsky Creative Commons License 2021.07.14 0 0 118794

Ahogyan a cikk is írja, az új villanyos 500-as tökéletes alap performance modellek készítéséhez, részemröl alig várom öket. Ennél már csak akkor örülnék jobban, ha betartanák a 2 évvel ezelötti ígéretüket és kihoznák belöle a Giardiniera-t valamivel hosszított tengelytávval, de erös a gyanúm, hogy ahelyett lett a mostani nyomorék 3+1 változat.

Előzmény: WooDoo (118793)
WooDoo Creative Commons License 2021.07.14 -1 0 118793

Nem rémlik, hogy az Abarth csinált volna eddig ev-t, így elég érdekes, hogy 3 év múlva már csak bev lenne a kínálatban 

https://zoldautok.hu/az-abarth-100-szazalekban-villanyra-valt/

szilvatövis Creative Commons License 2021.07.14 -6 1 118792

A Tesla korábban is bebizonyította hatalmas technikai fölényét a Taycannel szemben, egy 500 km-es versenyen. A látszólag sokkal szerényebb képességű "filléres ipari hulladék családi szedan" TM3 simán lelépte az izomkolosszus, kifejezetten sportcélokra fejlesztett Porschet, több mint egy percet verve rá az 500 km-es távon.

https://www.teslarati.com/porsche-taycan-vs-tesla-model-3-endurance-race-results/

PinkBull Creative Commons License 2021.07.14 -1 4 118791

Nettó hazudozás, teslafan ostobaságok.

Előzmény: szilvatövis (118790)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!