Na de ott egész nap csak ültetek a motorokon, nem csináltatok semmi megerőltetőt... Mondd csak, volt egyáltalán pedálotok vagy karbonvázatok? Hát akkor meg???? :)
Én nem a K! vagyok: simán fotoszintetizálok ha úgy hozza a szükség:P
Amúgy komolyan, mikor a Condom-ékkal voltunk a Bakonyban, hajnali 9-től du. 4-ig toltuk az ipart, én ezalatt összesen 2x fél liter kólát "ettem" és mégsem éheztem sem meg sem el...
Tegyük még hozzá a terhelhetőség határáig (vagy kicsit azon túl is) felpakolt motorokat...valami ilyesmiben viszont - a nyilvánvalóan korlátozott anyagi lehetőségeim határáig - benne volnék!
Meg akik még képesek, lehatőségük van rá elhagyni a lakótelep határait. De tenéked minek is magyaráznám, olyan hosszú már az életben nem lesz a láncod.:))))
Mondja ezt az eki egy kávédarálón ül. Vaze, hát már semmi se szent?:)))
Célszerszámokról beszélgetünk azon embereknél akiknek nem kell engedélyt kérni a feleségtől, ezernyi porontytól stb... egy jó kis motorozásra. Te ebbe ne szólj bele kicsákó!:)))))
Tán a Discovery-n mutogattak egy dízel mocit amit az amerikai hadseregnek fejlesztettek. A fő érv mellette a mindenhol rendelkezésre álló gázolaj volt.
elég rendesen megcsinálták. Most már tényleg érdekelne, hogy milyen lenne egy direkt oda tervezett blokk. A V2 hangját, karakterisztikáját úgy is utálom, tehát mindegy lenne.:)
Még egy gondolat: azt írja, hogy 45 kiló a Smart blokk. Szerelés miatt a Big (DR750) blokkját ki kellett venni és visszatenni. Legalább 60 kiló - igaz, váltóval együtt, de mégiscsak egy egyhengeres! Ahhoz képest nem nehéz ez a blokk.
(Távol-keleten vannak LPG üzemű robogók, egy benzin/gázos túraenduró sem lenne rossz megoldás. Pl. egy 7-8 literes benzintartály, meg egy 20 literes gáztartály...)