Pénzverdei, Pv vasútról minden jöhet, történelmi leírás, adok-veszek, képek, stb...
Más kereskedelmi portálok felhasználóinak itteni keresése, itteni beazonosítása (Vatera, olx stb.) TILOS és kizárással jár.
Igen, valóban és pontosan így is van, a Helkonnal nem érdemes játszani max, pár kör, ennyit bír, de ha nem hiszed kérdezed meg a video készítőjét.
Persze, ha nem gond, hogy ledarálja a műanyag fogaskereket a motor, és könnyen tudod pótolni és az sem gond, hogy onnan már nem minden alkatrész eredeti, akkor persze bátran lehet futtatni. :)
Én minden esetre nem tenném, max a Pannonia motoros változatot, mert tévhitekkel ellentétben szerelték azzal is. Bár a Pannonia motorja sem kifejezetten strapabíró -a Temofeszten korábban vele játszó kollégák mesélhetnének, hogy hányszor kellett újra tekercseltetni a leégett Pannonia motorokat- de azért többet bír és pótolni is könnyebb.
Amivel tényleg hosszan lehet játszani következmények nélkül az az Előre...
Olyan jó, hogy akárhányszor felbukkan egy 1-2 perces video működő Helikonról akkor ez a téma újra előkerül...
Sziasztok! Nagypapa Pv1 es mozdonyát szeretném életre kelteni fiamnak. Egyenlőre ott tartok hogy valószínűleg zárlatos benne vmi. Mert túlterheli a trafót, illetve minden összecsipog mindennel. A szénkefék jók benne. Nem szorul semmi. Szépen forog kézzel hajtva. A kerekeken lévő áramszedők is összesípolnak. Hogyan kellene lennie? Köszi előre is!
(Ugye, hogy Helikon -t is érdemes futtatni...? :-) Hányszor olvastam itt a fórumon az évek folyamán, hogy "annyira meghibásodásra hajlamos, hogy inkább csak dísznek jó", stb.)
A régi fatokos ajtók küszöbvédelmére használnak 20 mm. széles alumínium csíkot. A hosszuk az ajtónyílás szélességétől függ. Vasárú boltokban , vagy barkács áruházakban kapható párban. 25 mm hosszra darabolva könnyen meg tudod hajtani a kívánt
" U " profilra. kisméretű satuban, vagy sikattyúban. Sok sikert:
Szia! Én acél pántoló szalagból csináltam.Nem rugóacél,de elég kemény,jól megtartja a síneket.Ha kinyúlt,picit hajlítani kell rajta és újra jó. Üdv.Gábor
Eladó a képen látható 3db 0'-ás tehervagon. A felépítmények kifejezetten igényes munkák, komoly présgéppel és szerszámokkal készültek, szép apró szegecsekkel díszítve. Az alvázak könnyen lehet, hogy nem azonos kéz alkotásai, jóval vastagabb lemezből vannak és kevésbé jól sikerült kidolgozásúak. A felépítmények csavarral vannak rögzítve az alvázakhoz, így levehetőek és igényesebb alvázra tehetőek. Éppen ezért első sorban barkácsoló kedvű topiktársaknak ajánlanám, mert kiváló kiindulási alapok a felépítmények saját építésű, igényes vagonokhoz is, homokfúvatás és festés után! Nem ellenőriztem, hogy a kerekek szigeteltek-e, de Pénzverdei dolgokkal vettem, így nem kizárt.
Mint a 2. képen látszik az egyik vagon ajtaja nagyon igényesen megcsinált, zsanéros megoldású és mindkét oldalon nyitható!
Ár: 20eFt (3db)
Érdeklődni a jatekvasut@gmail.com email címen tudtok.
Alapos megfontolás után mégis csak úgy döntöttem, hogy meghirdetem Pénzverdei Előre készletemet, abban a reményben, hogy legalább akkora örömöt okoz a majdani vevőnek mint nekem okozott 1957-ben illetve az azt követő években.
A készlet tartalma: - Mozdony 1 db, (2020-ban Virágh István műhelyében karbantartva, irányváltó hiány, 1 db izzó foglalat hiány.)
- PV 2 postakocsi 1 db
- PV 3 személykocsi 2 db
- PV 4 teherkocsi 1 db
- PV 6 személykocsi 1 db (Pannónia, forgózsámolyos)
általános állaguk koruknak megfelelő, megkímélt ( lépcsők korlátok stb.), némely apróbb hiányossággal, illetve egyedi megoldással.
Üdv mindenkinek. sikerült szereznem egy Pv előre vasutat, szükségem lenne egy trafóra, a bakelites sinekre , betápsinre, ha valakinek van eladó, előre is megköszönöm.