Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Stetten Creative Commons License 2018.12.21 0 0 4722

Igazából itt a vezérlők érzékenysége a gond. Nemrég láttam egy német műsorban (Autodoktoren) hogy amikor hozzáérintgetik az akkuhoz a sarut, a 12V többszörösére is ugorhat a feszültség. Na ezt a vezérlők nagyon nem tolerálják. Nekem pl a nagyobbik autón a hátsó fékbetét cseréhez is akksitöltő kell. Deaktiválni kell a rögzítő féket, és ha ebben az állapotban esik valamiért az akku feszültsége, akkor a vezérlőnek vége. VCDS kifejezetten írja is a művelet előtt, hogy az akkutöltőt csatlakoztatni kell. Hát ilyen ez, és egyre ilyenebb lesz. 

Előzmény: dzoltan82 (4721)
dzoltan82 Creative Commons License 2018.12.21 0 0 4721

Erdekes ez az ivhuzas tema...

Egyik reszlegunk autoipari beszallitoknak gyart teszt eszkozoket.

Csakhogy villamlasra nem tesztelik az autokat, annyi mindennek kell megfelelni, nem teljesen vilagos, hogy tud egy szaggatasatol tonkremenni barmi az autoban.

(de lattam mar en is karon varjut, elhiszem, ha ti mondjatok)

 

Viszont mar tobbszor lattam olyat, hogy forditva tettek bele az akksit az autoba :D

Na az vicces!

Előzmény: Stetten (4718)
1jigger Creative Commons License 2018.12.20 0 0 4720

Köszönöm.

Meghitt Karácsonyt és Boldog Új Évet!

Előzmény: merciabc (4712)
1jigger Creative Commons License 2018.12.20 0 0 4719

Köszönöm a hozzászólást, jan. 7.-én viszem szervizbe ott kiderül remélem a hiba.

Csak jó lett volna ha az ünnepek alatt rendesen működik.

 

Meghitt Karácsonyt és Boldog Új Évet!

Előzmény: Stetten (4718)
Stetten Creative Commons License 2018.12.20 0 0 4718

Nem tudom mi a magyarázat, de az egyik A4-emmel jártam hasonlóképpen. Komfortmodul csere lett a vége.

A nagy Audiba holnap tetetek új akksit.  Gyári akksi, szakszervizben beszereltetve. Ha valami nem müködik a csere után, majd helyrehozzák. 

 

Egyénként a szervizben hivatalosan akkutöltövel cserélik az akkut. Így a rendszer folyamatosan áram alatt marad, és az akkutöltövel elkerülik hogy elektromos ív keletkezzen a rákötéskor. Ez a legjobb megoldás a vezérlök miatt. Nem beszélve arról hogy így nem kell semmit tanítgatni.

Előzmény: 1jigger (4715)
1jigger Creative Commons License 2018.12.20 0 0 4717

Külön van test kábele a komfortelektronikának? Az akkuról a test jó,

Előzmény: merciabc (4716)
merciabc Creative Commons License 2018.12.20 0 0 4716

Ja, hol működik-hol nem? 

Test kábelek ellenőrzése a vezető ülés előtti dobozban, biztosíték ellenőrzése. 

Ha az ajtózár megbolondul, átvezető kábelek ellenőrzése, mikrokapcsoló testzárlat esetleg?!

Előzmény: 1jigger (4715)
1jigger Creative Commons License 2018.12.20 0 0 4715

Én cseréltem az akksit.

De mi a magyarázat, hogy kb. 5 nap után magától megjavult az előzőekbe leírtak után, majd most minden beavatkozás nélkül újra visszajött a hiba.Lehet, hogy nem kap tápot a komfortelektronika, mert a diagnosztkával nincs kommunikáció.

Mi lehet a hibaforrás?

 

Köszönöm a tippet.

Előzmény: Stetten (4709)
Blackzs74 Creative Commons License 2018.12.20 0 0 4714

És ehez alulrol férek hozzá? gondolom, 

merciabc Creative Commons License 2018.12.20 0 0 4713

Az  1.2tdi változó geometriás (nekem is beragad, most jött meg 2hónap után 15.e.) 

Az 1.4 tdi csak sima fojtós. 

Ideiglenesen csavarlazítót neki, lekötöd a vákum dobot, és vízpumpafogóval mozgasd meg, lehet berohadt a tengely-de van olyan hogy a vákum dob tengelye állt be, vagy kijukad! 

 

Előzmény: Blackzs74 (4711)
merciabc Creative Commons License 2018.12.20 0 0 4712

Szia! 

Túlfeszt kapott a komfort modulod, és elszáll benne a túlfesztől a vezérlő processzor.  

Uj akkuban sokszor van 13,5voltnál több is, h. tovább bírja a polcon állást-ezért mindig beszerelés előtt műterheléssel rámérek, akkor le is vesz belőle, és ki is derül mit bír az akku! 

 

Előzmény: 1jigger (4706)
Blackzs74 Creative Commons License 2018.12.20 0 0 4711

Az 14-tdi n geometriás a turbo?

Blackzs74 Creative Commons License 2018.12.20 0 0 4710

A turbo szelepét kivülröl nemlehet megmozgatni spray al fujni?

Stetten Creative Commons License 2018.12.19 0 0 4709

Szia!

 

Te cserélted az akksit, vagy elvitted szerelöhöz? Van olyan, hogy ha többször érintik az akkusarut az akkuhoz, elektromos ívet húz. Az magasabb feszültséget generál mint 12V, ez tud ilyen zavarokat okozni sajnos.

Előzmény: 1jigger (4706)
Octi19 Creative Commons License 2018.12.19 0 0 4708

Szétszed, kipucol, vagy cserél ha kell, vezérlést ellenőriz!

Előzmény: Blackzs74 (4707)
Blackzs74 Creative Commons License 2018.12.19 0 0 4707

Üdv ismét segitségeteket kérném kedves a2 1,4 tdi rajongók, az én gépemnek a mérési adatok szerint a turbó lefujó szelepe nyitva maradt megtudnátok mondani legegyszerübben hogy orvosolható? Köszönettel f zsolt

1jigger Creative Commons License 2018.12.19 0 0 4706

SOS segítséget kérek! 2002 évj. Audi A2 1.4 tdi

 

Két hete akku csere után nem működött távirányítóval a központi zár, kulccsal csak az első ajtók nyíltak, ablakemelő nem működött, belső világítás nem volt, tanksapka fedél nem nyílt. Kb. 5 nap után menetközbe bekapcsolt az elakadás jelző magától csak gyorsabban villogott mint rendesen, egy kis idő után rendes ütembe villant, hallottam a központi zár működésbe lépett a belső világítás és az ablakemelő is működőképes lett. Mikor megálltam újra lehetett távirányítóval zárni nyitni minden rendeltetés szerűen működött. Szervizbe január közepére kaptam időpontot.

Ma viszont minden előzetes jel nélkül újra ugyan azt produkálja.

 

Valakinek van- ilyen irányú tapasztalata, esetleg valaki tud ajánlani egy szerelőt aki ért hozzá.

Előre is köszönöm a segítséget.

 

Még annyit, hogy diagnosztika nem kommunikált a komfortelektronikával.

 

email:jigger@freemail.hu

zsolie Creative Commons License 2018.12.19 0 0 4705

Én mindent magamnak cserélek, sajnos a szerelők nem motiváltak, hogy rendesen dolgozzanak. Az én autómban is 96000km-nél még a gyári pollen szürő volt (gyártási dátum rajta volt), pedig addig márkaszervízben javították. Azóta olajcserénél (10000km) cserélem, nem egy nagy összeg.

Olajból én is a hivatalos forrásból beszerzett Castrolt használom, bármilyen hidegben indítom nem csörög a motor. Adalékot én sem ajánlom, az olajban benne van minden ami a motornak kell.

Előzmény: Stetten (4704)
Stetten Creative Commons License 2018.12.18 0 0 4704

Belgrádban éppen olyan alulfizetett emberek dolgoznak mint Budapesten vagy Brassóban...

A falevél egyébként becsapós dolog. Én cseréltem légszüröt az egyik autómban. 2-3 hét múlva ki kellett megint szednem a komplett légszüröházat egy izzócsere miatt. Tele volt falevéllel. Persze ettöl függetlenül egy új szürön látni hogy nem 1-2 éves cucc.

Amikor megvettem azt az autót 90000Km volt benne. Na abban hogy nem volt cserélve a légszürö, az biztos. Teljesen körbe volt szorítva a légszürö szennyezödéssel. Nagy kár hogy nem fényképeztem le, most lenne mit mutogatni. :-)

 

Az lenne a jó, ha biztosítanának a tulajnak egy olyan lehetöséget hogy láthassa mi történik az autóval. Erre több mód is lehetne, (üvegfal, kamerák, stb...) azon kívül is, hogy a tulaj lábatlankodna a mühelyben.

Előzmény: dzoltan82 (4702)
Stetten Creative Commons License 2018.12.18 0 0 4703

Ha nem zug forrásból veszi valaki az olajat, akkor nem nagyon lehet gond. Nyilván ha valaki a piacon veszi, más a helyzet. Én mindig a Castrol márkaboltban veszem. Ott biztosan nem árulnak problémás olajat.

Előzmény: Octi19 (4701)
dzoltan82 Creative Commons License 2018.12.18 0 0 4702

A nem elvegzett munkak nem csak magyar sajatossag:

A hivatalos Audi szerviz, Porsche Ada, Belgradban is beegett ket hete.

Vadiuj A5-ben eleg lazara vettek a kis szervizt, tulaj felrakta a kepeket facebookra a ki nem cserelt pollenszurorol, levegoszurorol, ami tele van levellel...

Gondolom az olajat is elfelejtettek kicserelni, csak a szamla volt teljes...

Előzmény: merciabc (4698)
Octi19 Creative Commons License 2018.12.18 0 0 4701

A motorolaj választás manapság már többnyire hit és bizalom kérdése. Két dologra kell nagyon odafigyelni: a kiválasztott olaj rendelkezzen a megfelelő gyártói szabványoknak, és megbízható helyről származzon!

Egy modern kenőanyag már rég nem csak a dobozon nagybetűvel feltüntetett viszkozitási értékekről szól! (igazából, egy nem annyira modern sem, de ez igazából mostanában lett fontos!) Ezek már nagyon bonyolult vegyületek és semmilyen plusz adalékot nem igényelnek. Sőt, nem is jó ötlet ilyesmiket beletöltögetni!

A fentieken kívül már csak a használatnak megfelelő csereperiódust kell betartani és általában ~300-400 ezer km-ig a motorokkal nem lesz kopás jellegű gond.

Van persze gyári szórás is, és vannak eleve rossz konstrukciójú motorok is, de a nagy átlagban ma már nem kell hidrotőkéket cserélgetni ha a motort nem érte olyan terhelés amire nincs felkészítve. (pl.: megfőzték, vagy tartósan hideg üzemben használják nagy terheléssel, stb...)

Előzmény: Stetten (4699)
Blackzs74 Creative Commons License 2018.12.18 0 0 4700

Az a4 pd m be bevált a q8 de az1,4 be kattog a hidrotöke,lehet énis kicseréltetem árban hofy néz ki a3 hengerhez?

Stetten Creative Commons License 2018.12.17 0 0 4699

Van aki meg azt vallja hogy a Castrol akkor is szar ha eredeti, Mobile olaj kell bele. Én meg Castrolt használok mindegyik autómban, (VW507.00) sosem volt gondom a hidrotőkékkel.

Előzmény: merciabc (4698)
merciabc Creative Commons License 2018.12.17 0 0 4698

Én a vezérlés cserénél kicseréltem a hidrotőkéket, nem volt egy nagy összeg! 

Be is kussolt! 

De! 

Én ezért veszek csak Castrol 5w40-et, de csak a lézer hologrammosat, mert trükköznek! 

Múltkor elég érdekeset mesélt egy bmw márkaszervízes ismerősöm a "gyári" márkaszervízes olajcserékről! 

Az a tuti ha TE töltöd bele, amit TE vettél! 

Én csak a fékcserénél az fékfolyadék cseréjét kértem, majdnem ráfáztam!

Majdnem megkotlott az abs-em a nem tudom milyen folyadéktól, az autópalyán elment a fékem, felforrt a fékfolyadék!!!

Előzmény: Blackzs74 (4694)
Octi19 Creative Commons License 2018.12.17 0 0 4697

...pfff...

Előzmény: Blackzs74 (4696)
Blackzs74 Creative Commons License 2018.12.17 0 0 4696

Esetleg metabond az olajba? A gázolajba teszek 5lóeröt rátett zseniális szer

h.c.s Creative Commons License 2018.12.17 0 0 4695

nem gond. én meg szoktam várni indulás előtt, mig csöndesednek.

Előzmény: Blackzs74 (4694)
Blackzs74 Creative Commons License 2018.12.17 0 0 4694

Köszönöm és ez nem gond?

h.c.s Creative Commons License 2018.12.17 0 0 4693

A hidrotőkék csattognak, amíg fel nem töltődnek olajjal. Ez hidegben kicsit tovább tart.

Előzmény: Blackzs74 (4692)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!