Rendben van sopi, beszélgessünk az autókról, a mennyibe kerül és milyen a minősége vonal.
(Gondolom) hogy ha a 20 éves autódnak nekimennek, és sérül a jobb első elem, akkor
- azonnal veszel egy 15 millás újat, hiszen az amúgy is egy régi bontószökevény volt, és bármikor tönkremehet benne még bármi.
- de ha mégis az elemcsere + színezés mellett döntesz, akkor lefújatod körbe az egész autót, hiszen úgyis megy a fényezőműhelybe a kocsi.
Tudom, hogy sántít a hasonlat, de értsd már meg please, hogy a hiba okát akarom megtalálni és megoldani, és nem újravezetékezni az egész házat 0-ról (ha nem muszáj).
Az üss le egy karót és minden jó lesz meg kb minden, csak nem megoldás.
Elfogadom ezt is - tönkrement a földelésem - de ezt szakember műszerrel, vagy anélkül meg tudja állapítani (és el is tudja magyarázni).
Villamosmérnök vagyok, nem ezen a területen, elvileg a szakközépben is ilyesmit tanultam.
Nincs meg a gyakorlati tapasztalatom, az előírások ismerete, és a mit mért és hogyan szoktuk csinálni vonal.
Azért kérdezgetek. Utána meg eldöntöm, hogy meg tudom ugrani, vagy sem.
Elek is mond okosakat, de amikor konkrétabbra kerül a sor, időnként szorul.
Nem kell mindenhez is érteni - abban sincs semmi extra, hogy ezt ismered magadról - viszont azt semmi sem tiltja, hogy kérdezgess, és a kapott válaszokat értelmezd.
Ha sokszor kérdezem meg uazt az gáz, vagy ha sokakat zavarok itt, akkor remélem udvariasan jelzi majd ezt valaki.
ez nem annyira csúnya - majd ültetünk elé növényeket :) - kérdés, hogy a 10x10 doboz és az óra között mekkora lehet a távolság, van-e erre valami mondás?
Az órám egy terasz fölött van, tőle jobbra 50 cm még a terasz, oda tudnám az új karót leverni.
Másik kérdés, hogy földelés szempontjából számít-e, hogy van pinceszint?
kicsit soknak éreztem, és biztosra veszem,hogy ha elé tolok egy családtámogatási szerződést amit csak alá kellene írni + kérek számlát az 50e Ft-s 2h-s mutatványáról, akkor rögtön hozzátenne egy 20st (pedig katás is lehet)