Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Blackzs74 Creative Commons License 2019.01.02 0 0 4782

Szóval sz enyém 2002 es a hátsókerék elött és fémházas patron amit a gépis hozott?' Köszönöm

Stetten Creative Commons License 2019.01.02 0 0 4781

A filteres és a patronos (amilyen az A4-ben meg sok másik tipusban is van) ugyan azon a helyen van. Asszem 2003-as évjárattól van filter, az elött patron.

Előzmény: Blackzs74 (4779)
Stetten Creative Commons License 2019.01.02 0 0 4780

Szia

 

Az AMF euro3, a BHC euro4 környezetvédelmi besorolású. (Diesel tiltás szempontjából mindegy...).

 

Más AGR-szelep, különbözö szívócsonk, meg néhány különbség van a két motor között. A BHC motorok már nem diesel kályhás, hanem elektromos kieg.fütéssel vannak szerelve, azt nem lehet átalakítani állófüesnek.

Előzmény: freeeride (4778)
Blackzs74 Creative Commons License 2019.01.02 0 0 4779

Köszönöm és a szürö mindeggyik évjáratnál ott van? Mert a gép a boltban 2 pipás szüröt hozott ami az a4be is van! 

freeeride Creative Commons License 2019.01.02 0 0 4778

Sziasztok, BUÉK! Mi a különbség a BHC és az AMF motor között?

zsolie Creative Commons License 2019.01.02 0 0 4777

A bal hátsó kerék előtt van egy alu zajvédő burkolat alatt a küszöbhöz közel.

Előzmény: Blackzs74 (4775)
Stetten Creative Commons License 2019.01.02 0 0 4776

A másik kérdés néha melegen nemindul sokat tekerem mire elkapja de ezt csak ritkán csinálja! Ötletet adna valaki,köszönöm

 

A melegen nehezen indulás PD motoroknál nem ritka jelenség, szoftveresen lehet orvosolni. Persze hiba is okozhatja, ezt egy diagnosztika ki tudja deríteni.

Előzmény: Blackzs74 (4775)
Blackzs74 Creative Commons License 2019.01.02 0 0 4775

Üdv segitségeteket kérném! A2 tdi ben holtalálom az üzemanyag szűröt?? A másik kérdés néha melegen nemindul sokat tekerem mire elkapja de ezt csak ritkán csinálja! Ötletet adna valaki,köszönöm

merciabc Creative Commons License 2019.01.02 0 0 4774

Szia! 

Lebontottam, de ott nincsen relé.

Előzmény: cybercide (4772)
1jigger Creative Commons License 2019.01.02 0 0 4773

BOLDOG ÚJ ÉVET!

cybercide Creative Commons License 2019.01.01 0 0 4772

Nemrég cseréltem a rendszámtábla világítást és úgy emlékszek, hogy a csomagtér ajtó belső felén van a műanyag burkolat alatt.

Előzmény: merciabc (4770)
vidi313 Creative Commons License 2019.01.01 0 0 4771

Én 2003-as évjáratúból, vagy fiatalabból választanék. Sajnos ebből kicsi a kínálat. BHC motorkódosat keresnék. Az enyém 2003-as évjárat, és még AMF motorkódos.

A kínálat eleje közel 20 éves, de a legfiatalabbak is 15. Ebből adódóan karbantartási, javítási igények merülhetnek fel, ami mormál dolog. Javítás után megállják a helyüket a hasonló kategóriájú legfiatalabbak között is úgy menetdinamikában, mint fogyasztásban, és komforban.

Előzmény: Varga71 (4769)
merciabc Creative Commons License 2019.01.01 0 0 4770

Üdv! 

Tudná valaki?

A2 hátsó-szélvédő fűtés reléje merre van? 

 

Varga71 Creative Commons License 2019.01.01 0 0 4769

Üdv.

 Audi A2 szertnék venni.

Van valami amire figyelni kell évjárat? Gyártási év stb.

Dizelt szeretnék ha lehet.

 Köszi a válaszokat 

cybercide Creative Commons License 2019.01.01 0 0 4768

B.Ú.É.K!!!

Stetten Creative Commons License 2019.01.01 0 0 4767

BUÈK Mindenkinek! :-)

merciabc Creative Commons License 2018.12.31 0 0 4766

Boldog Új Évet Minden Fórum-társnak!

Nemo Identitas Aquarius Creative Commons License 2018.12.25 0 0 4765

Köszönöm szépen a segítséget!

 

Otto motoros 1.4

Előzmény: merciabc (4764)
merciabc Creative Commons License 2018.12.25 0 0 4764

De!

Ha benzines, a folytószelep házban leragadhatott a pillangószelep, a mechanikája széteshetett, vagy tönkre mehetett a mozgat9 motorja...

Előzmény: merciabc (4763)
merciabc Creative Commons License 2018.12.25 0 0 4763

Üdv! 

A2 elekromos gázpedál van benne! 

Potméteres, ami a gázpedál elmozdulásával változik az ellenállás értéke. 

Bonthatatlan, javítani nem lehet. 

A gyári horror áron van, a hella megfizethető áron van, jó minőség!

Előzmény: Nemo Identitas Aquarius (4761)
Stetten Creative Commons License 2018.12.25 0 0 4762

Az én autómban nincs  sem fékenergia visszanyerö rendszer sem start-stop. Van néhány elöre beprogramozott akksi a BEM-ben, ebböl kell kiválasztani hogy melyik lett beépíve. Múlt Pénteken megkérdeztem, Az Audi szervizben hogy fel kell-e a tanítani. Azt mondták, hogy ha ugyan olyan tipusú akksit szerelünk bele ami benne van és fel volt tanítva, nem feltétlenül szükséges feltanítani. Akkor nagyon lényeges a feltanítás ha más akksit teszünk bele, mert annak más a töltés/kisütes görbéje. Gyárilag nem AGM volt benne, most sem az került bele. Tökéletesen elégedett leszek ha ez az akksi is kibír majd 10 és fél évet gond nélkül. Addigra ez az autó már nagyon régen a következö gazdájánál lesz. ;-)

Előzmény: Octi19 (4750)
Nemo Identitas Aquarius Creative Commons License 2018.12.25 0 0 4761

Tiszteletem !

 

Kérdésem lenne.

 

Gázpedál nem reagál. :(

 

Érzékelős vagy bowdenes megoldású ?

cybercide Creative Commons License 2018.12.25 0 0 4760

Mérj rá a generátor kimenő feszültségére és akkor ki fog derülni, hogy mennyi feszültséggel tölti az akkudat! Ha magasabb feszültségen tölt, mint ami a sima akkunak kell, max. rövidebb lesz az élettartama az akkudnak.

Előzmény: merciabc (4759)
merciabc Creative Commons License 2018.12.25 0 0 4759

Akkor ezek szerint az A2 3L-em AGM rendszerű, és sima savas akku nem jó bele?

Előzmény: cybercide (4758)
cybercide Creative Commons License 2018.12.25 0 0 4758

Az AGM akkumulátor magasabb töltőáramot igényel, ezért a gyárilag ilyennel szerelt autókban a folyadékos rendszerű akkumulátor túltöltést kapna, s elektrolitját elforralná, míg az AGM akku a hagyományos akkus autókban sosem kapna megfelelő töltést, így hiába adnak hosszabb életet, jobb rezgésállóságot és szabad beépíthetőséget az AGM akkuk, azokat csakis az azokhoz tervezett autókba érdemes beépíteni.

Előzmény: merciabc (4756)
Octi19 Creative Commons License 2018.12.24 0 0 4757

A mai autókban (...és már az A2 is oda tartozik) a 14,2-14,4V a névleges töltőfeszültség és ezt az akkuk is simán bírják. Egy AGM akkunál ez ~0,5V-tal magasabb, illetve ha hidegben töltöd az akkut akkor ezt a feszültséget egy sima akkura is rá lehet engedni. 

Előzmény: merciabc (4756)
merciabc Creative Commons License 2018.12.24 0 0 4756

Én úgy tudtam 13.6volt a max. határ a hagyományos rendszerű autóknál. 

Akkor az AGM akksis autók generátora magasabb feszültségen dolgozik? 

Azért kérdem mert A2 3L start-stop rendszerű autómban sima Bosch 72Ah akksi van, mondjuk ahogy beindítom már kapcsolom is ki a start-stop-ot!

Előzmény: cybercide (4752)
merciabc Creative Commons License 2018.12.24 0 0 4755

Átérzem a munkakedved, én a turbót szedhetem szét, de nincs garázsom-marad az utca! 

Szuper lesz... 

Már előre elment tőle a kedvem...

Előzmény: cybercide (4753)
Octi19 Creative Commons License 2018.12.24 0 0 4754

Alapvető és gyakori félreértés...

Egy AGM akkuban pontosan ugyanazok az anyagok dolgoznak mint egy hagyományosban, csak az elektrolit el van nyeletve egy üvegszálakból álló kitöltő szövetben (AGM -> Absorbent Glass Mat) ami egyrészt megakadályozza az elektrolit szabad mozgását, kvázi "lötyögését" (ami nem is olyan hasznos mint az elsőre hangzik) és megtámasztja a lemezek anyagát is ami nagyobb stressztűrést tesz lehetővé.

Mivel az anyagok pontosan ugyanazok mint a sima ólom-savas rendszernél, ezért a szulfátosodás is pontosan ugyanolyan körülmények között jelentkezik.

Előzmény: cybercide (4752)
cybercide Creative Commons License 2018.12.24 0 0 4753

Köszi. Öröm lesz ilyen hidegben nekiállni...

Előzmény: merciabc (4751)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!