Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kiitos_1 Creative Commons License 2019.01.05 0 0 4821

Érdekesen néznek ki a a kuplung rugók. Lehet ott még más hiba is a turbón kívül .

Előzmény: Blackzs74 (4810)
Stetten Creative Commons License 2019.01.04 0 0 4820

Ebböl a szempontból Neked szerencséd van :-)

Előzmény: Octi19 (4819)
Octi19 Creative Commons License 2019.01.04 0 0 4819

...hajlamos vagyok azzal nem számolni, mert azt én többnyire magamnak intézem...

Előzmény: Stetten (4817)
Octi19 Creative Commons License 2019.01.04 0 0 4818

Ennyiből nehéz ilyen konkrétumokra válaszolni, de az eddigiek szerint nem hiszem, hogy ez lenne a megoldás.

Előzmény: Blackzs74 (4816)
Stetten Creative Commons License 2019.01.04 0 0 4817

Plusz még hozzá a szerelés? Mert akkor 3K-ba is lazán beleugrik.

Nem könnyü eset...

Előzmény: Octi19 (4809)
Blackzs74 Creative Commons License 2019.01.04 0 0 4816

Az esetleg müködne mint a régebbi dizeleknél a tandem szivattyú elé egy visszafolyásgátlot betenni? Mert olyan mintha néha elengedné a nyomást,

Blackzs74 Creative Commons License 2019.01.04 0 0 4815

Nemtudom énsem hogy megérné e, az enyém nem eszi az olajat nem füstöl csak az a melegen néha nehezen indul,a bajom vele meg minuszban kattog a hidrotöke fél percig ennyi amugy szépen megy

Octi19 Creative Commons License 2019.01.04 0 0 4814

Annyiért kicsit sokallom, de végül is futás és állapot függő. Ha kód szerint jó a tiedbe, akkor végül is olcsóbb mint a másikat rendbe tenni.

Előzmény: Blackzs74 (4810)
Octi19 Creative Commons License 2019.01.04 0 0 4813

A bal első lámpa alatt!

Előzmény: Blackzs74 (4811)
Blackzs74 Creative Commons License 2019.01.04 0 0 4812

Minden választ köszönök!!!!

Blackzs74 Creative Commons License 2019.01.04 0 0 4811

Még azt megtudnátok mondani a szervo olajtartályt hol találom? A2be? 

Blackzs74 Creative Commons License 2019.01.04 0 0 4810

ez a blokk lenne váltoval 110ért 2005 gépböl érdemes ennyiért megvenni? Alkatrésznek a turbója nem jó

Octi19 Creative Commons License 2019.01.04 0 0 4809

...hát nem olcsó, de ha meg akarja oldani a gondot akkor arra költeni kell. Egyébként alkatrész (és gépi munka) árban olyan 2K körül megoldható ha mindenhez ragaszkodik az ember, ha nem kell mondjuk a PD elemeket bántani és odalent is jó állapotok vannak, az sokat javít az áron.

Előzmény: Stetten (4808)
Stetten Creative Commons License 2019.01.04 0 0 4808

Hát amiket itt elsoroltál, néhány százezer forintost elvisz. Megéri ezt egy ilyen öreg autónál?

Előzmény: Octi19 (4804)
Stetten Creative Commons License 2019.01.04 0 0 4807

Hisztéria vagy nem, sajnos az Euro3-at meg az Euro4-et egy sor nagyvárosban kezdik kitiltani. Sajnos olyan gyorsan terjed a hisztéria, hogy a diesel autoknak Magyarországon sincs már keletje. A németenél is egyik napról a másikra vezették be a tilalmat. Pont leszarták hogy kinek mennyire fáj, mától ezzel ide bejönni tilos, aztán jónapot. Én is hosszútávra terveztem föleg a nagy Audival. Sajnos a dieselbotránynak köszönhetöen mégnagyobbat esett az ára, komoly bukó ha kik kell szállni belöle. Azt terveztem hogy legalább 10 évig mertartom, de már látom hogy esélyem sincs. Növéremék visszaadták egy pesti autókereskedésnek a lízing lejárta után a kocsit, a kereskedö is arra panaszkodott hogy ez is itt fog megrohadni a kereskedésben (4 éves BMW X5) mert senki nem viszi a diesel autókat. Ök is azért nem tartották meg a liesing után, mert attól félnek mi lesz ha Pesten is kitalálják hogy betiltják a dieselt.

Előzmény: Octi19 (4801)
Octi19 Creative Commons License 2019.01.04 0 0 4806

Így nehéz bármit is mondani, de akár a 109/219-es relé is lehet a ludas. (ez ad tápot a motorvezérlőnek a kormány alatt, balra a biztosíték tábla fölött vannak ezek a relék)

Előzmény: Blackzs74 (4805)
Blackzs74 Creative Commons License 2019.01.04 0 0 4805

A gép ennyit mutatott hibának,az mire utalhat hogy csak 20ból 1szer nemakar beindulni csak sokat tekerve? 

Octi19 Creative Commons License 2019.01.04 0 0 4804

Szerintem a tömítőgyűrű csere nem fogja megoldani a problémát, vagy max csak nagyon rövid időre. A PD elemek fészkei szoktak kiverődni idővel és azért nem tömítenek a gyűrűk. A komplett hengerfejet kellene felújítani, cseréltetni a fészkeket, szelepeket rendbe tetetni, ha szükséges akkor a PD elemeket felújíttatni, és ami még ilyenkor szokásos. A meleg nehezen indulás lehet más is, de ez is hozhat megoldást.

 

(ha már motorbontás, alul is illene megnézni az olajpumpa és a balansztengelyek meghajtását és ha kell akkor azt is rendbe tenni)

Előzmény: Blackzs74 (4803)
Blackzs74 Creative Commons License 2019.01.04 0 0 4803

Üdv megszivtam énis a szürö résolaj tömitögyürüvel farsot szivott,kérdezném hozzáértö szakit! Feltettük gépre és a 3 pd elemböl 2 alulteljesit a szerelö aztmondja tömitö rill gyürüt kéne cserélni, létezö probléma ? Melegen néha emiatt nemindulna?

1jigger Creative Commons License 2019.01.04 0 0 4802

 

TELJESEN IGAZAD VAN, DE EZ ELMONDHATÓ 

NAGYON SOK EGYÉB TERMÉKRE IS! 

Előzmény: Octi19 (4801)
Octi19 Creative Commons License 2019.01.04 0 0 4801

Ezt úgy értem, hogy alaposan fel van ez fújva és túlreagálva. Az autók természetes életciklusa miatt szépen lassan van egy fejlődés. A régebbi modellek kikopnak a forgalomból (legalább is kritikus tömegben) míg az újabb, modernebb modellek veszik át a szerepüket. Egy EURO-III-as dízel, már feltéve, hogy rendesen karban van tartva, nem olyan vészesen szennyező, hogy ki kelljen tiltani. Lassan úgy is kikopnak.

Nem kell még sem a dízel sem úgy általában a belső égésű technológiát temetni, még nagyon sokáig velünk lesz. Persze egyre kevésbé szennyező és ezzel együtt egyre bonyolultabb is, és persze drágább is lesz.

Ez, ami manapság elharapódzott, ez nagyon nagy részben hisztéria. Nagyon káros, mert olyan témáktól veszi el a figyelmet amik ezzel ellentétben szintén nagyon fontosak.

Kicsit bosszantó a németek hozzáállása is, hisz ha úgy tetszik a dízel technológia ilyen elterjedésében is és a dízelbotrányban is oroszlán részük volt és most a hisztériát is az ő intézkedéseik pörgetik a legjobban. Álszent viselkedés ez!

Előzmény: Stetten (4800)
Stetten Creative Commons License 2019.01.03 0 0 4800

Jó állapotú legalább EURO-III-as motorokkal nincs nagy gond

Ezt hogy érted? Ahol tiltanak, Euro5 alatt mindent tiltanak. A2-böl meg csak Euro4 van. Magyarországon egyelöre még csak pánik van diesel fronton, de idö kérdése és lépnie kell a kormányzatnak. Szerintem is túl van ez misztifikálva, de számos külföldi nagy városban már nem használhatsz Euro5 alatti diesel modelleket. Kisautóknál nem gond, de egy 2t-s autót benzinnel mozgatni, dieselehez képest legalább 50%-os fogyasztásnövekedés. Ha nem több...

Előzmény: Octi19 (4798)
Blackzs74 Creative Commons License 2019.01.03 0 0 4799

Köszönöm probálkozom!ha bárkinek hofherr traktorral kapcsolatos kérdése van irjon segitek

Octi19 Creative Commons License 2019.01.03 0 0 4798

Nem eszik olyan forrón azt a kását azért! Sokára kopnak még ki a dízelek csak ennek a hülye felesleges* hisztinek kellene csillapodnia!

 

*: Jó állapotú legalább EURO-III-as motorokkal nincs nagy gond, EURO-V vagy annál modernebb meg teljesen rendben van. ...csak hát költeni kell rájuk és egyáltalán semmi menő nincs abban ha egy dízel sűrű koromfelhőt ereget!

Előzmény: Blackzs74 (4794)
Octi19 Creative Commons License 2019.01.03 0 0 4797

Valamivel át kellene szívni a rendszeren az üzemanyagot. Én erre a célra egy fékfolyadék leszívót szoktam használni. A résolaj elmenő ágát megbontva meg lehet szívni és figyelni kell, hogy levegősödik-e. Ha igen, akkor az a fránya dugó szívat! ...szokott olyat...

Ha rendesen átszívod az üzemanyagot és nem levegős, akkor egyből indulnia kell!

 

...ha levegős, akkor vagy kísérletezni kell azzal a dugóval és a tömítésével, vagy fogod az egészet és kiiktatod onnan két darab csővel, és a motortérbe beteszel egy sima 2 vagy ha alkarod akkor 4 csöves szűrővel. (a 2 csöveset értelemszerűen csak a bejövő ágba kell betenni, a 4 csöveshez meg kell bontani a résolaj ágat is, de erre nem sok szükség van, és a jelenlegi megoldás is elég felesleges, pláne olyan messze a motortértől és a külső hidegnek kitett helyen!)

Ilyen szűrőt bármelyik autósboltban kapsz, szerintem még polcon is lesz, mert elég elterjedt régebbi Golf vagy Passat modellekben is ilyen van.

 

Előzmény: Blackzs74 (4790)
Blackzs74 Creative Commons License 2019.01.03 0 0 4796

Az a résolaj csövek dugojánál fars lehet belenyomtam rá a stiftet és kész ment 5percig aztán megált azota off

Stetten Creative Commons License 2019.01.03 0 0 4795

Ha nem indul, valamit elcsesztél. Mondjuk nem sok mindent lehet ott elrontani, ha teljesen feltöltötted a szüröt gázolajjal, akkor nem lehet olyan levegös.

Előzmény: Blackzs74 (4794)
Blackzs74 Creative Commons License 2019.01.03 0 0 4794

 Nekem a4 pd m van feleségemnek a2 nemtudom mire válthatnám ki öket,170 le 5,5literrel 110le 4 literrel ezt a benzinesek nem tudják, talán nálunk még nem mostanában tiltják ki öket,még mindig nem légtelenedett ki uj banner van benne valamit elcsesztem? 

Stetten Creative Commons License 2019.01.03 0 0 4793

Pont tegnap láttam a TV-ben, hogy a nyugati alkatrész kereskedök panaszkodnak, mert az összes bontott diesel motor a nyakukon marad. Lassan ök fizetnek majd ha egy dieselmotort eltüntetsz a raktárból. Sajnos a dieselnek nincs nagy jövöje Európában, ennek megfelelöen dönts ilyen hosszútávú beruházásokról.

Én is azon gondolkodom hogy mind a két diesel autómtól megszabadulok. A2 szinten nincs gond, de gözöm nincs mit vegyek az A8 helyett.

Előzmény: Blackzs74 (4792)
Blackzs74 Creative Commons License 2019.01.03 0 0 4792

Egy ismerös ajánlott 2005 a2 tdi blokkot váltóval 120ért érdemes megvenni alkatrésznek?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!