Keresés

Részletes keresés

Gaben1 Creative Commons License 2012.01.03 0 0 31027

Nem tudom,  csak három hónapja van nálam ez a paripa. Nem akarok gányolni mint az elődöm , plussz még be is köpdöste a gyetyát úgy kb. 30km-enként , vagy ha jobban odahúztam neki.

Előzmény: 88GABOR88 (31026)
88GABOR88 Creative Commons License 2012.01.03 0 0 31026

de mitől lehet a dugó elszineződése? rossz fúrás?túlméretes dugó?vagy csak szar anyagminőség?Bejáratáskor túlmelegedés? Nyilván a tuning átka is lehet ,hogy nem ekkora teljesítményre tervezték, főleg a menetszeles léghűtés miatt...

Előzmény: Gaben1 (31025)
Gaben1 Creative Commons License 2012.01.03 0 0 31025

Pontosan ilyeneket találtam én is a dugón , de nem akarom valaki pancserságát folytatni , szerelő kellene egy motorgenerálozás.

Előzmény: GaaBBeeKKaa (31024)
GaaBBeeKKaa Creative Commons License 2012.01.02 0 0 31024

Hello! lenne egy kérdésem,van egy táboris blokkom 80-as ,gyári karbival annyi hogy nagyobb a fúvóka benne,babettagyújtás,és lehúztam ma a hengerfejet,egy érdekességet láttam,megvan égve a dugó teteje,de a szélén ,olyan mintha a hengerfejbe beleverne,viszont nem hallottam,mitől lehet hogy megégett a dugó?

ianlot Creative Commons License 2012.01.02 0 0 31023

Ami benne van az réz, azt nem fogja a mágnes.

Kimosni sem nagyon lehetne, mert lehetséges hogy mosáskor nem jönne ki egy-egy fém, mert megakadna valamiben....

Háát nem nagyon szólt hozzá senki, mert gondolom nem is nagyon lehet mit írni erről, hiszen elég egyértelmű hogy a legjobba ha széthúzom a blokkot...

Köszönöm hogy megosztottad velem tapasztalatodat!  :)

Előzmény: 88GABOR88 (31010)
viliapu Creative Commons License 2012.01.01 0 0 31022

Szia!

 

 Mivel még bejáratós ,ezért pontosan nem tudom.

   Viszont nekem már most megfelel,amit teljesít.

Nem akarok versenymotort belőle,végül is 34 éves a gép.

 

  üdv: Viliapu

Előzmény: beni01 (31017)
Gaben1 Creative Commons License 2012.01.01 0 0 31021

Sziasztok ! B.U.É.K. minden simsonos fannak !

 

Kérdésem lenne , egy motorgenerál munkadíja mennyibe kerülhet  sacra, nem Bp-i árra gondolok ? (anyag nélkül persze)

DJ. RYLO Creative Commons License 2012.01.01 0 0 31020

Itt vannak az ígért képek a fékemről.Az első féket azért fényképeztem le,mert ott jobban látszik minden.Amúgy egyforma a kettő,annyi különbséggel,hogy a hátsóban van féklámpakapcsoló.Van még egy belső kulcsos fékkonzolom tartalékba.Ha akarod,lefényképezem azt is.

Előzmény: Vargabandi (31014)
88GABOR88 Creative Commons License 2012.01.01 0 0 31019

Boldog Újévet Mindenkinek !!

DJ. RYLO Creative Commons License 2012.01.01 0 0 31018

Boldog újévet kívánok Nektek drága Simsonos kolegák és koleginák!

beni01 Creative Commons License 2011.12.31 0 0 31017

szia BUÉK mindekinek menyivel megy a simsonod ????

Előzmény: viliapu (31016)
viliapu Creative Commons License 2011.12.31 0 0 31016

Minden kedves márkatársnak sikerekben gazdag boldog új esztendőt kívánok!

 

 

   üdv: Viliapu

DJ. RYLO Creative Commons License 2011.12.30 0 0 31015

Meg lehet,csak akkor az egész konzolt cserélni kell külső kulcsosra.Én például meg vagyok elégedve a belsővel.Amióta beleraktam a gyári fékbetétet,azóta ha akarom,akkor blokkol.A külsőst nem ismerem.Többen mondják,hogy jobb,de a lelke az egésznek a jó fékbetét.

Régebben az enyém egymás után "ette" a fékbetéteket.

Már csak az elsőt kéne fékezésre bírni,mert lassítónak is nagyon kevés.Télen úgyis lesz időm rá...:)

Előzmény: Vargabandi (31014)
Vargabandi Creative Commons License 2011.12.30 0 0 31014

Igazábol az érdekelne, hogy meglehet e csinálni pálcásra , bowdenes helyett.

Előzmény: DJ. RYLO (31013)
DJ. RYLO Creative Commons License 2011.12.30 0 0 31013

Ma este már nem,hanem holnap lekapom.Pontosan mire vagy kíváncsi a fékkel kapcsolatban?Ha más kérdés is van,segítek!

Előzmény: Vargabandi (31011)
DJ. RYLO Creative Commons License 2011.12.30 0 0 31012

Cimborámmal korábban összetraktuk zsíros papírral,de nem sokat segített.Sok tényező befolyásolja,például hogy mennyi idős a motor,milyen hosszú utakra van használva és hogy hogyan hajtja a "pógár"

Amilyen tünetet leírtam,olyat akkor is produkál,ha kevés olaj van a sebváltóban.Ezt mondjuk nem értem,mert a sebváltó külön térben van a forgattyúsháztól.

A kondit nem néztem.Lehet,hogy a nyári túra (1140 km)megtette a hatását?Nálam annyit tett,hogy piszkosul jól éreztem magamat.

Előzmény: 88GABOR88 (31007)
Vargabandi Creative Commons License 2011.12.30 0 0 31011

Hali köszi! :)

 

 

Tesóm ügyködik egy Star-al, keresek róla majd képet.

Előzmény: DJ. RYLO (31005)
88GABOR88 Creative Commons License 2011.12.30 0 0 31010

Szia!Nekem is volt "hasonló" esetem csak nekem a subertü tartóját nyelte be valahogy a henger és kammattyolt mint állat,azonnnal leállítottam.Otthon leszedtem a hengerfejet láttam a veréseket, mondom átforgatom kézzel a berugót és összerakom, a karbut is.Elindítás után jo lett minden gondolom a kipufogón nagy szerencsére kiköphette...

De tökéletesen csak a széthúzással derülne ki ,hogy van e ott valami maradék:S

esetleg ilyen hajlékony mágneses végű  "karral" kiemelni az aprólékokat..

Előzmény: ianlot (31008)
ianlot Creative Commons License 2011.12.30 0 0 31009

Vannak képek is, bár homályosak de vannak ha kellene.

ianlot Creative Commons License 2011.12.30 0 0 31008

Üdv mindenkinek!

 

Segítségeteket kérném!

Ígyekszek mindent leírni ami számíthat:

 

- Egy reggelen a melóba menetkor a motorom megállt, Kattogott, csattogott, olyasmi hangja volt mintha a dugó beleverne a hengerfejbe. Aztán leállt, és berúgás után szintén iszonyatosan kattogott. Többet nem is kísérleteztem vele, nem rugdostam be.

Otthon leszedve a hengerfejet és a hengert azt láttam, hogy réz darabok vannak a forgattyús házban, de még nem volt bedarálódva, vagyis egészen nagy darabok voltak benne (2 darabot vettem ki), ez ahogy vizsgáltam, a kipufogó réz tömítése lehet, azt kaphatta visszafelé be.

- És egy puha vas anyagú (1,5-2mm vastag, és Kb. 1,5 centi hosszú) drótot szedtem ki a hengerfejből, (ez nem tűgörgő) ami a gyertya elektródája, és a test elektróda közé volt beékelődve (könnyen kiszedtem kézzel), és ez ütütte a dugó fejét, amlyen látszódik is. Kis sérülés van még a dugó fején egyik oldalt a felömlő nyíláson. Egyébb sérülés nincs sem a dugón, sem a henger falán. Jól megvizsgálltam, teljesen éppek.

- Kb. 20 métert mentem vele így, és amikor jelentkezett ez a hiba, akkor is csak ha jó emlékszem 2-ben mentem vele, közép fordulaton, és azonnal behúztam a kuplungot.

- Épp be van járatva a gép, talán egy dugó csere elég lenne neki, és a főtengelyet sem szívesen ujjítanám fel, mert rocket hajtókaros.

- A gondom az lenne, hogy miképpen szedjem ki az esetleges darabokat a forgattyús házból? Ki lehetne e így is, vagy szét kell húzni a blokkot? A viton szimeringek miatt nem szívesen tenném, de természetesen ha kell széthúzom, és ha kell csapágycsere + ami kell.

Valaki találkozott már ilyen prblémával? Kíváncsi lennék hogy lehetne ezt megoldani.

 

Azt ne kérdezzétek hogy került bele az a drót darab, mert gőzöm sincs.

88GABOR88 Creative Commons License 2011.12.30 0 0 31007

szia! Én még annó a blokk összerakásakor a tömítő papírt megkentem kétoldalt zsírral ez is elég volt neki,ahhoz ,hogy ne engedjen sehol...azóta eltelt 4 év.

Ami meg a gyújtásod illeti valóban próbáld még finomítani,esetleg kondi,illetve megszakító bezavarhat!!? De még azis lehet,hogy a sok zsír a forgattyúsházból nem hamar ürül ki,ezis okozhat zavart,bár 20km után már elvileg kikell öblítenie.

Előzmény: DJ. RYLO (31006)
DJ. RYLO Creative Commons License 2011.12.30 0 0 31006

A héten összeraktam a blokkot.Úgy tűnik,hogy most már elfelejthetem az olajfolyást,mert azóta mentem vele vagy 20 km-t és nem is könnyezik sehol.Többszörösen be van biztosítva.A frissen csiszolt blokkfelek közé mindkét oldalt megkent tömítés került.A plusz tömítőanyag a teszkós szilikon.Kiégni nem fog,mert rákentem egy nyalást a vegyeskályha kéménycsövére próbaként.Száradás után rágyújtottam és sasoltam.Még a színe sem változott.

Most viszont annyi gond van,hogy menet közben kihagy a gyújtás és ha leáll,akkor nehezen indul újra.Ez egy kicsit dezsavü,mert ilyet már művelt egy párszor.Az is lehet,hogy a gyújtással van valami,mert szemre lett belőve.

DJ. RYLO Creative Commons License 2011.12.30 0 0 31005

Hali!

Az enyémnek belső fékkulcsos mindkét fékje.Délután megpróbálom lefényképezni és felrakni.Amúgy nincs benne semmi extra.Gyári a fékem.

Előzmény: Vargabandi (31004)
Vargabandi Creative Commons License 2011.12.29 0 0 31004

Hali Dj!

 

 

Na figyu. Emlékeim szerint neked Star-od van. Le tudnád fényképezni a hátsó fékrendszerét, hogy hogyan néz ki?

Előzmény: DJ. RYLO (30987)
kristof2323 Creative Commons License 2011.12.28 0 0 31003

Kösz nem,raktam egy sima kapcsolót..bekötöttem de még nemtudom megpróbálni megyen-e mivel a motor kivan véve:/ 

Törölt nick Creative Commons License 2011.12.28 0 0 31002
Ha kell, van egy felesleges gyújtáskapcsolóm a hozzá való 2 kulccsal.
Előzmény: kristof2323 (30999)
kristof2323 Creative Commons License 2011.12.28 0 0 31001

Köszönök szépen minden segítséget :) nagyon hálás vagyok remélem működni fog minden :) mégegyszer köszönök mindent :) Remélem ha valami problémám lesz segítetek :) 
üdv.:Kristof2323 

Dreamer Creative Commons License 2011.12.28 0 0 31000

31-2 között egy sima kapcsoló is megteszi, ugye az lenne a gyújtáskapcsoló.

 

Dreamer

Előzmény: kristof2323 (30999)
kristof2323 Creative Commons License 2011.12.28 0 0 30999

Köszönöm nagyon szépen de azt a "zündchloss" részet hogyan oldjam meg? nekem olyanom nincsen vagyis elképzelésem sincs hogy mielhet az.

Törölt nick Creative Commons License 2011.12.27 0 0 30998

Előzmény: kristof2323 (30997)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!