Nekem 10 éve van meg, nagyjából ez jött be, (mivel fiatal koromben ügyesen megzsíroztam a szívató tengelyét - nem marad mindig kihúzottt állapotban, tartani kell...)
20-30 sec max, utána elindulok. Ésszel, de néha 3000-ig is kiforgatva :-) ALföld, nincs hegy 200 km-nél közelebb. 2-3 km - és az utolsó millimétereket is vissza lehet nyomni a szivatón.
Emlékeim szerint Náfrádi Misi bűvészkedett 660 elektronikával (NAFM néven fut, keress esetleg rá) Másik lehetőség a 660-as klub, ott is laknak sokan, hátha...
Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni a következő témában! Hátha valaki már találkozott ezzel a jelenséggel.
Van egy 2008-as Yamaha Xt660z Tenerém, magyarországi, 54 ezer km, nagyon jó állapotú, semmi gányolás, patika. Az akkumulátor kicsit gyengélkedett, így tegnapelőtt kiszedtem, hogy feltöltsem. Ma reggel a töltést követően visszatettem és itt jön a lényeg: Kulcs elforgat, gyújtás, műszerfal beindul, de az Odo mutató nem állt vissza eredeti állásba, hanem szépen kiírja, hogy 199999 km... Többször levettem az aksit, majd vissza, semmi változás. Persze a napi számláló nem változott, az megmaradt abban az állásban ahogy a motort leraktam.
Próbakörre is elvittem, minden működik, méri a sebességet, napi számláló megy, de a 199999 állás nem mozdul.
Valószínűleg most én vagyok az egyedüli tulaj, akinek ennyit futott Teneréje van, de ezt a pozíciót idő előtt nem szerettem volna betölteni!:(
Kérlek Titeket, ha bármi hasonló történt valakivel, tud e jelenségről, esetleg ismer jó szakit, akkor írjon ide vagy privátban az emailemre!
Komárom-Esztergom megyéből van valaki XTZ 750 Super Ténérével? (Én Dorog mellett lakok)
Megtetszett ez a típus és következő motoromnak ezt gondolnám, utóbbi 2 napomat videók és cikkek-tesztek olvasgatásával töltöttem és hát nagyon megtetszett.
Azonban még egyen se ültem és még csak nem is láttam élőben, vagyis lehetséges, hogy 1 hete Táton láttam egyet, de csak úgy, hogy szembe jött.
Szóval olyan személyt keresek akinek a motorjára felülhetnék, megnézhetném, hogy milyen, esetleg a személyes tapasztalatait megosztaná. Természetesen oda motoroznék.
Bevenné az enyém is de a túl magas olajszint sem jó. Így meg hogy a tartályban változik az olajszint sosem lehet tudni mennyi az annyi. Ezért keresnék megoldást erre a problémára.
Nem csak a motoros, hanem minden gépjármű (elektromos IS!!!) - kivéve a gyevi bírók, meg a tömjénzsótik - ők mehetnek 20-an 20 db V8-as 4x4-gyel - mi soregyes 600-zal, egytlen hajtott kerékkel - NEM. :-(
Érdekes amúgy, az ERDÉSZEK is max 500-zal tolhatják!!! (rúgatnak is páran a DRZ-400-zal, én meg a 660-nal poroszkálva se :-(
Ez vagyon az állás... (meghívtak a minap egy megbeszélésre: Nemzeti parkosok, PolgiJenők, RENDŐRSÉG - és három díszpinty motoros (meg 2 rendőrmotoros :-) Érdekes volt - de nem hagytuk magunkat... Már az nagy eredmény, hogy egyáltalán bejutottunk egy ilyen helyre és meghallgattak minket. Jó hírek - nna, azok pont nincsenek :-( Még a rendőrök voltak a legnormálisabbak egyébként... Egyelőre még bizakodunk, hátha lesz folytatás