Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Hasareng Creative Commons License 2019.02.01 0 0 4902

Sziasztok,

 

1.6 FSI-nél levéve a géptetőt, kéne lennie egy motor takaró burkolatnak gyárilag?

 

dzoltan82 Creative Commons License 2019.02.01 0 0 4901

Nem kell, hogytengerparti legyen...

Az A6-osom hutoi is eleg jol porladtak, a sok sotol amit a nemetek nyomatnak, relativ keveset futott auto volt.

 

Szerelo szerint meg rosszabb, ha keveset megy az auto, mert akkor rajtamarad a sos le, nem azik le  esoben hamar, at se melegszik olyan surun a kocsi.

 

Hutocserevel kezdtem en is, bar nem volt lyukas egyik sem, de ha mar le volt bontva az eleje, inkabb csereltem.

 

merciabc: legalabb e-mailre valaszoltal volna, hogy ne varjam a webastot, baszodjak meg, vagy valami...

Előzmény: merciabc (4898)
zsolie Creative Commons License 2019.02.01 0 1 4900

Igen, az izzócseréhez is érdemes kivenni a fényszorót. És a burkolat tömítést kivenni,  lemosni, megfordítani és beszilikonzsírozni hogy ne párásodjon.

Mielött kiveszed maszolóval jelöld meg a lámpa helyzetét a lökhárítón, vagy jelöld meg a falon maszkolóval  a vetített fény képét.

Előzmény: kerecse9 (4896)
zsolie Creative Commons License 2019.02.01 0 0 4899

VCDS-el is ki lehet olvasni a motor kilométert, volt olyan fórumtárs akinek rossz hírt kellett közölnöm a kiolvasás után :) 

Előzmény: merciabc (4898)
merciabc Creative Commons License 2019.02.01 0 0 4898

Azaz német tengerparti autót vettél, amiben a díler megtekerte az órát. 

Ha beviszed egy audi márkaszervízbe, kiolvassák a valós kilómétert! 

Nem az óraból, az ecu-ból! 

Az nem tudják pörgetni olyan könnyen! 

Lehet, de itt mo.-on csak 2 embert tudok aki meg tudja csinálni. 

Ez alapján vagy feljelented a dílert, vagy megmondod neki h jobban jár ha vissza ad a vételárból-az, hogy hogy ossza utanna le a lapot a közvetítőivel-téged ne érdekeljen! 

...vagy költesz rá!

Előzmény: kerecse9 (4897)
kerecse9 Creative Commons License 2019.02.01 0 0 4897

Nekem 1.4es van. Egy éve vettem 131ekm-rel.

Mostanra megérett bennem az érzés, hogy kb kétszer ennyi lehet benne.

Amire nem figyeltem/tulajdonítottam jelentőséget:

-motortérben elől két letépett matrica - valszeg a vezérműszíjcsere 2x90 + a következő szükséges cserénél lett eladva, tehát 3x90ekm.

-klíma hűtő (a menetirány szerinti első) lamellái teljesen leamortizálva - télen vettem, nem tudtam kipróbálni a klímát, a hűtő ki volt lyukadva

-a szélvédőt az ablaktörlő összekaristolta

Tehát kb 270ekm-nél klímahűtőcsere, feltöltés, generátor csere, hátsó kipufógdob csere + a szokásos cserék. Ez kb a vételár negyede-harmada volt.

Ja és az acél alkatrészek erősen korrodálva (Németországból behozott). Kicsit dízeles motorhang.

A beltér alapján egyébként tényleg hihető a feleannyi megtett km.

Előzmény: csir-ke (4889)
kerecse9 Creative Commons License 2019.02.01 0 0 4896

Sziasztok!

Ütköztem egy őzzel. A bal első fényszóró betört.

A videón látható módon cserélhetem a fényszórót? Van valami buktató? Cserét követően szükséges a fényszóró gépi beállítása?

https://www.youtube.com/watch?v=am4G7czCY3E

Az izzócseréhez is célszerű kivenni a fényszórót?

merciabc Creative Commons License 2019.02.01 0 0 4895

A benzines is más, a dízel is más motor. 

Benzinesnél a gyűrűknél, szimmeringeknél a természetes kopás miatt "eszi" az olajat, ez normális. 

A dízeleknél a turbó egy idő után elkezd lógni, ott ereszti az olajat.

Az extrém időjárási tényezőt is bele kell számolni, én magyarorszagi mérékelt égövi időjárás mellett 5/40-et használok a dízelbe, ha hígabbat használnék, kitolná az olajat a turbo tengelyénél.

A2TSI Creative Commons License 2019.02.01 0 1 4894

Én a hideg miatt 0W olajat használok, a múlt héten -29 fokban is jól működött az autó. Mostanában ilyen Castrol Edge 0W-40 A3/B4 van benne, és az a plusz másfél liter majdnem el is fogy két csere között kb. 15.000 km alatt. Akksiből szintén a hideg miatt AGM-et használok (Varta Silver Dynamic E44 77Ah), időnként még fel is töltöm egy CTEK töltővel.

 

1.4 benzines

Előzmény: Avant1 (4893)
Avant1 Creative Commons License 2019.01.31 0 0 4893

5w40 vollsynth van benne, teljesen jó. (1,4b) Volt benne drága 0w40 is, amivel leheletnyit kevesebbet fogyasztott, de az olaj észrevehetőbben fogyadozott sok hidegindításnál. 

Előzmény: János Tamás Nagy (4891)
merciabc Creative Commons License 2019.01.31 0 0 4892

Én a castrol-t részesítem előnybe, de nagyon meg kell nézni, mert sok a hamisítvány! 

A yutyubon fent van mit kell ellenőrizni! 

De valaki a mobil1-et szereti. A lényeg, h 5/40-es legyen! 

Előírás szerint az AGM akku való bele! 

A jóf..gáson vannak most bmw agm vadi új akkuk, nagyon jó áron!

Előzmény: János Tamás Nagy (4891)
János Tamás Nagy Creative Commons License 2019.01.31 0 0 4891

Köszi merciabc... Amúgy milyen olajat használtok az a2 höz? Illetve az akkuból csak agm v az efb startstopos is jó? Illetve mkepp 70es v 80 v 90ah is jo lehet...?

Avant1 Creative Commons License 2019.01.31 0 0 4890

Én egy szervízkönyves 1,4 benzinest vennék vagy műkedvelőként 1,6 FSI-t.  Km-futás nem annyira fontos, de legyen igazoltan karbantartott. Nagy buktató nincs ezekkel, csak a szokásos dolgok kor és km szerint.

Előzmény: csir-ke (4889)
csir-ke Creative Commons License 2019.01.31 0 0 4889

Sziasztok!

Agglomerációból (oda vissza max 45 km) Bp-re (xi ker), azaz szinte város nincs, bejáráshoz keresek autót és hát már korábban is felmerült bennem az audi a2.
Gondolom nagyot nem tévedek, a 1 millió környékére saccolom azokat amikkel egyáltalán érdemes foglalkozni.
Zömmel egyedül használnám, a gyerkőcöket a feleségem utaztatja. Bár egyre inkább előfordulhat, hogy egyet kettőt én gyűjtök majd be.
Egy szó mint száz érdemes belevágni? Itthoni vagy külföldit érdemes keresni?

Mit a típus buktatói? Az opensky tetőről tudom hogy szívás. Minden tanácsot hálás szívvel fogadok. Köszi!

merciabc Creative Commons License 2019.01.31 0 1 4888

Akkor pont időben szóltam!  

Olyan kicsi olajjáratok vannak a motorban, h benne marad a mosó adalék! 

Inkább melegítsd fel a motort üzemi hőfokra, és úgy engedd le az olajat! 

100 km után cseréld le az olajszűrőt vmi jobb minőségűre! 

 

Bosch, MAN, vagy gyári! 

Utánna fogod látni az olajszenzor miként viselkedik!  

Hidegbe, 5-10 percig kevés olajszintet mutat, majd utánna jó lesz a szenzor?

Előzmény: János Tamás Nagy (4887)
János Tamás Nagy Creative Commons License 2019.01.31 0 0 4887

Éreztem h lesznek kalandok, :) a legjobbkor segitettel... A motormosót már megvettem a hétvégén akartam cserélni....:) 

 

Előzmény: merciabc (4886)
merciabc Creative Commons License 2019.01.30 0 1 4886

Olaj szenzor-Tutalis kft 

Nem komfort elektronika, csak ajtónyitás érzékelő kapcsoló-szintén Tutalis kft 

De előtte cserélj olajat 5/40-re!!! 

Utána nézd, milyen hibát ír! 

És ne rakj bele semmi féle mosó adalékot! 

Melegen engedd le az olajat, az autó orra magasan legyen!

Akkut csak start-stop-oshoz való Varta vagy Banner! 

Semmi képp sem Bosch, ne járj úgy mint én!!! 

 

Előzmény: János Tamás Nagy (4885)
János Tamás Nagy Creative Commons License 2019.01.30 0 0 4885

Üdv. Sziasztok,vettem egy a2 3l-t....segitségetek kérném pár dologba.....akku vacakol,70ah van benne,helyette 60ah t bele rakhatok e v kicsi bele nagyon? Sajna az olajszenzor ebbe se jó, van e okossag? V csak csere újra v bontottra/újat 70.000 alatt nem találtam.../ illetve komfortelektronika vacakol még az ajtó nyitás erzekelessel... Arra esetleg ötlet? Várom nagyon segitsegetek,mert sokat olvastam utána és latom ennél minden picit más.... 😁😁😁

merciabc Creative Commons License 2019.01.28 0 0 4884

Nitrohigítóval simán lemosod a fehér alapig. 

Nem kell matrica, a szinonímák ott vannak a kapcsolón!

Előzmény: dimage2 (4883)
dimage2 Creative Commons License 2019.01.28 0 0 4883

Köszönöm.

 

Ha megjött a kapcsoló, megküzdök vele. Első körben lepucolom a régi festéket, kivágom, és lehet a matricával is jó lesz, csak a szélén kell festeni

https://www.ebay.com/itm/Set-stickers-to-repair-the-lights-switch-on-you-Audi-A3-8L-with-centre-switch/153192357930?hash=item23aaf9e02a:g:rVEAAOSwjDZYhk0y

merciabc Creative Commons License 2019.01.28 0 1 4882

Előzmény: merciabc (4881)
merciabc Creative Commons License 2019.01.27 0 0 4881

Előzmény: merciabc (4880)
merciabc Creative Commons License 2019.01.27 0 0 4880

Szia! 

A crom szegélyes szép, de szerintem nem illik bele, a fényszenzorost meg ne próbáld berakni. 

A sima, ködlámpa kapcsolós jó bele. 

Ha nem találsz festéket, nálam is van egy fél flakon, de megyünk mi is aldi-ba, körül nézek. 

Azt kell tudni, h 3nap a száradási ideje.  :(

Előzmény: dimage2 (4879)
dimage2 Creative Commons License 2019.01.27 0 0 4879
merciabc Creative Commons License 2019.01.27 0 0 4878

De ha vissza lapozol, leírtam hogy kell, ott vannak a képek is!

Előzmény: dimage2 (4876)
merciabc Creative Commons License 2019.01.27 0 0 4877

Szia! 

Nem, nem rakható bele. 

Ha van egy kis kézügyességed, egy sima vw vilagítás kapcsolót is bele tudsz tenni, mert a csatlakozója ugyanaz! 

 

Előzmény: dimage2 (4876)
dimage2 Creative Commons License 2019.01.27 0 0 4876

Sziasztok!

Bal kormányos A2-be berakható a jobb kormányos világítás kapcsoló? Ebay-n leginkább az van, és itthon is a angolt bontják.

köszi

Tibor

merciabc Creative Commons License 2019.01.26 0 0 4875

Üdv! 

Engem az új Bosch 74Ah akku szívatott meg, de ez nem az!  Volna egy sejtésem... 

A bal ajtóban a mikrokapcsoló szívathat meg így, ha beázik! 

Stetten Creative Commons License 2019.01.26 0 0 4874

Szerintem ez a 2-3 hét nem fedi a valóságot. Nekem már állt a ház előtt 3 hónapot is egyetlen beindítás nélkül. Pöccre indult. kétéves Exide 74ah-s akksi van benne. Az A2-ben nincs annyi elektromos extra mint egy felsőkategóriás autóban, emiatt kevesebb a vezérlő is benne. Nekem az “agyon extrázott“ A8 is heteket áll beindítás nélkül a hideg osztrák télben is, télen mindig állófűtést is bekapcsolom mielőtt beindítom. Decemberben lett kidobva az első akksija (több mint tíz év után) mert komolyabb hidegben egy hét után 60%-ra esett az akku kapacitása. Ráadásul a kis A2-ben akkora akksi van, amit simán szoktak gyárilag 2000-es diesel motorokhoz tervezni. A 2000-ccm-es Vectrbak is, meg az 1.9-es A6-ban is 74ah-s akksik voltak. Szóval azért ennek 2-3 hétnél jóval többet kellene bírnia.

Előzmény: Blackzs74 (4871)
Stetten Creative Commons License 2019.01.26 0 0 4873

Legközelebb (főleg ha csak egy egyéves akkuról van szó) mielőtt találomra kicseréled, vizsgáltasd meg szakemberrel. Nem egy komoly összeg, de annyira nem is kevés hogy kidobáljuk feleslegesen.

Előzmény: Blackzs74 (4866)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!